Nee TS, voor hetzelfde geld loop je een soa van hem op, hij is onrein.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat moet je met een jongen die niet meer maagd is? Pfrt.
Juist daarom en dat weet ze dondersgoedquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
WaaromTS? Het is wel de waarheid helaas.
Sterk dat je weggebleven bent, ik ben blij voor je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef Pindasoepje het volgende:
Geloof me, wegblijven! (ik spreek uit ervaring)
Ja, jullie hebben gelijk. Ik twijfelde wel, maar zou het uiteindelijk toch niet doen denk ik. Wilde wel weten hoe anderen hierover denken en zouden handelen als ze zich in mijn plaats bevondenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
WaaromTS? Het is wel de waarheid helaas.
Ik neem dit verhaal ook serieus. Maar ik krijg het gevoel dat dat niet van ons verwacht wordtquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Juist daarom en dat weet ze dondersgoed
(ja TS ik neem je serieus en dit geval is dat niet seksueel bedoelt)
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben gelijk. Ik twijfelde wel, maar zou het uiteindelijk toch niet doen denk ik. Wilde wel weten hoe anderen hierover denken en zouden handelen als ze zich in mijn plaats bevonden
Zoek gewoon iemand die je wel waardeert, ook al zou je er in 1e instantie niet op vallen, geef mensen de tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben gelijk. Ik twijfelde wel, maar zou het uiteindelijk toch niet doen denk ik. Wilde wel weten hoe anderen hierover denken en zouden handelen als ze zich in mijn plaats bevonden
Ik hoor namelijk van veel mensen, 'als je serieus bent gun je het hem toch wel' of 'we leven in 2012, wie doet het tegenwoordig niet'quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Patrona het volgende:
[..]
I hope so..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Zoek gewoon iemand die je wel waardeert, ook al zou je er in 1e instantie niet op vallen, geef mensen de tijd.
Uiteindelijk word je daar veel gelukkiger van.
Wat voor mensen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ik hoor namelijk van veel mensen, 'als je serieus bent gun je het hem toch wel' of 'we leven in 2012, wie doet het tegenwoordig niet'
Nou, als jij een vroom moslim bent, vraag je dan af of je met een man wil trouwens die dat niet is. Zo ja, kies dan gewoon een vent die niet je maagdelijkheid eist, daar geeft alleen een goed moslim om toch?quote:
Hij laat zijn vriendjes en vriendinnetjes je ook manipuleren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
Ik hoor namelijk van veel mensen, 'als je serieus bent gun je het hem toch wel' of 'we leven in 2012, wie doet het tegenwoordig niet'
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
[..]
Helaas..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij laat zijn vriendjes en vriendinnetjes je ook manipuleren?
Dat lijkt me ook wel beter voor ze.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze die eis op tafel legt en een keer met haar ogen knippert, hij er als een haas vandoor blijkt te zijn gegaan.
Tja, je moet heel goed denken over wat hij tegen je zegt. Het getuigt toch niet van liefde als iemand je op die manier chanteert met ik ga weg als je je niet laat ontmaagden door mij. Dat is toch absurd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Patrona het volgende:
[..]
Ikzelf heb nooit iets om maagdelijkheid gegeven. Maar als je respect hebt voor een ander, bemoei je je niet te veel met andermans keuze. Oftewel: als jij kost-wat-kost maagdelijk wilt blijven, dan heb je neits aan een vent zoals dit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
[..]
tegen die vriendinnen kan je dan zeggen dat zij dan hun benen wijd doen voor hem...quote:
Ja. Dikke kans dat meneer ook niet met condoom wil neuken, want dan kan ie nog niet goed voelen of ze daadwerkelijk maagd is.quote:
Het is tegenwoordig 'moderner' om je eigen weg te gaan en je eigen keuzes te maken. Dat kunnen dus ook 'behouden' keuzes zijn. Waar het om gaat is dat ze bij jou passen en dat jij erachter staat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Patrona het volgende:
*Proest*quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tja dat is natuurlijk wel zo. je koopt immers ook geen huis zonder bezichtiging en ook geen auto zonder proefritje of prijsopgave.
Waar ik wel benieuwd naar ben, ruiken jullie wel aan elkaars geslacht voor het huwelijk, niet iedereen ruikt namelijk helemaal prettig daar beneden en als je dan eerst moet trouwen om daar achter te komen heb je ook wel echt een zeer groot probleem?
Tja inderdaad, hopelijk doet TS iets met dit topic.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dikke kans dat meneer ook niet met condoom wil neuken, want dan kan ie nog niet goed voelen of ze daadwerkelijk maagd is.
Met kind geschopt en de vogel is gevlogen.
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja inderdaad, hopelijk doet TS iets met dit topic.
Omdat ik heb gezien dat ik niet de enige ben die dat verstandiger vindquote:
Je maakt de enige keuze die slechter is dan je maagdelijkheid weg geven aan iemand die er om smeekt, wat een pathetisch kereltje eigenlijk, een vrouw smeken om te mogen neuken, ken jij echt geen betere en leukere mensen?quote:
Netjes.quote:
Ok, dus omdat er mensen zijn die het doen, doe jij het ook?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Omdat ik heb gezien dat ik niet de enige ben die dat verstandiger vind
Ik vind het vreemd dat als je serieus echt die principes hebt dat zo'n flapdrol je eigenlijk zo makkelijk aan het twijfelen krijgt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef Patrona het volgende:
[..]
Omdat ik heb gezien dat ik niet de enige ben die dat verstandiger vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |