Was dus wel Michaelquote:3T's released several hit singles in Europe, including "24/7", "Why" (a duet with their uncle, Michael Jackson), "I Need You" (with a brief appearance by Michael).
Ik hoor liever nog 3 keer I Need You dan Plagequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef CindieY het volgende:
Plage vind ik nou een gevalletje Guilty Pleasure als het zonnetje schijnt. En dat doet ie hier.
Precies andersom hier. Eigenlijk is 3T net voor mijn tijd, maar mijn god, dat veel te zoetsappige geneuzel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor liever nog 3 keer I Need You dan Plage
QFT!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor liever nog 3 keer I Need You dan Plage
quote:
Drukquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
Wat is het hier rustig trouwens, als ik normaal op school zit is het veel drukker
Zat al te twijfelen aan de oprechtheid van je liefde voor mijquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat al te twijfelen aan de oprechtheid van je liefde voor mij![]()
En dat Gerard niet gek wordt van dat gebel van zijn collega's
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoorZolang ik niet teveel over ga werken is er niks aan de hand
Ach ik werk in een technisch bedrijf, geen vrouwen te bekken in de verre omtrek
Zo attent ben ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
En ook niet spontaan een bos bloemen meenemen, word ik ook achterdochtig van
Gelukkig maar, zonde van het geld. Na een paar dagen kan je ze weggooienquote:
Ohja, dat moet ik nog doen, tulpen weggooienquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zonde van het geld. Na een paar dagen kan je ze weggooien
Ik hoef ze hier niet eens neer te zetten, m'n katten gaan ermee vandoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik nog doen, tulpen weggooien
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoef ze hier niet eens neer te zetten, m'n katten gaan ermee vandoor
Mijn katten zijn autistisch en kunnen slecht omgaan met veranderingen. Laat iets slingeren en het ligt op de grondquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Niet dat ik ooit bloemen in huis heb, maar mijn palmboompje vond ze ook heel interessant
Ik heb niet een hele grote hekel aan haar, zo zeg ik het heel erg netjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Vind ik ook! Zo schattig nu ook haar reactie!
Haar muziek is m'n smaak niet, maar vind 't leuk om te horen dat ze een award wint en er blij mee isquote:
Zo gevoelig verwoord.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Met een prop in dr mond en ducktape op dr bakkes ja.
Dat. Ik ben geen fan, maar gun het haar welquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haar muziek is m'n smaak niet, maar vind 't leuk om te horen dat ze een award wint en er blij mee is
Kan ze niks aan doen, toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef gerbenp het volgende:
O. M.G... Wwwwaaaarro-o-o-mmmm wwwww--iintttt Miss Mondriool dddeeee sssschaaal van Riiiigter?!
Precies. Dan wordt het weer een week vol liefde voor Sannequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat. Ik ben geen fan, maar gun het haar wel![]()
Ik kan nu al schik krijgen van alle blije reacties hier, mocht ze de MH hebben
Jeui!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:12 schreef 3rdRock het volgende:
VAKAAAAAAAAANTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Iemand pakken op haar stotteren. Op internet. Stoer. Ben benieuwd wie er harder zou stotteren als ze recht voor je neus staat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef gerbenp het volgende:
O. M.G... Wwwwaaaarro-o-o-mmmm wwwww--iintttt Miss Mondriool dddeeee sssschaaal van Riiiigter?!
Hee Sandman, alles goed?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand pakken op haar stotteren. Op internet. Stoer. Ben benieuwd wie er harder zou stotteren als ze recht voor je neus staat.
Ik heb niks met Miss Montreal, sterker nog ik vind haar meestal irritant ja ook haar muziek.quote:
Prachtig. Pure emotie.quote:
ik vind het geeen geweldige muziek ofzo en ik vind Sanne Hans een beetje raar, maar ik vind wel mooi om te zien dat ze oprecht geëmotioneerd isquote:
Prachtig moment ja, ze was er echt oprecht blij mee.quote:
Zelfde bij mij. Ben niet echt fan van d'r, maar zó erg is het nou ook weer niet. Sommige mensen hier zeiken gewoon om 't zeiken vanuit hun anonieme zolderkamertje terwijl ze World Of Warcraft spelen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat. Ik ben geen fan, maar gun het haar wel![]()
Ik kan nu al schik krijgen van alle blije reacties hier, mocht ze de MH hebben
Mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Prachtig moment ja, ze was er echt oprecht blij mee.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
VEEENSTRA VEENSTRAAA
Tevens: TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde bij mij. Ben niet echt fan van d'r, maar zó erg is het nou ook weer niet. Sommige mensen hier zeiken gewoon om 't zeiken vanuit hun anonieme zolderkamertje terwijl ze World Of Warcraft spelen...
Het is haar gegund, en die oprechte reactie vanmiddag was natuurlijk helemaal mooi. Ze werkt er ook écht hard voor. Via een reclame voor smeerkaas je carrière beginnen als zangeres is natuurlijk wel een duwtje in de rug, maar voor de rest heeft ze alles daarna zelf opgebouwd... en van een imago als 'smeerkaasmeisje' afkomen is ook niet makkelijk.
Topic heeft ook recht op pauze zo nu en danquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
VEEENSTRA VEENSTRAAA
Tevens: TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
SPOILER: mashup 03-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geen idee, ik kijk geen voetbal. Heb wel wat beters te doen dan een beetje kijken naar 22 miljonairs die achter een balletje aan rennen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef minthy het volgende:
Is dat voetbal nu al eens afgelopen of heb ik weer een uur lang een topickill op m'n naam staan?!
Ik ook, op Fok! rondhangenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk geen voetbal. Heb wel wat beters te doen dan een beetje kijken naar 22 miljonairs die achter een balletje aan rennen...
Oh, Clouseau!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Insgelijks, met op de 2e monitor LiteTV met een live optreden van Clouseau - Domino Of Zo.
whehehehequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef minthy het volgende:
Is dat voetbal nu al eens afgelopen of heb ik weer een uur lang een topickill op m'n naam staan?!
oe, dat 20jaar clouseau-album laatst geluisterd....zitten verdraaid mooie liedjes tussen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Insgelijks, met op de 2e monitor LiteTV met een live optreden van Clouseau - Domino Of Zo.
quoteverneukerquote:
Ik volg het allemaal niet meer, teveel geleuterquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
godallesjezus wat een gekut op de radio. hilarisch...
maar ik ga wel naar bed. slaap lekker
ik ben dol op geleuter. maar ze hebben net kaartjes weggeven voor n concert van GbttZ aan de andere leden van GbttZquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet meer, teveel geleuter![]()
Slaap lekker
Oh, das best wel sneuquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben dol op geleuter. maar ze hebben net kaartjes weggeven voor n concert van GbttZ aan de andere leden van GbttZ
quote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:41 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben sinds maandag verhuisd naar een andere afdeling... de te ontvangen zenders: 538, slam fm en decibel
![]()
![]()
![]()
STOMME GIEL!quote:
nee, ik wil Carly Rae!quote:
dat zal me aan mijn reet roestenquote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je weet dat ze is ontdekt en groot gemaakt door Justin Bieber hè?
Hehequote:
Lijkt mij toch echt wel een groot ding in je carrierequote:Op woensdag 4 april 2012 09:15 schreef Pino112 het volgende:
'Vergeten' dat je Pinkpop gaat doen? Hoedefuck kan je dat nou vergeten
ach, ze heeft er al 549x gestaan...quote:Op woensdag 4 april 2012 09:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt mij toch echt wel een groot ding in je carriere
Ach, voor Anouk is het vast niks. Arrogant iets ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt mij toch echt wel een groot ding in je carriere
Oh, geen idee... Ik ben er nog nooit geweest en heb ook niet echt de behoeftequote:
Een tikkiequote:Op woensdag 4 april 2012 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, voor Anouk is het vast niks. Arrogant iets ofzo.
Kan ie vanavond weer ff fappen op dit telefoongesprek.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:22 schreef Paul-89 het volgende:
Er is eigenlijk helemaal geen nieuws maar dan toch 10 min. bellen.
Succes!quote:Op woensdag 4 april 2012 09:24 schreef minthy het volgende:
Ik moet even naar Zwolle voor m'n jaargesprek, duurt een uurtje...
Dank je! Gaat goedkomen, doe m'n werk primaquote:
Suc7 vanuit nieuw vennepquote:Op woensdag 4 april 2012 09:24 schreef minthy het volgende:
Ik moet even naar Zwolle voor m'n jaargesprek, duurt een uurtje...
Zuip zequote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben ervandoor. ff naar Praag. misschien tot vanavond en anders pas tot maandag ofzo
ik drink nietquote:
twitter:OmroepBNN twitterde op woensdag 04-04-2012 om 11:16:26RT @coenensander: Het gaat gebeuren. Mart Smeets komt een uur langs in de Coen & Sander show vanmiddag! #3FM #CSSHOW reageer retweet
Dat gaat leuk wordenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:17 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:OmroepBNN twitterde op woensdag 04-04-2012 om 11:16:26RT @coenensander: Het gaat gebeuren. Mart Smeets komt een uur langs in de Coen & Sander show vanmiddag! #3FM #CSSHOW reageer retweet
Daar heb ik nog wat familie wonenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wat familie wonen![]()
En het is goedgekomen
Niet dat het fout zat hoor, lekker een uurtje geboomd over van alles binnen het team en wat ik graag veranderd zou zien. Leuk om je tegen alles aan te bemoeienquote:
Deed ik vroeger ook altijdquote:Op woensdag 4 april 2012 11:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet dat het fout zat hoor, lekker een uurtje geboomd over van alles binnen het team en wat ik graag veranderd zou zien. Leuk om je tegen alles aan te bemoeien
Getver nee toch, als ik ergens een hartgrondige hekel aan heb is het wel Mart.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:17 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb dat nu precies andersom, ik was een volger en nu een trekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook altijd
Ben er nou wel een beetje klaar meeSinds ik hier werk krijg ik allemaal moeilijke vragen als in: hoe zou jij dat oplossen?
Ja weet ik veel, niet over nagedacht, wil ik ook niet doen
Dus ik zeg niet zoveel meer
Gewoon overal schijt aan hebbenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat nu precies andersom, ik was een volger en nu een trekker.
Grappig eigenlijk, dat het me op het werk wel lukt om lekker zeker te zijn en voor de rest absoluut niet
Ja godver, ik mag ook niks meer...quote:Op woensdag 4 april 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon overal schijt aan hebbenJe bent wie je bent
Maar da's mijn motto dus die mag je niet
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tieft nou maar weer es op met Triggerfinger.
Ik krijg zin in koffie van dit nummer...quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Ik ga het gewoon uitzitten, gaat vast wel weer overquote:
kan nooit lang duren tenslottequote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon uitzitten, gaat vast wel weer over
Precies, het cynisme en sarcasme komt vanzelf weer bovendrijvenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Martquote:Op woensdag 4 april 2012 11:17 schreef Paul-89 het volgende:
DeMartquote:Op woensdag 4 april 2012 11:17 schreef Paul-89 het volgende:
Hou je bek jonguh, is helemaal niet waar!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
Minthy liegt ze is namelijk wel heel goed in Wordfeud
Wel waar je bent veel te bescheidenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je bek jonguh, is helemaal niet waar!
ik moest 3x lezen voor ik em snaptequote:Op woensdag 4 april 2012 14:12 schreef minthy het volgende:
The Rasmus![]()
Niet te verwarren met de bastaardmus
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moest 3x lezen voor ik em snaptedaarna moest ik hard lachen
ja, ik ben niet zo snel van begrip...quote:
je kunt ook een gitaar met een motor en wielen kopen en dan daarmee naar je werk enzoquote:Op woensdag 4 april 2012 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
Nieuwe koppeling, nieuwe krukaskeerring, nieuwe aandrijfaskeerringen...
Ik denk dat ik die nieuwe gitaar maar ff op de lange baan schuif
ik zou over Giel heen zeiken, maar ik mag die kwal dan ook niet luchten of zienquote:Op woensdag 4 april 2012 17:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aan de telefoon loopt ie bij Giel altijd te zeiken, maar dat is gewoon Giel's schuld.
Mwoah, te vaak Giel luisteren verveelt, maar hij is best komisch en adrem. Bovendien vind ik het heel prijzenswaardig dat Giel een Vara-presentator is, maar niet meedraait in dat linkse adoratiegedoe. Hij belt net zo makkelijk met Hero Brinkman, Geert Wilders enzo zonder de vervelende vooringenomen houding die men bij de Vara hoort te hebben tov. de politieke tegenstanders. Balkenende nam hij nog wel eens in de maling, maar toch zonder gemeen te worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:46 schreef franklop het volgende:
[..]
ik zou over Giel heen zeiken, maar ik mag die kwal dan ook niet luchten of zien
Hij zingt het niet zelf he?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wist niet dat het van Mike Oldfield was
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef alors het volgende:
Ik vind hem nu op zich best te pruimen maar op tv vind ik hem echt zoo irritant
Drie nummers gedraaid dit uurquote:17:36| Mike Oldfield - Moonlight Shadow
17:25| Red Hot Chili Peppers - Look Around
17:07| Coldplay - Viva La Vida
Ik was me tijdens het afwassen al aan het afvragen of ik soms per ongeluk een andere zender had opgezet.quote:
Op de een of andere manier had ik die indruk alquote:
Kindje wel weer terug?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:21 schreef Againzender het volgende:
Goddomme, bellen ze enhalf uur later nog ff terug voor je request, zit je net met een ontsnappend kind
ja hoor, die breken altijd in bij mijn requestsquote:
Tof!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja hoor, die breken altijd in bij mijn requests
hahahquote:Op woensdag 4 april 2012 18:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja hoor, die breken altijd in bij mijn requests
Ja maar ik woon niet daar dus niks aan het handje.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
Zijn er mensen met vodafaalfone in tha house?
Ja, maar hier thuis geen last. In Zwolle wel verminderd 3G-bereik.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
Neen, ik heb Haaaaaaaiquote:Op woensdag 4 april 2012 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
Hoezo? Zie ik wat over het hoofd?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je het niet over Carly Rae Jepsen had...
Wel?! Dacht dat je het eerder over Jay-Z Ft Kanye West - Niggas In Paris zou hebben (zat daar pal voor). Die Carly Rae Jepsen stond vorige week al op 2 in de MT50, nu nog MH maken zou rijkelijk laat en behoorlijk overbodig zijn... Die heeft al genoeg hulp van ene J. Bieber.quote:
Typisch 3FM toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel?! Dacht dat je het eerder over Jay-Z Ft Kanye West - Niggas In Paris zou hebben. Die Carly Rae Jepsen stond vorige week al op 2 in de MT50, nu nog MH maken zou rijkelijk laat en behoorlijk overbodig zijn...
John Leerdam gaat alweer uit de 2e kamer. Mede mogelijk gemaakt door Gieltwitter:JaapJansen twitterde op woensdag 04-04-2012 om 19:23:49Grap @lexuiting leidt tot vertrek John leerdam uit Tweede Kamer reageer retweet
Eigen schuld toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef hole1988 het volgende:
John Leerdam gaat alweer uit de 2e kamer. Mede mogelijk gemaakt door Gieltwitter:JaapJansen twitterde op woensdag 04-04-2012 om 19:23:49Grap @lexuiting leidt tot vertrek John leerdam uit Tweede Kamer reageer retweet
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:29 schreef hole1988 het volgende:
Jejjj, ik heb je gehoord!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:22 schreef Againzender het volgende:
Geweldige uitzending, en ook mijn request. Lekker
klaxons!quote:
doet ie anders nooit!quote:
Ik vind dit een veel betere plaat dan waar is kraan.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vind dit een veel betere plaat dan waar is kraan.
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 04-04-2012 om 22:43:32OH: @TjibbeTjibsma: "je had m'n tepels moeten zien na het feestje van @gerardekdom". reageer retweet
ik heb de clip online gegooid op moby. Kreeg meteen de manager op m'n dakquote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
http://www.mostexclusivevideoever.com/en
Hij dut!
Lijkt me niet geheel onlogischquote:Op woensdag 4 april 2012 22:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb de clip online gegooid op moby. Kreeg meteen de manager op m'n dak
Ik lees nog mee meer nietquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Is Mauster hier onlangs nog geweest? Ik zie hem nergens meer...
Ik luister geen 3FM meer dus heeft het ook geen zin meer om mee te posten hequote:
Dat kan ik vanaf hier niet ruikenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister geen 3FM meer dus heeft het ook geen zin meer om mee te posten he
Ik had er opeens geen zin meer in dus twitteraccount weggekegeld.quote:
Heeft Hans je overgehaald??quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had er opeens geen zin meer in dus twitteraccount weggekegeld.
Uhm oke. Ja dat kan.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had er opeens geen zin meer in dus twitteraccount weggekegeld.
Beetje vreemd hequote:
Ik zou hem niet meteen weggooien nee, eerder gewoon links laten liggen en als je later toch weer wilt Twitteren je account oppakken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Beetje vreemd he. Ja dat zijn Groningers wel vaker
Tja keuzesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou hem niet meteen weggooien nee, eerder gewoon links laten liggen en als je later toch weer wilt Twitteren je account oppakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |