Previous episodes:quote:Call It whatever you like - stoner rock, desert rock, doom rock, just plain old rock and you come up with the best rock and roll created by the best bands currently busting their ass to bring you their sounds. This music is a blend of the best of 70's rock and roll with modern experimental riffs and beats. This is what makes 'stoner/doom rock' the best underground music scene since the 'Seattle' scene hit.
Insgelijksquote:
Maar eerst vrijdag Heideroosjes, geheel offtopic enzo maar wel erg leukquote:
8 jaar en dan nog maar 35 delen hebben, gaat hard hierquote:Op maandag 2 april 2012 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze reeks is trouwens al weer 8 jaar oud (8 jaar en 2 maanden ongeveer)
Wauw. Ga ik gelijk doen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef Jabberwocky het volgende:
De nieuwe Killing Joke, MMXII, staat in het geheel op Deezer. http://www.deezer.com/en/music/killing-joke/mmxii-1590238
Dit is een stuk anders dan dat geweldige filmpje van vorig jaarquote:
Over vorig jaar gesproken, komt Shrinebuilder nog?quote:Op maandag 2 april 2012 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dit is een stuk anders dan dat geweldige filmpje van vorig jaar
Welk filmpjequote:Op maandag 2 april 2012 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dit is een stuk anders dan dat geweldige filmpje van vorig jaar
Volgens mij is dat voor roadburn ook niet nodigquote:Op woensdag 4 april 2012 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Handig sjiek, reclame maken voor een festival dat al lang en breed is uitverkocht
Diegene die daar live een foto van maakt krijgt van mij een biertjequote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef On het volgende:
Ze hebben gewoon geld teveel. Wat wil je met zulke entreeprijzen. Er zal ook wel een reclamebord ergens op de maan staan ofzo.
Ze konden het bier goedkoper maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja meer bandjes kunnen ze niet uitnodigen... dus dan maar LPs uitbrengen, vlaggen ophangen, etc.
Gratis bierquote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze konden het bier goedkoper maken.
Dat is meer iets voor 013, het zijn gewoon standaard 013 prijzen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze konden het bier goedkoper maken.
Ik zou willen dat er een middelvinger-emoticon was.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
oh my 2 uur eerder komen, ik voel een pinpas defect opkomen
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er een middelvinger-emoticon was.
Jaquote:
Pics?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben te herkennen aan het Roadburn Mooiboy Posse-shirt.
Na aperquote:Op woensdag 4 april 2012 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben die onopvallende stille jongen in het hoekje, die de hele tijd zokijkt.
Jou zal ik wel herkennen, zeker in combinatie met TCM.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben die onopvallende stille jongen in het hoekje, die de hele tijd zokijkt.
Ik heb jou nog nooit gemeet inderdaad. De meeste uit dit topic trouwens nietquote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jou zal ik wel herkennen, zeker in combinatie met TCM.
Ja eh, ik zie er verder gewoon normaal uit. De meesten van jullie (tijnbrein misschien niet) zullen wel weten hoe ik eruit zie.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef On het volgende:
Ik ben de jongen die continu op zijn mobiel kijkt.
Je kan niet zonder Fok!ken?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef On het volgende:
Ik ben de jongen die continu op zijn mobiel kijkt.
Ik alleen arucard, maar de rest heeft wel een beeld van hoe ik eruit zie. Weet je wat, ik doe geen zwart shirt aan. Dat maakt het al iets makkelijker.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gemeet inderdaad. De meeste uit dit topic trouwens niet
En anders hier een hintquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik alleen arucard, maar de rest heeft wel een beeld van hoe ik eruit zie. Weet je wat, ik doe geen zwart shirt aan. Dat maakt het al iets makkelijker.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef arucard het volgende:
[..]
En anders hier een hint
[ afbeelding ]
Dat lijkt wel een beetje op mijquote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef arucard het volgende:
[..]
En anders hier een hint
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |