Legt gewoon dat ding op zijn schoudertquote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Moet 'ie wel wat harder rennen om ze bij te houden.
Ben zelf Ajacied, maar puntenverschil is minimaal hoor. Tot en met nummer 6 kan ons gewoon inhalen als er iets fout gaat. Realiteit moet er wezen.quote:
Omdat het gewoon een geniaal topic isquote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
hihi haha dat je nog wordt aangemoedigd ook
Deze manquote:
Een slimme Ajaciedquote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ben zelf Ajacied, maar puntenverschil is minimaal hoor. Realiteit moet er wezen.
Een Feyenoorder die mij geen Jood maar Ajacied noemtquote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze man![]()
Feijenoord wordt kampioen
[..]
Een slimme Ajacied
Realiteit is bij hem al jaren zoek.quote:Op maandag 2 april 2012 14:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ben zelf Ajacied, maar puntenverschil is minimaal hoor. Tot en met nummer 6 kan ons gewoon inhalen als er iets fout gaat. Realiteit moet er wezen.
Tevens is dit een walgelijk topic.
Ja, IK ben de kinderachtige in dit topicquote:Op maandag 2 april 2012 14:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Realiteit is bij hem al jaren zoek.
Gelukkig te lezen dat sommigen minder kinderachtig zijn.
Terecht koploper overigens!
Ga nou ergens anders jankenquote:Op maandag 2 april 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, IK ben de kinderachtige in dit topic.
Dat zei ik niet, althans niet dat je de enige was.quote:Op maandag 2 april 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, IK ben de kinderachtige in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |