Ja zag die code op een ander forum. Google denkt dat het Thais isquote:
I knew it, dit trekt mensenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
Waarom heeft het vorige topic een recycle logo en niet gewoon een slotje?
?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
Waarom heeft het vorige topic een recycle logo en niet gewoon een slotje?
Recycle is toch voor centrale topics. Ik zie ook gewoon een slotje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
?
Ik zie gewoon een slotje.
Misschien is recyclelogo als het opgeruimd wordt?
Op de plek van het slotje stond zo'n logo met groene pijltjes?quote:
Ik nu ook, maar net even niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:50 schreef ß het volgende:
[..]
Recycle is toch voor centrale topics. Ik zie ook gewoon een slotje.
He Red.quote:
quote:
quote:
En dan zijn de Reservoir Dogs bijna compleetquote:
Voor Danny hoef je niet bang te zijn. Yvonne echter.....quote:
Met Yvonne kan ik het prima vindenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
Voor Danny hoef je niet bang te zijn. Yvonne echter.....
Ik ook wel. Yvonne is een tof wijf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met Yvonne kan ik het prima vinden
quote:I hope this email finds you well.
Als die email jou gevonden heeft klopt het toch?quote:
quote:LONDEN - De zonen van de legendarische Britse band The Beatles overwegen een eigen band op te richten. Ze denken over The Beatles - The Next Generation.
quote:
Ik ook niet.quote:
quote:The Cowlitz County prosecutor says she wont charge a Longview woman who admitted she lied when she said her father raped her sending him to prison for more than nine years.
Prosecutor Sue Baur says charging Cassandra Kennedy might discourage girls from reporting sexual assaults.
Now 23 years old, Kennedy says guilt prompted her to tell police in January that she lied as an 11 year old in 2001 in Kalama.
The Daily News reports her father, Thomas Edward Kennedy, denied the allegation but was convicted by a jury and sentenced in 2002 to more than 15 years in prison.
Now 43, Kennedy was released last week and all charges against him were dismissed.
Cassandra Kennedy says she lied because she was disappointed in her father after her parents divorced.
Dusquote:
Ja want nu denken een paar labiele pubermeisjes die het niet eens zijn met hun vader dat ze die uit de weg kunnen ruimen door te liegen en daarmee weg te komen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dusik snap dat ze slachtoffers niet willen tegenhouden om aangifte te doen, maar werkt dit liegen niet in de hand
'ze geloven me toch niet' ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja want nu denken een paar labiele pubermeisjes die het niet eens zijn met hun vader dat ze die uit de weg kunnen ruimen door te liegen en daarmee weg te komen.
Ik snap ook de redenatie niet dat het meisjes tegen zou houden aangifte te doen? Hoe is een onschuldige man vrijlaten door een valse bekentenis nu enig motief om zelf geen aangifte te doen als je verkracht bent?
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap er de ballen niet van, maar gefeliciteerd
hij zegt net dat hij de komende tijd veel moet overwerken en daar ben je blij meequote:
Juist.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:20 schreef Wiebelkont het volgende:
Heb zojuist via mail van mijn manager vernomen dat ik hoofd verantwoordelijk word voor het opzetten en onderhouden van een nieuwe demo-omgeving bij ons op kantoor. Ik deed al wat werk met ESX servers voor een collega, maar ik mag nu alle belangrijke vendors/producten die wij voeren terug laten komen in een glimmend demorack waar ik alles van scratch ga opbouwen.
Spelen met enkele tonnen aan hardware en daar nog voor betaald krijgen ook.
Voor de geinteresseerden: Het gaat dan o.a. om NetApp filers, FusionIO, EMC + vfCache, Riverbed, ESX5.0 hosts (reeds aanwezig), en nog veel meer goodies...
Leuk verjaardagskado
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij zegt net dat hij de komende tijd veel moet overwerken en daar ben je blij mee![]()
Wil je geloven dat ik nu pas (thuis) zie wat er met de TT gebeurd isquote:
Dat vind ik dan ook de enige hamburger bij de Mac die er te eten valt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:43 schreef Whiteguy het volgende:
Ik blader net even door CUL.. en klik het mcdonalds topic aan:
McDonald's #35: Jaaaaa de Big Tasty komt terug!!
Dat mensen zo intens blij kunnen worden omdat ze zo'n treurige burger her-introduceren zeg.
Woohoo de big tasty is er weer![]()
Eigenlijk heb je dat aan mij te dankenquote:
Teamworkquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je dat aan mij te danken
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik nu pas (thuis) zie wat er met de TT gebeurd isik denk al, het zijn maar een paar aparte letters, maar dit is inderdaad raar
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef Bart het volgende:
Die TT ga ik toch echt even aanpassen hoor Etc.
Laatste post van vorige topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Net te vroeg. Ik heb het niet kunnen zien.
Trouwens... 'tak' is ook Deens voor bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |