Goed bezig.quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Bam! Ik heb even lekker gesport. En pas weer in mijn maat 38/40 broek! (al heb ik het idee dat deze toch aardig groot uitvalt)
Oeh.quote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef PhatBassBoom het volgende:
In een ziekenhuis gewogen en dit kwam eruit.
[ afbeelding ]
Wat is je plan van aanpak?quote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef PhatBassBoom het volgende:
In een ziekenhuis gewogen en dit kwam eruit.
[ afbeelding ]
ik neem aan dat in magere yoghurt geen suiker zit nee. suikervrije jam en halva jam kan wel verschillenquote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Magere yoghurt is toch suikervrije yoghurt?
En suikervrije jam, waar kun je dat kopen? Of is dat hetzelfde als halvajam?
Hebben alle supermarkten dat? De supermarkten hier in de buurt zijn namelijk niet zo groot.quote:Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik neem aan dat in magere yoghurt geen suiker zit nee. suikervrije jam en halva jam kan wel verschillensuikervrije jam staat sowieso in het "diabetesschap" in je supermarkt ( weet even niet hoe ik t anders moet noemen )
de meesten welquote:Op maandag 2 april 2012 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hebben alle supermarkten dat? De supermarkten hier in de buurt zijn namelijk niet zo groot.
quote:Op maandag 2 april 2012 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de meesten welen anders iets van dit spul
http://www.zonnatura.nl/#(...)zonnefruit_aardbeien
al denk ik wel dat t eventueel nog "lighter"moet kunnen dan deze
Een roze glimmende leren broek?quote:Op maandag 2 april 2012 18:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Heb gisteren nieuwe kleding gekocht. Het was doorzetten, maar ik kan nu eindelijk in die mooie broeken
Sorry.quote:
Waarom geen aardappels meer?quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Vanaf morgen geen aardappels meer.Was altijd mijn favoriete deel van de maaltijd.
Ik ga het 17 dagen dieet volgen en aardappels staan daar niet in de menuvoorbeelden.quote:
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.. kan er zo snel via google niets van vinden..quote:Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Aardappels zijn koolhydraten, in een arm dieet kan ik me dat voorstellen. Maar post eens een voorbeeld van wat je op een dag gaat eten?
Minder eten en veel sporten.quote:
Ontbijt: 180 ml magere yoghurt met 150g bessen en evt. een beetje suikervrije zoetstof of suikervrije jam.quote:Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Aardappels zijn koolhydraten, in een arm dieet kan ik me dat voorstellen. Maar post eens een voorbeeld van wat je op een dag gaat eten?
500kcal's ftw?quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ontbijt: 180 ml magere yoghurt met 150g bessen en evt. een beetje suikervrije zoetstof of suikervrije jam.
1 kop groene thee
Lunch: slawraps of gegrilde kipfilet met een gemengde salade met een dressing van 1 eetlepel olijfolie en 2 eetlepels balsamicoazijn.
1 kop groene thee
Diner: Gegrilde of gebakken vis (niet alle soorten)
Gestoomde, gereinigde groenten
1 kop groene thee
Tussendoortjes: 1 portie fruit, 1 portie probiotica (?)
En veel drinken en de dag beginnen met een warm water met citroensap.
Maar dat is alleen de eerste 17 dagen zo.
Daarna mag je wel weer aardappels en rijst eten.
ik zou ter plekke dood neervallenquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ontbijt: 180 ml magere yoghurt met 150g bessen en evt. een beetje suikervrije zoetstof of suikervrije jam.
1 kop groene thee
Lunch: slawraps of gegrilde kipfilet met een gemengde salade met een dressing van 1 eetlepel olijfolie en 2 eetlepels balsamicoazijn.
1 kop groene thee
1 kop groene thee
En dan zeggen ze dat dat geen crash dieet is?quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
1 kop groene thee
1 kop groene thee
1 kop groene thee
Oh ja, daar val je wel van af ja! Succes!quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
1 kop groene thee
1 kop groene thee
1 kop groene thee
Ik was net een berichtje aan het typen, want las vanmiddag dat je naar het ziekenhuis moest! Dat is goed nieuws!!quote:Op maandag 2 april 2012 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Super goed nieuws trouwens vandaag in het ziekenhuis. Mijn schildklierhormoon is na 1,5 jaar gezeik eindelijk op een normaal niveau.
Ik zie een verschrikkelijk dieetquote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef J0ycie88 het volgende:
En dan zeggen ze dat dat geen crash dieet is?
In 17 dagen op je streefgewicht! Ik zou ook per direct beginnenquote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en als je vrijdag pas 'begint met lezen', waarom zou je dan morgen al op stel en sprong als een kip zonder kop dat dieet gaan beginnen? Je weet nog helemaal niet wat 't doet en of 't wat voor je is dus.
Dat kan niet echt zijn....quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Over enge dieten gesproken..
Moet je Dit artikel (en dan vooral de foto's) zien... Dit meisje weegt 20 kilo door haar zelf bedacht dieet..
Het is gewoon walgelijk/schokkend..
OMG... ik ben net zo lang, maar mijn streefgewicht ligt toch wat hogerquote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Moet je Dit artikel (en dan vooral de foto's) zien... Dit meisje weegt 20 kilo door haar zelf bedacht dieet..
OMGquote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dat inderdaad. Lijkt me niet dat haar organen nog kunnen werken met zo'n gewicht. Verwacht dat dat wel een kwestie van tijd is voor ze de pijp uit is. Herstellen (zowel fysiek als geestelijk) zal haar nooit meer lukken.quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Daar zat ik ook net over te denken deerntie..
Als je zo weinig eet(dat kan niet anders bij haar) dan loop je zulke tekorten op, je kan zo dood neervallen volgens mij.
Ik eet de laatste tijd ook geen aardappels meer. Ik mis ze helemaal niet moet ik zeggen..quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Vanaf morgen geen aardappels meer.Was altijd mijn favoriete deel van de maaltijd.
Dit lijkt me typisch zo'n dieet dat er op termijn voor zorgt dat je er zwaarder uit komt, dan je erin gingquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
1 kop groene thee
1 kop groene thee
1 kop groene thee
quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Met een gezond dieet van de diëtiste waarbij ik voldoende eet en sport, val ik niet af, maar blijf ik gewoon op gewicht ...quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef Fuente het volgende:
Madame, over dat dieet van jou valt maar 1 ding te zeggen: slecht. Vooral niet doen! Wat is er mis met gewoon minder/gezonder eten en meer bewegen?
Toen ik in mijn pubertijd van 113kg naar 43kg was gegaan (in drie/vier maanden tijd) deed ik dat op een appel per dag en soms een crackerquote:Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef BananaPancake het volgende:
Oeh, maar ben wel benieuwd naar haar ´victory´-dieet.
Zal het zijn: 1 appel in de week?
quote:Op maandag 2 april 2012 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik in mijn pubertijd van 113kg naar 43kg was gegaan (in drie/vier maanden tijd) deed ik dat op een appel per dag en soms een cracker
't Was niet echt bevorderend voor mijn gezondheid
Val ik liever af op de manier die ik nu doe
Ja nee ja, dat is verkrachting!!quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef deerntie het volgende:
[..]![]()
Merkten je ouders daar niet wat van dan? Als mijn kind zo zou eten zou ik het er hoogstpersoonlijk in drukken
Mijn dochter van 7 weegt meer en die heeft een gezond gewicht.quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG... ik ben net zo lang, maar mijn streefgewicht ligt toch wat hoger
ik gelukkig niet...quote:Op maandag 2 april 2012 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb dat vega"vlees"ook echt moeten leren eten, nu kan ik het best waarderen op zn tijdheb afgelopen weekend zelfs vegetarisch gegourmet zonder echt het vlees te missen
en het voelt wel gezond ofzo
Och.. puberale fratsen en zoquote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef deerntie het volgende:
[..]![]()
Merkten je ouders daar niet wat van dan? Als mijn kind zo zou eten zou ik het er hoogstpersoonlijk in drukken
En denk je dat het dan nog steeds zo effectief is? Zulke dingen werken vaak alleen als je ze tot de letter op volgt. Mijn diet-queen collega is er het voorbeeld van, -13 kilo, maar die volgt het dan ook erg strikt en is nu. Bijna klaar met haar 2e cyclus van 34 dagen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Die gaat binnenkort dood.
En het 17 dagen dieet was bij Dr. Phil geweest en mensen boekten er goede resultaten mee.
Elke 17 dagen mag je iets meer eten.
Maar ik denk niet dat ik het zo streng ga volgen. Ik sport natuurlijk ook elke dag en daar heb je wel energie voor nodig.
Ik neem gewoon delen van het dieet en die ga ik overnemen.
Dat is misschien een beetje overdreven.. maar neem toch aan dat je als ouder er toch wel alles aan doet om te voorkomen dat je kind op een appel leeft?quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja nee ja, dat is verkrachting!!
Nog veel meer Jeugdtrauma
![]()
Heeft ze niet veel honger? Sport ze ook?quote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En denk je dat het dan nog steeds zo effectief is? Zulke dingen werken vaak alleen als je ze tot de letter op volgt. Mijn diet-queen collega is er het voorbeeld van, -13 kilo, maar die volgt het dan ook erg strikt en is nu. Bijna klaar met haar 2e cyclus van 34 dagen.
Als ik dit zo hoor zou ik als ik jou was gewoon op een gezonde manier afvallen en minder grote porties nemen, maar goed dat ben ik..quote:Op maandag 2 april 2012 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heeft ze niet veel honger? Sport ze ook?
Want het lijkt wel te weinig als je elke dag sport.
En ik wil niet dat ik daarna weer alles aankom.
Er hoeft ook niet meer dan 15 kilo af, want ik hoef geen maat 34.
Jazeker, ik heb daar medicijnen voor. Ik heb sinds 1,5 jaar een autoimmuunziekte die er, simpel gezegd, zorgt dat mijn lichaam mijn schildklier aanvalt. Mijn schildklier maakt dus geen hormoon meer aan, daarom slik ik dag dagelijks in tabletvorm. Ik moet dat de rest van mijn leven blijven slikken. Het probleem is alleen dat je de toediening van dat hormoon heel langzaam moet doen omdat je anders hartritmestoornissen kunt krijgen. Tel daarbij op dat ik om onbekende reden erg veel van dat hormoon nodig heb en dan ben je zomaar een jaar bezig met steeds weer ophogen van de medicatie. Er leek geen einde aan te komen. Tot vandaag dus. Ik heb uit opluchting echt keihard zitten janken bij die arts, hij snapte er niets vanquote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef deerntie het volgende:
Dat is zeker goed nieuws lucky! Heb je daar medicijnen voor (gehad)?
hmmm Ik eet nu lekker een sla/witlof/paprika/ham/kaas salade. Heerlijk!
Nee, ze sport niet. Daar staat trws ook wel iets over in het boek. Het idee van die 17 dagen is nl dat de schrijver zegt dat hij daardoor steeds als je lichaam aan iets gewend is, dat hij het dan triggert door weer met iets heel anders aan te komen, daardoor gaat je lichaam niet in spaarstand, oid.quote:Op maandag 2 april 2012 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heeft ze niet veel honger? Sport ze ook?
Want het lijkt wel te weinig als je elke dag sport.
En ik wil niet dat ik daarna weer alles aankom.
Er hoeft ook niet meer dan 15 kilo af, want ik hoef geen maat 34.
Maar dat is heel moeilijk en een boek lijstje met eten volgen is makkelijker.quote:Op maandag 2 april 2012 19:26 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik dit zo hoor zou ik als ik jou was gewoon op een gezonde manier afvallen en minder grote porties nemen, maar goed dat ben ik..
Mijn ervaring met crashdieten (ook van mensen op fok, familie, vrienden etc) is dat het de beste manier is om uiteindelijk aan te komen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen. Ik denk dat je na snel gewicht verlies het er zo weet aan eet.
Ja. Ik weet het.quote:Op maandag 2 april 2012 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met crashdieten (ook van mensen op fok, familie, vrienden etc) is dat het de beste manier is om uiteindelijk aan te komen.
als hij er maar genoeg geld voor krijgt...quote:Op maandag 2 april 2012 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik vind het vreemd dat hij dat aanbeveelt.
Met crashdieten is het er bij mij ook 5 jaar afgebleven, maar goed ik was ook niet ongelukkig.quote:Op maandag 2 april 2012 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn ervaring met crashdieten is dat er 2 jaar later nog steeds 25 kilo af is
Ik wil het niet promoten hoor. Zeker niet. Maar ik had gewoon de mazzel dat ik godsgruwelijk ongelukkig was
En daarbij: alles wat toen gebeurde in mijn leven was een groot "the end of the world as we know it" dus mijn leven veranderde sowieso, dus dat was weer mooi meegenomen.
Je kan het. Hop. Kleding aan en gaan. Nu!quote:Op maandag 2 april 2012 21:36 schreef PhatBassBoom het volgende:
Pfff, paar uur terug in slaap gevallen. Nu maar kracht vinden om te sporten
Goquote:Op maandag 2 april 2012 21:36 schreef PhatBassBoom het volgende:
Pfff, paar uur terug in slaap gevallen. Nu maar kracht vinden om te sporten
Goed te verbergen hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef deerntie het volgende:
[..]![]()
Woei....helicopter evacuatiequote:Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
vandaag een dag met enorm veel " spontane beweging "
in en uit reddingsboten klimmen, brandjes blussen, met een takel evacueren, ontsnappen uit een donkere ruimte, etc etc.. en het lijstje is eigenlijk waardeloos:
O: ontbijt shake + banaan
t: kopje thee
L broodje met oudekaas en ei, broodje met st Moret
t: kopje limonade
D: Prei Risotto
t: perenijsje
morgen weer een dag vol spontane beweging helicopter evacuatie, reddingszwemmen en EHBO maar ik neem nu een snelle jelle mee voor tussendoor
Spinnen is lekker man!quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:15 schreef Jarno het volgende:
Jezus wat een kutsport is dat spinning zeg. Ben 10x dood gegaan in dat uur. Echt heel, heel, heel zwaar. Ik loop nog liever de marathon op DJMO tempo.
(kortom ik hou ervan!)
Ja ik ga het ook wel vaker doen hoor, ik hou wel van die sporten waar je helemaal dood op kunt gaan. En dit is er zéker 1quote:
Vroegah ! ging ik 3 avonden in de week en soms lessen van 2 uur achterelkaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook wel vaker doen hoor, ik hou wel van die sporten waar je helemaal dood op kunt gaan. En dit is er zéker 1.
In dit geval was het een meneer maar na 10 minuten wou ik 'm in elkaar slaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind spinnen echt de duivel. Zeker met zo'n juf die steeds roept dat je de top al ziet enzo. Brrr.
Dat kun je heel goed verbergen... Ik heb vanaf pubertijd altijd al een soort gevecht met mezelf. Mijn familie aan mn vaders kant zijn allemaal stevig gebouwd, en de meeste grijpen dat ook meteen aan om gewoon overgewicht te hebben, want ja, zo is je bouw nu eenmaal..quote:Op maandag 2 april 2012 19:18 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat is misschien een beetje overdreven.. maar neem toch aan dat je als ouder er toch wel alles aan doet om te voorkomen dat je kind op een appel leeft?
Nou die punten zouden mn reet roesten , spinnen is zwaar goede cardiotraining .quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:31 schreef Jarno het volgende:
Het kutte is (jaja heb je hem weer) dat ik er amper punten voor pak. Slechts 5 voor een uur spinnen, terwijl ik voor een uur fietsen zo op de 10, 11 punten zit. Komt omdat je continue in en uit je goede hartslagzone schiet, dus ik snap het wel maar het motiveert op dat vlak niet echt. Maar misschien denk ik wel gewoon de ballen met je punten, ben gewoon goed bezig en dat is het belangrijkste..
Ik had gister een mevrouwtje, en toen hadden we de eind klim al gehad en toen ging ze vragen, willen jullie anders nog even 1 klim doen van 4 minuten... En uiteraard, zo stom als ik ben, ja doe maar, zit er nu toch... Dood ging ik, vrijwillig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
In dit geval was het een meneer maar na 10 minuten wou ik 'm in elkaar slaan.
Op zich wel maar als je op hartslag 210 aan het trainen bent heeft het natuurlijk geen enkel nut meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou die punten zouden mn reet roesten , spinnen is zwaar goede cardiotraining .
Onzin!! Je verbrandt dan juist meer. Sportmythe.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:40 schreef Jarno het volgende:
Op zich wel maar als je op hartslag 210 aan het trainen bent heeft het natuurlijk geen enkel nut meer.
Of het onzin is weet ik niet (http://www.dokterdokter.n(...)ogen-ken-je-hartslag), maar er zit natuurlijk ook een soort beschermingsidee achter door je op om en nabij 80% Hf te laten trainen onder begeleiding. Als je iedereen op 100% laat trainen dan vallen er af en toe nog wel eens een paar van de fiets denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onzin!! Je verbrandt dan juist meer. Sportmythe.
Ik heb een dusdanig hoge basishartslag dat ik van stevig wandelen al de norm overschrijd. Die mensen op de sportschool hebben me toen heel bang gemaakt. Maar mijn huisarts zei gewoon: zolang jij je er lekker bij voelt en je niet omvalt, gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of het onzin is weet ik niet (http://www.dokterdokter.n(...)ogen-ken-je-hartslag), maar er zit natuurlijk ook een soort beschermingsidee achter door je op om en nabij 80% Hf te laten trainen onder begeleiding. Als je iedereen op 100% laat trainen dan vallen er af en toe nog wel eens een paar van de fiets denk ik.
Ik dus ook. Coaches schrokken zich helemaal de pleuris na m'n inspaningstest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een dusdanig hoge basishartslag dat ik van stevig wandelen al de norm overschrijd. Die mensen op de sportschool hebben me toen heel bang gemaakt. Maar mijn huisarts zei gewoon: zolang jij je er lekker bij voelt en je niet omvalt, gewoon doorgaan
Je kan vast ook wel online vinden dat het een mythe is, omdat je juist meer kcal verbrandt op een hogere hartslag. Ook al is dat meer glycogeen dan vet, het resultaat blijft uiteindelijk gewoon domweg hetzelfde: meer energie nodig en dat moet je dan ergens vandaan halen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:45 schreef Jarno het volgende:
Of het onzin is weet ik niet (http://www.dokterdokter.n(...)ogen-ken-je-hartslag), maar er zit natuurlijk ook een soort beschermingsidee achter door je op om en nabij 80% Hf te laten trainen onder begeleiding. Als je iedereen op 100% laat trainen dan vallen er af en toe nog wel eens een paar van de fiets denk ik.
Dat dus. Gezond verstand gebruiken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een dusdanig hoge basishartslag dat ik van stevig wandelen al de norm overschrijd. Die mensen op de sportschool hebben me toen heel bang gemaakt. Maar mijn huisarts zei gewoon: zolang jij je er lekker bij voelt en je niet omvalt, gewoon doorgaan
Hmz. Je zou eens een test moeten doen wat je maximale hartslag is. Het maakt niet zoveel uit dan of je in rust een hoge hartslag hebt...quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb geen sportershart, maar een stamgastenhartquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik dus ook. Coaches schrokken zich helemaal de pleuris na m'n inspaningstest..
Ik meet het gewoon niet, hoef ik mezelf ook niet druk te makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz. Je zou eens een test moeten doen wat je maximale hartslag is. Het maakt niet zoveel uit dan of je in rust een hoge hartslag hebt...
Zie ik daar nu peppersweet gevuld met roomkaas?quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:50 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, dan breng ik de zelfgebakken koekjes even naar mijn collega's
Is ook weer zo..quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik meet het gewoon niet, hoef ik mezelf ook niet druk te maken
Mooi, die neem ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Zie ik daar nu peppersweet gevuld met roomkaas?
Maar dan ligt toch je vetverbranding niet hoger op een hele hoge hartslag maar je algehele verbranding? Het doel zou juist moeten zijn vet te verbranden (procentueel gezien dus) en je spieren of te sparen of op te bouwen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan vast ook wel online vinden dat het een mythe is, omdat je juist meer kcal verbrandt op een hogere hartslag. Ook al is dat meer glycogeen dan vet, het resultaat blijft uiteindelijk gewoon domweg hetzelfde: meer energie nodig en dat moet je dan ergens vandaan halen.
Lagere hartslag = 400 kcal verbrand.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:52 schreef Jarno het volgende:
Maar dan ligt toch je vetverbranding niet hoger op een hele hoge hartslag maar je algehele verbranding? Het doel zou juist moeten zijn vet te verbranden (procentueel gezien dus) en je spieren of te sparen of op te bouwen.
Genieten met mate SQ of gewoon met matenquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie ik daar nu peppersweet gevuld met roomkaas?
Lijkt mij ook alles wat je verbrand wordt niet weer opgeslagen in vet... Uiteindelijk vraag je dan op een dag meer cals dan dat je eet, en dus val je af?quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lagere hartslag = 400 kcal verbrand.
Hogere hartslag = 500 kcal verbrand.
Zo simpel genoeg? Uiteindelijk wordt het allemaal afgebroken vet.
En je spierweefsel gaat er niet aan, je glycogeen raakt op (en dat maakt je enorm moe en je hersteltijd een stuk langer, vandaar het aanraden om rond de 80% te blijven).
Luister nou maar gewoon naar Tante Isaquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:55 schreef Jarno het volgende:
Maar (ik ben eigenwijs) als je een half uur op 80% 400kcals kunt verbranden en een kwartier op 100% 200 (bijv.) is het dus zinvoller om op 80% te trainen, lijkt me. Of een half uur op 100% maar dat hou je door verzuring en vermoeidheid niet vol dus.
Ik denk ook dat je dan wel omvalt ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:55 schreef Jarno het volgende:
Maar (ik ben eigenwijs) als je een half uur op 80% 400kcals kunt verbranden en een kwartier op 100% 200 (bijv.) is het dus zinvoller om op 80% te trainen, lijkt me. Of een half uur op 100% maar dat hou je door verzuring en vermoeidheid niet vol dus.
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:56 schreef Ticootje het volgende:
Lijkt mij ook alles wat je verbrand wordt niet weer opgeslagen in vet... Uiteindelijk vraag je dan op een dag meer cals dan dat je eet, en dus val je af?
Ik zeg ook niet dat ze geen gelijk heeft, maar ik wil voor het meest zinvolle en meest houdbare resultaat gaan. En dat bereik je volgens mij niet door élke cardio training op je Hf max. te doen. Ook al verbrand je dan (in dezelfde tijd) misschien wél meer kcal's.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Luister nou maar gewoon naar Tante Isa
Nou jij hebt brood met plakken van 3cm per plak OMG voor mn ontbijt kauwen als een koe.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het niet zo lekker brood inderdaad.. Te stug... te gummy.
Maar ik moet zo nog ff langs de super, want ik moet nog ff kaas hebben.. Ik heb alleen nog oud brood, dus dat gaat in het tostiijzer.
Ja het is ook mijn ding niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou jij hebt brood met plakken van 3cm per plak OMG voor mn ontbijt kauwen als een koe.
Als ik ga hardlopen zit ik binnen 1 minuut over die 80% zone heenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:37 schreef Sjeen het volgende:
Over hartslag gesproken, toen ik nog met vriend naar de sportschool ging, was dat best apart. Ik heb een hele lage rusthartslag, hij een vrij hoge. Om in de 'zone' te komen, hoefde hij nauwelijks iets te doen en ik moest me echt de tering fietsen/roeien
het is prima brood, maar ff wennen die plakken zijn echt DIK.quote:
Niet zo laag gelukkig, ik zit meestal ergens tussen 50 en 60.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik ga hardlopen zit ik binnen 1 minuut over die 80% zone heenIk kan ook gaan wandelen, dan zit het goed, maar daar gaat mijn conditie niet zo snel van omhoog hè.
Hoe laag is jouw hartslag? Die van mijn vader lag altijd rond de 40-50
Ik zit doorgaans tussen 60 en 70quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:43 schreef Sjeen het volgende:
Niet zo laag gelukkig, ik zit meestal ergens tussen 50 en 60.
Bloeddruk, ook zoiets leuks inderdaad... ik zit bij de bloedbank over het algemeen op iets van 110/68. En dat in de buurt van al die witte jassen en naalden waar ik stiekem eigenlijk een beetje bang voor benquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit doorgaans tussen 60 en 70En mijn hartslag loopt snel op als ik me inspan.
Bloeddruk was vorige week overigens absurd. 105/57
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:50 schreef Sjeen het volgende:
Bloeddruk, ook zoiets leuks inderdaad... ik zit bij de bloedbank over het algemeen op iets van 110/68. En dat in de buurt van al die witte jassen en naalden waar ik stiekem eigenlijk een beetje bang voor ben
Echt mijn lichaam schijnt zich er extreem weinig van aan te trekken dat ik eigenlijk gewoon te zwaar ben. Mijn cholesterol is ook prima op orde, af en toe zelfs te laag...
Ik meet het thuis ook (onregelmatig) en het is nu echt helemaal prima, soms zelfs aan de lage kant. Maar geen idee hoe dat zonder meds zou zijn dus. Wil ik als ik nog wat langer bezig ben eens met de huisarts bespreken (heb verder ook weinig last van die medicijnen hoor).quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem overigens aan dat je bloeddruk wel wat zal dalen nu, Jarno
Dat noemen ze een hypochonderquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij mij in de familie komen hart en vaatziekte veel voor.. Dus ik laat mijn bloeddruk en cholestrol eens in het half jaar controleren.
Ik heb alleen de pech dat ik zo ben dat wanneer ik me druk maak ik ook vanalles voel..
Van de week ook pijn aan mijn borst.. Denk meteen dat er wat aan de hand is.. Maar goed ik ben ongesteld dus het is logisch dat ik gevoelige borsten heb! Zeker omdat al mijn bh's niet goed passen. Kan dan boos worden op mezelf. Maar goed dat is het aart van het beestje.
Mijn cholestrol is trouwens prima. Die van mijn tante die de helft van mij weegt is torenhoog.. Zo apart!
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:50 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, dan breng ik de zelfgebakken koekjes even naar mijn collega's
Ah, kijk. Nevermind dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die is al zestig keer voorbij gekomen, dat stukje van die site klopt niet
Als je het er bij kunt houden ís 1 zo'n ding ook niet erg dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef Vanyel het volgende:
Net een cappuccino gekocht. Ligt zo'n overheerlijke chocotruffel met hazelnoot op het schoteltje. De helft van mij roept dat eeeen zo'n ding echt niet erg is, de andere helft is het daar niet mee eens.
Keuzes keuzes..
Oh, dus dat stuk bownie ter grootte van een tompoes, kon best?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je het er bij kunt houden ís 1 zo'n ding ook niet erg dus.
Uhm... ik heb geen moeite met dingen laten staan. Mijn moeite zit hem er vooral in dat ik het erg veel vind en er voortdurend op moet letten dat ik het wel binnen krijg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Joene het volgende:
Vinden jullie het nou allemaal serieus zo onwijs moeilijk om je aan een lijstje te houden van je eventuele dietist ? ben ik dan zo anders dat ik dat vrij makkelijk doe ?
Kennelijk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Joene het volgende:
Vinden jullie het nou allemaal serieus zo onwijs moeilijk om je aan een lijstje te houden van je eventuele dietist ? ben ik dan zo anders dat ik dat vrij makkelijk doe ?
Ik ben suikerverslaafd, dus ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Joene het volgende:
Ja? Ik ben gewoon heel simpel verslaafd aan suiker.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Joene het volgende:
quote:
Je kan toch gewoon tegen jezelf zeggen ik neem het niet ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja? Ik ben gewoon heel simpel verslaafd aan suiker.
Nee?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon tegen jezelf zeggen ik neem het niet ?
ik moet ook meer eten van mn voedingsmiep dan dat ik at , maar ik heb weinig moeite met dingen laten staan of liggen. En wijk serieus onwijs weinig af van mn lijstje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... ik heb geen moeite met dingen laten staan. Mijn moeite zit hem er vooral in dat ik het erg veel vind en er voortdurend op moet letten dat ik het wel binnen krijg.
Zeker nu ik al een week stil sta
Gewoon jezelf ff dwingen het niet te doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee?
Ja ik kan het wel zeggen... Maar ik pak het toch?
Maar de kunst is toch varieeren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vrit gewoon elke dag hetzelfde, lekker makkelijk, hoef ik er niet over na te denken en andere dingen eet ik dus automatisch niet. Alleen avondeten varieert
Dat is een broodje aap, varieren is bedacht voor mensen die er slecht tegen kunnen elke dag hetzelfde te eten. Je moet varieren in de zin van: niet de hele dag alleen maar brood met kaas eten, maar alles eten wat je nodig hebt op 1 dag (brood, kaas, groente, fruit, vlees, etc etc)quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar de kunst is toch varieeren?
Ik ben daar helemaal slecht in.
jij varieert prima , hutspot /zuurkool/hutspot/zuurkool/bieten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar de kunst is toch varieeren?
Ik ben daar helemaal slecht in.
Ja prima... Mag ik ook ff wennen aan voor mezelf koken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:37 schreef Joene het volgende:
[..]
jij varieert prima , hutspot /zuurkool/hutspot/zuurkool/bieten.
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja prima... Mag ik ook ff wennen aan voor mezelf koken?
In welke zin wijk je dan af?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:34 schreef Joene het volgende:
[..]
ik moet ook meer eten van mn voedingsmiep dan dat ik at , maar ik heb weinig moeite met dingen laten staan of liggen. En wijk serieus onwijs weinig af van mn lijstje.
Nou zoals van het weekend , heb ik bijvoorbeeld een biertje gedronken mag ook best maar staat gewoon niet in mn lijstje natuurlijk, en soms dus gewoon iets met eten , het weekend bijvoorbeeld maggi hollands pannetje heerlijk voedsel en veel groentes maar door de saus gewoon niet gezondquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In welke zin wijk je dan af?
Ik heb alle biscuitjes die ik moet eten geschrapt (fruit alleen is geen goed tussendoortje) en heb er een smoothie van gemaakt. En 's avonds eet ik rauwe groente ipv biscuitje met fruit
En aanmaaklimo in plaats van water... omdat je ook wel eens ff wat anders wilt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zoals van het weekend , heb ik bijvoorbeeld een biertje gedronken mag ook best maar staat gewoon niet in mn lijstje natuurlijk, en soms dus gewoon iets met eten , het weekend bijvoorbeeld maggi hollands pannetje heerlijk voedsel en veel groentes maar door de saus gewoon niet gezond
Om niet compleet gek te worden mag ik max. eens per week een zondigdagje. Je moet jezelf ook niet helemaal gek houden, want dan houd je het simpelweg niet volquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zoals van het weekend , heb ik bijvoorbeeld een biertje gedronken mag ook best maar staat gewoon niet in mn lijstje natuurlijk, en soms dus gewoon iets met eten , het weekend bijvoorbeeld maggi hollands pannetje heerlijk voedsel en veel groentes maar door de saus gewoon niet gezond
dat soort dingen idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En aanmaaklimo in plaats van water... omdat je ook wel eens ff wat anders wilt.
Ik heb geen echte zondig dagjes , want dan gaat mn patroon/ritme eruit en dan denk ik leven zonder dieet is veel leuker . en dan denk ik dag dieet, en zit ik binnen notime weer op mn oude gewicht .quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om niet compleet gek te worden mag ik max. eens per week een zondigdagje. Je moet jezelf ook niet helemaal gek houden, want dan houd je het simpelweg niet vol
ieuw.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En aanmaaklimo in plaats van water... omdat je ook wel eens ff wat anders wilt.
En dat zegt dan dat andere mensen gek zijn omdat ze zich niet aan hun eetlijstjes kunnen houdenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb geen echte zondig dagjes , want dan gaat mn patroon/ritme eruit en dan denk ik leven zonder dieet is veel leuker . en dan denk ik dag dieet, en zit ik binnen notime weer op mn oude gewicht .
Ik hou me daarom dus gewoon aan mn lijstje ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat zegt dan dat andere mensen gek zijn omdat ze zich niet aan hun eetlijstjes kunnen houden
Goede aanmaak is best lekker, gewoon kc. Niet die goedkope, alleen maar suikermeuk. En niet te zoet.quote:
Mja, smaken verschillenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goede aanmaak is best lekker, gewoon kc. Niet die goedkope, alleen maar suikermeuk. En niet te zoet.
KC is gewoon lekker , en Lessini weet niet of dat nog te koop is dan de lemon variant vind ik helemaal heerlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goede aanmaak is best lekker, gewoon kc. Niet die goedkope, alleen maar suikermeuk. En niet te zoet.
ja lekker 2 dagen zondigen en de rest van de week uithongeren zodat je toch nog afvalt als resultaat ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zondig gewoon lekker in het weekend
Goede conclusie ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef Joene het volgende:
[..]
ja lekker 2 dagen zondigen en de rest van de week uithongeren zodat je toch nog afvalt als resultaat ?
Werkt het?quote:
Dit gewoon ook in de weekenden aan je schemaatjes houden. en idd discipline....quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Jarno het volgende:
Structuur en voorspelbaarheid zorgt er bij mij juíst voor dat ik het trek. Tot op het autistische af, elke dag hetzelfde... Net zoals het gewoonte is geworden een zak chips open te trekken moet nu iets anders een gewoonte worden en dat is gewoon discipline en ballen kweken en rammen met die bak.
Nou eh, over die weekenden he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit gewoon ook in de weekenden aan je schemaatjes houden. en idd discipline....
Gewoon NIET afwijken of zo min mogelijk.
Ik heb in mijn agenda zo hier en daar een Z van zondigdagje staanquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb geen echte zondig dagjes , want dan gaat mn patroon/ritme eruit en dan denk ik leven zonder dieet is veel leuker . en dan denk ik dag dieet, en zit ik binnen notime weer op mn oude gewicht .
Ach ik heb van het weekend ook flink aan de sushi gezeten, ook met een paar biertjes erbij en hop, 2 dagen later opeens een kilo erafquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb in mijn agenda zo hier en daar een Z van zondigdagje staanMeestal zo eens in de tien dagen
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach ik heb van het weekend ook flink aan de sushi gezeten, ook met een paar biertjes erbij en hop, 2 dagen later opeens een kilo eraf. Zolang je dat soort dingen IPV je normale maaltijd doet en niet als extra scheelt het natuurlijk allemaal geen kilo's.
Thanks!quote:
zolang je dingen niet extra eet maar ipv van is er niet veel aan de hand.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach ik heb van het weekend ook flink aan de sushi gezeten, ook met een paar biertjes erbij en hop, 2 dagen later opeens een kilo eraf. Zolang je dat soort dingen IPV je normale maaltijd doet en niet als extra scheelt het natuurlijk allemaal geen kilo's.
Dan zou ik Beck's Dieetoplossing eens halen in de biebquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee?
Ja ik kan het wel zeggen... Maar ik pak het toch?
Ik moet er wel bij zeggen dat ik me doordeweeks echt aan alles hou, tot het autistische toe dus, en het weekend me iig aan de 1600 kcal's probeer te houden maar dan met de iets interessantere dingen dus een afbakbroodje ipv een volkoren boterham, kleine porties, etc. Toch een beetje verwennen dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit dus.
En wat zou er met mij gebeuren als ik me zes maanden non-stop aan een lijstje hield? Dan sloeg ik door naar de andere kant. Been there, done that. Af en toe (en dan bedoel ik ook gewoon af en toe) heb ik even een moment nodig waarop het niet uitmaakt. Dat ik gewoon een keer een biertje kan pakken en de pindakaas dik op mijn brood kan smeren.
ja ik ook , +10 omdat ik me zo goed aan mn lijstje houdt ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar je stats vanmiddag J.!
wat is er loos?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ja ik ook , +10 omdat ik me zo goed aan mn lijstje houdt ofzo.
Niks hoop ik , ga ervan uit dat ik dus gewoon ben afgevallenquote:
Nou ik ben vanochtend wel bevallen ?quote:
Oja Beckquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zou ik Beck's Dieetoplossing eens halen in de bieb
Vast welquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Niks hoop ik , ga ervan uit dat ik dus gewoon ben afgevallen
Fijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja Beck![]()
Maar ook zonder Beck ben ik deze maand 1 kilo afgevallen
Whehehehe...quote:
WTFquote:
Nou je zit te zeiken. Als een malle.quote:
Zo ben ik . Gewoon niet zeiken maar aan lijstjes houdenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou je zit te zeiken. Als een malle.
Ik ben een zoetekauw, dus dat spiegiese valt nog niet mee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Suikerverslaving? Ben je na een weekje streng zijn vanaf, daarna is het enkel nog spiegies.
twee cijfersquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een zoetekauw, dus dat spiegiese valt nog niet mee.
Wel bijna weer in twee cijfers.
Ik haal het niet meer in huis... Maar die ellendelingen op mn werk.. Die nemen al die meuk mee..quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een zoetekauw, dus dat spiegiese valt nog niet mee.
Wel bijna weer in twee cijfers.
Ik heb gewoon geen lijstje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik voel me niet aangesproken, want als ik van mijn lijstje afwijk doe ik dat bewust, ga ik er geen excusen voor bedenken en neem ik de gevolgen voor lief
Naja, ik eet elke dag hetzelfde, dus in die zin heb ik wel een lijstje, het staat alleen niet geschrevenquote:
Ouders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik haal het niet meer in huis... Maar die ellendelingen op mn werk.. Die nemen al die meuk mee..
Flexkantorenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik haal het niet meer in huis... Maar die ellendelingen op mn werk.. Die nemen al die meuk mee..
ja je hebt echt kut collega's wat dat betreftquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Onregelmatig leven, dus het is nogal wisselend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik eet elke dag hetzelfde, dus in die zin heb ik wel een lijstje, het staat alleen niet geschreven
Is stukken beterquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onregelmatig leven, dus het is nogal wisselend.
Maar nu appels ipv chocotroep. (Ok, nog steeds suiker, maar fruit.)
Lijstje? Dietist?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:27 schreef Joene het volgende:
Nou gewichten ja... Ik wil het geen gewichtjes meer noemen....quote:
*pling* Deze volg ik even, ook geinteresseerd dus.quote:
Thuis met gewichten... Repect, ik heb totaal geen disipline om thuis te gaan sporten. Al heb ik al die meuk gewoon liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
*pling* Deze volg ik even, ook geinteresseerd dus.
--edit, oh ik dacht thuis dus...
Ach krachttraining kost niet zoveel tijd toch dus op zich wel grappig als je thuis ook wat hebt liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Thuis met gewichten... Repect, ik heb totaal geen disipline om thuis te gaan sporten. Al heb ik al die meuk gewoon liggen.
Tja... Ik faalde.. Niets nieuws..quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach krachttraining kost niet zoveel tijd toch dus op zich wel grappig als je thuis ook wat hebt liggen.
Nou enorm leuk joh.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach krachttraining kost niet zoveel tijd toch dus op zich wel grappig als je thuis ook wat hebt liggen.
Nouja zo'n dumbell setje kost je als je budget gaat een paar tientjes dus weinig verloren dan toch?quote:
Koop in elk geval stalen en niet die plastic met zand gevult.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja zo'n dumbell setje kost je als je budget gaat een paar tientjes dus weinig verloren dan toch?
10kg per stuk ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al twee gewichtjes boven m'n pens hangen.
Nou voorlopig koop ik helemaal niks?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Koop in elk geval stalen en niet die plastic met zand gevult.
Rijdt je soms een Megane ?quote:
Betrouwbare auto's hoor ik wel eens?quote:
Alleen als ik het zo typ dan lijkt het ook opeens helemaal nietsquote:
Kosten efficient ook.quote:
Bek dicht over tyfus meganes... Scenics is precies hetzelfde gezeik... Ik betaal nog steeds..quote:
Echt het mag hier alleen ontopic he ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een slap geouwehoer allemaal zeg
Voor het eerst in jaren dat het Slanke topic minder slowchat heeft dan dit topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een slap geouwehoer allemaal zeg
Dat zeg ik niet. Persoonlijk zou ik alleen niet via een forum met mijn partner praten maar face to face, telefoon, sms, whatsapp, IM, facebook en whatever je nog meer hebt. Maar het staat jullie vrij hoorquote:
Oh maar ik spreek dr verder nooit idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Persoonlijk zou ik alleen niet via een forum met mijn partner praten maar face to face, telefoon, sms, whatsapp, IM, facebook en whatever je nog meer hebt. Maar het staat jullie vrij hoor.
We reageren toch niet alleen maar op elkaar? Ik reageer ook op SQ, Isa, Jarno en weet ik veel allemaal...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Persoonlijk zou ik alleen niet via een forum met mijn partner praten maar face to face, telefoon, sms, whatsapp, IM, facebook en whatever je nog meer hebt. Maar het staat jullie vrij hoor.
Maar het zijn wel vaak 1-2tjes tussen jullie, die ook lang door gaan over prive dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We reageren toch niet alleen maar op elkaar? Ik reageer ook op SQ, Isa, Jarno en weet ik veel allemaal...
Weet je , gaan jullie hier maar weer lekker met zn allen lekker serieus doen. ik ben er wel klaar mee eerst die freaks in slank , en hier gezeik over offtopic! Toedels.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het zijn wel vaak 1-2tjes tussen jullie, die ook lang door gaan over prive dingen.
Moeten jullie inderdaad zelf weten maar misschien even nadenken over of dit het juiste topic daarvoor is.
Kijk dat is dan wel weer interessantquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger maakte ik zelfs ruzie met mijn vriend via Fok
Zo, lange tenen much?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet je , gaan jullie hier maar weer lekker met zn allen lekker serieus doen. ik ben er wel klaar mee eerst die freaks in slank , en hier gezeik over offtopic! Toedels.
Ik heb het hele topic nog eens nagelezen, ik ben het gewoon oneens... Behalve over de autos was alles ontopic, tenzij je het sportstuk niet ontopic vind.. Ik vind ook dat we helemaal niet erg vaak in een 1-2 tje zitten, maar we zijn beiden frequente posters, dus is het niet raar dat je eens op elkaar reageerd..quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het zijn wel vaak 1-2tjes tussen jullie, die ook lang door gaan over prive dingen.
Moeten jullie inderdaad zelf weten maar misschien even nadenken over of dit het juiste topic daarvoor is.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het een vrouw wasquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het een vrouw was
En de rest van de topics de afgelopen week?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic nog eens nagelezen, ik ben het gewoon oneens... Behalve over de autos was alles ontopic, tenzij je het sportstuk niet ontopic vind.. Ik vind ook dat we helemaal niet erg vaak in een 1-2 tje zitten, maar we zijn beiden frequente posters, dus is het niet raar dat je eens op elkaar reageerd..
Even hier op terug komend; ik heb ooit als tip om af te vallen gelezen dat je alles zoveel mogelijk automatisch moet maken op een dag. Vaste tijdstippen eten en ontbijt en lunch elke dag precies hetzelfde doen. Dat helpt ook enorm tegen trek omdat je op deze manier een beetje verveeld raakt met wat je eet. Variatie zorgt juist voor meer willen eten (mensen eten bij een buffet bijv ook vaak te veel: er is te veel keus).quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vrit gewoon elke dag hetzelfde, lekker makkelijk, hoef ik er niet over na te denken en andere dingen eet ik dus automatisch niet. Alleen avondeten varieert
Zoveel ga ik niet nalezen hoor... Maar we houden het expres al in de gaten...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En de rest van de topics de afgelopen week?
Frequente posters zijn mooi maar horen misschien iets meer in een ander topic.
Nou, precies datquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even hier op terug komend; ik heb ooit als tip om af te vallen gelezen dat je alles zoveel mogelijk automatisch moet maken op een dag. Vaste tijdstippen eten en ontbijt en lunch elke dag precies hetzelfde doen. Dat helpt ook enorm tegen trek omdat je op deze manier een beetje verveeld raakt met wat je eet. Variatie zorgt juist voor meer willen eten (mensen eten bij een buffet bijv ook vaak te veel: er is te veel keus).
Ik hou het bij een automatisch ontbijt en lunch op werkdagen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef Ticootje het volgende:
Als joene homo zou zijn was hij zeker het vrouwtje ja
Mijn werkdagen zijn mijn valkuil! Te veel lekkers op het werk (collega'squote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, precies dat
Ik ontbijt altijd met yoghurt, muesli en fruit en ik lunch altijd met de drie boterhammen in mijn tas. Voor tussendoor zit er fruit in mijn tas. Zo makkelijk
Een sneer als deze is nergens voor nodig. Hou het gewoon zoveel mogelijk ontopic. Voor ander geneuzel zijn er de bekende wegen.quote:
Tegen kou kun je je kleden, en je hebt het toch binnen no time warm door te bewegen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat is wèl een verplichting, SQ!!![]()
![]()
Ik moet van mezelf nog wandelen, maar het is zo koud buiten(slecht excuus, I know)
als je gaat lopen word je vanzelf warmquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat is wèl een verplichting, SQ!!![]()
![]()
Ik moet van mezelf nog wandelen, maar het is zo koud buiten(slecht excuus, I know)
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Goh, dat had ik zelf niet kunnen bedenken.
Eh.. Wat doe je dan nog hier?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Goh, dat had ik zelf niet kunnen bedenken.
Kan een nuttige toevoeging zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat ik erover na zit te denken, voor thuis idd.
In slank was een een paar topics terug een filmpje jillian?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan een nuttige toevoeging zijn.
Al enig idee hoe je ze wilt gebruiken?
Om jou even te pesten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je waar ik me pas aan erger op Fok?
Topics die snel lopen, waarin constant mensen langs komen met het volgende:
"Wat gaan jullie snel"
"Ik hou jullie niet bij"
"Ik ben een uur bezig geweest met teruglezen"
Net alsof het een verplichting is om alles (terug) te lezen wat er gepost wordt of dat de rest van de wereld niet mag posten als jij niet bij kan lezen
Hup, spring gewoon weer op de trein en echte belangrijke dingen mis je echt niet
De eerste keer dat ik mijn vrouw sprak waren mijn afsluitende woorden "Tief op naar POL dan"quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger maakte ik zelfs ruzie met mijn vriend via Fok
Like a boss.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef GI het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik mijn vrouw sprak waren mijn afsluitende woorden "Tief op naar POL dan"
Vrouwen kicken daar op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef GI het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik mijn vrouw sprak waren mijn afsluitende woorden "Tief op naar POL dan"
Netjes..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef GI het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Jarno het volgende:
Vreemd, ik heb juist het idee dat ik van de afgelopen 10 jaar er hier 350 heb doorgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |