Volgens mij realiseren ze zich dat wel, want daardoor vinden ze het kijken van dat programma ook 'gezellig' terwijl je zelf gewoon dom op de bank zit.quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vermaak kalmeert de geest dus het is in zekere zin niet altijd tijdsverspilling. Ik hou van Holland is gewoon vreselijk door het principe. Mensen realiseren zich niet dat ze aan het kijken zijn naar vreemden die met z'n allen lol hebben met elkaar.
Een oneliner produceren, omdat je het niet eens bent met TSquote:
Fervent Ik hou van Holland liefhebber gespot.quote:
Probleem van boe-roepers is dat ze vaak andere de schuld geven, niet dat ik het er niet mee eens ben.quote:Op maandag 2 april 2012 12:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een oneliner produceren, omdat je het niet eens bent met TS
Nee TS slingert hier gewoon een nette discussie aan. Dus niet zo zeiken.
Ik zie eigenlijk nergens dat TS zich beter voelt. Alleen dat hij de lol van Ik hou van Holland niet ziet.quote:Op maandag 2 april 2012 12:38 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Probleem van boe-roepers is dat ze vaak andere de schuld geven, niet dat ik het er niet mee eens ben.
Elke maatschappij gaat ooit ten onder aan decadentie, corruptie en een gecorrumpeerde bevolking. Nu dus ook de onze. Laat het einde dus a.u.b. snel in zicht komen want het is verschrikkelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 12:40 schreef UpsideDown het volgende:
Wat wil je er aan doen dan? Blijkbaar hebben we hier zelf voor gekozen.
Het is niet dat 'we' er voor kiezen. Het is dat 90% van de individuen zo graaierig, egoistisch en lui is dat het zover is gekomen. Elk individu ziet liever dat het hemzelf goed gaat en dan maakt het niet uit dat een ander verrot.quote:Op maandag 2 april 2012 12:40 schreef UpsideDown het volgende:
Wat wil je er aan doen dan? Blijkbaar hebben we hier zelf voor gekozen.
Ieder levend organisme op Aarde is egoïstisch. Egoïsme is drijfveer achter overleving en voortplanting. Wij mensen kiezen ook keer op keer voor ons zelf, we zijn dus geen uitzondering. Helaas heeft egoïsme een negatieve connotatie gekregen maar in wezen is dit een groot goed, egoïsme zorgt ervoor dat wij willen overleven en voortplanten. Als puntje bij paaltje komt kiezen we voor ons zelf en interesseert ons anderen geen reet. Zonder enige vorm van egoïsme zou je namelijk dag en nacht wakker liggen van problemen in Afrika en zou je werkelijk alles verkopen en weggeven om die mensen daar te helpen. Dit doe je niet omdat je zelf het ook goed wil hebben. Egoïsme kunnen wij goed verbloemen maar we zijn er allemaal aan onderhevig. Wie dit ontkent is schijnheilig of te dom om het te realiseren.quote:Op maandag 2 april 2012 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is niet dat 'we' er voor kiezen. Het is dat 90% van de individuen zo graaierig, egoistisch en lui is dat het zover is gekomen. Elk individu ziet liever dat het hemzelf goed gaat en dan maakt het niet uit dat een ander verrot.
Ik praat over de commerciële omroep.quote:
Ik vind het toch wel jammer dat alle oudjes nu eenzaam weg gaan kwijnen als ze eenmaal afgedankt zijn door de maatschappij...quote:Op maandag 2 april 2012 13:04 schreef mymoodfentje het volgende:
Nee Collectivisme is leuk wil je zeggen, eenheidsworst en alles delen met iedereen.
Flikker op, solidair zijn we al genoeg met zijn allen.
Dat valt wel mee met de huidige oudjes, wacht maar tot jij aan de beurt bent dalijk.quote:Op maandag 2 april 2012 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel jammer dat alle oudjes nu eenzaam weg gaan kwijnen als ze eenmaal afgedankt zijn door de maatschappij...
Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Dat het niet beter wordt.quote:Op maandag 2 april 2012 13:05 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee met de huidige oudjes, wacht maar tot jij aan de beurt bent dalijk.
Bedankt voor je 'argumenten', ik zie alleen niet hoe ze bijdragen aan de discussie. Graag reageren met inhoud, of gewoon wegblijven.quote:Op maandag 2 april 2012 13:04 schreef mymoodfentje het volgende:
Nee Collectivisme is leuk wil je zeggen, eenheidsworst en alles delen met iedereen.
Flikker op, solidair zijn we al genoeg met zijn allen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |