Weg van die Q waarschijnlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:22 schreef Leandra het volgende:
Goh, dat ze nog niet aan Kwin gedacht hebben
Vooral dat...quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:07 schreef Leandra het volgende:
Maar bewust een debiele spelling gaan zoeken van de naam die je mooi vindt, vind ik echt te zot voor woorden.
De ouders vonden de agressieve kopstoot van Zidane zo indrukwekkend, dus ze dachten: daar willen we ons kind wel naar vernoemenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
Een jongetje bij Sasha op judo heet Z inedine...De eerste keer dacht ik dat ik het vast niet goed hoorde.
Huh, ik zou echt nooit Aad tegen een Adam zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef SacreCoeur het volgende:
er bestaan gewoon geen leuke jongensnamen
En heb je een leuke naam verzint zit er weer zo'n achterlijke afkorting aan.. Adam <3 helemaal prachtig.. maar iedereen gaat toch zeggen Aad nou dankje feestelijk.
ik had gewoon even zin dat zomaar uit het niets te zeggen
LOL ok, dan kan ik denk ik beter niet meedenkenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef SacreCoeur het volgende:
beide afschuwelijk
Ja nou hier doen ze het dus allemaal, ik zou 't ook niet doen.
B. odiquote:
Nou ze doen het hier toch echtquote:Op maandag 14 mei 2012 22:18 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat Adam (ongeacht of je het op z'n NL of Engels uitspreek) wordt afgekort tot Aad, ook mijn oudste zoon zit me aan te kijken van WTF![]()
En die zit als post-puber toch wat meer tussen de popi jopie afkorters enzo
En hem gewoon leren dat hij er niet naar luistertquote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou ze doen het hier toch echt![]()
Misschien ligt het dan aan hun gewoon.. en moet ik me er niets van aantrekken.![]()
Brody vind ik wel leuk. Bodi minder.
Ah, ze waren zelf begonnen met vernoemen, ja... dan schep je verwachtingen bij de opa's en oma's die nog niet aan de beurt geweest zijn.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Omdat het vernoemen perse moest van die schoonvader, en omdat Adriaan of Aad echt spuuglelijk isOudste is in de tweede naam vernoemd naar mijn vader, Julia, van Julianus, middelste in haar tweede naam naar de schoonmoeder, die heet Bep, van Hubertina, daar hebben ze al Dinah van geknutseld
Mijn ouders hebben me per ongeluk "vernoemd"quote:Op maandag 14 mei 2012 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ze waren zelf begonnen met vernoemen, ja... dan schep je verwachtingen bij de opa's en oma's die nog niet aan de beurt geweest zijn.
Ach, onze dochter heet ook Anne en mijn oma heette Annie, de oma van mijn man Anna en mijn zus Anouk. En toch is ze niet vernoemd. Wij vonden het gewoon een mooie naamquote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me per ongeluk "vernoemd"Heet A nne, en de moeder van m'n moeder A nnie
Weet nog steeds niet zeker of ze het nou wel of niet doorhadden
Nee, niet Algerijns, gewoon een peperenzoutkleurig hollandsch jongetje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Of Algarijnen? Hier worden ook jongens wel Dennis genoemd nog? Al moet ik zeggen dat ik bij de Abe in het team van mijn oudste wel wat druk voelde van zijn Voetbalnaam
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, niet Algerijns, gewoon een peperenzoutkleurig hollandsch jongetje.
Precies, als je het wil doen, prima, maar niet omdat het nou eenmaal moet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:57 schreef Grijs het volgende:
Ik heb een hekel aan het verplichte vernoemen. Vernoemen doe je omdat je het leuk vindt, of je laat het.
*knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |