Denkte gij da ik helemaal op de fiets dat ding kom afgeven in Amsterdam?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem ook gelijk de logicameter mee.
Wáár kokkketteer ik mee? Die baggergedichjes voor Yvonne? Ik weet dat ze dat leuk vindt. Rijmwoordenboek.nl erbij en gaan. Ik kreeg wel übermensch Stokstaart vrij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Nee maar daar doe ik dan ook geen poging toe. Jij koketteert er zelfs mee en komt erop klaar als een Ajacied op Eriksen (Ik probeer het begrijpelijk voor je te omschrijven)
Ik woon in Leiden sufkut.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denkte gij da ik helemaal op de fiets dat ding kom afgeven in Amsterdam?
Bankzitter Verhoek mist broer Wesley: 'Mede door hem kon ik scoren'quote:John Verhoek is de voorbije weken geen vaste basisspeler meer bij ADO Den Haag. De aanvaller weet dat het niet goed gaat met de club en hij is niet van plan om stennis te schoppen. “Als de trainer het gevoel heeft dat hij de voorkeur moet geven aan anderen, leg ik mij daar bij neer. Het gaat op dit moment om ADO en niet om mijn persoontje.” Volgens Verhoek heeft het vertrek van broer Wesley, die naar FC Twente verkaste, een rol gespeeld.
/
“Natuurlijk vraag ik mij ook wel eens af hoe het komt dat het minder loopt”, laat Verhoek optekenen in het Algemeen Dagblad. “Het zal niet de enige reden zijn, maar ik denk dat het vertrek van Wesley een rol heeft gespeeld. We wisten van elkaar precies wat wij gingen doen. Mede door hem kon ik in de eerste seizoenshelft veel scoren en wonnen we veel wedstrijden.”
De huurling van Stade Rennes vindt het jammer dat hij geen basisplaats meer heeft. “De laatste weken zat ik zelf wat minder in mijn vel, maar ik probeer gewoon zo hard mogelijk te trainen voor het geval de ploeg mij nodig heeft. Het was mijn doel hier tien, vijftien doelpunten te maken en in het begin leek het daar ook op. Ik had gehoopt om clubtopscorer te worden. Dat kan overigens nog steeds, maar daar denk ik nu niet zo heel veel meer aan.”
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Happel het volgende:
Pffff. Volgend topic maar wat tieten posten...
Wacht maar tot die tweede ring er is. ADO haalt met gemakt vijf sterren deze eeuw.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bankzitter Verhoek mist broer Wesley: 'Mede door hem kon ik scoren'
Zegt genoeg. Een kutspits die gozer
De_kromme wordt ook Toornstra-geil als hij het nieuws leest over interesse van Swansea.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wacht maar tot die tweede ring er is. ADO haalt met gemakt vijf sterren deze eeuw.
morenna-femmes-sexy-girl-adyee-sexy-brunettes-my-album-sensual-sexy-woman-hot-hot-18-only-nice-boobs-love-notes-sensuality-pixxx-sexy-pics-tapety_largequote:
Waarom is het bij een vrouw wel nakend en bij een man niet? Gender discriminatie! gvdquote:
Leuke vent die strootmanquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Even weer wat voetbal.
"Welke huisarts hedde gij"
Strootman - Anita - Clasie??quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuke vent die strootman. Feyenoorders die niet op hun bekkie gevalle zijn
Boeren met spraakgebrek
Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Strootman - Anita - Clasie??
Wie kies je
Nogal logisch. Elke voetbalkenner zal Clasie uitwijzen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogal logisch. Elke voetballende zal Clasie uitwijzen.
Je kan Fok! beter verlaten want over een aantal uur.. misschien ene paar dagen komt de zelfde discussie weer voorbij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was blij dat het vorige topic vol was
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Even weer wat voetbal.
"Welke huisarts hedde gij"
Vraag dan die mongolenneuzenvriendjes van je om de discussie niet weer aan te zwengelen als al duidelijk is dat:quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik was blij dat het vorige topic vol was
Ja, wat een onzin he. Goed van je dat je alle leugens op een rijtje hebt gezet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag dan die mongolenneuzenvriendjes van je om de discussie niet weer aan te zwengelen als al duidelijk is dat:
Clasie beter is dan Eriksen en Anita (en strootman)
Eriksen geen internationale toptransfer wordt voor ojox
Hetzelfde geldt voor vertonghen
Ajax geen kampioen wordt
En Feyenoord wel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag dan die mongolenneuzenvriendjes van je om de discussie niet weer aan te zwengelen als al duidelijk is dat:
Clasie beter is dan Eriksen en Anita (en strootman)
Eriksen geen internationale toptransfer wordt voor ojox
Hetzelfde geldt voor vertonghen
Ajax geen kampioen wordt
En Feyenoord wel.
Denk het wel met al die grote en vooral rijke clubs die tegen elkaar willen opbieden, maar meer dan 10-15 miljoen zal het niet worden met zijn eenjarige contract.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef eight het volgende:
Verthongen zal toch wel 10+ miljoen opleveren?
10 zal wel de max worden. Internationale top wil m niet. Als ze geluk hebben willen Valencia en Chelsea ofzo tegen elkaar op gaan bieden. Ben ban g voor ze van niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef eight het volgende:
Verthongen zal toch wel 10+ miljoen opleveren?
Eenjarig contract zie ik meer dan 10 echt niet gebeuren hoor idd. Voor Vertonghen 10 anderen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel met al die grote en vooral rijke clubs die tegen elkaar willen opbieden, maar meer dan 10-15 miljoen zal het niet worden met zijn eenjarige contract.
Wat is internationale top? Alleen Barcelona en Real Madrid? Er zullen echt wel een paar aardige clubs in hem geïnteresseerd zijn en als die tegen elkaar op gaan bieden zou het zomaar meer dan 10 miljoen kunnen wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
10 zal wel de max worden. Internationale top wil m niet. Als ze geluk hebben willen Valencia en Chelsea ofzo tegen elkaar op gaan bieden. Ben ban g voor ze van niet.
13 miljoen maar wel een doorlopend contract.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen zou wel meer dan 10 mil opleveren.
Hoeveel bracht Vermaelen ookal weer op?
Namen? Ajax kan er wel 1 van gebruiken namelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eenjarig contract zie ik meer dan 10 echt niet gebeuren hoor idd. Voor Vertonghen 10 anderen.
Terwijl Vertonghen echt veel verder is dan Vermaelen toen was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Vertonghen zou wel meer dan 10 mil opleveren.
Hoeveel bracht Vermaelen ookal weer op?
Barca, Real, Man Utd, Chelsea, AC Milanquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is internationale top? Alleen Barcelona en Real Madrid? Er zullen echt wel een paar aardige clubs in hem geïnteresseerd zijn en als die tegen elkaar op gaan bieden zou het zomaar meer dan 10 miljoen kunnen worden
Kom maar op met die 15 miljoenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
13 miljoen maar wel een doorlopend contract.
[..]
Namen? Ajax kan er wel 1 van gebruiken namelijk.
5 voor wijn. 5 voor Fer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eenjarig contract zie ik meer dan 10 echt niet gebeuren hoor idd. Voor Vertonghen 10 anderen.
Chelsea?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Barca, Real, Man Utd, Chelsea, AC Milan
Als je ziet hoe die Wijnaldum nu sloebert bij dat armetierige PSV.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
5 voor wijn. 5 voor Fer.
Verthingen internationale transfer en beter. Wel verdediger (drukt inkomsten).
10 meloen dus.
Chelsea leunt alleen op die miljoenen van Abramovic. Voor de rest een sfeerloos clubje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Chelsea?.
De ECHTE top vind ik die vier ja, zonder Chelsea.
Fer was/is sowieso de betere van de 2quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die Wijnaldum nu sloebert bij dat armetierige PSV.![]()
Heel PSV faalt sowieso
Die jongen komt daar nog wel wegquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit nu ook te huilen als hij daar rondloopt bij dat vormloze clubke.
Sluit ze echt nog niet uit voor t kampioenschap. Maar ik denk dat t serieus gaat tussen Feyenoord of Ajax. Zoals t hoort.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die Wijnaldum nu sloebert bij dat armetierige PSV.![]()
Heel PSV faalt sowieso
Met 4 kampioenschappen in de laatste 40 jaar is dat arroganter dan het kampioenschap als Ajacied al als binnen te zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sluit ze echt nog niet uit voor t kampioenschap. Maar ik denk dat t serieus gaat tussen Feyenoord of Ajax. Zoals t hoort.
Dat slaat nergens op. Geschiedenislessen hier zijn niet nodig. Feijenoord heeft een van de makkelijkste programma's samen met PSV. Daarentegen staan we wel achter Ajax.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met 4 kampioenschappen in de laatste 40 jaar is dat arroganter dan het kampioenschap als Ajacied al als binnen te zien.
Klopt al ging ik wel in op het 'Zoals 't hoort' Qua achterban is Feyenoord groter dan PSV, maar het is nog altijd een stuk logischer als een landskampioenschap tussen Ajax en Psv gaat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Geschiedenislessen hier zijn niet nodig. Feijenoord heeft een van de makkelijkste programma's samen met PSV. Daarentegen staan we wel achter Ajax.
PSV IS ERG instabiel, Feyenoord lijkt serieus alles te kunnen winnen. Ze zijn sterk, fier, energiek en niet meer extreem afhankelijk van Guidetti.
Kortom, je zit gewoon weer een reactie uit te lokken.
Het hoort zo omdat het de twee mooiste clubs zijn in Nederland. Beide volksclubs, etc. etc.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt al ging ik wel in op het 'Zoals 't hoort' Qua achterban is Feyenoord groter dan PSV, maar het is nog altijd een stuk logischer als een landskampioenschap tussen Ajax en Psv gaat.
Klopt helemaal. Maar ik acht Feyenoord met 60% zekerheid in ALLES te winnen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Serieus 'makkelijke programma's' zegt niks meer tegenwoordig.
Jep.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:54 schreef Tarado het volgende:
Ik heb toch het idee dat het zelfvertrouwen momenteel bij Feyenoord en Ajax groter is dan PSV en Twente, AZ speelt zonder druk
Ja, ik wist al dat er commentaar zou komen maar ik verwacht dat Abramovic deze zomer z'n portemonnee weer zal trekken om de uitgerangeerde vedettes te vervangen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Chelsea?.
De ECHTE top vind ik die vier ja, zonder Chelsea.
Vooralsnog staan we gewoon 5de, wat betekend dat er 4 ploegen zijn die meer aanspraak maken op de titel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sluit ze echt nog niet uit voor t kampioenschap. Maar ik denk dat t serieus gaat tussen Feyenoord of Ajax. Zoals t hoort.
Zit er inderdaad dik inquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik wist al dat er commentaar zou komen maar ik verwacht dat Abramovic deze zomer z'n portemonnee weer zal trekken om de uitgerangeerde vedettes te vervangen.
Dan nog is die club niet echt top gezien de geschiedenis...quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik wist al dat er commentaar zou komen maar ik verwacht dat Abramovic deze zomer z'n portemonnee weer zal trekken om de uitgerangeerde vedettes te vervangen.
Je kunt niet ontkennen dat ze de afgelopen 6/7 jaar gewoon als Europese top werden gezien. Eigenlijk vanaf dit seizoen en halverwege vorig seizoen dat ze weer afgehaakt zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan nog is die club niet echt top gezien de geschiedenis...
Hebben überhaupt nooit de CL gewonnen toch? Of was dat nou in 2005?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat ze de afgelopen 6/7 jaar gewoon als Europese top werden gezien. Eigenlijk vanaf dit seizoen en halverwege vorig seizoen dat ze weer afgehaakt zijn.
Nee, dat is hun obsessie nu juist.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben überhaupt nooit de CL gewonnen toch? Of was dat nou in 2005?
Edit: Nope runner up 2008.
Nee volgens mij niet, qua resultaten inderdaad geen topclub, qua budget wel en dan hoort City er ook bijquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hebben überhaupt nooit de CL gewonnen toch? Of was dat nou in 2005?
En Valencia, malaga.... Anzhi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, qua resultaten inderdaad geen topclub, qua budget wel en dan hoort City er ook bij
Klopt wel maar bij de eerste 2 weet je al dat je de competitie nooit gaat winnen en bij die laatste...daar wil je nog niet begraven wordenquote:
ojah Valencia in 2000 en 2001.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |