quote:Op woensdag 11 april 2012 14:14 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Helaas Joi![]()
Geen succes hier met de saus. Verschillende varianten geprobeerd maar zonder succes. Maar alsnog bedankt voor de moeite !
Ik heb het met rode uien en gewone uien geprobeerd, met olijfolie en zonnebloemolie, verse peterselie en goekope blikjes tomatenpuree.
Later ook het zelfde maar dan met Koriander en oregano erbij, ketjapsaus en dan gewoon peper, zout en sambal.
Dit komt niet eens in de buurt zelfs, de basissmaak is niet goed denk ik, maar wat zou de basis kunnen zijn ?De inhoud van een blikje tomatenpuree moet je bakken om de bliksmaak eruit te knallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog veel liever verse tomaten- en wat peperpuree,
Olie, ui, zout, peper geef ik je nog mee
en maak het af met wat peterselie en dan eet je het als een malle.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Ow ja, bedankt trouwens staal !quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef Staal het volgende:
[..]
De inhoud van een blikje tomatenpuree moet je bakken om de bliksmaak eruit te knallen.
Maar nog veel liever verse tomaten- en wat peperpuree,
Olie, ui, zout, peper geef ik je nog mee
en maak het af met wat peterselie en dan eet je het als een malle.
Tomatenpuree heeft een nare metaalsmaak. Ik proef het in ieder geval. Ook als men het in de soep gooit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ingrijpen nogal liefst, op wat dan ?
Neuh Gertje, jij moet het topic nu redden he? Daar is geen ontkomen voor je aan want ik kan gewoon niet dichten maar lees hier gewoon vaak en als het dan over eten gaat dan moet ik reageren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Zo nu en dan een of meer dagjes overslaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb totaal geen inspiratie meer voor dit topic.
Ik denk dat ik maar afkick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:59 schreef Gertje-Plongers het volgende:
![]()
![]()
Gert heeft relatie met K3 Josje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja Gertje, je bent het klosje."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Wauw!quote:
Nee, ik geloof nergens in zonder (wetenschappelijk) bewijs.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Whats up with the nummerologie trouwens..Geloof je daar echt in ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |