aaaaahhh. lucky bitch, alle blondines met dikke tieten!quote:Op maandag 2 april 2012 19:33 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga trouwens naar Stockholm op 14 april
So I've heardquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aaaaahhh. lucky bitch, alle blondines met dikke tieten!
Dankquote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef THEFXR het volgende:
TUF Brasil deel 2: http://ironforgesiron.com(...)er-brasil-episode-2/
Wutquote:Op maandag 2 april 2012 21:15 schreef slashdotter3 het volgende:
TUF Brazil aflevering 2
Waarom laten ze zien hoe Wanderlei z'n arm scheert?
Gilette the best a man can get!quote:Op maandag 2 april 2012 21:15 schreef slashdotter3 het volgende:
TUF Brazil aflevering 2
Waarom laten ze zien hoe Wanderlei z'n arm scheert?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:18 schreef THEFXR het volgende:
![]()
Court McGee vs. Nick Ring, UFC 149, July 21, Calgary, Alberta
[ afbeelding ]
Rematch dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:18 schreef THEFXR het volgende:
![]()
Court McGee vs. Nick Ring, UFC 149, July 21, Calgary, Alberta
[ afbeelding ]
quote:
Ja die zijn er en ga nu maar gauw terug naar je eigen topicsquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef wuuht het volgende:
Wtf zijn er mensen die MMA en WWE leuk vinden
reageer eens normaal ik mag in elk topic komen, ik vind het alleen raar dat je als MMA fan die neppe shit leuk kan vindenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ja die zijn er en ga nu maar gauw terug naar je eigen topics
Hoezo zou dat niet kunnen dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
reageer eens normaal ik mag in elk topic komen, ik vind het alleen raar dat je als MMA fan die neppe shit leuk kan vinden
Ja en wat dan nog?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
reageer eens normaal ik mag in elk topic komen, ik vind het alleen raar dat je als MMA fan die neppe shit leuk kan vinden
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.mixedmartialar(...)ut-he-wants-his-leg/
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.mixedmartialar(...)ut-he-wants-his-leg/
Mooiquote:Op woensdag 4 april 2012 15:22 schreef Fyodor het volgende:
Zitten een paar leuke tussen.
Deze documentaire over Paul Harris moet elke MMA liefhebben gewoon gezien hebben:
zo nep is dat niet, als je 5 meter naar beneden van een ladder afpleurt, ook de blessures zijn echt!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
idd, het was het boegbeeld van GGquote:Op woensdag 4 april 2012 17:54 schreef Fyodor het volgende:
UFC Veteran John Olav Einemo Retires
Heeft er geen zin meer in, gaat zich nu meer richten op coachen en meer tijd met zijn familie doorbrengen. Prima beslissing als je het mij vraagt.
Kayfabe FTWquote:Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo nep is dat niet, als je 5 meter naar beneden van een ladder afpleurt, ook de blessures zijn echt!
Nou, lang niet altijd hoor. Ik heb Orton wel eens zn arm kapot zien slaan en meerdere malen worstelaars verkeerd zien vallen die daarna minstens een paar weken eruit lagen. Het is wel degelijk gevaarlijke businessquote:
Dat bedoel ik. Zelfs met levensechte verwondingen moeten ze gewoon 'in character' blijven. Op cracked.com staat er een leuk artikel over:quote:Op woensdag 4 april 2012 19:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, lang niet altijd hoor. Ik heb Orton wel eens zn arm kapot zien slaan en meerdere malen worstelaars verkeerd zien vallen die daarna minstens een paar weken eruit lagen. Het is wel degelijk gevaarlijke business
quote:UFC middleweight top contender Chael Sonnen has recruited Brazilian jiu-jitsu ace Vinny Magalhaes to help prepare for his championship bout this summer against Anderson Silva, according to a tweet from Magalhaes.
Sonnen, who meets Silva in a much-anticipated rematch at a soccer stadium in Rio de Janeiro, Brazil on June 23, dominated the champ for four rounds in their first meeting in August 2010 before getting choked out in a late triangle. Magalhaes won the 2011 Abu Dhabi Combat Club submission wrestling world title and is a three-time BJJ world champion.
Wel lelijk gezet.quote:
GOD NONDEJU ...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
Alistair heeft zijn drugtest niet gehaald wsl uit het gevecht. Post zo bron
Naja, ja en neequote:
In Nederland zelden.. / nooit. Allemaal in Amerika het meeste, UFC heeft veel PPV's (pay per views) maar zijn te downloaden volgende dag of kijken via illegale streamquote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Altijd al een boeiende sport gevonden, dus ik kom hier even inblenden om te kijken hoe het er aan toe gaat hehe
Op welke kanalen komen altijd MMA?
Kan niet echt zegen dat ik verrast ben, maar wat is dit zuur zegquote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
Alistair heeft zijn drugtest niet gehaald wsl uit het gevecht. Post zo bron
wauwquote:Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
wtf? Rampage rape tutorial video.. hij wil echt uit de UFC gestampt worden of wat
Dat dus!quote:
Irritant stoer doen? Neger wat waar dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef perezoso het volgende:
Haha, vond 'm al zo irritant stoer doen, zou dat ook komen door die peds? Zoals met coke gebruikers?
Zijn houding, vind het nep, als ie zijn mond opentrekt schaam ik mij altijd dat ie uit Nederland komt.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Irritant stoer doen? Neger wat waar dan?
Dat komt omdat het Engels wat van een Nederlander komt vaak erg slecht klinkt.. zo is dat met bijna elke buitenlander die Engels gaat spreken, als je een Japanner laat zeggen "I come here to finish him, first round KO" .. dan wordt je ook niet bang.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:30 schreef perezoso het volgende:
[..]
Zijn houding, vind het nep, als ie zijn mond opentrekt schaam ik mij altijd dat ie uit Nederland komt.
Haha, de laatste tijd was hij juist een voorbeeld voor anderen als je zag hoe hij zich buiten de ring gedroeg. Nooit een kwaad woord over anderen, keurige optredens in TV shows (o.a. Pauw & Witteman), enzovoorts.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:30 schreef perezoso het volgende:
[..]
Zijn houding, vind het nep, als ie zijn mond opentrekt schaam ik mij altijd dat ie uit Nederland komt.
Ik ben voor.quote:
Zijn ego is groot genoeg, dan weegt ook wel wat, dus zit wel goed.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is dat niet een beetje uit je gewichtsklasse?
Valt mee. Als ik 206 ben mag ik HWT vechten. Dus dan moet ik 5 kilo aankomen. Lukt makkelijk in een maand. Dus bel ome Dana maarquote:Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is dat niet een beetje uit je gewichtsklasse?
Ik kan mijn vinger er niet precies op leggen maar het is iets wat Jones ook over zich heeft, soort arrogantie die overbodig is, heb meer respect voor bescheiden mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, de laatste tijd was hij juist een voorbeeld voor anderen als je zag hoe hij zich buiten de ring gedroeg. Nooit een kwaad woord over anderen, keurige optredens in TV shows (o.a. Pauw & Witteman), enzovoorts.
Snap wat je bedoelt hoor. Jon Jones vind ik ook nog meer een soort van 'air' over zich heen hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik kan mijn vinger er niet precies op leggen maar het is iets wat Jones ook over zich heeft, soort arrogantie die overbodig is, heb meer respect voor bescheiden mensen.
Als je nu 85 kilo weegt, zal ik er heel goed over nadenken of je je wel KO wilt laten slaan door dos Santos.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Valt mee. Als ik 206 ben mag ik HWT vechten. Dus dan moet ik 5 kilo aankomen. Lukt makkelijk in een maand. Dus bel ome Dana maar
Het is niet zozeer dat hij arrogant is. Een beetje arrogantie is best gerechtvaard als je zo jong al zó goed bent. Het is eerder dat hij doet alsof hij bescheiden is. Die valse bescheidenheid is wat mij het meeste tegen staat bij Jones. Hij is een Rashad die zich voor probeert te doen als een GSP, en daarom komt hij heel fake over.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt hoor. Jon Jones vind ik ook nog meer een soort van 'air' over zich heen hebben.
AO is erg zelfverzekerd en bij Jon Jones is dat meer doorgeslagen naar arrogantie.
Precies dit ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is eerder dat hij doet alsof hij bescheiden is. Die valse bescheidenheid is wat mij het meeste tegen staat bij Jones. Hij is een Rashad die zich voor probeert te doen als een GSP, en daarom komt hij heel fake over.
Je hebt gelijk ja en je hebt het zo beter verwoord.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat hij arrogant is. Een beetje arrogantie is best gerechtvaard als je zo jong al zó goed bent. Het is eerder dat hij doet alsof hij bescheiden is. Die valse bescheidenheid is wat mij het meeste tegen staat bij Jones. Hij is een Rashad die zich voor probeert te doen als een GSP, en daarom komt hij heel fake over.
Als vechter heb ik weinig op hem aan te merken, en ik kijk met veel plezier naar zijn wedstrijden. Maar irl zou ik hem maar wat graag een stoot op z'n bek willen geven.
Het verbaast mij dat ie zo stom is om testo te gebruiken terwijl hij en zijn team wisten dat er nog een suprise test aan zat te komen, vanwege zijn voorlopige license!!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef kidkash19 het volgende:
Verbaasd het iemand? Kom op man dit zag je toch al van ver aankomen?
en dan nog boven de 10:1 terwijl 6:1 al amper natuurlijk is maar wel mogelijk is
Contador kwam daar niet mee wegquote:Op donderdag 5 april 2012 16:29 schreef THEFXR het volgende:
Zijn excuus zal wel zijn dat ie besmet paardenvlees heeft gegeten!
[ afbeelding ]
Train je UFC dan, of strikeforce?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Valt mee. Als ik 206 ben mag ik HWT vechten. Dus dan moet ik 5 kilo aankomen. Lukt makkelijk in een maand. Dus bel ome Dana maar
quote:NEVADA (VS) - Voormalig K1-kampioen Alistair Overeem is betrapt op het gebruik van doping, melden Amerikaanse media. Bij een 'out-of-competition'-test liep de Nederlander tegen de lamp met een te hoog testosteron-gehalte. De test werd voorafgaand aan de finale van de UFC 146-klasse (MMA) afgenomen.
Overeem, die in 2010 de wereldtitel in de K1 opeiste, kan nog wel een B-staal laten onderzoeken om (voorlopig) een schorsing af te wenden. Hij moet in de eindstrijd uitkomen tegen het zwaargewicht Junior dos Santos.
Hij was magertjes idd. Maar wel mooi om hem weer in actie te zien, hij is geboren voor de WWEquote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kijk niet meer zoveel MMA meer, heb mijn HD ook wat opgeruimd, alle TUF die ik had weggegooid en alle random events zoals UFC On VS/Fox enzo.
Kijk de nieuwe TUF ook niet, altijd hetzelfde allemaal ben er beetje klaar mee. Kijk nu alleen nog maar de PPV's, dus baal nog wel van Overeem ja. Krijgen nu dus Mirr most likely?
Lesnar in WWE was wel leuk trouwens, al ziet hij er magertjes uit.
Uitstraling en reactie van het publiek was beste ooit, sowieso was publiek allerbeste ooit. Wat een epische chantsquote:Op donderdag 5 april 2012 18:53 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij was magertjes idd. Maar wel mooi om hem weer in actie te zien, hij is geboren voor de WWE
Je logica zit aan de LSDquote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou hij nooit meer terug keren op dit niveau? Hij is wel enorm populair ook in de states dus hij zal wel een lange schorsing krijgen.
Ja toen ik het net terug las moest ik ook lachen snel wat posten voor je de trein uit moet is geen goed ideequote:
hij krijgt geen schorsing,omdat hij nog niet eens een license heeft, als hij wil vechten zal hij een license moeten aanvragen en die gaat hij nooit meer krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou hij nooit meer terug keren op dit niveau? Hij is wel enorm populair ook in de states dus hij zal wel een lange schorsing krijgen.
Of zoals Barnette, in Texas dacht ik?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij krijgt geen schorsing,omdat hij nog niet eens een license heeft, als hij wil vechten zal hij een license moeten aanvragen en die gaat hij nooit meer krijgen.
Wel hoor, komen gewoon hele strenge eisen voor en komend jaar krijgt hij geen licensequote:Op donderdag 5 april 2012 19:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij krijgt geen schorsing,omdat hij nog niet eens een license heeft, als hij wil vechten zal hij een license moeten aanvragen en die gaat hij nooit meer krijgen.
Zo'n grote headliner als JDS vs. AO zit er voorlopig niet meer in. Met deze match-up was het 50-50 maar het lijkt me dat JDS flink favoriet zal zijn over elke andere tegenstander.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:15 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)r-overeem-at-ufc-146
Who Should Replace Alistair Overeem at UFC 146?
en Dana wil hem nog hebben? ome Dana doet weleens een leugentje voor bestwil, maar wat Ali hem geflikt heeft vergeet hij nooit meer! main event crashers houdt hij echt niet van!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wel hoor, komen gewoon hele strenge eisen voor en komend jaar krijgt hij geen license
Het is Dana, die is emotioneel en gaat altijd helemaal los. Ik hou daarvan, uiteindelijk ziet hij gewoon de zaken in en boekt hij gevechten met Ubereem, want geld. Geef het tijdquote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en Dana wil hem nog hebben? ome Dana doet weleens een leugentje voor bestwil, maar wat Ali hem geflikt heeft vergeet hij nooit meer! main event crashers houdt hij echt niet van!
het is een optelsom, Ali is laatst nog door de rechter veroordeelt en nu dit weer en daarvoor dopingtesten ducken, verder zal hij dan op 205 mogen vechten, want er blijft niet veel over, zie Carwin.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is Dana, die is emotioneel en gaat altijd helemaal los. Ik hou daarvan, uiteindelijk ziet hij gewoon de zaken in en boekt hij gevechten met Ubereem, want geld. Geef het tijd
Hij zat laatst zelfs alweer na te denken over Daley dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:59 schreef Fenomeno het volgende:
Wat mij betreft laten ze de hele UFC olympic style drug testing doen, zullen het eerste jaar wel klappen vallen, maar is wel extreem goed voor credibility van de sport.
Heel vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lees het net. Kankerlelijk heel lelijk, had er nog zo zin in.
Of gewoon accepteren dat PEDs nu eenmaal bij topsport horen, bij elke topsport zowat..quote:Op donderdag 5 april 2012 20:59 schreef Fenomeno het volgende:
Wat mij betreft laten ze de hele UFC olympic style drug testing doen, zullen het eerste jaar wel klappen vallen, maar is wel extreem goed voor credibility van de sport.
Nee, alleen hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wordt er nog op een Amerikaans fora hierover gesproken? Zo ja welke.
Alle MMA fora wed ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wordt er nog op een Amerikaans fora hierover gesproken? Zo ja welke.
Lijkt me niet fair. Sommige vechters hebben meer schijt dan andere en zullen dan vervolgens ook meer ml's in hun lichaam pompen dan andere. Dan krijg je onnatuurlijke kansen. Mij persoonlijk lijkt het leuker als ze iedereen testen, 1x per maand, en zo ben ik verzekerd van een eerlijk en gruwelijk gevecht zonder middelen die je een boost geven.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of gewoon accepteren dat PEDs nu eenmaal bij topsport horen, bij elke topsport zowat..
Zolang ze niet betrapt worden doen we net alsof we van niks weten..
Is ook niet fair, maar zo is het wel in de sport. Iedereen wist ergens toch ook wel dat Alistair niet natural en toch werd hij verdedigt. En zo zijn er meer..quote:Op donderdag 5 april 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt me niet fair. Sommige vechters hebben meer schijt dan andere en zullen dan vervolgens ook meer ml's in hun lichaam pompen dan andere. Dan krijg je onnatuurlijke kansen. Mij persoonlijk lijkt het leuker als ze iedereen testen, 1x per maand, en zo ben ik verzekerd van een eerlijk en gruwelijk gevecht zonder middelen die je een boost geven.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:03 schreef Hooidraad het volgende:
Ik kreeg vandaag nog een mooi pakketje binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik, maar wat mij betreft moeten ze sowieso wat scherper worden/zijn in de sport. Let maar op, over 10 jaar superhuman lvls.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:43 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Is ook niet fair, maar zo is het wel in de sport. Iedereen wist ergens toch ook wel dat Alistair niet natural en toch werd hij verdedigt. En zo zijn er meer..
Ik ken Chris Leben zelf niet. Maar wat wel kut is voor Dana en z'n money is dat het een goede card is/was die zeer veel mensen gaan bekijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Hij zal echt niet gelijk uit de UFC gekickt worden hoor, er zijn zoveel vechters die gepakt zijn voor het gebruik van verboden rotzooi.
Was Chris Leben zelfs niet 2 keer gepakt?
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:59 schreef Fenomeno het volgende:
Ja, maar Leben vocht niet in een heavyweight championship fightquote:Op donderdag 5 april 2012 23:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Hij zal echt niet gelijk uit de UFC gekickt worden hoor, er zijn zoveel vechters die gepakt zijn voor het gebruik van verboden rotzooi.
Was Chris Leben zelfs niet 2 keer gepakt?
1x roids en 1x painkillers, beide in england, ufc liet dit zelf tsten ipv state athletic commision.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Leben werd dacht ik weer keer post fight gepakt.
Reem - Lesnar, McMahon make it happenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1x roids en 1x painkillers, beide in england, ufc liet dit zelf tsten ipv state athletic commision.
he never lied about it!
is de WWE niet iets voor Alistair, het figuur heeft hij al!
Gendopingquote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef THEFXR het volgende:
de nieuwste doping is gendoping, is niet op te sporen.
Een soort virus met een bepaalde eigenschap dat de cellen binnendringt en zo het DNA manipuleert.quote:
Dit kan je niet serieus menen toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:03 schreef Intermec het volgende:
Vraag:
Hij moet nu ergens eind april voor de commisie verschijnen voor zijn aanvraag.
Als hij dan gewoon weer een paar keer schoon test, zou hij dan niet gewoon zijn licentie alsnog krijgen?
Voor alle partijen is er zoveel geld in het spel, gewoon bij Ali 50% salaris inhouden als straf en verder gewoon business as usual.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:49 schreef Intermec het volgende:
Jawel.
Hij test nu positief, echter off license, dus direct "straffen" kunnen ze hem toch niet.
Of is dit nog een test behorende bij zijn vorige licentie (x-aantal testen die hij zou moeten doen)?
Het lijkt mij dat wanneer je voor een nieuwe licentieaanvraag gaat, dat er opnieuw getest wordt?!
We zitten nu 6 weken voor die partij, test die gast gewoon elke week en kijk hoe zich die verhouding T/E houdt ten opzichte van de 14:1 test.
Wat is de "werking" van de PEDs? Herstel tijdens training? Meer kracht tijdens te partij?
Sonnen zat na zijn partij op 17:1 ofzo, dan kun je er vast profijt van hebben. Maar iets wat in 8uur gehalveerd wordt, op 6 weken voor de partij, is dat een reden om iemand geen licentie te geven? Iets wat dusdanig kort te vinden is in je urine.
Test dan die gasten gewoon elke week, op eigen kosten.
Nou en ofquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef One_conundrum het volgende:
Oww, die won die ene TUF. Is die een beetje succesvol nu?
gast, kijk eens naar het wielrennen, als je daar een dopingtest ontvlucht heb je al 1 jaar straf te pakken, laat staan dat je gepakt wordt! Ali is nu met een suprise test gepakt idd nog van zijn voorlopige license, dus hij stond al onder verdenking. Hij kan aanvragen wat hij wil hij krijgt nergens meer een license., met een goed verhaal op 24 april kan hij het minimum van 1 jaar krijgen. Maar Ali heeft geen test van de B-staal aangevraagd, dus hij weet heel erg goed dat hij fout zit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:49 schreef Intermec het volgende:
Jawel.
Hij test nu positief, echter off license, dus direct "straffen" kunnen ze hem toch niet.
Of is dit nog een test behorende bij zijn vorige licentie (x-aantal testen die hij zou moeten doen)?
Het lijkt mij dat wanneer je voor een nieuwe licentieaanvraag gaat, dat er opnieuw getest wordt?!
We zitten nu 6 weken voor die partij, test die gast gewoon elke week en kijk hoe zich die verhouding T/E houdt ten opzichte van de 14:1 test.
Wat is de "werking" van de PEDs? Herstel tijdens training? Meer kracht tijdens te partij?
Sonnen zat na zijn partij op 17:1 ofzo, dan kun je er vast profijt van hebben. Maar iets wat in 8uur gehalveerd wordt, op 6 weken voor de partij, is dat een reden om iemand geen licentie te geven? Iets wat dusdanig kort te vinden is in je urine.
Test dan die gasten gewoon elke week, op eigen kosten.
Cees z'n geloofwaardigheid is nihil geworden. Daar wil je als UFC niet mee geassocieerd worden en de komende jaren gaat hij geen licensie krijgen. Ik vrees dat z'n carriere in America voorbij is.quote:
De amerikaanse pers denkt ook dat het idd game over is, de tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Cees z'n geloofwaardigheid is nihil geworden. Daar wil je als UFC niet mee geassocieerd worden en de komende jaren gaat hij geen licensie krijgen. Ik vrees dat z'n carriere in America voorbij is.
Misschien Japan (Dream), al is dat lastig ivm gebrek aan tegenstanders en genoeg betalende fans. K1 wordt nix aangezien hij nog steeds niet betaald is (500.000+ dollar).
Echt jammer allemaal
Zuffa?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:37 schreef THEFXR het volgende:
Fuck,fuck, nee, hoop dat het niet gebeurt!
[ afbeelding ]
quote:
chael had 16:1quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef Jajong het volgende:
Een normale man heeft een T/E ratio van 1:1. Cees gewoon 14:1. Hij is dus 14 keer zo mannelijk als de normale man.
http://mmajunkie.com/news(...)for-testosterone.mma
Wel knap dat hij zo hard kon liegen. Maar ja, je moet ook wel.quote:
Wat denk je zelf...?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Greg Jackson is heel erg te spreken over MusclePharm's Re-Con BCAA product. Wat is jullie mening? Promotie praatje of heeft het iets wat andere BCAA postworkout supplementen niet heeft?
Ik weet het, maar ik zoek meer de wat technischere info. Zoals: Recon heeft XYZ wat je niet in veel huismerken zal tegenkomen. Zoiets.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat denk je zelf...?Die Jackson wordt gewoon dik betaald door MP om die shit te promoten. Wat maakt MP nou zo bijzonder wat andere supplements niet hebben..?
gast, The clear, BALCO scandal and nothing elsequote:Op vrijdag 6 april 2012 17:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik zoek meer de wat technischere info. Zoals: Recon heeft XYZ wat je niet in veel huismerken zal tegenkomen. Zoiets.
De standaard reviews heb ik natuurlijk al doorgekeken
Daar was ik echt niet van overtuigd.. zou me ook niet verbazen als JDS een KO zou scoren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hij had gewonnen daarvan ben ik overtuigd. Dat maakt dit allemaal nog zuurder.
Testosteron gel?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
chael had 16:1![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://testosteron-gel.startspot.nl/
Niet eens top 10 man.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gegard is ook een top 3 middleweight. Als hij nog steeds de cut kan maken, zou ik hem wel tegen Anderson willen zien.
Schijnt zelfs heel goed te werken juist.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Testosteron gel?
Dat werkt toch niet?
Hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Schijnt zelfs heel goed te werken juist.
Lees die link.quote:
Hoe laat is dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef Jajong het volgende:
Vanavond weer lekker Bellator en TUF Live kijken joepie.
2u dacht ikquote:
Net te laat helaas mag er weer vroeg uit morgen. Toch bedanktquote:
Nu nog één partij, Bellator welterweight titelgevecht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 04:02 schreef Seamonkey- het volgende:
Ist nog bezig? Zo ja waar? Heb weer eens insomnia namelijk
Volgende week in Zweden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef wc-eend het volgende:
Wanneer is het volgende UFC evenement weer?
JDS zou hem wrestlefucken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:31 schreef Disorder het volgende:
[..]
Even zonder gekheid. Dit zou een vet gevecht zijn
iedereen wacht op een reactie van Ali of de UFC.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik wacht op een confirmation of AO nou wel of niet wordt gecut..
Hij moet 24 april ofzo voor de NSAC verschijnen. Daarna hoor je ´t pas wsl.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik wacht op een confirmation of AO nou wel of niet wordt gecut..
Heb gehoord dat ie volledig gaat bekennen, hij heeft ook geen b-staal test aangevraagd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij moet 24 april ofzo voor de NSAC verschijnen. Daarna hoor je ´t pas wsl.
Die alleen bekend is bij de hardcore fans en daarom al dat geld totaal niet waard is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:01 schreef incognitoomuch het volgende:
Laat Cain VS Mir gewoon een main event worden.
JDS op de bank laten wachten, en de winnaar van die bout tegen JDS vechten.
Of keiharde UFC cash naar M-1 gooien en Fedor als Main event binnen halen...
Dat is een grote naam jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:16 schreef rumiii het volgende:
Fedor?
Ik ben redelijk nieuw in de scene, maar hij heeft toch best wel een grote naam?![]()
Of je hebt het over iemand anders.
Dus Mir gaat hoe dan ook niet JDS z'n tegenstander wordenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:41 schreef THEFXR het volgende:
Dana White Confirms Frank Mir Vs Cain Velasquez Will Happen
[ afbeelding ]
of Dana liegt weer eens keihard!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dus Mir gaat hoe dan ook niet JDS z'n tegenstander worden
Er is nog kans dat Mark Hunt kan invallen![]()
en om Ali te ziekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg Werdum, als Dana zijn tweet waar is.
Deed het het beste tegen Overeem dan de rest afgelopen tijd, domineerde Nelson, kans om Fedor nog even te bashen (en verslagen), Big Foot verslagen.. en.. rematch.
duurt wel lang iddquote:
oke, stel dat hij wel mag vechten en hij wint, dan heb je dus een dirty champ en heeft de UFC geloofwaardigheid verloren. als hij niet mag vechten, mag de vervanger aan de gang!quote:Op zondag 8 april 2012 21:43 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat hij een mediastilte houdt tot na de hearing.
Iets moois als in, positief voor Overeem?quote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren tijdens en na de hearing, ik denk dat er iets moois komt.
DIt laatste eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef n00cL30n het volgende:
Iemand ervaring met Cage Warriors Fighting Championship?
Of is dit een zoveelste 28ste rang kooi gevecht organisatie?
Hope so!quote:Op zondag 8 april 2012 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iets moois als in, positief voor Overeem?
Niet indienen betekent dat hij sowieso niet mag vechten. Hij moet dus wel aanvragen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:54 schreef THEFXR het volgende:
Overeem did not request a B-Sample testing prior to NSAC hearing on 24th
http://theflyingkneemma.c(...)sac-hearing-on-24th/
dat is lef hebben, je licentievraag indienen, terwijl je je test gefaald hebt!!!
Die heeft hier al een keer gestaan, blijft tof om te zien als je zo kan vechtenquote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Deze gast heeft een beetje veel naar Anderson Silva gekeken volgens mij:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |