Meer waarheid in een post bestaat niet.quote:
Pump met zo'n klein hakje maar dan die hak doorgetrokken onder de schoen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballerina's, sleehakken.. het is wat heThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]Lelijke gedrochten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballerina's, sleehakken.. het is wat he
Ik heb ze nodig, ik ben maar 1.60quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet alleen deze. Een hak is een hak. Dit is gewoon een oversized zool.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]Inderdaad, ik leef in een wereld waar ze gewoon schoenen heten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ballerina's, sleehakken.. het is wat heJa, ik zal nog eens geïnteresseerd een vraag stellenquote:![]()
1.60!!!quote:
Draag dan gewoon hakken. Niet deze shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna zijn je voeten dood.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Geester het volgende:
Een vrouw met mooie voeten naaldhakken mooie getinte benen en een rokje >> MY GOD <<
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Draag dan gewoon hakken. Niet deze shit.
En:Deze shit is handiger op school dan (naald)hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Heb IK geen last van ik geniet er alleen van als ik ze ziequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze tering veel pijn doen.
Liever een kleine dreumel dan een chick met lelijke schoenen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Deze shit is handiger op school dan (naald)hakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Liever een kleine dreumel dan een chick met lelijke schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
[..]
Liever een kleine dreumel dan een chick met lelijke schoenen.jezus waar haal je die vandaan !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jij mag ook de voetmassages geven als je jouw vriendin in die martelwerktuigen stopt. Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb IK geen last van ik geniet er alleen van als ik ze zie
Dat zijn nou schoenen voor vrouwen die zich nooit scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag dan gelijk hoeven.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
gatverdamme..quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die heb ik in 2 weken echt al 10 keer voorbij zien komen.
Zelfs in laarsversie.
In de vriezer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Over schoenen gesproken: gisteren heb ik een kaars (natuurlijk zo'n grote) over mijn italiaanse handgemaakte sjieke suede stappers heen geflikkerd. Nu zit dat suede vol met kaarsvetvlekken. Ik heb al zitten krabben, maar er zitten nu gladde stukken tussen het verder ruwe leer.![]()
Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen
Bij de schoenenmaker heb je van die spuitbusjes voor sueda, misschien helpt dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Over schoenen gesproken: gisteren heb ik een kaars (natuurlijk zo'n grote) over mijn italiaanse handgemaakte sjieke suede stappers heen geflikkerd. Nu zit dat suede vol met kaarsvetvlekken. Ik heb al zitten krabben, maar er zitten nu gladde stukken tussen het verder ruwe leer.![]()
Verkapte kijk-mij-sjieke-handgemaakte-italiaanse-instappers-hebben-post.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
het meeste kaarsvet is er al af, alleen die vlekken zitten er nog inquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
In de vriezer?Zodat je het vet er in een keer vanaf kan halen misschien?
Ik vind het nu ineens een stuk minder leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef LaLouchi het volgende:
Jullie gaan van het ene uiterste naar het andere
Gaat niet meer lukken ben ik bangquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Kauwgom sowieso.. maar volgens mij kaarsvet ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-sjieke-handgemaakte-italiaanse-instappers-hebben-post.
Je moet kledingstukken met kaarsresten toch invriezen? Of was dat nou kauwgom?
Niks verkapt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet kledingstukken met kaarsresten toch invriezen? Of was dat nou kauwgom?
Hm even langs de schoenmaker en vragen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Skv het volgende:
[..]
het meeste kaarsvet is er al af, alleen die vlekken zitten er nog in
godverdegodverquote:
+1. Ga ik vanavond even doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm even langs de schoenmaker en vragen?
Im sexy and i know it style hahahhaquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zijn toch om ze waterbestendig te maken? Ik heb dat wel thuis voor mijn suede* schoenen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Bij de schoenenmaker heb je van die spuitbusjes voor sueda, misschien helpt dat?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het nu ineens een stuk minder leuk
Dan hoor je er niet bijquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zijn toch om ze waterbestendig te maken? Ik heb dat wel thuis voor mijn suede* schoenen.
*Die zijn dan weer niet handgemaakt en sjiek en italiaans
Je hebt ze ook om te reinigen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zijn toch om ze waterbestendig te maken? Ik heb dat wel thuis voor mijn suede* schoenen.
* Die zijn dan weer niet handgemaakt en sjiek en italiaans
Niet te vergelijken. Pauper.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
keukenrol er op en met je strijkijzer erover strijken, het vet trekt dan in de keukenrol.quote:
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik vrees dat ik dan dat hele leer om zeep ga helpen op de een of andere manierquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
keukenrol er op en met je strijkijzer erover strijken, het vet trekt dan in de keukenrol.
Dit is een poging waard.
Handgemaakte boordeelsluipers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tips van grootmoederquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
keukenrol er op en met je strijkijzer erover strijken, het vet trekt dan in de keukenrol.
Dit is een poging waard.
Hm. Dat valt wellicht wel mee, maar ik zou het als laatste redmiddel proberen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik vrees dat ik dan dat hele leer om zeep ga helpen op de een of andere manier
Die heb ik ook. Gekocht in Marrakech.quote:
http://img113.imageshack.us/img113/429/sokkeney1.jpg (copy/paste deze link)quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
Eckte bazen doen van die jesus sandalen aan
via google en die heb ik allang weggeklikt, dus jammerrrrquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Joysa is een teringwijf.
En daarom tof. Maar leuk is anders
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:44 schreef Geester het volgende:
[..]
Geloof ik zo ja als ik dr post zo door lees
godver doe eens lief en zeg dat het waar isquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef Joysa het volgende: