Laat hem zichzelf in het ziekenhuis dan ook even nakijken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Hij belooft me de mooiste dingen als hij ziet dat ik maagd was..
LOL, ja miljoen zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Over haar gezicht gedrapeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef spoorrails het volgende:
[..]
LOL, ja miljoen zeker?
maar das dan wel zaadjes...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Mag ik vragen of dit een Hollandse blonde jongen is of iemand van een andere nationaliteit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Hoe zie je dat iemand maagd is?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Was?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
We zijn allebei moslims ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef Spanky78 het volgende:
Even raden, grefo of moslima? Blijkbaar is die maagdelijkheid zo belangrijk, dus je zal wel moslim zijn.
Ik zou hem laten oprotten met zijn pogingen. Ik hoop voor jou dat er wel een fatsoenlijke jongen rondloopt. Sowieso ga je niet gelukkig worrden met zo'n tiran als hij. Helaas worden er in de naam van religie en cultuur heel wat jongens opgevoed tot klootzakken.
Meestal bloed je en zoniet voelt een jongen dat volgens hemquote:
Waarom hecht hij daar zoveel waarde aan, en waarom hecht jij er geen enkele waarde aan dat hij geen maagd meer is, en zelfs al diverse dames ontmaagd heeft?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
[..]
Hij is immers een expert op dat gebied hequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
Meestal bloed je en zoniet voelt een jongen dat volgens hem
en hoe weet hij dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
Klink eerder als een weddenschap dan als liefde....quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:14 schreef Patrona het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
Topic gelezen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:18 schreef error_404 het volgende:
[..]
Klink eerder als een weddenschap dan als liefde....
Meisje, die jongen is niet goed voor je.
Wat een onzin, hier in Nederland kun je op allerlei manieren aan informatie komen hierover, gebruik dat en kruip aub uit de middeleeuwen want aan dit soort archaïsch gebral heeft niemand wat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
[..]
x 30quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Topic gelezen?
ze luistert toch niet
ze wil van iemand horen dat het goed is wat ze doet en vooral op hem moet ingaan.
Ja, ik wel, jij ook?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Topic gelezen?
ze luistert toch niet
ze wil van iemand horen dat het goed is wat ze doet en vooral op hem moet ingaan.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Patrona het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |