Legt gewoon dat ding op zijn schoudertquote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Moet 'ie wel wat harder rennen om ze bij te houden.
Ben zelf Ajacied, maar puntenverschil is minimaal hoor. Tot en met nummer 6 kan ons gewoon inhalen als er iets fout gaat. Realiteit moet er wezen.quote:
Omdat het gewoon een geniaal topic isquote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
hihi haha dat je nog wordt aangemoedigd ook
Deze manquote:
Een slimme Ajaciedquote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ben zelf Ajacied, maar puntenverschil is minimaal hoor. Realiteit moet er wezen.
Een Feyenoorder die mij geen Jood maar Ajacied noemtquote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man![]()
Feijenoord wordt kampioen
[..]
Een slimme Ajacied
Realiteit is bij hem al jaren zoek.quote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ben zelf Ajacied, maar puntenverschil is minimaal hoor. Tot en met nummer 6 kan ons gewoon inhalen als er iets fout gaat. Realiteit moet er wezen.
Tevens is dit een walgelijk topic.
Ja, IK ben de kinderachtige in dit topicquote:Op maandag 2 april 2012 14:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Realiteit is bij hem al jaren zoek.
Gelukkig te lezen dat sommigen minder kinderachtig zijn.
Terecht koploper overigens!
Ga nou ergens anders jankenquote:Op maandag 2 april 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, IK ben de kinderachtige in dit topic.
Dat zei ik niet, althans niet dat je de enige was.quote:Op maandag 2 april 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, IK ben de kinderachtige in dit topic.
Ja, je ziet me idd huilen, met de KOPPOSITIE!!!!!!!quote:Op maandag 2 april 2012 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongens kop![]()
![]()
. Kijk 'm huilen zoals heatwave dan
Ik wil uw glazen bol ook graag een keer gebruiken.quote:Op maandag 2 april 2012 14:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En volgend jaar weer lekker tegen degradatie vechten lol..
Wacht nou maar. Jullie storten echt nog wel inquote:Op maandag 2 april 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je ziet me idd huilen, met de KOPPOSITIE!!!!!!!.
Ja man Vertonghen huilt daar goed opgemerkt. Mooie actie van Guidetti overigens al zal Koeman er wel weer boos om worden in wedstrijden waar hij niet 3x scoortquote:Op maandag 2 april 2012 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verthongens kop![]()
![]()
. Kijk 'm huilen zoals heatwave dan
Zo houdt hij Guidetti scherp, al was de kritiek ietwat onterechtquote:Op maandag 2 april 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man Vertonghen huilt daar goed opgemerkt. Mooie actie van Guidetti overigens al zal Koeman er wel weer boos om worden in wedstrijden waar hij niet 3x scoort
Komt goed. Tarando (of wat zijn naam ook is) geloofde me ook niet toen ik zei dat we 4 weken na de winterstop boven ojox zouden staan.quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
* ClapClapYourHands bookmarkt topic
Tot over 6 weken
WTF doe je dan in VBL-subforumquote:
Door dit soort kansloze posts te lezenquote:Op maandag 2 april 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF doe je dan in VBL-subforum
Ga gewoon loos ofzo.
WIIIIIIIIIIIIIIJ GAAN OP JO-DEN-JACHT
Guidetti voorop
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef Buitendam het volgende:
Ik krijg altijd een beetje medelijden met TS.
Ik ben niet verbaasd. Mongolen ook, vandaar.quote:Op maandag 2 april 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorGeweldig leven heb ik
quote:Op maandag 2 april 2012 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Beschamend, zo'n topic. Vooral omdat je weet dat Feyenoord nog fucking wisselvallig is en echt niet even een reeks van 6 wedstrijden neer gaat zetten. Die gaan gewoon weer vrolijk onderuit hoor, tegen Roda of Ado.
Ik ben een rare jongen; maar ik vind een Holocaust gerelateerd onderwerp proberen te koppelen aan volksvermaak #1 onder de naam voetbal iets beschamender.quote:Op maandag 2 april 2012 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Beschamend, zo'n topic. Vooral omdat je weet dat Feyenoord nog fucking wisselvallig is en echt niet even een reeks van 6 wedstrijden neer gaat zetten. Die gaan gewoon weer vrolijk onderuit hoor, tegen Roda of Ado.
Hey! Niet zo gemeen, hij is net zo intelligent als elke andere feyenoorder!quote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Houd eens op met happen op Helpmefok zijn geestelijke beperkingen.
Elkaar pesten oké, elkaar uitscheldenquote:Op maandag 2 april 2012 14:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd. Mongolen ook, vandaar.
Die gaan we ook gewoon pakken hoor die titelquote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef J2T het volgende:
Lol jullie winnen eens een keer. Beter zet je de focus op de titelstrijd droeftoeter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |