En als je aan de deur afgeleverd wordt met je tasje.quote:[SC] #426 Alleen voor als je zindelijk bent!
Gruune of witte?quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef Strega het volgende:
Gisteren een perzik en abrikozen boompje gekocht!![]()
Vanavond om 20.00 hoorzitting Gemeentehuis. Bezwaar schrift word behandeld.
Gisteren ook de eerste asperges bij de boer gehaald![]()
dat ze waren.
Om een vrij hoge eigen bijdrage voor de traplift die vanaf januari ineens nodig is.quote:Op maandag 2 april 2012 18:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gruune of witte?
En waarom is de hoorzitting?
Oh buh, that sucks.quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Om een vrij hoge eigen bijdrage voor de traplift die vanaf januari ineens nodig is.
Ja, hij zit er al bijna twee jaar.quote:Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh buh, that sucks.
Heb je hem voor januari aangevraagd?
Wat stom dat je nou extra kosten hebt danquote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hij zit er al bijna twee jaar.
Mede door die traplift hebben wij afstand gedaan van ons recht op verhuiskosten, naar een aangepast huis.
Nee, we hoefden niets te betalen, maar nu ineens een vrij hoge eigen bijdrage, als we dit twee jaar geleden hadden geweten hadden we wellicht een andere keuze gemaakt.quote:Op maandag 2 april 2012 18:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat stom dat je nou extra kosten hebt danof moet je er jaarlijks voor betalen?
Sorry voor de vragen![]()
Buh ja kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, we hoefden niets te betalen, maar nu ineens een vrij hoge eigen bijdrage, als we dit twee jaar geleden hadden geweten hadden we wellicht een andere keuze gemaakt.
Nu staan we ineens met de kloten voor het blok.
Klopt helemaal, alleen die bezwaarschriften hoek ik niet meer te beoordelen, nu ik eervol ontslag heb sinds 1 maartquote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Buh ja kan ik me voorstellen.
Het is een beetje het langstudeerboete-verhaal: mensen die 3 jaar geleden met hun studie zijn begonnen hadden er ook geen rekening mee kunnen houden dat er vanaf volgend jaar die boete is.
Eervol ontslagquote:Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Klopt helemaal, alleen die bezwaarschriften hoek ik niet meer te beoordelen, nu ik eervol ontslag heb sinds 1 maart
Was het maar waar, dat is alleen voor topambtenarenquote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eervol ontslagdat klinkt mooi
Krijg je dan een vette vertrekbonus?
Ahh, wat klote dan zegquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Strega het volgende:
als we dit twee jaar geleden hadden geweten hadden we wellicht een andere keuze gemaakt.
He jammerquote:Op maandag 2 april 2012 18:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Was het maar waar, dat is alleen voor topambtenaren
Ja, ach in het ergste geval word het afgewezen...quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahh, wat klote dan zegSucces vanavond! Ik hoop dat er iets positiefs uitrolt
Ik heb haar al een poosje terug gewhatsappt maar nog geen antwoord gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Jee, succes Strega, wat een ellende zeg...
Over ellende gesproken, hoe zou het met Q zijn???
Ja, dat wachten soms héquote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef indaha het volgende:
Volgende week donderdag pas dus nog even afwachten
Ja hier, in de boekenkerk, dat zei ik toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh, die signeertoestand, is dat in het Zuiden?
quote:
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier, in de boekenkerk, dat zei ik toch?
Ik ken dat nummer niet eensquote:
oeh tof!quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier, in de boekenkerk, dat zei ik toch?
quote:
Maar ik heb s nachts mijn hoorapparaat uit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou daar hield zij om half 4 vannacht ook geen enkele rekening mee, dus ik zou zeker weten gewoon antwoorden nu
Say what?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer niet eensik vond de titel wel toepasselijk.
Mwehehe mogen we dan op de foto?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Zou Q dan al kunnen lopen? Dan kunnen we onze meet reschedulen naar de 22e mss![]()
Ik vind het wel een gekke dag want bij mijn weten is het geen koopzondag dan
Jaja, die zal wel goed lastig geweest zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Q heeft in ffsc gemeld, mag naar huis, had wel veul pijn gehad en was plat gespoten geweest
Over 2 maandjes 24quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Say what?![]()
Hoe oud ben je Muisje? Als je 18 bent kom je ermee weg
Oh ja vast wel hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehehe mogen we dan op de foto?
Dan maak ik een bordje met 'lawyered'
ze gaat vanavomd pas, dan.kan ze worden.opgehaaldquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaja, die zal wel goed lastig geweest zijn![]()
Platspuiten en bij ontwaken naar huis sturen![]()
Ze gaat zeker zelf rijden?
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou daar hield zij om half 4 vannacht ook geen enkele rekening mee, dus ik zou zeker weten gewoon antwoorden nu
Ja weet je, als dat ene zintuig ermee ophoudt verlies je je interesse in bepaalde soorten muziekquote:
quote:
Arme mensen daarquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze gaat vanavomd pas, dan.kan ze worden.opgehaald
Ja ik ook als ik hem was, ik bedoel, je gaat niet iedere dag met Muis006 op de foto en daar houdt hij vast geen rekening mee als 'ie 's ochtends zijn haar doet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik zou me wel echt doodschamen geloof ik.
Als je het niet wil, mij bestquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar serieus, ik zou het geloof ik awkward vinden als iedereen met hem op de foto zou willen.
Ondanks het feit dat ik weet dat hij het wel geweldig vindt![]()
Nee joh, ik doe wel gewoon net of ik jullie niet kenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je het niet wil, mij bestik ga net zo lief met jou en met de hondjes op de foto.
Is dat veel?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe wel gewoon net of ik jullie niet kenTuurlijk moet je dat gewoon doen hoor
Ja ja, dat zeg je nu wel hequote:Op dinsdag 3 april 2012 09:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]ik denk er nog wel over na.
Het is niet alsof ik fan van hem ben (sorry B)
dat sowiesoquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Mja MM, jij woont daar echt recht om de hoek, dus jij zo gewoon es kunnen zien hoe druk het is en dan weer kunnen gaan natuurlijk
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb even snel mijn posters weggehaald
ik las bosquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik piep wamneer.ik dat wilen uurtje trein, dan nog bus
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik piep wamneer.ik dat wilen uurtje trein, dan nog bus
Doodverwensing!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach, dat je toch stikt in je gratis ijsje
nee, is alleen vandaagquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben morgen in Maastricht, krijg ik dan ook een ijsje voor niks?
quote:
Oh okeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Oh ja, hoerig, hier weer niks bij de post vandaagquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
Chico en zijn ijsje
oh-oh, vandaag in de pauze weer gekeken en nu lag het boek er wel! Ff zitten bladeren, leuke foto's zitten er in
Bij Bol is ook de paperback te bestellen dacht ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat hij hardcover is (wel te verwachten natuurlijk) anders had ik hem wel meegenomen voor een leuker prijsje
Oh ja, ik zie het idd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij Bol is ook de paperback te bestellen dacht ik
Ja ook die sekseh-foto die je liet zien laatstquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja die foto's ken ik allemaal wel. Tis vast en zeker geen literair hoogstandje, maar wel een leuk hebbeding
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef indaha het volgende:
[..]![]()
Volgens mij gaat onze ijsdate niet lukken of we moeten een andere datum afspreken.
De ziekenhuisafspraak is binnen en het is op 10 mei ( dat noem ik niet echt eind april , maar ja) en volgens mijn Fok zoek skillszit jij dan in Texel
Ja en ik kom niet even naar Texel om jullie een ijsje te brengenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja idd, dat zit ik op Texel, dat is echt van alles, maar ik zit op Texel
quote:
Oh ik zie haar, als dit de enige is met die naam in jouw boek dan ken ik deze ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een leuke herderpup vandaag, maar die heb je vast al gezien.
Nee ik zag haar vandaag voor het eerst dus ik zette die foto er net op, ik dacht dat je die wel al gezien zou hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik zie haar, als dit de enige is met die naam in jouw boek dan ken ik deze ja.
Lekker fluffy en pup nog
Woahquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Chico zn pak match gewoon dat ijsbakje, hoe awesome is dat?
Het lijkt net of we over de styling nagedacht hebben
HOE IS DIE APPLE PIE?quote:
Mooi hoor, maar dat kan ook niet anders met zulke modelhondenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Ah, de fotograaf heeft al wat online gekwakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik heb die nieuwe kaarten van laatst laaaaaang nog niet allemaal rondgestuurd hoor, dus eigenlijk kan ik nog wel ff vooruitquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:40 schreef Bos81 het volgende:
En het eten ligt in de oven. Ik ben benieuwd
http://www.mijnreceptenbo(...)laderdeeg-23248.html
Nee, per 100, kost geen zak hoor, maar dan nogquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:42 schreef Muis006 het volgende:
Spinazie
Oh-oh, kan je ze ook per 50 ofzo maken?
quote:
Doe je dat via vista-print trouwens?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, per 100, kost geen zak hoor, maar dan nog
Ja Vistaprint, kost echt echt geen ene moer dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe je dat via vista-print trouwens?
En misschien als je er genoeg hebt kan je een kwartet-spel makenen die verkopen.
Ah gos wat een snoesjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
OMG OMG OMG kijk nou wat ik zie bij iemand die reageert op een van de foto's van die fotograaf
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je als je wil tutten dan moet je die doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik neig toch nog t meest naar poedel, glamour
Ik ben gewoon vrij op dinsdag tja en daarnaast werk ik ook nog maar ca 4.5 uur op de andere dagen van de doordeweekse week.quote:
Okquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrij op dinsdag tja en daarnaast werk ik ook nog maar ca 4.5 uur op de andere dagen van de doordeweekse week.
Nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Miniem het volgende:
Maak al een tijdje veel uren @ bijbaan.
Ik ben ergens aangenomen waar ik in mei/juni kan beginnen.
En vandaag weer een sollicitatie gehad waar ik volgende week wat van hoor.
Dus wie weet heb ik straks meerdere banen.
Nice, van die grote borden bij bv. wegwerkzaamheden ofzo, of meer de neon kant op, gevels enzo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Belettering.
Verder nog de optie school lopen.
Volgende week een test daar.
Ramen, auto's, vrachtwagens, borden etc.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice, van die grote borden bij bv. wegwerkzaamheden ofzo, of meer de neon kant op, gevels enzo?
En wat zit je aan te denken qua school?
Ja hoor. Gaat prima tot nu toe. Ik heb natuurlijk de mazzel dat ze mij daar al goed kennen. Ik ben al in 2007 voor het eerst begonnen.. Wel tussentijds ca een jaar weggeweest. (eerst een andere werkervaringsplek, daarna ziekte.. )quote:
Okeequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Het woord klimgeit bestaat niet voor niks, dat zijn echte klimmerts en houdini´s ook, we moesten die van mn opa en oma vroeger altijd overal ophalen, die ontsnapten altijd
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor. Gaat prima tot nu toe. Ik heb natuurlijk de mazzel dat ze mij daar al goed kennen. Ik ben al in 2007 voor het eerst begonnen.. Wel tussentijds ca een jaar weggeweest. (eerst een andere werkervaringsplek, daarna ziekte.. )
En net wezen fietsen met mijn zogeheten MEE-maatje (al zijn we eigenlijk nu al gewoon goede kennissen)
Komen we langs een kleine kinderboerderij op het terrein waar hij nog ander vrijwilligerswerk doet zien we dit tafereel:
[ afbeelding ]
Knap hoe dat beestje er op kwam. Niet gezien hoe, want toen we aankwamen gefietst stond het beest al zo. Had wel grote moeite om er af te komen. Leek ook wat bang, maar hij/zij is er uiteindelijk zonder hulp vanaf gekomen..
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest echt hardop lachen en nog harder toen bleek dat een vriendin van me m niet snapte![]()
Als jij het zegt dan moet het wel goddelijk zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
een Corsair K60, met mechanische toetsen, die typen zo heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Typt zo anders dan die moderne folietoetsenborden
Ja, hele kleine zwartjes!quote:
Wat zoetquote:
Ja, maar als ik geweten had dat ze nog zo klein waren had ik nog een weekje of wat gewacht met ophalen. Het is nog zo koud. Maar....gaat wel goed komen denk ikquote:
Veel plezier Bos!quote:Op woensdag 4 april 2012 08:36 schreef Bos81 het volgende:
Nog even wat ontbijten en dan naar het station om samen met een vriend naar Me-Moh-oh city te gaan
quote:Op woensdag 4 april 2012 08:36 schreef Bos81 het volgende:
Nog even wat ontbijten en dan naar het station om samen met een vriend naar Me-Moh-oh city te gaan
Oeh, mag ik dan een Berlinerbol (ja die niet uit het zuiden met vulling, maar gewoon roomquote:
De kermis is hier alweer weg, sorryquote:Op woensdag 4 april 2012 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, mag ik dan een Berlinerbol (ja die niet uit het zuiden met vulling, maar gewoon room) van de kermis
Dan eentje van de bakker, of anders ook maar gewoon een suikerspin, of of of ofquote:Op woensdag 4 april 2012 12:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De kermis is hier alweer weg, sorry
Niet dat ik dat erg vind, want de markt moet er altijd voor plaatsmaken.
quote:
Ja hier ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Hier is het ook echt koud en grijs ja, is wel weer ff wennen zeg
Whehe, Paul Elstak en aanhangquote:Op woensdag 4 april 2012 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Woensdagmiddag half 4 = happy hardcore op de radio, dat blijft toch leuk he
Voordeel van de regen, het wordt ineens heul snel mooi en groen en bloemig buiten.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook niet erg hoor, zolang het maar niet elke keer keihard zeikregent als ik buiten ben vind ik t best.
Ik heb mss voor 200 euro een spiegelreflex met een 200mm lens, ff afwachten nog
Adres? Lig je panklaar te wachten?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, Paul Elstak en aanhang
Ll kom er maar in
Ik zit panklaar te wachten met ballen in m'n handen, als jij het water laat lopen dan werp ik ze zo voor jequote:Op woensdag 4 april 2012 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Adres? Lig je panklaar te wachten?
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit panklaar te wachten met ballen in m'n handen, als jij het water laat lopen dan werp ik ze zo voor je
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit panklaar te wachten met ballen in m'n handen, als jij het water laat lopen dan werp ik ze zo voor je
Nee, ik heb m al es gezien en 1x was genoegquote:Op donderdag 5 april 2012 09:26 schreef oh-oh het volgende:
Heeft er gisteren nog iemand naar the Other Boleyn girl gekeken?
Bwehe jaquote:Op donderdag 5 april 2012 09:31 schreef oh-oh het volgende:
But I like Natalie![]()
Hese Scarlet vink niks heur.
Tis zo jammer dat nog zo veel van de gore weggelaten is in de film eigenlijk he
wat voor een?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook niet erg hoor, zolang het maar niet elke keer keihard zeikregent als ik buiten ben vind ik t best.
Ik heb mss voor 200 euro een spiegelreflex met een 200mm lens, ff afwachten nog
quote:
[TK] Spiegelreflex camera + een HD film camera en een fotoprinterquote:
dan investeer voor jezelf nog in de 50mm 1.8, plastic fantastic speeltje waar je gelukkig van wordquote:Op donderdag 5 april 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
[TK] Spiegelreflex camera + een HD film camera en een fotoprinter
Die Yns, voor die prijs wil ik t wel aanzien
Maar 200 euro voor wat ie daar aanbiedt, das netjes toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan investeer voor jezelf nog in de 50mm 1.8, plastic fantastic speeltje waar je gelukkig van word
ik vind t nog aan de dure kant, want de 350 is al uit sinds 2005.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar 200 euro voor wat ie daar aanbiedt, das netjes toch?
En daar kan ik ook wat mee, die 200mm is voor mij ideaal.
Joooooong, prioriteiten zegquote:Op donderdag 5 april 2012 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe uitgebreid is het, want ik ga zo met dinges op weg
anders mik m maar hierheen, ben toch thuisquote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Foto van Kees moet ff tekst bij en zwart wit gemaakt
Klopt natuurlijk, het is een betaalbare lens met een prettig bereik. Ideaal voor mij als ik de natuur in ga en zowel landschappen als vogels wil fotograferen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind t nog aan de dure kant, want de 350 is al uit sinds 2005.
ligt er ook aan hoe hij gebruikt is etc. en hoe oud de lens is. kijk als die redelijk jong is, is t een nette prijs
de mening van Pagan deel ik niet helemaal, want allround lens, maar goed dat is iets waar ik eisen aan stel, aan lensen, en een allroundlens is kwalitatief altijd een stuk slechter als primes of korte zooms.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, het is een betaalbare lens met een prettig bereik. Ideaal voor mij als ik de natuur in ga en zowel landschappen als vogels wil fotograferen.
betaalbaar, check, prettig bereik, kanik ook inkomen, maar goed ik stel compleet andere eisen aan lenzen dan iemand die hobbymatig gebruik maakt van zijn cameraquote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, het is een betaalbare lens met een prettig bereik. Ideaal voor mij als ik de natuur in ga en zowel landschappen als vogels wil fotograferen.
Ik wil m kopen, jij niequote:Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
betaalbaar, check, prettig bereik, kanik ook inkomen, maar goed ik stel compleet andere eisen aan lenzen dan iemand die hobbymatig gebruik maakt van zijn camera
dan hoop ik dat dat met deze combi gaat lukkenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik wil alleen maar betere actiefoto's van de honden maken en daar ga ik echt geen honderden euro's aan uit geven.
En dat is ook te zien aan jouw foto's.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
betaalbaar, check, prettig bereik, kanik ook inkomen, maar goed ik stel compleet andere eisen aan lenzen dan iemand die hobbymatig gebruik maakt van zijn camera
ik heb echt nergens last van, gister niet, vandaag niet, en iedereen maar aan t klagen over VFquote:Op donderdag 5 april 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh
Ik heb 21 voicemail berichten, lang leve Vodafone
Brand zat ook in Rotterdam, dus vermoedelijk hier ook in Z-H het ergst...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb echt nergens last van, gister niet, vandaag niet, en iedereen maar aan t klagen over VF
collega's op t werk allemaal onbereikbaar, daarom vond ik t best grappigquote:Op donderdag 5 april 2012 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brand zat ook in Rotterdam, dus vermoedelijk hier ook in Z-H het ergst...
Ik kan al 24 uur niet bellen of gebeld worden, smsjes komen 12 uur later aan... Aan het eind van de middag zit ik op 40 voicemails
Hedde gij den turbo boost aan jonguh?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
anders mik m maar hierheen, ben toch thuis
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hedde gij den turbo boost aan jonguh?
Nou ik zit ook achter de pc maarruhquote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]k zit achter de pc, dan is t zo gepiept
quote:
Heerlijk, ik dank god al op mn blote knieën voor drie vrije dagen achter elkaar. Eigenlijk had ik van die drie dagen twee dagen volgeboekt, maar het ziet er zelfs naar uit dat ik afspraakvrij benquote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef Ynske het volgende:
lekker bij de weg, nu even 5 dagen vrij
dan twee dagen werken
en op tweede gesprek voor andere baan
Ja dat wel, maar goed, ik kan dan ook egnie fotoshoppen, shoppen kan ik, foto's maken doe ik, maar fotoshoppen is voor mij een brug te verquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef Ynske het volgende:
Arrangement Sauna & Diner
Ontvangst na 13.00 uur met een kopje koffie of thee.
Gebruik van alle saunafaciliteiten tot 23.00 uur.
Vrij gebruik van scrubzout, showercream en shampoo.
O.b.v. beschikbaarheid deelname aan de opgietingen.
2-gangen diner in ons restaurant (soep-hoofdgerecht of hoofdgerecht-dessert).
Arrangementsprijs: ¤ 37,50 p.p.
is niet duur
dat is wel lekker ja!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heerlijk, ik dank god al op mn blote knieën voor drie vrije dagen achter elkaar. Eigenlijk had ik van die drie dagen twee dagen volgeboekt, maar het ziet er zelfs naar uit dat ik afspraakvrij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |