Heel eerlijk van je. Hoe is het nu, werken in de kassen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wel. Anders schep ik verkeerde verwachtingen. En ik zet er ook op dat ik uren per dag op Fok zit, onder username Skv. Krijgen ze iig door hoe ik werk.
Is dat een officiele uitnodiging voor je feestje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef ovoxo het volgende:
Ik ben 18 om precies 351 dagen, 12 uur, 26 minuten en 35 seconden
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Is dat een officiele uitnodiging voor je feestje?
ja zoietsquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
Jij had toch een soort van iets met een soort van date?
Wat heb ik gemist? waarom krijg jij niemand?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Geester het volgende:
Mja fuck it lekker boeiend dan maar geen chick ja tochkan wel lekker huilen dat ik niemand krijg enzo.. dr zijn hoeren en ik heb genoeg andere hobby's
Heb wel iemand gehad anders zat ik hier niet
edit: niet dat ik naar de hoeren ga maar the point is ik huil dr niet om
Vrijdag tijdens het zoenen met een jongen met een baardje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja zoiets
Maar ga dat afkappen. Afgelopen weekend toch er wel achter gekomen dat het niets wordt/is meer.
Er waren een paar flinke afknappers?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja zoiets
Maar ga dat afkappen. Afgelopen weekend toch er wel achter gekomen dat het niets wordt/is meer.
owjaquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Vrijdag tijdens het zoenen met een jongen met een baardje?
Ik zou dr gisteren eentje hebben, maar geskipt. En twee weken geleden dinsdag ook, maar afgeblazen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Geester het volgende:
Die date voor vrijdag wil ik ook afzeggen eigenlijkniet zoveel zin oid eerst wel nu mja ,,,
Haha nee, was/is erg leuke jongen. Maar het heeft te lang gedraald tussen date / scharrel / relatie dat ik erop uit gekeken ben geraakt blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
Er waren een paar flinke afknappers?
Gebrek aan baardje?
Nice.. dus je hebt al iemand voor zaterdag? Hoe ontmoet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga trouwens zaterdag weer eens daten. Is al weer even geleden.
want?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef ovoxo het volgende:
Wat is dat nou met dates. Blijf lekker single
Gewoon via Paiq, niks bijzonders eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Nice.. dus je hebt al iemand voor zaterdag? Hoe ontmoet?
quote:
Hoe lang?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee, was/is erg leuke jongen. Maar het heeft te lang gedraald tussen date / scharrel / relatie dat ik erop uit gekeken ben geraakt blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |