SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nu in België doen we veel te vaak onderzoeken, en vind ik ook dat we meer moeten nadenken. Maar als het nodig is, is het nodig en dan is er ook bijna geen wachtlijst (zeker niet als de artsen wat pushen).quote:
En vandaag:quote:Op zondag 1 april 2012 16:12 schreef slacker_nl het volgende:
En vandaag is het allemaal niet beter, beetje brak dagje (veels te kort geslapen).
O (brunch meer): 6 gebakken eieren met 2 ham en 2 boterhamen en 2 peren
T: sap + glumtamine
T: 2 cola
T: boterham met salami
L/D: Mexicaanse kip (1/2 stengel selderij, 1 wortel, 65g erwten, halve ui, 350 g kip, halve spaanse peper) met 100g gestoomde rijst.
T: 2 choco muffins vd appie, 2 cola
T: 200g druiven
T: sap + glutamine + creatine
Totaal van de rel en zin in zoetigheid, en vandaag, vandaag mag het allemaal!
Het zal prima werken hoor, maar als ik naar jouw lijstje kijk dan vind ik het eten er helemaal niet 'lekker' uitzien...quote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef slacker_nl het volgende:
Aanvulling bij gister:
[..]
En vandaag:
O: 6x eiwit, 2x eigeel, eetlepel lijnzaad, 2x toast, stukje kippeborst, sap + glutamine, koffie
T: peer
L: Mexicaanse kip van hierboven, 50% vd hoeveelheid, koffie
T: peer, banaan, 2 bb met pindakaas, klein handje amandelen, paar happen aardappel met spinazie
D: 1 broccoli, 1 ui, 2 wortels, 150 g entrecote, eetlepel zoutarme sojasaus, theelepel tarwebloem, 3 eetlepels runderbouillon, 1/2 eetlepel stevia.
Idd, maar slacker zal wel een functionele eter zijn. Ik snap de lijstjes ook niet echt. Dat glutamine elke keer.quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het zal prima werken hoor, maar als ik naar jouw lijstje kijk dan vind ik het eten er helemaal niet 'lekker' uitzien...
Lekkerquote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lasagne zonder lasagnebladen staat in de oven! Ben benieuwd!.
Duh!quote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker! Zit er kaas op
Eet smakelijk zo.
Klinkt lekker! Artisjokken... omnom! Goed bezig hoor Vik!quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duh!.
Thx!.
Morgen eet ik spinazie, courgette en champignons met wat geraspte grana padano, woensdag waarschijnlijk de frittata met artisjokken en boerenkool (en dan meer artisjokken) en donderdag mag ik weer carbs bij m'n D: Turkse tortilla's
. Vrijdag en zaterdag eet ik bij mijn ouders (moeder jarig), dus dat zal wel niet supergezond zijn, maar goed.
Ik vind dat ik volgende week wel in m'n referentiebroek moet passenquote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Artisjokken... omnom! Goed bezig hoor Vik!
Oh, dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef minilot het volgende:
Wat eet je leuk, Vik!![]()
Verder: je ne sais pas Jillian vanavond! Booschappen doen kostte al zóveel moeite!Een halve week op drie á vier uur slaap per nacht breekt op een gegeven moment toch op. Ik ga onderuit op de bank teevee kijken en vroeg naar bed!
Ik blijk trouwens een onaangenaam trekje te hebben tijdens het boodschappen doen. Ik denk altijd "Ha! Mijn boodschappen zijn beter!" als ik kijk naar wat de mensen voor en na mij op de band bij de kassa leggen.![]()
Ik heb dat ook, echt zo afkeurend! En ik kan ook super trots zijn als ik enkel gezonde dingen heb liggen (en mij schamen voor het ongezonde van het vriendje dat hij bij mij in mijn kar heeft gedumpt).quote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef minilot het volgende:
Ik blijk trouwens een onaangenaam trekje te hebben tijdens het boodschappen doen. Ik denk altijd "Ha! Mijn boodschappen zijn beter!" als ik kijk naar wat de mensen voor en na mij op de band bij de kassa leggen.![]()
Ah! De indoctrinatie gaat zijn vruchten afwerpenquote:Op maandag 2 april 2012 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook hoor.
Vandaag zaten er twee meisjes tegenover me eierkoeken te eten in de trein en ik zat echt zo.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef minilot het volgende:
Wat eet je leuk, Vik!![]()
Verder: je ne sais pas Jillian vanavond! Booschappen doen kostte al zóveel moeite!Een halve week op drie á vier uur slaap per nacht breekt op een gegeven moment toch op. Ik ga onderuit op de bank teevee kijken en vroeg naar bed!
Dat herken ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 20:13 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, echt zo afkeurend! En ik kan ook super trots zijn als ik enkel gezonde dingen heb liggen (en mij schamen voor het ongezonde van het vriendje dat hij bij mij in mijn kar heeft gedumpt).
De Mexicaanse kip is lekker! De broccoli/run stir fry mag iets meer smaak hebben. Het vlees heeft flink wat smaak door de saus (soja, runderbouillon, tarwebloem, stevia). De groentes daar mag iets meer smaak bij.quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het zal prima werken hoor, maar als ik naar jouw lijstje kijk dan vind ik het eten er helemaal niet 'lekker' uitzien...
Dit is de mexiaanse kip:quote:http://sportsmedicine.abo(...)tion/a/Glutamine.htm
Athletes who take glutamine supplements do so in order to prevent muscle breakdown and to improve immune system functioning. Several clinical studies have found that oral glutamine can decrease the incidence of illness and infection in endurance athletes or athletes involved extreme training regimens. Research has also found that glutamine supplements can help maintain muscle mass by preventing protein breakdown and improving glycogen synthesis thereby increasing muscle glycogen stores.
Sta ik aan de kassa, ligt er plotseling snoep en chips in...En alle andere ongezondere dingen die ik zelf koop zijn ook enkel voor hem. Met mijn inkopen zit het echt goed, grootste struikelblok is hier in het ziekenhuis afblijven van het lekkers. En dat lukt vandaag!quote:
Yep.quote:Op maandag 2 april 2012 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
@creepy, herkenbaar wat je schrijft. Zo voel ik me ook altijd bij andere mensen. Alleen zijn is fijner en rustiger, zonder dit soort gedoe.
Pas op je tenen! Mijn grote teennagels zijn beide regenboogblauw. Au.quote:Op maandag 2 april 2012 18:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo, de ruimte!En hoe geweldig geschikt voor blote voeten ook! Tof!
Enneh, de gympies. Turnschoenen waren er niet in mijn maat (op) en uberhaupt niet in de maat 46 van mijn lief.
+1 Ik ben niet zo van de social talk, dus een gesprek op gang brengen vind ik nogal lastig. Plus dat vreemd voelen, dat herken ik ook wel. Al weet ik niet of dat is ontstaan door mijn figuur (denk van wel) of gewoon in m'n hoofd.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:44 schreef Nallie het volgende:
Ik vind mezelf dan weer vrij sneu, als ik halverwege mn kom met eten ben, denk ik al dat het zo jammer is dat t straks op isEten
Hmm...peer met camembert klinkt erg interessantquote:Op maandag 2 april 2012 20:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep.
Ik voel me wat ongemakkelijk bij iedereen, behalve, om de één of andere reden, bij andere Eftelingliefhebbers![]()
![]()
----
Extra kcals zijn onderweg: ben plakken peer aan het grillen en die eet ik zo op met een stuk camembert. Want ik heb nog trek.Daarna slapen. Eindelijk!
quote:Op maandag 2 april 2012 21:24 schreef creepycookie het volgende:
Ik vind het heel fijn om te horen dat jullie dat herkennenHet rare is dat ik sociale dingen ook erg nodig heb, ik ben gewoon erg onzeker. Op de een of andere manier ziet niemand dat aan me af en ik krijg het voor elkaar om voor de buitenwereld (vaak) spontaan (stom woord) over te komen, ik klets gewoon met iedereen, maar van binnen ben ik heel awkward op sociaal gebied. Uitgaan vind ik wel leuk, maar verjaardagen met veel vreemde mensen...bluh. Gelukkig heb ik een groep hele lieve vrienden waar ik wel mezelf kan zijn, dat is heel fijn. En ik ben vaak graag alleen, even opladen.
En:quote:We’re all a little weird. And life is weird. And when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall into mutually satisfying weirdness—and call it love—true love.
Ennn ik heb het topic vermoordquote:Today you are You, that is truer than true. There is no one alive who is Youer than You.
+1quote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef minilot het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2012 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Herkenbaar wel hoor! Maar ik relativeer een beetje door te denken dat deep down iedereen wel raar is op zn eigen manier
En ik probeer maar gewoon veel positivo te wezen zodat de awkward minder opvalt
![]()
In dit kader, leuke kwoots van Dr Seuss:
[..]
En:
[..]
Ennn ik heb het topic vermoord![]()
eiwittenquote:Op maandag 2 april 2012 21:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, mijn lijstje is geeindigd vandaag met veel te veel troep (3 keer gebak iemand?! 2 keer erg lekker gebak, 1 keer niet lekker maar moeilijk te weigeren want bij een jarige verstandelijk gehandicapte!), maar morgen weer een dag.
Vandaag ook wel gruwelijke honger overigens, wat kan ik dan het beste eten? Best irritant namelijk als je de hele dag het gevoel hebt dat je maag leeg is!
Ja, hoe is het met je enkel? Al bij de huisarts geweest?quote:Op maandag 2 april 2012 22:02 schreef Probability het volgende:
Ik heb zin om te sporten, maar m'n enkel
Ik ga wel wat eitjes koken morgenochtend.quote:
Jojoen is mehquote:Op maandag 2 april 2012 22:34 schreef Amsel het volgende:
Hoi
Ik heb toch wel eens verteld over de kassière die zei "meid, waarom koop je die troep, je bent zo mooi slank!" toen ik pizza, koek, chips en cola afrekende
En ze had eigenlijk wel gelijk, want ik ben echt te veel aangekomen de laatste tijd. Samenwonen met iemand die twee warme maaltijden per dag wegwerkt is niet goed voor m'n lijn! Dus ik probeer weer meer op m'n eten te letten, hebben gisteren 5 km gerend, en wil morgen weer. Er moet echt minstens 5 kilo af.
Wel bijna over.. Alleen als ik er op druk doet het pijn. Nee nog niet, toen ik er heen wilde had ik niet echt vervoer en nu is het al bijna overquote:Op maandag 2 april 2012 22:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met je enkel? Al bij de huisarts geweest?
[..]
Ik ga wel wat eitjes koken morgenochtend.En extra yoghurt/kwark meenemen ofzo.
Deze man weet het.quote:Op maandag 2 april 2012 23:04 schreef Olep het volgende:
Gezond slank zijn kan niet zonder enige oefening, je moet daarom minimaal 2/3x per week naar de sportschool en eiwitshakes nemen.
Jammer he, dat verliefd zijn niet bij iedereen zorgt voor gebrek aan eetlust. Ik kon ook altijd gewoon lekker eten.quote:Op maandag 2 april 2012 22:34 schreef Amsel het volgende:
Hoi
Ik heb toch wel eens verteld over de kassière die zei "meid, waarom koop je die troep, je bent zo mooi slank!" toen ik pizza, koek, chips en cola afrekende
En ze had eigenlijk wel gelijk, want ik ben echt te veel aangekomen de laatste tijd. Samenwonen met iemand die twee warme maaltijden per dag wegwerkt is niet goed voor m'n lijn! Dus ik probeer weer meer op m'n eten te letten, hebben gisteren 5 km gerend, en wil morgen weer. Er moet echt minstens 5 kilo af.
Je kan iig niet zeggen dat ze niet assertief isquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:12 schreef the85mc het volgende:
Net weer terug na een avondje eten en drinken met wat vrienden en vriendinnen. Toen ik net naar huis wilde gaan ging een vriendin die ik niet zo heel goed ken ook naar huis. We wonen redelijk bij elkaar in de buurt dus we fietsten een stukje samen. Bij het afscheid nemen begon ze me te zoenen.. Ik heb wel een klik met haar maar qua persoonlijkheid passen we niet echt bij elkaar. Lastig, ik mag haar erg graag maar heb haar nooit als 'relatiemateriaal' beschouwd..
Hehe, eens!quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je kan iig niet zeggen dat ze niet assertief is
Das lastig! Heb je nog wel wat gezegd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:12 schreef the85mc het volgende:
Net weer terug na een avondje eten en drinken met wat vrienden en vriendinnen. Toen ik net naar huis wilde gaan ging een vriendin die ik niet zo heel goed ken ook naar huis. We wonen redelijk bij elkaar in de buurt dus we fietsten een stukje samen. Bij het afscheid nemen begon ze me te zoenen.. Ik heb wel een klik met haar maar qua persoonlijkheid passen we niet echt bij elkaar. Lastig, ik mag haar erg graag maar heb haar nooit als 'relatiemateriaal' beschouwd..
Boeiend dat je dat nooit hebt bedacht. Is ze leuk? Ja, ga ervoor. Nee, nouja, dan is het obvious. Enjoy lifequote:Op dinsdag 3 april 2012 02:12 schreef the85mc het volgende:
Ik heb wel een klik met haar maar qua persoonlijkheid passen we niet echt bij elkaar. Lastig, ik mag haar erg graag maar heb haar nooit als 'relatiemateriaal' beschouwd..
Eens met Slacker.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Boeiend dat je dat nooit hebt bedacht. Is ze leuk? Ja, ga ervoor. Nee, nouja, dan is het obvious. Enjoy life
Netjes, dat hardlopen!quote:Op maandag 2 april 2012 22:34 schreef Amsel het volgende:
Hoi
^^quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Boeiend dat je dat nooit hebt bedacht. Is ze leuk? Ja, ga ervoor. Nee, nouja, dan is het obvious. Enjoy life
Goed idee, hè?quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:52 schreef V1z0R het volgende:
GB, heb je niet wat gedroogd fruit voor door de yoghurt? Heb je toch die directe suikers voor je hersenenIk weet het loveli, kunt die suikers ook uit andere bronnen halen
Zuurkoolstamppot!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed idee, hè? [ afbeelding ]
Ik heb geen gedroogd fruit in huis.. misschien kan ik er een half banaantje in doen in plaats van de honing?
Ik weet niet of ik het dan zelf nog lekker vindt, wordt het misschien wel iets te zoet!quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]Kalium is altijd goed! Maar klein drupje honing erbij hoor je mij ook niet over klagen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het dan zelf nog lekker vindt, wordt het misschien wel iets te zoet!
Nooit over nagedacht.. Fysiek vind ik haar aantrekkelijk, maar ze is totaal een ander type dan ik. Maar soms kan dat ook goed werken. Ik heb donderdag weer met haar afgesproken, dus we zien wel wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tamelijk zacht, niet zuur vind ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik weet dan ook niet hoe Griekse yoghurt smaakt, ging er van uit dat het net als gewone vrij zuur is... Maar niet dus?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 03-04-2012 09:30:39 ]
Je hersenen hebben glucose nodig. Had onlangs een discussie met iemand over cola/suiker. Ik: cola is van de duivel want suiker. Coladrinker: maar fructose is veel slechter dan suiker. Ik:quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:52 schreef V1z0R het volgende:
Heb je toch die directe suikers voor je hersenenIk weet het loveli, kunt die suikers ook uit andere bronnen halen
Hehe, een date?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht.. Fysiek vind ik haar aantrekkelijk, maar ze is totaal een ander type dan ik. Maar soms kan dat ook goed werken. Ik heb donderdag weer met haar afgesproken, dus we zien wel wat er gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:24 schreef Siral het volgende:
Had eregisteren mijn rug getraind, en gisteren stonden mijn spieren behoorlijk strak van de xco hehehe dus kon het niet laten om een nieuw progressie fotootje te maken van mijn rug![]()
Siral, prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En naar mijn weten ben ik niet lesbisch, maar ik denk bij het kijken naar jouw foto's: draai je eens om
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Thanksquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Siral, prachtig.
En naar mijn weten ben ik niet lesbisch, maar ik denk bij het kijken naar jouw foto's: draai je eens om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |