Was dus wel Michaelquote:3T's released several hit singles in Europe, including "24/7", "Why" (a duet with their uncle, Michael Jackson), "I Need You" (with a brief appearance by Michael).
Ik hoor liever nog 3 keer I Need You dan Plagequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef CindieY het volgende:
Plage vind ik nou een gevalletje Guilty Pleasure als het zonnetje schijnt. En dat doet ie hier.
Precies andersom hier. Eigenlijk is 3T net voor mijn tijd, maar mijn god, dat veel te zoetsappige geneuzel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor liever nog 3 keer I Need You dan Plage
QFT!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor liever nog 3 keer I Need You dan Plage
quote:
Drukquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
Wat is het hier rustig trouwens, als ik normaal op school zit is het veel drukker
Zat al te twijfelen aan de oprechtheid van je liefde voor mijquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat al te twijfelen aan de oprechtheid van je liefde voor mij![]()
En dat Gerard niet gek wordt van dat gebel van zijn collega's
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoorZolang ik niet teveel over ga werken is er niks aan de hand
Ach ik werk in een technisch bedrijf, geen vrouwen te bekken in de verre omtrek
Zo attent ben ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
En ook niet spontaan een bos bloemen meenemen, word ik ook achterdochtig van
Gelukkig maar, zonde van het geld. Na een paar dagen kan je ze weggooienquote:
Ohja, dat moet ik nog doen, tulpen weggooienquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zonde van het geld. Na een paar dagen kan je ze weggooien
Ik hoef ze hier niet eens neer te zetten, m'n katten gaan ermee vandoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik nog doen, tulpen weggooien
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoef ze hier niet eens neer te zetten, m'n katten gaan ermee vandoor
Mijn katten zijn autistisch en kunnen slecht omgaan met veranderingen. Laat iets slingeren en het ligt op de grondquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Niet dat ik ooit bloemen in huis heb, maar mijn palmboompje vond ze ook heel interessant
Ik heb niet een hele grote hekel aan haar, zo zeg ik het heel erg netjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:27 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Vind ik ook! Zo schattig nu ook haar reactie!
Haar muziek is m'n smaak niet, maar vind 't leuk om te horen dat ze een award wint en er blij mee isquote:
Zo gevoelig verwoord.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Met een prop in dr mond en ducktape op dr bakkes ja.
Dat. Ik ben geen fan, maar gun het haar welquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haar muziek is m'n smaak niet, maar vind 't leuk om te horen dat ze een award wint en er blij mee is
Kan ze niks aan doen, toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef gerbenp het volgende:
O. M.G... Wwwwaaaarro-o-o-mmmm wwwww--iintttt Miss Mondriool dddeeee sssschaaal van Riiiigter?!
Precies. Dan wordt het weer een week vol liefde voor Sannequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat. Ik ben geen fan, maar gun het haar wel![]()
Ik kan nu al schik krijgen van alle blije reacties hier, mocht ze de MH hebben
Jeui!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:12 schreef 3rdRock het volgende:
VAKAAAAAAAAANTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Iemand pakken op haar stotteren. Op internet. Stoer. Ben benieuwd wie er harder zou stotteren als ze recht voor je neus staat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef gerbenp het volgende:
O. M.G... Wwwwaaaarro-o-o-mmmm wwwww--iintttt Miss Mondriool dddeeee sssschaaal van Riiiigter?!
Hee Sandman, alles goed?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iemand pakken op haar stotteren. Op internet. Stoer. Ben benieuwd wie er harder zou stotteren als ze recht voor je neus staat.
Ik heb niks met Miss Montreal, sterker nog ik vind haar meestal irritant ja ook haar muziek.quote:
Prachtig. Pure emotie.quote:
ik vind het geeen geweldige muziek ofzo en ik vind Sanne Hans een beetje raar, maar ik vind wel mooi om te zien dat ze oprecht geëmotioneerd isquote:
Prachtig moment ja, ze was er echt oprecht blij mee.quote:
Zelfde bij mij. Ben niet echt fan van d'r, maar zó erg is het nou ook weer niet. Sommige mensen hier zeiken gewoon om 't zeiken vanuit hun anonieme zolderkamertje terwijl ze World Of Warcraft spelen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat. Ik ben geen fan, maar gun het haar wel![]()
Ik kan nu al schik krijgen van alle blije reacties hier, mocht ze de MH hebben
Mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Prachtig moment ja, ze was er echt oprecht blij mee.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
VEEENSTRA VEENSTRAAA
Tevens: TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde bij mij. Ben niet echt fan van d'r, maar zó erg is het nou ook weer niet. Sommige mensen hier zeiken gewoon om 't zeiken vanuit hun anonieme zolderkamertje terwijl ze World Of Warcraft spelen...
Het is haar gegund, en die oprechte reactie vanmiddag was natuurlijk helemaal mooi. Ze werkt er ook écht hard voor. Via een reclame voor smeerkaas je carrière beginnen als zangeres is natuurlijk wel een duwtje in de rug, maar voor de rest heeft ze alles daarna zelf opgebouwd... en van een imago als 'smeerkaasmeisje' afkomen is ook niet makkelijk.
Topic heeft ook recht op pauze zo nu en danquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
VEEENSTRA VEENSTRAAA
Tevens: TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
SPOILER: mashup 03-04-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geen idee, ik kijk geen voetbal. Heb wel wat beters te doen dan een beetje kijken naar 22 miljonairs die achter een balletje aan rennen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef minthy het volgende:
Is dat voetbal nu al eens afgelopen of heb ik weer een uur lang een topickill op m'n naam staan?!
Ik ook, op Fok! rondhangenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk geen voetbal. Heb wel wat beters te doen dan een beetje kijken naar 22 miljonairs die achter een balletje aan rennen...
Oh, Clouseau!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Insgelijks, met op de 2e monitor LiteTV met een live optreden van Clouseau - Domino Of Zo.
whehehehequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef minthy het volgende:
Is dat voetbal nu al eens afgelopen of heb ik weer een uur lang een topickill op m'n naam staan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |