aaaaahhh. lucky bitch, alle blondines met dikke tieten!quote:Op maandag 2 april 2012 19:33 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ga trouwens naar Stockholm op 14 april
So I've heardquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aaaaahhh. lucky bitch, alle blondines met dikke tieten!
Dankquote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef THEFXR het volgende:
TUF Brasil deel 2: http://ironforgesiron.com(...)er-brasil-episode-2/
Wutquote:Op maandag 2 april 2012 21:15 schreef slashdotter3 het volgende:
TUF Brazil aflevering 2
Waarom laten ze zien hoe Wanderlei z'n arm scheert?
Gilette the best a man can get!quote:Op maandag 2 april 2012 21:15 schreef slashdotter3 het volgende:
TUF Brazil aflevering 2
Waarom laten ze zien hoe Wanderlei z'n arm scheert?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:18 schreef THEFXR het volgende:
![]()
Court McGee vs. Nick Ring, UFC 149, July 21, Calgary, Alberta
[ afbeelding ]
Rematch dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:18 schreef THEFXR het volgende:
![]()
Court McGee vs. Nick Ring, UFC 149, July 21, Calgary, Alberta
[ afbeelding ]
quote:
Ja die zijn er en ga nu maar gauw terug naar je eigen topicsquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef wuuht het volgende:
Wtf zijn er mensen die MMA en WWE leuk vinden
reageer eens normaal ik mag in elk topic komen, ik vind het alleen raar dat je als MMA fan die neppe shit leuk kan vindenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ja die zijn er en ga nu maar gauw terug naar je eigen topics
Hoezo zou dat niet kunnen dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
reageer eens normaal ik mag in elk topic komen, ik vind het alleen raar dat je als MMA fan die neppe shit leuk kan vinden
Ja en wat dan nog?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
reageer eens normaal ik mag in elk topic komen, ik vind het alleen raar dat je als MMA fan die neppe shit leuk kan vinden
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.mixedmartialar(...)ut-he-wants-his-leg/
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.mixedmartialar(...)ut-he-wants-his-leg/
Mooiquote:Op woensdag 4 april 2012 15:22 schreef Fyodor het volgende:
Zitten een paar leuke tussen.
Deze documentaire over Paul Harris moet elke MMA liefhebben gewoon gezien hebben:
zo nep is dat niet, als je 5 meter naar beneden van een ladder afpleurt, ook de blessures zijn echt!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
idd, het was het boegbeeld van GGquote:Op woensdag 4 april 2012 17:54 schreef Fyodor het volgende:
UFC Veteran John Olav Einemo Retires
Heeft er geen zin meer in, gaat zich nu meer richten op coachen en meer tijd met zijn familie doorbrengen. Prima beslissing als je het mij vraagt.
Kayfabe FTWquote:Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo nep is dat niet, als je 5 meter naar beneden van een ladder afpleurt, ook de blessures zijn echt!
Nou, lang niet altijd hoor. Ik heb Orton wel eens zn arm kapot zien slaan en meerdere malen worstelaars verkeerd zien vallen die daarna minstens een paar weken eruit lagen. Het is wel degelijk gevaarlijke businessquote:
Dat bedoel ik. Zelfs met levensechte verwondingen moeten ze gewoon 'in character' blijven. Op cracked.com staat er een leuk artikel over:quote:Op woensdag 4 april 2012 19:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, lang niet altijd hoor. Ik heb Orton wel eens zn arm kapot zien slaan en meerdere malen worstelaars verkeerd zien vallen die daarna minstens een paar weken eruit lagen. Het is wel degelijk gevaarlijke business
quote:UFC middleweight top contender Chael Sonnen has recruited Brazilian jiu-jitsu ace Vinny Magalhaes to help prepare for his championship bout this summer against Anderson Silva, according to a tweet from Magalhaes.
Sonnen, who meets Silva in a much-anticipated rematch at a soccer stadium in Rio de Janeiro, Brazil on June 23, dominated the champ for four rounds in their first meeting in August 2010 before getting choked out in a late triangle. Magalhaes won the 2011 Abu Dhabi Combat Club submission wrestling world title and is a three-time BJJ world champion.
Wel lelijk gezet.quote:
GOD NONDEJU ...quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
Alistair heeft zijn drugtest niet gehaald wsl uit het gevecht. Post zo bron
Naja, ja en neequote:
In Nederland zelden.. / nooit. Allemaal in Amerika het meeste, UFC heeft veel PPV's (pay per views) maar zijn te downloaden volgende dag of kijken via illegale streamquote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Altijd al een boeiende sport gevonden, dus ik kom hier even inblenden om te kijken hoe het er aan toe gaat hehe
Op welke kanalen komen altijd MMA?
Kan niet echt zegen dat ik verrast ben, maar wat is dit zuur zegquote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
Alistair heeft zijn drugtest niet gehaald wsl uit het gevecht. Post zo bron
wauwquote:Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
wtf? Rampage rape tutorial video.. hij wil echt uit de UFC gestampt worden of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |