Dit doe ik al sinds ik jong ben. Ik weet gewoon niet beter. Als ik mijzelf niet helemaal kan uitkleden kan ik gewoon niet lekker poepen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef Garisson72 het volgende:
Wie kleedt zich nou helemaal uit om te gaan schijten dan?
hoe doe je dat dan in openbare toiletten?quote:Op maandag 2 april 2012 12:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit doe ik al sinds ik jong ben. Ik weet gewoon niet beter. Als ik mijzelf niet helemaal kan uitkleden kan ik gewoon niet lekker poepen.
Daar kan ik gewoon niet lekker poepen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:48 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan in openbare toiletten?
Ik heb hem even bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat deze poep vrij is.quote:Op maandag 2 april 2012 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
Controleer ook meteen even of er niet een spoor ligt op de trap.
Echte FOK!kers doen er alles aan om een eerste maandag van de maand topic te openen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef G.R.S. het volgende:
he bah, wat ga je naakt op een stoel zitten man
Dat herken ik. Ik heb ooit eens tijdens vakantie een dag of 14 geen grote boodschap gedaan omdat ik gebruik moest maken van een openbaar toilet. De kleine boodschap lukt nog wel.quote:Op maandag 2 april 2012 12:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar kan ik gewoon niet lekker poepen.
Waar bewaar je het dan?quote:Op maandag 2 april 2012 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat herken ik. Ik heb ooit eens tijdens vakantie een dag of 14 geen grote boodschap gedaan omdat ik gebruik moest maken van een openbaar toilet. De kleine boodschap lukt nog wel.
Nergens natuurlijk. Ik hou het op, ik kan dat niet op zo'n toilet, het is er smerig en vies en al die mensen die je om je heen hoort.quote:
Over heen gelezen, ik trek altijd door nadat ik mijn bruine ster weer roze heb gemaakt, vandaar zou ik als ik de toilet af spurte ook vergeten door te trekken.quote:Op maandag 2 april 2012 12:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ja, voordat ik achter mijn computer kroop heb ik doorgespoeld. Dat staat zelfs in de OP.
Hoe voelt dat nou, gewhatsappt te hebben met iemand die een ongeveegde reet had?quote:
Dit heb ik met fappen. Met neuken ook trouwens.quote:Op maandag 2 april 2012 12:47 schreef Dimens het volgende:
Dit doe ik al sinds ik jong ben. Ik weet gewoon niet beter. Als ik mijzelf niet helemaal kan uitkleden kan ik gewoon niet lekker poepen.
Neuken met kleren aan? Je piemel door het ristgleufje zeker.quote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit heb ik met fappen. Met neuken ook trouwens.
Bij fappen neem je eerst de benodigde maatregelen zoals een tissue. Dit was gewoon snel zonder na te denken en veel spijt na afloop.quote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit heb ik met fappen. Met neuken ook trouwens.
Prima te doen hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het niet koud op je eenzame zolderkamertje om daar naakt te gaan zitten?
quote:
Hardop moeten lachen om dit topic achterin de collegezaalquote:
Bovendien is de geur van je fapsel een stuk beter te verdragen dan die strontgeur, wat jij!quote:Op maandag 2 april 2012 13:16 schreef Dimens het volgende:
Bij fappen neem je eerst de benodigde maatregelen zoals een tissue. Dit was gewoon snel zonder na te denken en veel spijt na afloop.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef G.R.S. het volgende:
he bah, wat ga je naakt op een stoel zitten man
quote:Op maandag 2 april 2012 13:56 schreef Sooph het volgende:
[..]
Hardop moeten lachen om dit topic achterin de collegezaal
quote:Op maandag 2 april 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Is het niet koud op je eenzame zolderkamertje om daar naakt te gaan zitten?
Is dit een nieuwen truuk om je postcount te uppen?quote:
Daar krijg ik anders ook kokhals neigingen van.quote:Op maandag 2 april 2012 14:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bovendien is de geur van je fapsel een stuk beter te verdragen dan die strontgeur, wat jij!
Fap je dan met een wasknijper op je neus of zo?quote:Op maandag 2 april 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar krijg ik anders ook kokhals neigingen van.
Plus de armoede van het niet hebben van een smartphone/tablet/laptop om dit soort handelingen vanaf het toilet te doen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
al die vieze benamingen en details voor het schijten
inderdaad, ik heb ook nog nooit iemand details horen zegge zoals een bruine beer loslaten i een oerwoud of zo. FAKKING VIESquote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Plus de armoede van het niet hebben van een smartphone/tablet/laptop om dit soort handelingen vanaf het toilet te doen.
Ik had mijn smartphone/tablet/laptop niet bij mij.quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Plus de armoede van het niet hebben van een smartphone/tablet/laptop om dit soort handelingen vanaf het toilet te doen.
Stel je niet aan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb ook nog nooit iemand details horen zegge zoals een bruine beer loslaten i een oerwoud of zo. FAKKING VIES
Ik ruim het snel op als het eenmaal gedaan is.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Fap je dan met een wasknijper op je neus of zo?
En dan na het afvegen weer lekker verder wordfreuden zonder je handen te wassenquote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is ook wel beter. Anders hoopt het maar allemaal op.quote:Op maandag 2 april 2012 15:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ruim het snel op als het eenmaal gedaan is.
Ik drawsomething altijd een impressie van wat ik geproduceerd heb...quote:Op maandag 2 april 2012 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan na het afvegen weer lekker verder wordfreuden zonder je handen te wassen
quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik drawsomething altijd een impressie van wat ik geproduceerd heb...
Gewoon op het toilet gaan zitten, kan je gelijk makkelijk en snel je kwakje lozen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:48 schreef makkie88 het volgende:
Een echte fokker moet soberzo een bewtere stool hebben, deze heeft geen poepgat
quote:Op maandag 2 april 2012 15:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik drawsomething altijd een impressie van wat ik geproduceerd heb...
Ik had haast ja. Dan gebeuren dit soort dingen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef M4liciouSx het volgende:
W
T
F
wie gaat er nou naakt op de stoel zitten, in je onderbroek snap ik nog maar mensen doen het normaal gesproken niet om dit soort misverstanden te verkomen
Zeer intens.quote:Op maandag 2 april 2012 13:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, gewhatsappt te hebben met iemand die een ongeveegde reet had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |