quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die lopen te F-5'en om een nieuw topic te openen. Ajacied422
F5-en? Hoezo, ik kreeg in beeld dat het topic dicht was na mijn post.quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die lopen te F-5'en om een nieuw topic te openen.
Niks te zien idd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
En, omdat waarschijnlijk niemand nu de leasebak van Leerdam ziet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mag jij nog posten na je debiele topic?
Welk debiel topic heb je nu weer aangemaakt, toch geen Luigi Bruins adoratie topic he...quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al voorbij gekomen? Daarom TT?
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenquote:Op maandag 2 april 2012 15:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mag jij nog posten na je debiele topic?
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk debiel topic heb je nu weer aangemaakt, toch geen Luigi Bruins adoratie topic he...
Was lachen topic toch?quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenJammer dat fok ze niet kan handelen.
De user Guidetti moet je niet serieus nemen. Die heeft een probleem met mensen die plezier hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nog 80 van dat soort topics volgenJammer dat fok ze niet kan handelen.
Die gast is zuurder dan de kut van Nicoslette Kluijver na een jaar lang broeiende gist tussen der lippen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:20 schreef Happel het volgende:
[..]
De user Guidetti moet je niet serieus nemen. Die heeft een probleem met mensen die plezier hebben.
bierquote:Op maandag 2 april 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gast is zuurder dan de kut van Nicoslette Kluijver na een jaar lang broeiende gist tussen der lippen.
Ik moet eens verder klikken dan MyAt merk ik...quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.
Topic is dicht.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Guidetti gaat op jodenjacht" met Guidetti die met een NL-legerwapen in zijn klauwen staat.
Nouja, de zaken lagen volgens mij achteraf bezien toch iets genuanceerder. Wanneer je club je niet voor een miljoentje of 10-12 wil verkopen aan City kun je hem achteraf niet kwalijk nemen dat hij zoiets had van 'wanneer is het dan wel genoeg om me te verkopen?' Eerder wanbeleid van Feyenoord.quote:Op maandag 2 april 2012 11:49 schreef Fuszy het volgende:
De Guzman denkt dus aan een terugkeer naar Nederland. FC Twente of Feyenoord, maar ik denk niet dat hij echt 'welkom' is. Natuurlijk kan die jongen goed voetballen, maar wat hij hier heeft geflikt kan niet op veel sympathie rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |