quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Patrona het volgende:
Hij vroeg me of ik nog maagd was. Toen ik ja antwoordde geloofde hij me niet en wilde dat ik het hem zou bewijzen. Had ik twee manieren voor: of naar het ziekenhuis en dan een test laten doen, of met hem naar bed zodat hij ziet dat hij de eerste is.
Als ik niet naar bed ga met hem ben ik hem wel kwijt..quote:
Dan is hij je ook niet waard.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Als ik niet naar bed ga met hem ben ik hem wel kwijt..
ja.. ik kan niet meer gezond denkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef TripleS het volgende:
Je hebt werkelijk de mening van ons nodig om tot een antwoord te komen?
en dan had ik dit nog niet eens gelezenquote:Ook zegt hij dat als we een relatie beginnen zonder seks, hij het met andere meiden doet en bang is dat hij misschien gevoelens krijgt voor een ander die hem wel geeft wat ik niet heb gegeven..
Zo'n persoon ben je liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Des te beterquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Liefde is niet gebonden aan voorwaarden. Je neemt risico's en dan hoop je op het beste. Dan kan deze jongen kennelijk niet.quote:
Als je wel met hem naar bed gaat, ben je hem ook kwijt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Mijn reacite: yeah right.quote:Hij begon steeds naar meer te verlangen en begon over zijn behoeften. Kort samengevat, hij beloofde me dat als hij me ontmaagd, hij voor altijd bij me blijft en we gaan trouwen.
Stel maar voor om te trouwen. Wees er standvastig over. Gewoon om zijn reactie te peilen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Patrona het volgende:
Kort samengevat, hij beloofde me dat als hij me ontmaagd, hij voor altijd bij me blijft en we gaan trouwen. Ik weet niet of ik dat moet geloven, het is niet dat ik hem niet vertrouw maar hij heeft meerdere meisjes ontmaagd en aangezien hij niet bij hun is gebleven..
Ik vond die van jou niet eens zo erg.quote:
als je geschiedenis ziet van deze poster, kom je wel op 1 topic uit...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vond die van jou niet eens zo erg.
Niet allemaal collectief TS afzeiken. Dat is wel heel erg zwak.
Ik vraag me af of dat misschien niet het beste is. Heeft hij al wat gedaan met zijn vertrouwensissues of zit je straks gevangen in een huwelijk en je huis omdat meneer je nergens meer heen laat gaan. Ik zou trouwens eerder hem in de gaten houden: zoals de waard vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Dit kan nooit waar zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben gewoon een beetje wantrouwig in de geloofwaardigheid van dit verhaal, want dit is wel heel erg...
Je komt uit op 1 topic omdat ik mijn account net heb aangemaakt. Ik kende deze site helemaal niet, kwam er toevallig terecht, zag een paar andere topics en dacht vraag jullie even om tips. En wauw hoezo trol? Ik heb genoeg jongens om me heen die wel bereid zijn om te wachten tot het huwelijk alleen voel ik niks voor ze..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef spoorrails het volgende:
[..]
als je geschiedenis ziet van deze poster, kom je wel op 1 topic uit...
En dan zo iets... je kan er best van uit gaan dat dit een trol is...
Wil je eerlijk zeggen dat je niet doorhebt dat je verhaal alles behalve goed klinkt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Patrona het volgende:
[..]
Je komt uit op 1 topic omdat ik mijn account net heb aangemaakt. Ik kende deze site helemaal niet, kwam er toevallig terecht, zag een paar andere topics en dacht vraag jullie even om tips. En wauw hoezo trol? Ik heb genoeg jongens om me heen die wel bereid zijn om te wachten tot het huwelijk alleen voel ik niks voor ze..
Tsja of een FOK! user die dit liever anoniem post.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef spoorrails het volgende:
[..]
als je geschiedenis ziet van deze poster, kom je wel op 1 topic uit...
En dan zo iets... je kan er best van uit gaan dat dit een trol is...
dankjewel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja of een FOK! user die dit liever anoniem post.
En dus gaan we er voorlopig niet vanuit dat het een trol is, punt.
En hoe zou je in dit topic antwoorden als jij zelf niet de TS was??quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Patrona het volgende:
[..]
Je komt uit op 1 topic omdat ik mijn account net heb aangemaakt. Ik kende deze site helemaal niet, kwam er toevallig terecht, zag een paar andere topics en dacht vraag jullie even om tips. En wauw hoezo trol? Ik heb genoeg jongens om me heen die wel bereid zijn om te wachten tot het huwelijk alleen voel ik niks voor ze..
En reageer vooral niet op mijn post als je uberhaupt iets aan dit topic wilt hebben.quote:
Dan is het heeeeeellll simpel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik durf er heel wat geld op te verwedden dat je 'm ook kwijt raakt als je wél met 'm naar bed gaat. Dan heeftie je gehad, en maakt hij zich uit de voeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Neuh, lucratieve handel in de mensenhandel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik durf er heel wat geld op te verwedden dat je 'm ook kwijt raakt als je wél met 'm naar bed gaat. Dan heeftie je gehad, en maakt hij zich uit de voeten.
Dat zeker ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben gewoon een beetje wantrouwig in de geloofwaardigheid van dit verhaal, want dit is wel heel erg...
Kun je hem niet oraal verwennen en dan snel een bruiloft plannen, jij bent zeker van je zaak, jullie zijn verliefd zeg je en je kent elkaar al jaren, trouw dan en hou hem ondertussen koest en gewillig met je mond, dat mag toch wel?quote:
Hij belooft me de mooiste dingen als hij ziet dat ik maagd was..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik durf er heel wat geld op te verwedden dat je 'm ook kwijt raakt als je wél met 'm naar bed gaat. Dan heeftie je gehad, en maakt hij zich uit de voeten.
Laat hem zichzelf in het ziekenhuis dan ook even nakijken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Hij belooft me de mooiste dingen als hij ziet dat ik maagd was..
LOL, ja miljoen zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Over haar gezicht gedrapeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef spoorrails het volgende:
[..]
LOL, ja miljoen zeker?
maar das dan wel zaadjes...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Mag ik vragen of dit een Hollandse blonde jongen is of iemand van een andere nationaliteit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Hoe zie je dat iemand maagd is?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Was?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
We zijn allebei moslims ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef Spanky78 het volgende:
Even raden, grefo of moslima? Blijkbaar is die maagdelijkheid zo belangrijk, dus je zal wel moslim zijn.
Ik zou hem laten oprotten met zijn pogingen. Ik hoop voor jou dat er wel een fatsoenlijke jongen rondloopt. Sowieso ga je niet gelukkig worrden met zo'n tiran als hij. Helaas worden er in de naam van religie en cultuur heel wat jongens opgevoed tot klootzakken.
Meestal bloed je en zoniet voelt een jongen dat volgens hemquote:
Waarom hecht hij daar zoveel waarde aan, en waarom hecht jij er geen enkele waarde aan dat hij geen maagd meer is, en zelfs al diverse dames ontmaagd heeft?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Hij is immers een expert op dat gebied hequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
Meestal bloed je en zoniet voelt een jongen dat volgens hem
en hoe weet hij dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
Klink eerder als een weddenschap dan als liefde....quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
Topic gelezen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:18 schreef error_404 het volgende:
[..]
Klink eerder als een weddenschap dan als liefde....
Meisje, die jongen is niet goed voor je.
Wat een onzin, hier in Nederland kun je op allerlei manieren aan informatie komen hierover, gebruik dat en kruip aub uit de middeleeuwen want aan dit soort archaïsch gebral heeft niemand wat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
x 30quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Topic gelezen?
ze luistert toch niet
ze wil van iemand horen dat het goed is wat ze doet en vooral op hem moet ingaan.
Ja, ik wel, jij ook?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Topic gelezen?
ze luistert toch niet
ze wil van iemand horen dat het goed is wat ze doet en vooral op hem moet ingaan.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
Jeetje wat wil je horen?! Waarom ik naar redenen zoek om te laten zien dat hij toch ook goede kanten heeft? Ik heb veel vriendjes gehad, maar voelde me bij niemand zo goed als bij hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
Alsjeblieft hey, TS luistert niet naar mensen die een objectieve gedachtegang hebben, ze reageert er zelfs niet eens op, komop hey...
Oh heerlijk, hypocriete moslimmannen. Eisen dat de vouw als maagd het huwelijk ingaat terwijl ze er zelf op los neuken. En daar wil je serieus mee trouwen? Waarom zoek je niet een moslimman die zichzelf ook bewaard voor het huwelijk. Of zijn alle moslimmannen hypocrieten, want bij mijn weten geldt de beperking geen sex voor het huwelijk binnen de koran voor beide geslachtenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, ik probeer het ook altijd bij meisjes, maar ze vinden het altijd maar eng als ik zo tegen ze doe ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Copycat het volgende:
Okay ... hij vertrouwt je niet, legt je aan de ketting en daarom maak je het uit. En dan kom je hem weer tegen, is ie vriendelijk (maar waarschijnlijk onveranderd) en eist je maagdelijkheid op.
Waarna jij vervolgens twijfelt.
Maar natuurlijk, wie wil zo'n catch nu niet.
Dan doe je wat tie wilt ...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Patrona het volgende:
[..]
Jeetje wat wil je horen?! Waarom ik naar redenen zoek om te laten zien dat hij toch ook goede kanten heeft? Ik heb veel vriendjes gehad, maar voelde me bij niemand zo goed als bij hem
Dus, zijn non-argument, dat hij je 'moet ontmaagden' zodat hij kan zien dat je nog maagd bent, slik je gewoon? Wat is dit voor domme kolder?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Patrona het volgende:
[..]
Jeetje wat wil je horen?! Waarom ik naar redenen zoek om te laten zien dat hij toch ook goede kanten heeft? Ik heb veel vriendjes gehad, maar voelde me bij niemand zo goed als bij hem
Als je werkelijk overtuigd was had je dit topic niet eens geopend, wees minimaal eerlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Patrona het volgende:
[..]
de blijf van mijn lijf huizen zitten vol met vrouwen die hetzelfde beweren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ook toen hij je verbood met andere mannen om te gaan? Je om de haverklap controleerde?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Patrona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt veel vriendjes gehad maar je bent nog maagd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Patrona het volgende:
[..]
Laat het der ouders maar niet horen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je hebt veel vriendjes gehad maar je bent nog maagd?
Zou jou toch moeten aanspreken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, ken genoeg jongens die bereid zijn om te wachten tot het huwelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe bewijst hij door jouw te ontmaagden dat jij nog maagd was?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:23 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, ken genoeg jongens die bereid zijn om te wachten tot het huwelijk
Laat hem dan eerst een ring aan je vinger doen voordat je hem jouw maagdelijkheid (en vrije leven) schenkt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:23 schreef Patrona het volgende:
Ja zoals ik al zei, ken genoeg jongens die bereid zijn om te wachten tot het huwelijk
Alles wat wij zeggen heeft alleen nut als jij het ook ziet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Patrona het volgende:
[..]
Jup, je hebt ook nog een poepertje en mond die ontmaagd kunnen worden idd. :pquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe bewijst hij door jouw te ontmaagden dat jij nog maagd was?
Hoe kan je meegaan in die kromme redenatie?
Ik zou denk ik niet anders hebben gereageerd als jij. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan, vind het zo moeilijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe zou je in dit topic antwoorden als jij zelf niet de TS was??
Wat voor advies zou je een ander in jouw situatie geven?
Blauwdruk voor rampspoed dit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat hem dan eerst een ring aan je vinger doen voordat je hem jouw maagdelijkheid (en vrije leven) schenkt.
Je kan niet boos worden op hem en zijn brutaliteit, hm?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik zou denk ik niet anders hebben gereageerd als jij. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan, vind het zo moeilijk
Je bent duidelijk verliefd op hem, maar hij niet op jou.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik zou denk ik niet anders hebben gereageerd als jij. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan, vind het zo moeilijk
Maar je weet het antwoord anders had je hier niet een topic geopend en niet gereageerd op mensen die je allemaal vertellen dat het niet goed zit met zo een type.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze die eis op tafel legt en een keer met haar ogen knippert, hij er als een haas vandoor blijkt te zijn gegaan.quote:
Het zal wel een player zijn, daar vallen veel meiden van jouw leeftijd op, terwijl je eigenlijk gewoon een lieve gozer nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Je bent duidelijk verliefd op hem, maar hij niet op jou.
Hij zal je gebruiken en dan dumpen.
je bent niet de eerste, je bent niet de laatste, helaas...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Je bent duidelijk verliefd op hem, maar hij niet op jou.
Hij zal je gebruiken en dan dumpen.
je bent niet de eerste, je bent niet de laatste, helaas...
Je weet dus zelf ook wel dat het verhaal van je verkering niet klopt...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik zou zeggen beentjes wijd voor hem dan en dan maar kijken of je ooit nog een moslimman vind die jou niet minimaal uitkotst en minacht, wat een heerlijk leven hebben jullie toch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef Patrona het volgende:
[..]
Nee TS, voor hetzelfde geld loop je een soa van hem op, hij is onrein.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat moet je met een jongen die niet meer maagd is? Pfrt.
Juist daarom en dat weet ze dondersgoedquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
WaaromTS? Het is wel de waarheid helaas.
Sterk dat je weggebleven bent, ik ben blij voor je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef Pindasoepje het volgende:
Geloof me, wegblijven! (ik spreek uit ervaring)
Ja, jullie hebben gelijk. Ik twijfelde wel, maar zou het uiteindelijk toch niet doen denk ik. Wilde wel weten hoe anderen hierover denken en zouden handelen als ze zich in mijn plaats bevondenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
WaaromTS? Het is wel de waarheid helaas.
Ik neem dit verhaal ook serieus. Maar ik krijg het gevoel dat dat niet van ons verwacht wordtquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Juist daarom en dat weet ze dondersgoed
(ja TS ik neem je serieus en dit geval is dat niet seksueel bedoelt)
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben gelijk. Ik twijfelde wel, maar zou het uiteindelijk toch niet doen denk ik. Wilde wel weten hoe anderen hierover denken en zouden handelen als ze zich in mijn plaats bevonden
Zoek gewoon iemand die je wel waardeert, ook al zou je er in 1e instantie niet op vallen, geef mensen de tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben gelijk. Ik twijfelde wel, maar zou het uiteindelijk toch niet doen denk ik. Wilde wel weten hoe anderen hierover denken en zouden handelen als ze zich in mijn plaats bevonden
Ik hoor namelijk van veel mensen, 'als je serieus bent gun je het hem toch wel' of 'we leven in 2012, wie doet het tegenwoordig niet'quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Patrona het volgende:
[..]
I hope so..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Zoek gewoon iemand die je wel waardeert, ook al zou je er in 1e instantie niet op vallen, geef mensen de tijd.
Uiteindelijk word je daar veel gelukkiger van.
Wat voor mensen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik hoor namelijk van veel mensen, 'als je serieus bent gun je het hem toch wel' of 'we leven in 2012, wie doet het tegenwoordig niet'
Nou, als jij een vroom moslim bent, vraag je dan af of je met een man wil trouwens die dat niet is. Zo ja, kies dan gewoon een vent die niet je maagdelijkheid eist, daar geeft alleen een goed moslim om toch?quote:
Hij laat zijn vriendjes en vriendinnetjes je ook manipuleren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
Ik hoor namelijk van veel mensen, 'als je serieus bent gun je het hem toch wel' of 'we leven in 2012, wie doet het tegenwoordig niet'
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
[..]
Helaas..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij laat zijn vriendjes en vriendinnetjes je ook manipuleren?
Dat lijkt me ook wel beter voor ze.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze die eis op tafel legt en een keer met haar ogen knippert, hij er als een haas vandoor blijkt te zijn gegaan.
Tja, je moet heel goed denken over wat hij tegen je zegt. Het getuigt toch niet van liefde als iemand je op die manier chanteert met ik ga weg als je je niet laat ontmaagden door mij. Dat is toch absurd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ikzelf heb nooit iets om maagdelijkheid gegeven. Maar als je respect hebt voor een ander, bemoei je je niet te veel met andermans keuze. Oftewel: als jij kost-wat-kost maagdelijk wilt blijven, dan heb je neits aan een vent zoals dit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
[..]
tegen die vriendinnen kan je dan zeggen dat zij dan hun benen wijd doen voor hem...quote:
Ja. Dikke kans dat meneer ook niet met condoom wil neuken, want dan kan ie nog niet goed voelen of ze daadwerkelijk maagd is.quote:
Het is tegenwoordig 'moderner' om je eigen weg te gaan en je eigen keuzes te maken. Dat kunnen dus ook 'behouden' keuzes zijn. Waar het om gaat is dat ze bij jou passen en dat jij erachter staat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
*Proest*quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tja dat is natuurlijk wel zo. je koopt immers ook geen huis zonder bezichtiging en ook geen auto zonder proefritje of prijsopgave.
Waar ik wel benieuwd naar ben, ruiken jullie wel aan elkaars geslacht voor het huwelijk, niet iedereen ruikt namelijk helemaal prettig daar beneden en als je dan eerst moet trouwen om daar achter te komen heb je ook wel echt een zeer groot probleem?
Tja inderdaad, hopelijk doet TS iets met dit topic.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dikke kans dat meneer ook niet met condoom wil neuken, want dan kan ie nog niet goed voelen of ze daadwerkelijk maagd is.
Met kind geschopt en de vogel is gevlogen.
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja inderdaad, hopelijk doet TS iets met dit topic.
Omdat ik heb gezien dat ik niet de enige ben die dat verstandiger vindquote:
Je maakt de enige keuze die slechter is dan je maagdelijkheid weg geven aan iemand die er om smeekt, wat een pathetisch kereltje eigenlijk, een vrouw smeken om te mogen neuken, ken jij echt geen betere en leukere mensen?quote:
Netjes.quote:
Ok, dus omdat er mensen zijn die het doen, doe jij het ook?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Omdat ik heb gezien dat ik niet de enige ben die dat verstandiger vind
Ik vind het vreemd dat als je serieus echt die principes hebt dat zo'n flapdrol je eigenlijk zo makkelijk aan het twijfelen krijgt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Omdat ik heb gezien dat ik niet de enige ben die dat verstandiger vind
Ik vind het ook maar wat vaag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat als je serieus echt die principes hebt dat zo'n flapdrol je eigenlijk zo makkelijk aan het twijfelen krijgt.
Makkelijk is het niet geweest, hij bleef het me maar vragen.. Bovendien wist hij niet eens dat ik twijfelde, heb hem vanaf het begin af aan al gezegd dat ik het niet wil.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat als je serieus echt die principes hebt dat zo'n flapdrol je eigenlijk zo makkelijk aan het twijfelen krijgt.
Leuk persoon dan, als hij toch maar door blijft drammen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:52 schreef Patrona het volgende:
[..]
Makkelijk is het niet geweest, hij bleef het me maar vragen.. Bovendien wist hij niet eens dat ik twijfelde, heb hem vanaf het begin af aan al gezegd dat ik het niet wil.
Ja, die heeft zo te horen veel respect voor haar keuzesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk persoon dan, als hij toch maar door blijft drammen.
Hoe 'vroeg' hij het dan? En waarom liet jij het hem 'vragen'? Ik bedoel, op een gegeven moment heb je er schoon genoeg van toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:52 schreef Patrona het volgende:
[..]
Makkelijk is het niet geweest, hij bleef het me maar vragen.. Bovendien wist hij niet eens dat ik twijfelde, heb hem vanaf het begin af aan al gezegd dat ik het niet wil.
Komt omdat hij bijna alles kan krijgen wat hij wilt, dacht hij waarschijnlijk ook hieroverquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk persoon dan, als hij toch maar door blijft drammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |