Zo'n beetje van alles wel wat. Een plaatje er maar bij omdat dat meer zegt dan woorden (zoals gezegd niet georganiseerd):quote:
Waar woon je ergens in de buurt?quote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef piepkuiken21 het volgende:
goed aanbod, maar wat woon je ver weg.....
Waar zou het opgehaald moeten worden in Rotterdam? Misschien kan ik het doen en dan ervoor zorgen dat het bij de mede FHF'ers terecht komt.quote:Op maandag 2 april 2012 20:30 schreef Alicey het volgende:
Lukt het je om alles op te halen op woensdag of donderdag Muck?
-edit- de 11e of 12e dus.
Schiedam-Oost. Ongeveer 5 minuten vanaf de afrit Spaanse Polder. Zou leuk zijn als je dat kunt regelen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar zou het opgehaald moeten worden in Rotterdam? Misschien kan ik het doen en dan ervoor zorgen dat het bij de mede FHF'ers terecht komt.
Dit was blijkbaar geen optie?quote:Op maandag 2 april 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Zijn alleen maar tot 8 april in Nederland..
Ik ben bang dat dat niet echt zo is. We rekenen er altijd op dat die hoek van de keuken alles bevat wat we nodig hebben en een week is nog best lang als je bij alles wat je maakt rekening moet gaan houden of je het wel in huis hebt...quote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit was blijkbaar geen optie?Nu ja, veel plezier er mee Muck!
Kun je veel mee, met die verzameling!
Naar het VK is het niet? Geen kookstel lijkt me ook wel problematisch.quote:Op maandag 2 april 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nee joh, is voor jullie stuk handiger als 't zo laat mogelijk komt.
Ben zelf vorig jaar geëmigreerd en had de laatste 5 dagen geen kookstel meermaar we hadden wel allemaal zelfgemaakte magnetronmaaltijden voorbereid
![]()
Motorbloempje had wel interesse. Motorbloempje is echter niet in Nederland op de dagen dat ophaling mij goed uitkomt. Dat is ongeveer de essentie.quote:Op maandag 2 april 2012 22:15 schreef Brentmeister het volgende:
he ik dacht dat motorbloempje het wel wou hebben maar ik begrijp de post geloof ik niet helemaal en het antwoord volg ik helemaal niet
Schiedam-Oost, is het dus. Gezien er meer interesse is dan ik had verwacht; is het voor iedereen die interesse heeft een optie om er onderling uit te komen en dat een van jullie (of een paar) het komen ophalen?quote:
Dan woon ik volgens mij tussen jou en die andere.quote:Op maandag 2 april 2012 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schiedam-Oost. Ongeveer 5 minuten vanaf de afrit Spaanse Polder. Zou leuk zijn als je dat kunt regelen.
En er is ook wel eens gesproken over een fhf bbq meeting.quote:Op maandag 2 april 2012 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schiedam-Oost, is het dus. Gezien er meer interesse is dan ik had verwacht; is het voor iedereen die interesse heeft een optie om er onderling uit te komen en dat een van jullie (of een paar) het komen ophalen?
wat mij betreft wel hoor, maar moblo was eerder, dus als die het oppikt, vind ik dat ook primaquote:Op maandag 2 april 2012 20:30 schreef Alicey het volgende:
Lukt het je om alles op te halen op woensdag of donderdag Muck?
-edit- de 11e of 12e dus.
Ik vind het prima, Rucky is zo goed als mijn buurmanquote:Op dinsdag 3 april 2012 04:39 schreef Alicey het volgende:
Vind iedereen het een goed idee als ik het door Rucky laat ophalen en dat hij vervolgens met jullie allemaal de verdere distributie regelt?
Dan komen we als nog met een reden bij elkaar op de koffie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het prima, Rucky is zo goed als mijn buurman
Rucky weet niet wie hij er blij mee kan maken. Maar ik begrijp dat jij er sowieso interesse in hebt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het prima, Rucky is zo goed als mijn buurman
ik heb inderdaad sowieso interessequote:Op maandag 9 april 2012 16:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rucky weet niet wie hij er blij mee kan maken. Maar ik begrijp dat jij er sowieso interesse in hebt?
Kun je me jouw adres PM'en en aangeven op welke tijdstippen er woensdag iemand is om het in ontvangst te nemen?quote:
Ach, allemaal gelukt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef Muck het volgende:
Oh, ik zag je bericht nu pas
Ik PM je meteen
Hoor ik hier nou een FOK!diner in de achterhoek?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:58 schreef Sally het volgende:
Goh, wat een boel!!!![]()
Misschien ben ik ook nog wel geïnteresseerd in de keukenkruiden (hou erg van koken en vooral met kruiden), maar volgens mij waren er meer mensen die wel wat wilden, toch?
Woon in Arnhem.
Aan thee geen gebrek in mijn kastOf beter gezegd: in een doos buiten mijn kasten, want het past niet meer
P.S. Mijn Indiase Kip Korma (neeeeee, NIET die van de Uncle Benz-potjes) is niet te versmaden... Met maar liefst 10 verschillende kruiden erin![]()
![]()
Hahahaha, je bent welkom hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hoor ik hier nou een FOK!diner in de achterhoek?
Dan zou ik ze op moeten sturen en ik van niemand nog wat vernomen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:09 schreef Sally het volgende:
Is er een manier dat ik wat kruiden in Arnhem kan krijgen? Of waren er nog meer gegadigden voor mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |