SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Gertje-Plongers op 11-04-2012 14:26:23 ]Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Helaas Joi![]()
Geen succes hier met de saus. Verschillende varianten geprobeerd maar zonder succes. Maar alsnog bedankt voor de moeite !
Ik heb het met rode uien en gewone uien geprobeerd, met olijfolie en zonnebloemolie, verse peterselie en goekope blikjes tomatenpuree.
Later ook het zelfde maar dan met Koriander en oregano erbij, ketjapsaus en dan gewoon peper, zout en sambal.
Dit komt niet eens in de buurt zelfs, de basissmaak is niet goed denk ik, maar wat zou de basis kunnen zijn ?Oh jammer, ik vind die saus goed genoeg met die ingrediënten. Maar ja, ik eet dan ook zelden shoarma. Hooguit één keer per jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je schrijft dat je het met olijfolie en zonnebloemolie hebt geprobeerd, maar heb je het dan ook wel met slaolie geprobeerd? Want dat is wat ik als ingrediënt opgegeven heb. Oh, en de saus niet opwarmen hè.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Het was een topic over de voedselbank.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lastig volk, die blauwen,
had ie geen zin om op shoarma te kauwen?
Of hield ie niet van uiensaus en knoflook?
Was het wellicht een principiële vegetarier
en raakte hij van de kook?
Dat is toch hetzelfde ? als zonnebloemolie. Maargoed ik denk niet dat dat het zou doen eerlijk gezegd. Maar ik zal het later nog eens proberen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh jammer, ik vind die saus goed genoeg met die ingrediënten. Maar ja, ik eet dan ook zelden shoarma. Hooguit één keer per jaar...
Je schrijft dat je het met olijfolie en zonnebloemolie hebt geprobeerd, maar heb je het dan ook wel met slaolie geprobeerd? Want dat is wat ik als ingrediënt opgegeven heb. Oh, en de saus niet opwarmen hè.
Eh nee, dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:59 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat is toch hetzelfde ? als zonnebloemolie. Maargoed ik denk niet dat dat het zou doen eerlijk gezegd. Maar ik zal het later nog eens proberen.
Ik ben blj dat ik daar niet hoef te modereren. Men mag het natuurlijk niet accepteren,quote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het was een topic over de voedselbank.
En offtopic is dan natuurlijk: shoarmastank.
Rare mensen inderdaad die modjes,quote:Op woensdag 11 april 2012 20:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben blj dat ik daar niet hoef te modereren. Men mag het natuurlijk niet accepteren,
Recepten uitwisselen in een topic dat gaat over een voorziening,
om te voorkomen dat mensen van de honger kreperen,
is natuurlijk ongepast,maar ik lig blauw van de satire,
die ik wel kan waarderen.
het leven van een mod wordt niet makkelijker met mensen als jij.
En toch maken je grappen me vaak heel erg blij.
Ik word er stil vanquote:Op donderdag 12 april 2012 12:01 schreef MsMessy het volgende:
Door het oog naar de ziel gekeken,
zoekend in de eindeloos woelige zee onder een sterrenloze nacht,
smachtend, wachtend.. opdat ik die kus(t) eindelijk zag.
Dank je, spontane gedichten zijn vaak de beste.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:23 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ja inderdaad Ms Messy
Vooral blijven komen hier, heel mooi geschreven !
Dat klopt inderdaad, soms stromen de woorden vanzelf om met dichten te gooien..quote:Op donderdag 12 april 2012 12:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dank je, spontane gedichten zijn vaak de beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Enneacanthus_Obesus, zou je voor mij tarotkaarten willen leggen?
Ik wil graag weten wat ze over mij zeggen.
Jouw legging, wat voor kleur heeft die?
Als je 'm aan hebt ben je vast een beauty!
[ afbeelding ]
Een wijs mens is hij,quote:Op donderdag 12 april 2012 14:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Delen.
Zo begonnen we vroeger met spelen
Samen leren delen
Jaren later weer verwaterd
Helpen herrineren, dat zie je in kinderen
Leren leven juist door elkaar te geven
Dat zijn de eigenlijke wensen van alle mensen.
Victoria Holtquote:Everyday is a gift, that’s why they call it the present.
Ik wil een legging van kaarten van de tarot,quote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
![]()
Wil jij ook een mooie legging?
Als we eens een hoorspel maakten over zo'n gek ding?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ok, hier is dan de uitslag:
significator: zwaarden 6
1 De Keizer
2 staven 6
3 De Zegewagen
4 Kracht
5 Koning van pentagrammen.
6 staven 4
7 Zwaarden 7
8 De Kluizenaar
9 De zot
10 Zwaarden 3
De eerste kaart staat in dit geval denk ik voor een verbroken band met iemand waar je veel om geeft. Dat is de kern van het probleem waar je mee kampt.
Je doet echter je best je leven zo goed mogelijk te regelen.
In materieel opzicht heb je alles ook wel voor elkaar. Je bent echter vervuld van idealen. Of misschien verlang je naar de liefde. Of word je verliefd..
Dit zou dan een breuk betekenen met je oude vertrouwde bestaan.
Onbewust weet je verdomd goed wat goed voor je is. Je weet dat je op het punt staat volwassen te worden. Je zult wat minder op jezelf gericht moeten worden
Je gaat een optimistischer periode tegemoet waarin je de kans zult krijgen je wensen te vervullen.
Je krijgt het niet voor niks: je zult moeten handelen met totale inzet Je gaat een geestelijke groei doormaken. Je moet het hoofd bieden aan het loslaten van je knusse, huiselijke situatie en onbekend terrein betreden.
Tenslotte zul je volwassener worden en verantwoording kunen dragen.
Goed, dat was een zeer beknopte uitleg. Ongetwijfeld is er veel meer over te vertellen en ook zijn de kaarten vast heel anders te duiden.
Misschien betekent het wat voor je. Misschien is het alleen geraaskal.
Ik vond het in ieder geval leuk om te doen.
Het is een bijzondere legging, omdat er veel kaarten van de Grote Arcana in voorkomen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik wil een legging van kaarten van de tarot,
Alhoewel het ook niet echt nodig is, want onderstaande legging voor summer2bird sloeg 100% op mij, dat vind ik wel een beetje zot.
Ik denk dat de KPN je verkeerd heeft verbonden,
En de legging voor mij naar haar heeft verzonden.
[..]
Ik zal binnenkort eens een vraag verzinnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
wie de legging past, trekke hem aan.
Ik wil ook wel een sessie voor je doen.
Stel je vraag hier maar op rijm, een duiding in dichtvorm zou echter wel een (te) grote uitdaging zijn.
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Helaas Joi![]()
Geen succes hier met de saus. Verschillende varianten geprobeerd maar zonder succes. Maar alsnog bedankt voor de moeite !
Ik heb het met rode uien en gewone uien geprobeerd, met olijfolie en zonnebloemolie, verse peterselie en goekope blikjes tomatenpuree.
Later ook het zelfde maar dan met Koriander en oregano erbij, ketjapsaus en dan gewoon peper, zout en sambal.
Dit komt niet eens in de buurt zelfs, de basissmaak is niet goed denk ik, maar wat zou de basis kunnen zijn ?De inhoud van een blikje tomatenpuree moet je bakken om de bliksmaak eruit te knallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog veel liever verse tomaten- en wat peperpuree,
Olie, ui, zout, peper geef ik je nog mee
en maak het af met wat peterselie en dan eet je het als een malle.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Ow ja, bedankt trouwens staal !quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Staal het volgende:
[..]
De inhoud van een blikje tomatenpuree moet je bakken om de bliksmaak eruit te knallen.
Maar nog veel liever verse tomaten- en wat peperpuree,
Olie, ui, zout, peper geef ik je nog mee
en maak het af met wat peterselie en dan eet je het als een malle.
Tomatenpuree heeft een nare metaalsmaak. Ik proef het in ieder geval. Ook als men het in de soep gooit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ingrijpen nogal liefst, op wat dan ?
Neuh Gertje, jij moet het topic nu redden he? Daar is geen ontkomen voor je aan want ik kan gewoon niet dichten maar lees hier gewoon vaak en als het dan over eten gaat dan moet ik reageren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Zo nu en dan een of meer dagjes overslaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb totaal geen inspiratie meer voor dit topic.
Ik denk dat ik maar afkick.
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:59 schreef Gertje-Plongers het volgende:
![]()
![]()
Gert heeft relatie met K3 Josje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja Gertje, je bent het klosje."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Wauw!quote:
Nee, ik geloof nergens in zonder (wetenschappelijk) bewijs.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Whats up with the nummerologie trouwens..Geloof je daar echt in ?
Ik ben het er niet mee eens hier.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
Een liefdesbrief is beter dan het lief zelf.
J. J. Slauerhoff
Ik geef je gelijk in dezequote:Op woensdag 18 april 2012 15:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens hier.
Real life liefde is beter dan liefde op papier.
J.J. Poipoi
Aah Gertje, is je relatie voorbij?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Elke keer als ik bijna struikelde was jij daar
De keren dat je mij behoede voor gevaar
Troostend lagen wij in de armen naast elkaar
Lachend en geinend liepen we naast elkaar
God wat was die tijd toch mooi. Samen bij elkaar
FOK! doet traag,quote:Op donderdag 19 april 2012 18:44 schreef allesbeterweter het volgende:
Als je misschien iets harder zoekt ,zit er misschien nog wel een leuke meid tussen de fokstertjes voor jou........
Allebei een leuke hobby en tijdverdrijf op FOK!..........
Het lijkt nu weer beter te gaan,quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
Het spookt op FOK! wat is dat raar
hopelijk is het snel weer voor elkaar
Want twee dagen haperen en bokken
dat trekken Fokkers niet, die willen FOK!ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |