Als ik me dan mag afrukken,quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:32 schreef Gray het volgende:
Als ik jou was
En jij mij
Mag ik dan met mijn borsten spelen?
Als dat eens waar wezen zou,quote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik me dan mag afrukken,
want dat is net zo goed voor de conditie en spieren als opdrukken.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:32 schreef Gray het volgende:
Als ik jou was
En jij mij
Mag ik dan met mijn borsten spelen?
quote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik me dan mag afrukken,
want dat is net zo goed voor de conditie en spieren als opdrukken.
drie gedichten, seksueel getintquote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als dat eens waar wezen zou,
dan zijn alle Fokkers te herkennen aan hun gespierde bouw.
Al denkend aan je slanke taille,quote:Op zondag 8 april 2012 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
[..]
drie gedichten, seksueel getint
maar weet wél: van rukken word je blind
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Don't try to be unique, just be true to yourself.
Nee nooit geweten eigenlijk, but than again, ik weet ook maar weinigquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:18 schreef yyyentle het volgende:
Wist je dat wijsgeren vaak wiskundigen zijn?
Nog eentje.
Het komt op de meel aan, niet op de molen; op de vruchten der wijsbegeerte, niet op de wijsbegeerte zelf. Wanneer we vragen hoe laat het is, willen we niet weten hoe horloges in elkaar zitten.
Gerog C Lichtenberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gertje-Plongers op 10-04-2012 08:33:44 ]Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Ik weet ook maar weinig, eigenlijk helemaal niets net als de meesten van ons; het is de kunst om dat te verbergen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:21 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Nee nooit geweten eigenlijk, but than again, ik weet ook maar weinig
Welnee, durf er gewoon voor uit te komen ! Dat schept ruimte voor nieuw inzicht misschienquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:33 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik weet ook maar weinig, eigenlijk helemaal niets net als de meesten van ons; het is de kunst om dat te verbergen.
Joh, ik bedoel het sarcastisch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Welnee, durf er gewoon voor uit te komen ! Dat schept ruimte voor nieuw inzicht misschienEn het geeft je menselijkheid mee
Ei, ei, ei,quote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Pasen, het is bijna voorbij.
In de tuin vond ik een ei,
En een haas
in een vaas
Dit is allemaal niet waar,
maar als het niet rijmt is het zo raar.
En fantaseren mag,
want zo kom je tenminste door een druilerige paasdag.
[ afbeelding ]
Recepten voor shoarmasauzen op rijm,quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Voor Gertje-Plongers:
Uiensaus voor bij de shoarma
- 1 á 2 uien
- 1 eetlepel slaolie
- 2 theelepels tomatenpuree
- 1 á 2 takjes verse peterselie
- zout
- peper
- sambal (oelek)
Snipper de ui.
Meng de gesnipperde ui met de eetlepel slaolie en de 2 theelepels tomatenpuree. Eventueel enkele druppels water toevoegen als je de saus te dik vindt.
De peterselie in kleine stukjes snijden, en naar eigen smaak zout/peper/sambal toevoegen,
Ja, ik wilde het wel op rijm doen,quote:Op woensdag 11 april 2012 10:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Recepten voor shoarmasauzen op rijm,
dat zou pas cool zijn!
Bij deze laat ik het je even weten:
ik kom beslist een keertje eten!
Lastig volk, die blauwen,quote:Op woensdag 11 april 2012 12:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het wel op rijm doen,
maar dat vond ik moeilijk, want dat lukt zelfs niet met een recept voor mihoen.
En Gertje wilde het recept snel,
maar het topic waarin hij het vroeg ging op slot, want een moderator trok aan de bel.
Dat was zeer opmerkzaam,quote:Op woensdag 11 april 2012 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
Messen zijn scherp, mensen zijn bot
gebruikt niet uw tong als mes, dat staat zo rot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |