Goed bezig.quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Bam! Ik heb even lekker gesport. En pas weer in mijn maat 38/40 broek! (al heb ik het idee dat deze toch aardig groot uitvalt)
Oeh.quote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef PhatBassBoom het volgende:
In een ziekenhuis gewogen en dit kwam eruit.
[ afbeelding ]
Wat is je plan van aanpak?quote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef PhatBassBoom het volgende:
In een ziekenhuis gewogen en dit kwam eruit.
[ afbeelding ]
ik neem aan dat in magere yoghurt geen suiker zit nee. suikervrije jam en halva jam kan wel verschillenquote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Magere yoghurt is toch suikervrije yoghurt?
En suikervrije jam, waar kun je dat kopen? Of is dat hetzelfde als halvajam?
Hebben alle supermarkten dat? De supermarkten hier in de buurt zijn namelijk niet zo groot.quote:Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik neem aan dat in magere yoghurt geen suiker zit nee. suikervrije jam en halva jam kan wel verschillensuikervrije jam staat sowieso in het "diabetesschap" in je supermarkt ( weet even niet hoe ik t anders moet noemen )
de meesten welquote:Op maandag 2 april 2012 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hebben alle supermarkten dat? De supermarkten hier in de buurt zijn namelijk niet zo groot.
quote:Op maandag 2 april 2012 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de meesten welen anders iets van dit spul
http://www.zonnatura.nl/#(...)zonnefruit_aardbeien
al denk ik wel dat t eventueel nog "lighter"moet kunnen dan deze
Een roze glimmende leren broek?quote:Op maandag 2 april 2012 18:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Heb gisteren nieuwe kleding gekocht. Het was doorzetten, maar ik kan nu eindelijk in die mooie broeken
Sorry.quote:
Waarom geen aardappels meer?quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Vanaf morgen geen aardappels meer.Was altijd mijn favoriete deel van de maaltijd.
Ik ga het 17 dagen dieet volgen en aardappels staan daar niet in de menuvoorbeelden.quote:
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.. kan er zo snel via google niets van vinden..quote:Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Aardappels zijn koolhydraten, in een arm dieet kan ik me dat voorstellen. Maar post eens een voorbeeld van wat je op een dag gaat eten?
Minder eten en veel sporten.quote:
Ontbijt: 180 ml magere yoghurt met 150g bessen en evt. een beetje suikervrije zoetstof of suikervrije jam.quote:Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Aardappels zijn koolhydraten, in een arm dieet kan ik me dat voorstellen. Maar post eens een voorbeeld van wat je op een dag gaat eten?
500kcal's ftw?quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ontbijt: 180 ml magere yoghurt met 150g bessen en evt. een beetje suikervrije zoetstof of suikervrije jam.
1 kop groene thee
Lunch: slawraps of gegrilde kipfilet met een gemengde salade met een dressing van 1 eetlepel olijfolie en 2 eetlepels balsamicoazijn.
1 kop groene thee
Diner: Gegrilde of gebakken vis (niet alle soorten)
Gestoomde, gereinigde groenten
1 kop groene thee
Tussendoortjes: 1 portie fruit, 1 portie probiotica (?)
En veel drinken en de dag beginnen met een warm water met citroensap.
Maar dat is alleen de eerste 17 dagen zo.
Daarna mag je wel weer aardappels en rijst eten.
ik zou ter plekke dood neervallenquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ontbijt: 180 ml magere yoghurt met 150g bessen en evt. een beetje suikervrije zoetstof of suikervrije jam.
1 kop groene thee
Lunch: slawraps of gegrilde kipfilet met een gemengde salade met een dressing van 1 eetlepel olijfolie en 2 eetlepels balsamicoazijn.
1 kop groene thee
1 kop groene thee
En dan zeggen ze dat dat geen crash dieet is?quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
1 kop groene thee
1 kop groene thee
1 kop groene thee
Oh ja, daar val je wel van af ja! Succes!quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
1 kop groene thee
1 kop groene thee
1 kop groene thee
Ik was net een berichtje aan het typen, want las vanmiddag dat je naar het ziekenhuis moest! Dat is goed nieuws!!quote:Op maandag 2 april 2012 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Super goed nieuws trouwens vandaag in het ziekenhuis. Mijn schildklierhormoon is na 1,5 jaar gezeik eindelijk op een normaal niveau.
Ik zie een verschrikkelijk dieetquote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef J0ycie88 het volgende:
En dan zeggen ze dat dat geen crash dieet is?
In 17 dagen op je streefgewicht! Ik zou ook per direct beginnenquote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en als je vrijdag pas 'begint met lezen', waarom zou je dan morgen al op stel en sprong als een kip zonder kop dat dieet gaan beginnen? Je weet nog helemaal niet wat 't doet en of 't wat voor je is dus.
Dat kan niet echt zijn....quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Over enge dieten gesproken..
Moet je Dit artikel (en dan vooral de foto's) zien... Dit meisje weegt 20 kilo door haar zelf bedacht dieet..
Het is gewoon walgelijk/schokkend..
OMG... ik ben net zo lang, maar mijn streefgewicht ligt toch wat hogerquote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Moet je Dit artikel (en dan vooral de foto's) zien... Dit meisje weegt 20 kilo door haar zelf bedacht dieet..
OMGquote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dat inderdaad. Lijkt me niet dat haar organen nog kunnen werken met zo'n gewicht. Verwacht dat dat wel een kwestie van tijd is voor ze de pijp uit is. Herstellen (zowel fysiek als geestelijk) zal haar nooit meer lukken.quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Daar zat ik ook net over te denken deerntie..
Als je zo weinig eet(dat kan niet anders bij haar) dan loop je zulke tekorten op, je kan zo dood neervallen volgens mij.
Ik eet de laatste tijd ook geen aardappels meer. Ik mis ze helemaal niet moet ik zeggen..quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Vanaf morgen geen aardappels meer.Was altijd mijn favoriete deel van de maaltijd.
Dit lijkt me typisch zo'n dieet dat er op termijn voor zorgt dat je er zwaarder uit komt, dan je erin gingquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
1 kop groene thee
1 kop groene thee
1 kop groene thee
quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef laiveneertiekje het volgende:
Met een gezond dieet van de diëtiste waarbij ik voldoende eet en sport, val ik niet af, maar blijf ik gewoon op gewicht ...quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef Fuente het volgende:
Madame, over dat dieet van jou valt maar 1 ding te zeggen: slecht. Vooral niet doen! Wat is er mis met gewoon minder/gezonder eten en meer bewegen?
Toen ik in mijn pubertijd van 113kg naar 43kg was gegaan (in drie/vier maanden tijd) deed ik dat op een appel per dag en soms een crackerquote:Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef BananaPancake het volgende:
Oeh, maar ben wel benieuwd naar haar ´victory´-dieet.
Zal het zijn: 1 appel in de week?
quote:Op maandag 2 april 2012 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik in mijn pubertijd van 113kg naar 43kg was gegaan (in drie/vier maanden tijd) deed ik dat op een appel per dag en soms een cracker
't Was niet echt bevorderend voor mijn gezondheid
Val ik liever af op de manier die ik nu doe
Ja nee ja, dat is verkrachting!!quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef deerntie het volgende:
[..]![]()
Merkten je ouders daar niet wat van dan? Als mijn kind zo zou eten zou ik het er hoogstpersoonlijk in drukken
Mijn dochter van 7 weegt meer en die heeft een gezond gewicht.quote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG... ik ben net zo lang, maar mijn streefgewicht ligt toch wat hoger
ik gelukkig niet...quote:Op maandag 2 april 2012 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb dat vega"vlees"ook echt moeten leren eten, nu kan ik het best waarderen op zn tijdheb afgelopen weekend zelfs vegetarisch gegourmet zonder echt het vlees te missen
en het voelt wel gezond ofzo
Och.. puberale fratsen en zoquote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef deerntie het volgende:
[..]![]()
Merkten je ouders daar niet wat van dan? Als mijn kind zo zou eten zou ik het er hoogstpersoonlijk in drukken
En denk je dat het dan nog steeds zo effectief is? Zulke dingen werken vaak alleen als je ze tot de letter op volgt. Mijn diet-queen collega is er het voorbeeld van, -13 kilo, maar die volgt het dan ook erg strikt en is nu. Bijna klaar met haar 2e cyclus van 34 dagen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Die gaat binnenkort dood.
En het 17 dagen dieet was bij Dr. Phil geweest en mensen boekten er goede resultaten mee.
Elke 17 dagen mag je iets meer eten.
Maar ik denk niet dat ik het zo streng ga volgen. Ik sport natuurlijk ook elke dag en daar heb je wel energie voor nodig.
Ik neem gewoon delen van het dieet en die ga ik overnemen.
Dat is misschien een beetje overdreven.. maar neem toch aan dat je als ouder er toch wel alles aan doet om te voorkomen dat je kind op een appel leeft?quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja nee ja, dat is verkrachting!!
Nog veel meer Jeugdtrauma
![]()
Heeft ze niet veel honger? Sport ze ook?quote:Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En denk je dat het dan nog steeds zo effectief is? Zulke dingen werken vaak alleen als je ze tot de letter op volgt. Mijn diet-queen collega is er het voorbeeld van, -13 kilo, maar die volgt het dan ook erg strikt en is nu. Bijna klaar met haar 2e cyclus van 34 dagen.
Als ik dit zo hoor zou ik als ik jou was gewoon op een gezonde manier afvallen en minder grote porties nemen, maar goed dat ben ik..quote:Op maandag 2 april 2012 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heeft ze niet veel honger? Sport ze ook?
Want het lijkt wel te weinig als je elke dag sport.
En ik wil niet dat ik daarna weer alles aankom.
Er hoeft ook niet meer dan 15 kilo af, want ik hoef geen maat 34.
Jazeker, ik heb daar medicijnen voor. Ik heb sinds 1,5 jaar een autoimmuunziekte die er, simpel gezegd, zorgt dat mijn lichaam mijn schildklier aanvalt. Mijn schildklier maakt dus geen hormoon meer aan, daarom slik ik dag dagelijks in tabletvorm. Ik moet dat de rest van mijn leven blijven slikken. Het probleem is alleen dat je de toediening van dat hormoon heel langzaam moet doen omdat je anders hartritmestoornissen kunt krijgen. Tel daarbij op dat ik om onbekende reden erg veel van dat hormoon nodig heb en dan ben je zomaar een jaar bezig met steeds weer ophogen van de medicatie. Er leek geen einde aan te komen. Tot vandaag dus. Ik heb uit opluchting echt keihard zitten janken bij die arts, hij snapte er niets vanquote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef deerntie het volgende:
Dat is zeker goed nieuws lucky! Heb je daar medicijnen voor (gehad)?
hmmm Ik eet nu lekker een sla/witlof/paprika/ham/kaas salade. Heerlijk!
Nee, ze sport niet. Daar staat trws ook wel iets over in het boek. Het idee van die 17 dagen is nl dat de schrijver zegt dat hij daardoor steeds als je lichaam aan iets gewend is, dat hij het dan triggert door weer met iets heel anders aan te komen, daardoor gaat je lichaam niet in spaarstand, oid.quote:Op maandag 2 april 2012 19:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heeft ze niet veel honger? Sport ze ook?
Want het lijkt wel te weinig als je elke dag sport.
En ik wil niet dat ik daarna weer alles aankom.
Er hoeft ook niet meer dan 15 kilo af, want ik hoef geen maat 34.
Maar dat is heel moeilijk en een boek lijstje met eten volgen is makkelijker.quote:Op maandag 2 april 2012 19:26 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik dit zo hoor zou ik als ik jou was gewoon op een gezonde manier afvallen en minder grote porties nemen, maar goed dat ben ik..
Mijn ervaring met crashdieten (ook van mensen op fok, familie, vrienden etc) is dat het de beste manier is om uiteindelijk aan te komen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen. Ik denk dat je na snel gewicht verlies het er zo weet aan eet.
Ja. Ik weet het.quote:Op maandag 2 april 2012 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring met crashdieten (ook van mensen op fok, familie, vrienden etc) is dat het de beste manier is om uiteindelijk aan te komen.
als hij er maar genoeg geld voor krijgt...quote:Op maandag 2 april 2012 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik vind het vreemd dat hij dat aanbeveelt.
Met crashdieten is het er bij mij ook 5 jaar afgebleven, maar goed ik was ook niet ongelukkig.quote:Op maandag 2 april 2012 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn ervaring met crashdieten is dat er 2 jaar later nog steeds 25 kilo af is
Ik wil het niet promoten hoor. Zeker niet. Maar ik had gewoon de mazzel dat ik godsgruwelijk ongelukkig was
En daarbij: alles wat toen gebeurde in mijn leven was een groot "the end of the world as we know it" dus mijn leven veranderde sowieso, dus dat was weer mooi meegenomen.
Je kan het. Hop. Kleding aan en gaan. Nu!quote:Op maandag 2 april 2012 21:36 schreef PhatBassBoom het volgende:
Pfff, paar uur terug in slaap gevallen. Nu maar kracht vinden om te sporten
Goquote:Op maandag 2 april 2012 21:36 schreef PhatBassBoom het volgende:
Pfff, paar uur terug in slaap gevallen. Nu maar kracht vinden om te sporten
Goed te verbergen hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef deerntie het volgende:
[..]![]()
Woei....helicopter evacuatiequote:Op maandag 2 april 2012 21:47 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
vandaag een dag met enorm veel " spontane beweging "
in en uit reddingsboten klimmen, brandjes blussen, met een takel evacueren, ontsnappen uit een donkere ruimte, etc etc.. en het lijstje is eigenlijk waardeloos:
O: ontbijt shake + banaan
t: kopje thee
L broodje met oudekaas en ei, broodje met st Moret
t: kopje limonade
D: Prei Risotto
t: perenijsje
morgen weer een dag vol spontane beweging helicopter evacuatie, reddingszwemmen en EHBO maar ik neem nu een snelle jelle mee voor tussendoor
Spinnen is lekker man!quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:15 schreef Jarno het volgende:
Jezus wat een kutsport is dat spinning zeg. Ben 10x dood gegaan in dat uur. Echt heel, heel, heel zwaar. Ik loop nog liever de marathon op DJMO tempo.
(kortom ik hou ervan!)
Ja ik ga het ook wel vaker doen hoor, ik hou wel van die sporten waar je helemaal dood op kunt gaan. En dit is er zéker 1quote:
Vroegah ! ging ik 3 avonden in de week en soms lessen van 2 uur achterelkaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook wel vaker doen hoor, ik hou wel van die sporten waar je helemaal dood op kunt gaan. En dit is er zéker 1.
In dit geval was het een meneer maar na 10 minuten wou ik 'm in elkaar slaan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind spinnen echt de duivel. Zeker met zo'n juf die steeds roept dat je de top al ziet enzo. Brrr.
Dat kun je heel goed verbergen... Ik heb vanaf pubertijd altijd al een soort gevecht met mezelf. Mijn familie aan mn vaders kant zijn allemaal stevig gebouwd, en de meeste grijpen dat ook meteen aan om gewoon overgewicht te hebben, want ja, zo is je bouw nu eenmaal..quote:Op maandag 2 april 2012 19:18 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat is misschien een beetje overdreven.. maar neem toch aan dat je als ouder er toch wel alles aan doet om te voorkomen dat je kind op een appel leeft?
Nou die punten zouden mn reet roesten , spinnen is zwaar goede cardiotraining .quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:31 schreef Jarno het volgende:
Het kutte is (jaja heb je hem weer) dat ik er amper punten voor pak. Slechts 5 voor een uur spinnen, terwijl ik voor een uur fietsen zo op de 10, 11 punten zit. Komt omdat je continue in en uit je goede hartslagzone schiet, dus ik snap het wel maar het motiveert op dat vlak niet echt. Maar misschien denk ik wel gewoon de ballen met je punten, ben gewoon goed bezig en dat is het belangrijkste..
Ik had gister een mevrouwtje, en toen hadden we de eind klim al gehad en toen ging ze vragen, willen jullie anders nog even 1 klim doen van 4 minuten... En uiteraard, zo stom als ik ben, ja doe maar, zit er nu toch... Dood ging ik, vrijwillig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
In dit geval was het een meneer maar na 10 minuten wou ik 'm in elkaar slaan.
Op zich wel maar als je op hartslag 210 aan het trainen bent heeft het natuurlijk geen enkel nut meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou die punten zouden mn reet roesten , spinnen is zwaar goede cardiotraining .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |