Oh, ik bedenk me nu dat ík m wel Flip noem.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Philip ook echt mooi, en Flip vind ik een heel schattig koosnaampje
Ik ben serieus nog niet gewend aan B.odi en die wordt al bijna 3.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn nieuwe neefje heet D.agoWe moeten er nog een beetje aan wennen
Een stamboom van de toekomstquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:07 schreef Vlindur het volgende:En mijn zus is met een stamboom bezig en ze is nu in de 1600e eeuw
Ik heb er een in de klas gehadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog niet gewend aan B.odi en die wordt al bijna 3.
Ik moet elke keer weer nadenken hoe het joch ook weer heet![]()
Ik zie hem wel maar een paar keer per jaar, dat helpt ook niet denk ik
Poëtisch!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat ook de correcte schrijfwijze. Het betekent de verlichte of zo.
Ze hadden al een maan en een ster en deze vinden ze dan de zon
Oké thanks!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat mag gewoon.. kan je gewoon vermelden bij het spellen van de naam.
Nu al voorbereid op een toekomst met morbide obesitasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kwam laatst de naam 'Djellyano' tegen.
voor welke naam hebben jullie gekozen?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:44 schreef Handheld het volgende:
Ik zie hier in dit topic dat er vaak verontwaardigd wordt gereageerd op namen die niet conform de Nederlandse gebruiken zijn oid.
Nu nemen wij ook een naam die sinds 2008 misschien 6 keer gebruikt is in NL en niet echt een NL naam is en misschien wel "raar" staat in de ogen van sommige mensen.
Maar wij vinden het echt een hele leuke naam en het is weer eens iets anders dan Daan, Sem enz.
Niet dat dat vervelende namen zijn integendeel iedereen moet doen waar hij zin in heeft.
Moet ik mij druk maken om de keuze van de naam ivm buitenstaanders, nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |