Meer waarheid in een post bestaat niet.quote:
Pump met zo'n klein hakje maar dan die hak doorgetrokken onder de schoen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballerina's, sleehakken.. het is wat heThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]Lelijke gedrochten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballerina's, sleehakken.. het is wat he
Ik heb ze nodig, ik ben maar 1.60quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet alleen deze. Een hak is een hak. Dit is gewoon een oversized zool.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]Inderdaad, ik leef in een wereld waar ze gewoon schoenen heten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballerina's, sleehakken.. het is wat heJa, ik zal nog eens geïnteresseerd een vraag stellenquote:![]()
1.60!!!quote:
Draag dan gewoon hakken. Niet deze shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna zijn je voeten dood.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Geester het volgende:
Een vrouw met mooie voeten naaldhakken mooie getinte benen en een rokje >> MY GOD <<
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Draag dan gewoon hakken. Niet deze shit.
En:Deze shit is handiger op school dan (naald)hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Heb IK geen last van ik geniet er alleen van als ik ze ziequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze tering veel pijn doen.
Liever een kleine dreumel dan een chick met lelijke schoenen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Deze shit is handiger op school dan (naald)hakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Liever een kleine dreumel dan een chick met lelijke schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
[..]
Liever een kleine dreumel dan een chick met lelijke schoenen.jezus waar haal je die vandaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jij mag ook de voetmassages geven als je jouw vriendin in die martelwerktuigen stopt. Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb IK geen last van ik geniet er alleen van als ik ze zie
Dat zijn nou schoenen voor vrouwen die zich nooit scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
gatverdamme..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die heb ik in 2 weken echt al 10 keer voorbij zien komen.
Zelfs in laarsversie.
In de vriezer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Over schoenen gesproken: gisteren heb ik een kaars (natuurlijk zo'n grote) over mijn italiaanse handgemaakte sjieke suede stappers heen geflikkerd. Nu zit dat suede vol met kaarsvetvlekken. Ik heb al zitten krabben, maar er zitten nu gladde stukken tussen het verder ruwe leer.![]()
Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen
Bij de schoenenmaker heb je van die spuitbusjes voor sueda, misschien helpt dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Over schoenen gesproken: gisteren heb ik een kaars (natuurlijk zo'n grote) over mijn italiaanse handgemaakte sjieke suede stappers heen geflikkerd. Nu zit dat suede vol met kaarsvetvlekken. Ik heb al zitten krabben, maar er zitten nu gladde stukken tussen het verder ruwe leer.![]()
Verkapte kijk-mij-sjieke-handgemaakte-italiaanse-instappers-hebben-post.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
het meeste kaarsvet is er al af, alleen die vlekken zitten er nog inquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
In de vriezer?Zodat je het vet er in een keer vanaf kan halen misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |