quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik een schatje zocht ging ik wel achter ovoxo aan ofzo.
Nu ga ik achter jou aan. Trut.
Join the line, bitch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enjoy the line.quote:
quote:
BADUM TSSquote:
Tuurlijk wel. Twee keer als het moet.quote:
ZO EN NOU JIJ WEERquote:
D'oh.quote:
Klopt!quote:
Ja, en geen foto te bekennen. Waar doe ik het voorquote:
Om te neuken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, en geen foto te bekennen. Waar doe ik het voor
Hij kan die sjieke handgemaakte italiaanse suede stappers niet onder een trainingsbroek dragen, natuurlijk.quote:
Jij zit al huilend in een hoekje als joy naar je kijkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zit al huilend in een hoekje als joy naar je kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
anuskanker schaarste op dit forum wat ik je brom!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ovoxo is toch 14 ofzo?
[..]
Mensen die hun spytool instellen op woorden als 'neuken'
Zodat je je fantasie kan laten werken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, en geen foto te bekennen. Waar doe ik het voor
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zit al huilend in een hoekje als joy naar je kijkt.Ik heb echt zo'n mooie foto van haar die mij heel evil aankijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik huilde niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Enkel als het adidas of aussies is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij kan die sjieke handgemaakte italiaanse suede stappers niet onder een trainingsbroek dragen, natuurlijk.
OH JA link mij die nog eens even! in Dm aubquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n mooie foto van haar die mij heel evil aankijkt.
Ik huilde niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n mooie foto van haar die mij heel evil aankijkt.
Ik huilde niet.
Komt er aan, eerst even koffie halen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
OH JA link mij die nog eens even! in Dm aub
Nou, dan trek ik mezelf 's nachts wel weer huilend in slaap.quote:
Volgens mij sta jij daar ook een stukje opquote:
Voor een kutwijf is ze best te doen ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Skv het volgende:
Hoe ziet die chick er uit dan? Is het zó enorm de moeite waard?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor een kutwijf is ze best te doen ja.
Gewoon keihard afbekken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Myst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kruising tussen een bergtrol en ET.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Skv het volgende:
Hoe ziet die chick er uit dan? Is het zó enorm de moeite waard?
Dat iedereen zo hyper zit te doen.
Goed genoeg voor de gemiddelde e-Penis hier in dit maagdentopic.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Te goed genoeg voor de gemiddelde e-Penis hier in dit maagdentopic.
Hatert.quote:
Komt er aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een foto die ik nam vandaag.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
ik zie dat ns ook faalde bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een foto die ik nam vandaag.. net ook weer 15 min vertraging te pakken richting maastricht
Let me occupy your mind
As you do mine
Er is iemand onder het spoor gekomen volgens mij, naar Schiphol ligt het nu plat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik zie dat ns ook faalde bij jou. net ook weer 15 min vertraging te pakken richting maastricht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede post voor een topic met single mensen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Groupon actie:
Super de luxe Evolved vibrator met apart te gebruiken bullet sleeve en eventueel lubricant en/of cleaner (vanaf ¤ 42)
en de tekst erbij:
Een vibrator is net als een fiets: hij brengt je nog eens ergens. Hoge hoogten bereik je met de Evolved vibrator in roze of paars met grappige bullet sleeve en eventueel lubricant en cleaner naar keuze (vanaf ¤ 42).
Kies uit:
¤ 42 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve (waarde ¤ 84,90)
¤ 48 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve + lubricant (waarde ¤ 96,60)
¤ 50 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve + cleaner (waarde ¤ 100,60)
¤ 58 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve + lubricant + cleaner (waarde ¤ 114,90)
Lolje zult maar de persoon zijn die deze tekst heeft moeten schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
Op een oude moet je het leren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Groupon actie:
en de tekst erbij:
Een vibrator is net als een fiets: hij brengt je nog eens ergens. Hoge hoogten bereik je met de Evolved vibrator in roze of paars met grappige bullet sleeve en eventueel lubricant en cleaner naar keuze (vanaf ¤ 42).
Ik mag hopen dat ze hem dan uit mocht proberenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
je zult maar de persoon zijn die deze tekst heeft geschreven![]()
dadelijk is het een hijquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze hem dan uit mocht proberen
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag hopen dat hij hem dan uit mocht proberen
Die zullen we heel snel fietsen nu.quote:
een komkommerquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij ziet er op zich wel interessant uit, maar heb al een goede
Sommige mensen leren er mee pijpen, true story.quote:
Je zou eens moeten weten wat meiden allemaal gebruiken/hebben gebruiktquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef heloef het volgende:
Sommige mensen leren er mee pijpen, true story.
EEN BIERFIETS!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat meiden allemaal gebruiken/hebben gebruiktDan valt een komkommer nog wel mee
#ImSingleBecause I Twitterquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef heloef het volgende:
Trendend op Twotter: ImSingleBecause
Nou zeg het maar.
Nou, wat zijn de raarste dingen waar jij op hebt geoefend?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat meiden allemaal gebruiken/hebben gebruiktDan valt een komkommer nog wel mee
Dat ga ik jou aan je neus hangenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:40 schreef twi het volgende:
Nou, wat zijn de raarste dingen waar jij op hebt geoefend?
Letterlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
Dat ga ik jou aan je neus hangen![]()
Nee, dat nemen we m'n graf mee in
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben 17, dankjewel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ovoxo is toch 14 ofzo?
[..]
Mensen die hun spytool instellen op woorden als 'neuken'
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat een meidje zo een gehaktstaaf had gebruikt, die brak alleen door midden waardoor de rest binnen bleef zitten
De slet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Geester het volgende:
Op school ging dr een filmpje rond van zo'n chick die ff een borstel naar binnen douwde.. ik haar beetje plagen daarmee.. gekke tijden
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij niet eens je best te doen om volkomen verknipt over te komen.
haha nee en neequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Was het zo groot of heb je 't inmiddels al opgegeten?
zit het vast aan een auto:P?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |