Meer waarheid in een post bestaat niet.quote:
Pump met zo'n klein hakje maar dan die hak doorgetrokken onder de schoen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballerina's, sleehakken.. het is wat heThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]Lelijke gedrochten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballerina's, sleehakken.. het is wat he
Ik heb ze nodig, ik ben maar 1.60quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet alleen deze. Een hak is een hak. Dit is gewoon een oversized zool.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]Inderdaad, ik leef in een wereld waar ze gewoon schoenen heten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballerina's, sleehakken.. het is wat heJa, ik zal nog eens geïnteresseerd een vraag stellenquote:![]()
1.60!!!quote:
Draag dan gewoon hakken. Niet deze shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna zijn je voeten dood.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Geester het volgende:
Een vrouw met mooie voeten naaldhakken mooie getinte benen en een rokje >> MY GOD <<
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Draag dan gewoon hakken. Niet deze shit.
En:Deze shit is handiger op school dan (naald)hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Heb IK geen last van ik geniet er alleen van als ik ze ziequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze tering veel pijn doen.
Liever een kleine dreumel dan een chick met lelijke schoenen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Deze shit is handiger op school dan (naald)hakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Liever een kleine dreumel dan een chick met lelijke schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
[..]
Liever een kleine dreumel dan een chick met lelijke schoenen.jezus waar haal je die vandaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jij mag ook de voetmassages geven als je jouw vriendin in die martelwerktuigen stopt. Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb IK geen last van ik geniet er alleen van als ik ze zie
Dat zijn nou schoenen voor vrouwen die zich nooit scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
gatverdamme..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die heb ik in 2 weken echt al 10 keer voorbij zien komen.
Zelfs in laarsversie.
In de vriezer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Over schoenen gesproken: gisteren heb ik een kaars (natuurlijk zo'n grote) over mijn italiaanse handgemaakte sjieke suede stappers heen geflikkerd. Nu zit dat suede vol met kaarsvetvlekken. Ik heb al zitten krabben, maar er zitten nu gladde stukken tussen het verder ruwe leer.![]()
Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen
Bij de schoenenmaker heb je van die spuitbusjes voor sueda, misschien helpt dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Over schoenen gesproken: gisteren heb ik een kaars (natuurlijk zo'n grote) over mijn italiaanse handgemaakte sjieke suede stappers heen geflikkerd. Nu zit dat suede vol met kaarsvetvlekken. Ik heb al zitten krabben, maar er zitten nu gladde stukken tussen het verder ruwe leer.![]()
Verkapte kijk-mij-sjieke-handgemaakte-italiaanse-instappers-hebben-post.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
het meeste kaarsvet is er al af, alleen die vlekken zitten er nog inquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
In de vriezer?Zodat je het vet er in een keer vanaf kan halen misschien?
Ik vind het nu ineens een stuk minder leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef LaLouchi het volgende:
Jullie gaan van het ene uiterste naar het andere
Gaat niet meer lukken ben ik bangquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Kauwgom sowieso.. maar volgens mij kaarsvet ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-sjieke-handgemaakte-italiaanse-instappers-hebben-post.
Je moet kledingstukken met kaarsresten toch invriezen? Of was dat nou kauwgom?
Niks verkapt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet kledingstukken met kaarsresten toch invriezen? Of was dat nou kauwgom?
Hm even langs de schoenmaker en vragen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Skv het volgende:
[..]
het meeste kaarsvet is er al af, alleen die vlekken zitten er nog in
godverdegodverquote:
+1. Ga ik vanavond even doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm even langs de schoenmaker en vragen?
Im sexy and i know it style hahahhaquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zijn toch om ze waterbestendig te maken? Ik heb dat wel thuis voor mijn suede* schoenen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Bij de schoenenmaker heb je van die spuitbusjes voor sueda, misschien helpt dat?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het nu ineens een stuk minder leuk
Dan hoor je er niet bijquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zijn toch om ze waterbestendig te maken? Ik heb dat wel thuis voor mijn suede* schoenen.
*Die zijn dan weer niet handgemaakt en sjiek en italiaans
Je hebt ze ook om te reinigen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zijn toch om ze waterbestendig te maken? Ik heb dat wel thuis voor mijn suede* schoenen.
* Die zijn dan weer niet handgemaakt en sjiek en italiaans
Niet te vergelijken. Pauper.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
keukenrol er op en met je strijkijzer erover strijken, het vet trekt dan in de keukenrol.quote:
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik vrees dat ik dan dat hele leer om zeep ga helpen op de een of andere manierquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
keukenrol er op en met je strijkijzer erover strijken, het vet trekt dan in de keukenrol.
Dit is een poging waard.
Handgemaakte boordeelsluipers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tips van grootmoederquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
keukenrol er op en met je strijkijzer erover strijken, het vet trekt dan in de keukenrol.
Dit is een poging waard.
Hm. Dat valt wellicht wel mee, maar ik zou het als laatste redmiddel proberen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik vrees dat ik dan dat hele leer om zeep ga helpen op de een of andere manier
Die heb ik ook. Gekocht in Marrakech.quote:
http://img113.imageshack.us/img113/429/sokkeney1.jpg (copy/paste deze link)quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
Eckte bazen doen van die jesus sandalen aan
via google en die heb ik allang weggeklikt, dus jammerrrrquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Joysa is een teringwijf.
En daarom tof. Maar leuk is anders
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:44 schreef Geester het volgende:
[..]
Geloof ik zo ja als ik dr post zo door lees
godver doe eens lief en zeg dat het waar isquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
godver doe eens lief en zeg dat het waar is
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik een schatje zocht ging ik wel achter ovoxo aan ofzo.
Nu ga ik achter jou aan. Trut.
Join the line, bitch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enjoy the line.quote:
quote:
BADUM TSSquote:
Tuurlijk wel. Twee keer als het moet.quote:
ZO EN NOU JIJ WEERquote:
D'oh.quote:
Klopt!quote:
Ja, en geen foto te bekennen. Waar doe ik het voorquote:
Om te neuken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, en geen foto te bekennen. Waar doe ik het voor
Hij kan die sjieke handgemaakte italiaanse suede stappers niet onder een trainingsbroek dragen, natuurlijk.quote:
Jij zit al huilend in een hoekje als joy naar je kijkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zit al huilend in een hoekje als joy naar je kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
anuskanker schaarste op dit forum wat ik je brom!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ovoxo is toch 14 ofzo?
[..]
Mensen die hun spytool instellen op woorden als 'neuken'
Zodat je je fantasie kan laten werken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, en geen foto te bekennen. Waar doe ik het voor
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zit al huilend in een hoekje als joy naar je kijkt.Ik heb echt zo'n mooie foto van haar die mij heel evil aankijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik huilde niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Enkel als het adidas of aussies is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij kan die sjieke handgemaakte italiaanse suede stappers niet onder een trainingsbroek dragen, natuurlijk.
OH JA link mij die nog eens even! in Dm aubquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n mooie foto van haar die mij heel evil aankijkt.
Ik huilde niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n mooie foto van haar die mij heel evil aankijkt.
Ik huilde niet.
Komt er aan, eerst even koffie halen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
OH JA link mij die nog eens even! in Dm aub
Nou, dan trek ik mezelf 's nachts wel weer huilend in slaap.quote:
Volgens mij sta jij daar ook een stukje opquote:
Voor een kutwijf is ze best te doen ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Skv het volgende:
Hoe ziet die chick er uit dan? Is het zó enorm de moeite waard?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor een kutwijf is ze best te doen ja.
Gewoon keihard afbekken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Myst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kruising tussen een bergtrol en ET.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Skv het volgende:
Hoe ziet die chick er uit dan? Is het zó enorm de moeite waard?
Dat iedereen zo hyper zit te doen.
Goed genoeg voor de gemiddelde e-Penis hier in dit maagdentopic.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Te goed genoeg voor de gemiddelde e-Penis hier in dit maagdentopic.
Hatert.quote:
Komt er aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een foto die ik nam vandaag.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
ik zie dat ns ook faalde bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een foto die ik nam vandaag.. net ook weer 15 min vertraging te pakken richting maastricht
Let me occupy your mind
As you do mine
Er is iemand onder het spoor gekomen volgens mij, naar Schiphol ligt het nu plat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik zie dat ns ook faalde bij jou. net ook weer 15 min vertraging te pakken richting maastricht
Goede post voor een topic met single mensen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Groupon actie:
Super de luxe Evolved vibrator met apart te gebruiken bullet sleeve en eventueel lubricant en/of cleaner (vanaf ¤ 42)
en de tekst erbij:
Een vibrator is net als een fiets: hij brengt je nog eens ergens. Hoge hoogten bereik je met de Evolved vibrator in roze of paars met grappige bullet sleeve en eventueel lubricant en cleaner naar keuze (vanaf ¤ 42).
Kies uit:
¤ 42 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve (waarde ¤ 84,90)
¤ 48 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve + lubricant (waarde ¤ 96,60)
¤ 50 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve + cleaner (waarde ¤ 100,60)
¤ 58 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve + lubricant + cleaner (waarde ¤ 114,90)
Lolje zult maar de persoon zijn die deze tekst heeft moeten schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
Op een oude moet je het leren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Groupon actie:
en de tekst erbij:
Een vibrator is net als een fiets: hij brengt je nog eens ergens. Hoge hoogten bereik je met de Evolved vibrator in roze of paars met grappige bullet sleeve en eventueel lubricant en cleaner naar keuze (vanaf ¤ 42).
Ik mag hopen dat ze hem dan uit mocht proberenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
je zult maar de persoon zijn die deze tekst heeft geschreven![]()
dadelijk is het een hijquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze hem dan uit mocht proberen
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag hopen dat hij hem dan uit mocht proberen
Die zullen we heel snel fietsen nu.quote:
een komkommerquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij ziet er op zich wel interessant uit, maar heb al een goede
Sommige mensen leren er mee pijpen, true story.quote:
Je zou eens moeten weten wat meiden allemaal gebruiken/hebben gebruiktquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef heloef het volgende:
Sommige mensen leren er mee pijpen, true story.
EEN BIERFIETS!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat meiden allemaal gebruiken/hebben gebruiktDan valt een komkommer nog wel mee
#ImSingleBecause I Twitterquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef heloef het volgende:
Trendend op Twotter: ImSingleBecause
Nou zeg het maar.
Nou, wat zijn de raarste dingen waar jij op hebt geoefend?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat meiden allemaal gebruiken/hebben gebruiktDan valt een komkommer nog wel mee
Dat ga ik jou aan je neus hangenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:40 schreef twi het volgende:
Nou, wat zijn de raarste dingen waar jij op hebt geoefend?
Letterlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
Dat ga ik jou aan je neus hangen![]()
Nee, dat nemen we m'n graf mee in
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben 17, dankjewel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ovoxo is toch 14 ofzo?
[..]
Mensen die hun spytool instellen op woorden als 'neuken'
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat een meidje zo een gehaktstaaf had gebruikt, die brak alleen door midden waardoor de rest binnen bleef zitten
De slet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Geester het volgende:
Op school ging dr een filmpje rond van zo'n chick die ff een borstel naar binnen douwde.. ik haar beetje plagen daarmee.. gekke tijden
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij niet eens je best te doen om volkomen verknipt over te komen.
haha nee en neequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Was het zo groot of heb je 't inmiddels al opgegeten?
zit het vast aan een auto:P?quote:
Dat ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij niet eens je best te doen om volkomen verknipt over te komen.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:49 schreef WasMachinator het volgende:
zit het vast aan een auto:P?
ookal raden we het goed volgens mij zegt ze toch nee![]()
Nee hoor, je bent een beetje als het vieze mannetje in de kroeg. Niemand tot last, maar wel heel raar.quote:
Naah als ik je postgeschiedenis zo lees ben ik niet de enigste die fucking raar is dus dan zijn we samen raarquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een beetje als het vieze mannetje in de kroeg. Niemand tot last, maar wel heel raar.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een beetje als het vieze mannetje in de kroeg. Niemand tot last, maar wel heel raar.
Dat kan heel goed, maar in jouw voorliefde voor half door vagina's verteerde gehaktstaven sta je toch alleen, ben ik bangquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Naah als ik je postgeschiedenis zo lees ben ik niet de enigste die fucking raar is dus dan zijn we samen raar
Oke maar dat interesseert me vrij weinig verder als ik t zo ff ovuleer evalueerquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, maar in jouw voorliefde voor half door vagina's verteerde gehaktstaven sta je toch alleen, ben ik bang
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke maar dat interesseert me vrij weinig verder als ik t zo ff ovuleer evalueer
Naah ik ben wel een tikkeltje ..ja.. andersJa, dat was al wel duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Nee, dat zeg ik ook niet. No hard feelingsquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:03 schreef Geester het volgende:
[..]
Fuck dat, anders hoeft niet verkeerd te zijn mijn beste
k zal wel nooit een relatie krijgen maargoed.. what gives, who caresquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. No hard feelings
Genoeg dames die een tikkeltje anders wel lekker vinden. Zolang je hun kut maar niet als automatiek blijft gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:04 schreef Geester het volgende:
[..]
k zal wel nooit een relatie krijgen maargoed.. what gives, who cares
preciezzzzquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Genoeg dames die een tikkeltje anders wel lekker vinden. Zolang je hun kut maar niet als automatiek blijft gebruiken
Ik ga morgen ovoxo meeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:10 schreef Tjik het volgende:
Hebben er nu mensen gemeet van hier of niet?
Nee, stel wat voor zou ik zeggen mijn beste.. Een heerlijke versnapering in het centrum des lands?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:10 schreef Tjik het volgende:
Hebben er nu mensen gemeet van hier of niet?
dafuqquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Genoeg dames die een tikkeltje anders wel lekker vinden. Zolang je hun kut maar niet als automatiek blijft gebruiken
Daar zijn er vrij weinigvanquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
baasquote:
Ja, idd. Ik had gemeet met m'n ex (want ik ken 'm via internetquote:
Saai.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik meet niet met mannen die te oud zijn voor me
4 jaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus alleen onder de 18quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik meet niet meer eigenlijk ..vrijdag nog met iemand maar dat is de laatste keer..teleurstellingen alomquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik had gemeet met m'n ex (want ik ken 'm via internet) en ik was zo tering zenuwachtig de week ervoor
Maar was toch echt een geweldige dag
Heb verder ook nooit iemand anders gemeetquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik meet niet meer eigenlijk ..vrijdag nog met iemand maar dat is de laatste keer..teleurstellingen alom
Hoe oud ben jij dan, vriend?quote:
Ja maar mijn uiterlijk is kut dus mensen die mij voor de 1e keer zien.. je ziet hun ogen gelijk heel afkeurend naar mij kijken.. Leuk gewhatsappt ze hadden er zin in tot ze me zagenquote:
Ze hebben je toch op foto's gezien, neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja maar mijn uiterlijk is kut dus mensen die mij voor de 1e keer zien.. je ziet hun ogen gelijk heel afkeurend naar mij kijken.. Leuk gewhatsappt ze hadden er zin in tot ze me zagen
Bij mij is het andersom.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja maar mijn uiterlijk is kut dus mensen die mij voor de 1e keer zien.. je ziet hun ogen gelijk heel afkeurend naar mij kijken.. Leuk gewhatsappt ze hadden er zin in tot ze me zagen
Werk daar aan dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Klopt dat welquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ze hebben je toch op foto's gezien, neem ik aan?
Niet alles aan uiterlijk is zomaar te verbeterenquote:
Kan zijn. De vraag is of jij je daardoor uit het veld laat slaan of niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
[..]
dude ik kan moeilijk mn jukbeenderen en shit veranderen toch.. Ik ga vaak zat naar de kapper enzo maar t boeit me niet eigenlijk jammer is t welquote:
Hoe kunnen ze dan afkeurend zijn als ze je in 't echt zien? Ze hebben je toch al gezien?quote:
Nee niet alles, maar je uitstraling wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet alles aan uiterlijk is zomaar te verbeteren
[..]
Kan zijn. De vraag is of jij je daardoor uit het veld laat slaan of niet.
Ja maar iemand in het echt zien is anders als op een fotoquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan afkeurend zijn als ze je in 't echt zien? Ze hebben je toch al gezien?
Photoshop.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan afkeurend zijn als ze je in 't echt zien? Ze hebben je toch al gezien?
Iedereen kiest toch voordelige foto's uit op datingsites e.d.? Dan kan het in het echt nog steeds tegenvallen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nog zat andere meisjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee. Maar wel te oud voor jou.![]()
Ik moet er een traantje van wegplinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
lijden jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef WasMachinator het volgende:
toch maar dit topic afzetten:P. lijdt goed af zeg
Exact. Ik heb ook met aardig wat dames afgesproken die totaal niet op hun foto leken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iedereen kiest toch voordelige foto's uit op datingsites e.d.? Dan kan het in het echt nog steeds tegenvallen.
Ja, oke, maar de meeste foto's laten toch wel zien hoe je in het echt bent. Ik heb nog nooit iemand op een foto gezien en dat die persoon zo anders was in 't echt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja maar iemand in het echt zien is anders als op een foto
Vaak genoegquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, oke, maar de meeste foto's laten toch wel zien hoe je in het echt bent. Ik heb nog nooit iemand op een foto gezien en dat die persoon zo anders was in 't echt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nog zat andere meisjes
Ik wacht wel tot je legaal bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk jaar komt er een jaartje bij, dus wanneer je 18 bent is de grens 6. Dan zitten we goed.![]()
Mijn foto's zien er ook beter uit dan ik in het echt hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact. Ik heb ook met aardig wat dames afgesproken die totaal niet op hun foto leken.
Exact de juiste hoek, de juiste belichting enzo.
Jij had toch een soort van iets met een soort van date?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh trouwens de jongen die ik vrijdag in de kroeg heb gezoend (die met dat baardje), heb ik vandaag maar eens gesmst.
Vond ie wel leuk
Ik wel. Anders schep ik verkeerde verwachtingen. En ik zet er ook op dat ik uren per dag op Fok zit, onder username Skv. Krijgen ze iig door hoe ik werk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn foto's zien er ook beter uit dan ik in het echt hoor.
Op je CV zet je toch ook niet dat je een paar uur van je werkdag op internet zit en dat je om het uur een rookpauze neemt?
Haha true, maar soms is er wel heel veel verschil hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn foto's zien er ook beter uit dan ik in het echt hoor.
Op je CV zet je toch ook niet dat je een paar uur van je werkdag op internet zit en dat je om het uur een rookpauze neemt?
Nog 351 dagen en dan ben ik eindelijk 18quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot je legaal bent.
Elk jaar komt er een jaartje bij, dus wanneer je 18 bent is de grens 6. Dan zitten we goed.
Heel eerlijk van je. Hoe is het nu, werken in de kassen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wel. Anders schep ik verkeerde verwachtingen. En ik zet er ook op dat ik uren per dag op Fok zit, onder username Skv. Krijgen ze iig door hoe ik werk.
Is dat een officiele uitnodiging voor je feestje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben 18 om precies 351 dagen, 12 uur, 26 minuten en 35 seconden
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Is dat een officiele uitnodiging voor je feestje?
ja zoietsquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
Jij had toch een soort van iets met een soort van date?
Wat heb ik gemist? waarom krijg jij niemand?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Geester het volgende:
Mja fuck it lekker boeiend dan maar geen chick ja tochkan wel lekker huilen dat ik niemand krijg enzo.. dr zijn hoeren en ik heb genoeg andere hobby's
Heb wel iemand gehad anders zat ik hier niet
edit: niet dat ik naar de hoeren ga maar the point is ik huil dr niet om
Vrijdag tijdens het zoenen met een jongen met een baardje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja zoiets
Maar ga dat afkappen. Afgelopen weekend toch er wel achter gekomen dat het niets wordt/is meer.
Er waren een paar flinke afknappers?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja zoiets
Maar ga dat afkappen. Afgelopen weekend toch er wel achter gekomen dat het niets wordt/is meer.
owjaquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Vrijdag tijdens het zoenen met een jongen met een baardje?
Ik zou dr gisteren eentje hebben, maar geskipt. En twee weken geleden dinsdag ook, maar afgeblazen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Geester het volgende:
Die date voor vrijdag wil ik ook afzeggen eigenlijkniet zoveel zin oid eerst wel nu mja ,,,
Haha nee, was/is erg leuke jongen. Maar het heeft te lang gedraald tussen date / scharrel / relatie dat ik erop uit gekeken ben geraakt blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
Er waren een paar flinke afknappers?
Gebrek aan baardje?
Nice.. dus je hebt al iemand voor zaterdag? Hoe ontmoet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga trouwens zaterdag weer eens daten. Is al weer even geleden.
want?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef ovoxo het volgende:
Wat is dat nou met dates. Blijf lekker single
Gewoon via Paiq, niks bijzonders eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Nice.. dus je hebt al iemand voor zaterdag? Hoe ontmoet?
quote:
Hoe lang?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee, was/is erg leuke jongen. Maar het heeft te lang gedraald tussen date / scharrel / relatie dat ik erop uit gekeken ben geraakt blijkbaar.
Niet acceptabel op deze leeftijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef ovoxo het volgende:
Wat is dat nou met dates. Blijf lekker single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |