SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nu in België doen we veel te vaak onderzoeken, en vind ik ook dat we meer moeten nadenken. Maar als het nodig is, is het nodig en dan is er ook bijna geen wachtlijst (zeker niet als de artsen wat pushen).quote:
En vandaag:quote:Op zondag 1 april 2012 16:12 schreef slacker_nl het volgende:
En vandaag is het allemaal niet beter, beetje brak dagje (veels te kort geslapen).
O (brunch meer): 6 gebakken eieren met 2 ham en 2 boterhamen en 2 peren
T: sap + glumtamine
T: 2 cola
T: boterham met salami
L/D: Mexicaanse kip (1/2 stengel selderij, 1 wortel, 65g erwten, halve ui, 350 g kip, halve spaanse peper) met 100g gestoomde rijst.
T: 2 choco muffins vd appie, 2 cola
T: 200g druiven
T: sap + glutamine + creatine
Totaal van de rel en zin in zoetigheid, en vandaag, vandaag mag het allemaal!
Het zal prima werken hoor, maar als ik naar jouw lijstje kijk dan vind ik het eten er helemaal niet 'lekker' uitzien...quote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef slacker_nl het volgende:
Aanvulling bij gister:
[..]
En vandaag:
O: 6x eiwit, 2x eigeel, eetlepel lijnzaad, 2x toast, stukje kippeborst, sap + glutamine, koffie
T: peer
L: Mexicaanse kip van hierboven, 50% vd hoeveelheid, koffie
T: peer, banaan, 2 bb met pindakaas, klein handje amandelen, paar happen aardappel met spinazie
D: 1 broccoli, 1 ui, 2 wortels, 150 g entrecote, eetlepel zoutarme sojasaus, theelepel tarwebloem, 3 eetlepels runderbouillon, 1/2 eetlepel stevia.
Idd, maar slacker zal wel een functionele eter zijn. Ik snap de lijstjes ook niet echt. Dat glutamine elke keer.quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het zal prima werken hoor, maar als ik naar jouw lijstje kijk dan vind ik het eten er helemaal niet 'lekker' uitzien...
Lekkerquote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lasagne zonder lasagnebladen staat in de oven! Ben benieuwd!.
Duh!quote:Op maandag 2 april 2012 19:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker! Zit er kaas op
Eet smakelijk zo.
Klinkt lekker! Artisjokken... omnom! Goed bezig hoor Vik!quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Duh!.
Thx!.
Morgen eet ik spinazie, courgette en champignons met wat geraspte grana padano, woensdag waarschijnlijk de frittata met artisjokken en boerenkool (en dan meer artisjokken) en donderdag mag ik weer carbs bij m'n D: Turkse tortilla's
. Vrijdag en zaterdag eet ik bij mijn ouders (moeder jarig), dus dat zal wel niet supergezond zijn, maar goed.
Ik vind dat ik volgende week wel in m'n referentiebroek moet passenquote:Op maandag 2 april 2012 20:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Artisjokken... omnom! Goed bezig hoor Vik!
Oh, dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef minilot het volgende:
Wat eet je leuk, Vik!![]()
Verder: je ne sais pas Jillian vanavond! Booschappen doen kostte al zóveel moeite!Een halve week op drie á vier uur slaap per nacht breekt op een gegeven moment toch op. Ik ga onderuit op de bank teevee kijken en vroeg naar bed!
Ik blijk trouwens een onaangenaam trekje te hebben tijdens het boodschappen doen. Ik denk altijd "Ha! Mijn boodschappen zijn beter!" als ik kijk naar wat de mensen voor en na mij op de band bij de kassa leggen.![]()
Ik heb dat ook, echt zo afkeurend! En ik kan ook super trots zijn als ik enkel gezonde dingen heb liggen (en mij schamen voor het ongezonde van het vriendje dat hij bij mij in mijn kar heeft gedumpt).quote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef minilot het volgende:
Ik blijk trouwens een onaangenaam trekje te hebben tijdens het boodschappen doen. Ik denk altijd "Ha! Mijn boodschappen zijn beter!" als ik kijk naar wat de mensen voor en na mij op de band bij de kassa leggen.![]()
Ah! De indoctrinatie gaat zijn vruchten afwerpenquote:Op maandag 2 april 2012 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook hoor.
Vandaag zaten er twee meisjes tegenover me eierkoeken te eten in de trein en ik zat echt zo.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:05 schreef minilot het volgende:
Wat eet je leuk, Vik!![]()
Verder: je ne sais pas Jillian vanavond! Booschappen doen kostte al zóveel moeite!Een halve week op drie á vier uur slaap per nacht breekt op een gegeven moment toch op. Ik ga onderuit op de bank teevee kijken en vroeg naar bed!
Dat herken ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 20:13 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, echt zo afkeurend! En ik kan ook super trots zijn als ik enkel gezonde dingen heb liggen (en mij schamen voor het ongezonde van het vriendje dat hij bij mij in mijn kar heeft gedumpt).
De Mexicaanse kip is lekker! De broccoli/run stir fry mag iets meer smaak hebben. Het vlees heeft flink wat smaak door de saus (soja, runderbouillon, tarwebloem, stevia). De groentes daar mag iets meer smaak bij.quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het zal prima werken hoor, maar als ik naar jouw lijstje kijk dan vind ik het eten er helemaal niet 'lekker' uitzien...
Dit is de mexiaanse kip:quote:http://sportsmedicine.abo(...)tion/a/Glutamine.htm
Athletes who take glutamine supplements do so in order to prevent muscle breakdown and to improve immune system functioning. Several clinical studies have found that oral glutamine can decrease the incidence of illness and infection in endurance athletes or athletes involved extreme training regimens. Research has also found that glutamine supplements can help maintain muscle mass by preventing protein breakdown and improving glycogen synthesis thereby increasing muscle glycogen stores.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |