abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109922369
Of dat je een slaapplek krijgt :9
pi_109923604
Ik ben te jong voor de bijstand en heb te weinig gewerkt voor een ww uitkering, alleen liggen de banen niet voor het oprapen :'( Zijn er misschien andere mogelijkheden, Wajong of iets dergelijks? Ik teer nu op ouders geld, al 4 maanden lang...
pi_109923952
Wajong krijg je alleen als je arbeidsongeschikt bent. Ik weet niet of er andere voorzieningen zijn.
pi_109924172
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik woon zelf in Dordrecht en het is in Capelle aan de IJssel. De heen weg vind ik geen probleem, maar de terug weg gaat lastig worden omdat de laatste reismogelijkheid voor 24:00 is. En het is al combinatie van fiets+bus+trein.

De laatste mogelijkheid is om 23:06 bij Capelle en dan ben ik om 0:32 thuis. Dat zie ik ook niet echt zitten en nogmaals ik haal dat al niet. Als ik later dan 24:00 klaar ben dan kan ik al niet meer naar huis. Wel als ik een auto had maar ja heb helaas geen rijbewijs.
Dat is rond de 20 kilometer, als je echt zo graag wilt werken en al zo lang thuis zit dan ga je die afstand maar fietsen. Nog gezond ook!
pi_109924322
Waar leef je nu eigenlijk van Ferry? Woon je bij je ouders?
pi_109925605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef Jores het volgende:
Waar leef je nu eigenlijk van Ferry? Woon je bij je ouders?
Nu van niks en woon nog bij mijn ma, maar het is de bedoeling dat ik echt dit jaar hier vertrek.

Ik zeg het wel elk jaar maar telkens komt het er niet van, maar dit jaar moet ik wel omdat ook de regels voor uitkeringen anders zijn.
Mijn ma kan niet werken en krijgt dus een uitkering, maar als ik vanaf 1 juli gewoon werk heb en nog thuis woon. Dan moet ik alles betalen en dan krijgt zei niks meer, die regel wordt anders en nu krijgt ieder gezin met een uitkering maar 1 bijstandsnorm.
Als ik hier weg ben dan krijgt zei gewoon weer een uitkering, maar ja het is ook niet zo makkelijk om een kamer of huisje te vinden waar je snel kan intrekken.

Maar ja los daarvan. Ik word morgen weer terug gebeld door 2 zaken omdat de chefkok er niet was vandaag. Daar stonden nog keuken functis open en kan wellicht even op gesprek komen.
En het handige is dat het gewoon in mijn stad is en dus niet afhankelijk hoef te zijn van het OV.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat is rond de 20 kilometer, als je echt zo graag wilt werken en al zo lang thuis zit dan ga je die afstand maar fietsen. Nog gezond ook!
Nou via Google Maps zie ik dat het tegen de 30KM aan zit. En sorry dat ik misschien lui klinkt maar dat is een beetje teveel van het goede om te fietsen.

Nogmaals ik heb waarschijnlijk toch weer 2 gesprekken in Dordrecht, en dat is dus in mijn eigen stad. Dus wacht dat liever even af.
  donderdag 5 april 2012 @ 01:25:20 #109
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_109925693
FerryNL

je hebt een baan gevonden? (afwasser)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_109925760
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:25 schreef Anonymousz het volgende:
FerryNL

je hebt een baan gevonden? (afwasser)
Nee ik kreeg daar toevallig een mailtje van dat ik daar aan de slag kon, maar had me een beetje vergist qua reistijd.

Maar ik word morgen weer gebeld door 2 zaken in mijn eigen stad waar ik wellicht ook op gesprek kan komen. Dus dan wacht ik liever dat even af natuurlijk. Dat is maar 10 minuten fietsen vanaf mijn huis.

En daarbij gaat het daar om koks functies wat ik altijd al heb gedaan. En je kan begrijpen dat ik dan liever dat even afwacht omdat koken natuurlijk leuker is dan heel de avond afwassen. ;)
pi_109929523
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:21 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Maar ja los daarvan. Ik word morgen weer terug gebeld door 2 zaken omdat de chefkok er niet was vandaag. Daar stonden nog keuken functis open en kan wellicht even op gesprek komen.
En het handige is dat het gewoon in mijn stad is en dus niet afhankelijk hoef te zijn van het OV.

[..]

Nou via Google Maps zie ik dat het tegen de 30KM aan zit. En sorry dat ik misschien lui klinkt maar dat is een beetje teveel van het goede om te fietsen.

Nogmaals ik heb waarschijnlijk toch weer 2 gesprekken in Dordrecht, en dat is dus in mijn eigen stad. Dus wacht dat liever even af.
Is het niet handig om mischien een autorijbewijs automaat te halen, of anders een brommer certificaat dat je een 40 km autootje kan halen of brommer,scooter ? Deze zijn niet zo moeilijk te behalen.
Zelf heeft mijn moeder mij altijd gepushed om gelijk dat roze papiertje op mijn 18de te behalen en daar ben ik nu erg blij mee. Heb wel 5 jaar daarna niet gereden, maar toen ik toch moest rijden heb ik een automaat auto gehaald en kar nu door het hele brabant :D
pi_109929961
Het begint nu een beetje vervelend te worden. Ik solliciteer me rot, maar de ene na de andere afwijzing stroomt binnen. Dan heb ik weer niet de juiste werkervaring, dan weer te veel, dan weer te weinig, dan zijn ze bang dat ik zo weer weg ben, dan heb ik weer niet de juiste opleiding of ben ik weer te hoog opgeleid. Dan woon ik te ver of willen ze geen km vergoeding vergoeden... Willen bedrijven wel personeel? Goddamn. En dan nog maar te zwijgen over dat constante gehijg in m'n nek van de sociale dienst. Die zien je het liefst 8 dagen per week 24/8 solliciteren.
pi_109930313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:54 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb vorige week vrijdag een gesprek gehad, ben door naar de tweede ronde zeiden ze gelijk al.
Nu zou ik dinsdag gebeld worden voor een afspraak, maar dit is nog niet gebeurd. Gisteren zelf contact opgenomen en het zou doorgegeven worden, maar nog geen reactie terug.

Ik ben nogal ongeduldig, dus wil het liefst er zelf weer achteraan gaan. Maar denk dat het beter is gewoon even te wachten nu ik gisteren al meerdere keren gebeld heb (toen was er niemand, wel boodschap doorgegeven). Lastig, erg frustrerend...
Ik wil assertief overkomen, maar niet te wanhopig of teveel pushen.
Nog niks gehoord :(
pi_109930579
Als je morgen nog niks heb gehoord weer even bellen. Heb je geen direct nummer?
pi_109931770
Nee, wel die van hr. Maar iemand anderszou contact opnemen..
pi_109936449
Nou net nog te horen gekregen wat nou precies de reden was waarom ik niet aangenomen was bij het callcenter.

Ik was wel enthousiast genoeg maar niet commercieel genoeg. Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat als ik er nu over nadenk dat ik toch meer iemand ben die met zijn handen werkt.

Ik ga gewoon zover het lukt de Horeca in en dan kijken wat ik wil. Want zit er ook aan te denken om dan toch misschien iets in de techniek te gaan doen of wellicht toch nog de ICT, en dan er gewoon voor gaan en vol zien te houden.
pi_109937798
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Aloria het volgende:

[..]

Is het niet handig om mischien een autorijbewijs automaat te halen, of anders een brommer certificaat dat je een 40 km autootje kan halen of brommer,scooter ? Deze zijn niet zo moeilijk te behalen.
Zelf heeft mijn moeder mij altijd gepushed om gelijk dat roze papiertje op mijn 18de te behalen en daar ben ik nu erg blij mee. Heb wel 5 jaar daarna niet gereden, maar toen ik toch moest rijden heb ik een automaat auto gehaald en kar nu door het hele brabant :D
Ik zit er wel steeds meer aan te denken ja om voor een rijbewijs te gaan. Want ik merk dat toch veel werkgevers dat ook vragen en ook een beetje raar vinden dat ik het nog niet heb. Zeker toen ik voor de ICT een BBL plek zocht, vroegen ze ook steeds van ''waarom heb je er geen want je hebt hem echt nodig''

Maarja ik heb het nooit nodig gehad en dus niet echt de behoefte gehad om er 1 te halen.

Maar zo goedkoop zijn die krengen niet en ik ben ook weer niet de allerslimste, en ben dus bang dat ik echt superveel lessen nodig heb om hem uberhaupt te halen.
pi_109938094
@ Ferry: de praktijklessen hebben niet zoveel met intelligentie te maken hoor. Misschien dat je wat langer doet over je theorie-examen. Naarmate je ouder wordt heb je wel meer praktijklessen nodig.

Ik heb vanochtend een gesprek gehad. Morgen hoor ik meer.
pi_109943330
Hey Ferry, rijden hangt niet van intelligentie af, maar gewoon met je handigheid. Maak je daar maar geen zorgen over. Neem wel een goede rijschool, en als je het niet kan vinden zou ik zsm naar een andere rijschool gaan.

Ik heb vandaag mijn handtekening gezet onder een tweede contract, dus ik ben nu niet meer werkzoekend. Succes iedereen. Voor mensen die een simpel bijbaantje zoeken moet het nu wel wat makkelijker worden, veel bedrijven lijken nu weer studenten te zoeken voor schoonmaakwerk etc. :)
pi_109943896
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:52 schreef Jores het volgende:
@ Ferry: de praktijklessen hebben niet zoveel met intelligentie te maken hoor. Misschien dat je wat langer doet over je theorie-examen. Naarmate je ouder wordt heb je wel meer praktijklessen nodig.

Ik heb vanochtend een gesprek gehad. Morgen hoor ik meer.
Ik had ook meer praktijklessen nodig dan gemiddeld maar theorie had ik wel in 1 keer. Ben er wel super blij mee want het is gewoon handig om een rijbewijs te hebben in Nederland en nog geen brokken gemaakt! :P

Mag op 16 april Schipholpas aan gaan vragen, 23e begint de cursus voor bagagemedewerker. Hiephoi!

Ik heb tevens gesolliciteerd voor verkeersregelaar, dat lijkt mij namelijk ook erg leuk. :P
pi_109944008
Ik moet eerst werk hebben om überhaupt een rijbewijs te kunnen betalen, want ben echt blut nu.

Maar heb net even gebeld en heb morgen weer een gesprek bij een horeca zaak in Dordrecht. Dus hopelijk kan ik daar aan de slag, maar ja dat is nog even afwachten.
pi_109944283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef FerryNL het volgende:
Ik moet eerst werk hebben om überhaupt een rijbewijs te kunnen betalen, want ben echt blut nu.

Maar heb net even gebeld en heb morgen weer een gesprek bij een horeca zaak in Dordrecht. Dus hopelijk kan ik daar aan de slag, maar ja dat is nog even afwachten.
Kost veel geld inderdaad. Was in de positie dat mijn ouders het betaalde omdat ik nooit was begonnen met roken ;)

Veel succes morgen. Het halen van een rijbewijs is bij sommige net als bij jou een beetje kip ei verhaal. Ze willen werken om hun rijbewijs te halen, maar om er te komen hebben ze een rijbewijs nodig.
pi_109944825
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef StephanL het volgende:

[..]

Kost veel geld inderdaad. Was in de positie dat mijn ouders het betaalde omdat ik nooit was begonnen met roken ;)

Veel succes morgen. Het halen van een rijbewijs is bij sommige net als bij jou een beetje kip ei verhaal. Ze willen werken om hun rijbewijs te halen, maar om er te komen hebben ze een rijbewijs nodig.
Ik heb helaas geen ouders die veel geld hebben of die het kunnen missen. Vind ik ook niet zo erg hoor maar het duurt allemaal gewoon wat langer.

Bedankt ik hoop ook echt dat ik nu daar aan de slag kan.
pi_109947889
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:40 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik heb helaas geen ouders die veel geld hebben of die het kunnen missen. Vind ik ook niet zo erg hoor maar het duurt allemaal gewoon wat langer.

Bedankt ik hoop ook echt dat ik nu daar aan de slag kan.
Ik had een bijbaantje waar ik het van betaalde, zelf was mijn eerste autoleraar een klootzak, en bij de tweede heb ik het in 1 keer gehaald, theorie ook. Dat is gewoon logisch nadenken !

Zelf had ik mijn rijbewijs ook niet nodig op 18 jarige leeftijd, pas 5 jaar later wel toen ik van woonplaats veranderde en als uitzendkracht te werk ging.

Een automaat rijbewijs halen is simpeler dan een normaal rijbewijs. Want je hoeft niet te leren schakelen ;)
pi_109947955
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Aloria het volgende:
Een automaat rijbewijs halen is simpeler dan een normaal rijbewijs. Want je hoeft niet te leren schakelen ;)
Maar je hebt veel minder keus in auto's (dus mogelijk duurder uit).
En om te leren schakelen ben je ook geen 10 lessen bezig :')
pi_109951435
edit: nee

Doe normaal of blijf weg.

[ Bericht 73% gewijzigd door Five_Horizons op 05-04-2012 20:24:25 ]
pi_109952268
Is al melding gemaakt.
pi_109977959
3de gesprek , kijken of we het eens kunnen worden over de voorwaarden. :D
pi_109978699
Ik ben ook net terug van het gesprek en ik vraag me af of het wel weer wat gaat worden.

Het is gewoon kut dat de Horeca ook steeds meer mensen zoekt die echt door willen gaan in het vak, en dus daar de voorkeur naar uit gaat.
Ik zoek natuurlijk zo snel mogelijk een baan voor 20 a 30 uurtjes , en het maakt mij echt niet uit wat voor werk dat dan is. Niet dat ik dat zo heb gezegd, maar zo denk ik zelf.

Maar ja die man zei dat die echt 1 persoon zocht voor in de keuken, en dan het liefst een leerling die echt door wilt gaan in de Horeca. Maar ja ik heb zelf al 7 jaar in de Horeca gewerkt en vraag me dus af of ik ook daar kan komen te werken. Ik heb al veel ervaring en ben geen beginnende leerling meer, en dat zei die ook tegen mij. Van ja jij bent natuurlijk geen leerling meer en je bent toch weer net iets te duur voor het werk wat je gaat doen snap je.

Dus ja het is weer even afwachten van wat het gaat worden.

Ik snap gewoon niet dat die callcenters zo moeilijk doen de laatste tijd. Vroeger kon je daar zo aan de slag, maar nu moet je echt super commercieel zijn.
pi_109979193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:56 schreef FerryNL het volgende:
Ik ben ook net terug van het gesprek en ik vraag me af of het wel weer wat gaat worden.

Het is gewoon kut dat de Horeca ook steeds meer mensen zoekt die echt door willen gaan in het vak, en dus daar de voorkeur naar uit gaat.
Ik zoek natuurlijk zo snel mogelijk een baan voor 20 a 30 uurtjes , en het maakt mij echt niet uit wat voor werk dat dan is. Niet dat ik dat zo heb gezegd, maar zo denk ik zelf.

Maar ja die man zei dat die echt 1 persoon zocht voor in de keuken, en dan het liefst een leerling die echt door wilt gaan in de Horeca. Maar ja ik heb zelf al 7 jaar in de Horeca gewerkt en vraag me dus af of ik ook daar kan komen te werken. Ik heb al veel ervaring en ben geen beginnende leerling meer, en dat zei die ook tegen mij. Van ja jij bent natuurlijk geen leerling meer en je bent toch weer net iets te duur voor het werk wat je gaat doen snap je.

Dus ja het is weer even afwachten van wat het gaat worden.

Ik snap gewoon niet dat die callcenters zo moeilijk doen de laatste tijd. Vroeger kon je daar zo aan de slag, maar nu moet je echt super commercieel zijn.
in de horeca ben je nooit uitgeleerd. En wat is er mis om in de horeca te blijven? Het is divers genoeg
pi_109980760
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:09 schreef YebCar het volgende:

[..]

in de horeca ben je nooit uitgeleerd. En wat is er mis om in de horeca te blijven? Het is divers genoeg
Nee klopt!

Maar wat ik net zei is dat die man liever echt een leerling wilt hebben die alles van het vak nog moet leren. En wat is er mis om in de horeca te blijven? Nou ten eerste vind ik het ritme niks meer en wil ik gewoon een normaal vast ritme hebben. En ik wil gewoon de weekenden vrij hebben tot zover dat mogelijk is.

Na 7 jaar in de Horeca gewerkt te hebben wil ik echt wel wat anders gaan doen, en wil ik gewoon weer lekker om 5 uur thuis zijn snap je.

Maar ja los daarvan ik hoor het nog van die man, want hij zou er nog over nadenken.

Ik ben trouwens niet meer terug gebeld door die ene man waar ik vorige week heb gesolliciteerd. Hij zei dat die nog terug zou bellen om een avondje mee te lopen, maar ik heb niks meer gehoord op woensdag of donderdag.
Ik heb zelf net even gebeld maar hij nam steeds niet op, dus heb even een mailtje verstuurd.
Zou het echt slordig vinden als die gewoon niet meer gaat bellen. Want heb het in het verleden al eens meegemaakt dat diegene die mij zou bellen mij helemaal niet meer terug gebeld heeft.
pi_109988433
Nou net een brief in de bus en ik moet ook de 17e naar de Sociale Dienst. Zal gezellig worden daar.
  vrijdag 6 april 2012 @ 17:06:55 #133
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_109988898
OK, vandaag op gesprek geweest bij een uitzendbureau en ze lieten me weten dat één organisatie alvast geïnteresseerd is en wellicht een kennismakingsgesprek wil regelen. Concrete uitspraken zijn er echter nog niet. Het bureau zou vandaag nog terugbellen met meer nieuws over de bewuste organisatie, maar zoals het een groot uitzendbedrijf betaamd, zijn ze in de praktijk niet al te initiatiefrijk qua communicatie.

Verder kreeg ik vandaag nog telefoon van een koeriersbedrijf die mij nog in hun bestand hadden staan, en een baan als koerier wilden aanbieden. Ik heb vriendelijk bedankt :+
pi_109989568
3 weken en 5 telefoontjes na mijn sollicitatie;
quote:
Hallo,

Heel hartelijk bedankt voor je sollicitatie op de bovenstaande functie. Op dit moment moet ik helaas doorgeven dat de functie reeds is voorzien door een eigen kandidaat van de klant.
Graag verwijs ik je door naar onze website www.randstad.nl voor andere actuele vacatures.

Heel veel succes met het zoeken naar een passende baan.

Met vriendelijke groet,
Kunnen ze dat niet vooraf bedenken?
pi_109991173
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:27 schreef Teeno het volgende:
3 weken en 5 telefoontjes na mijn sollicitatie;

[..]

Kunnen ze dat niet vooraf bedenken?
randstad vind ik echt walgelijk. Ze behandelen mensen als grofvuil.
pi_109991332
Voor een persoonlijkere benadering kun je je het beste wenden tot de wat kleinere bureaus. Voor de grote spelers op de uitzendmarkt ben je slechts een nummer en een cv in hun database.
pi_109991663
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:12 schreef Klonker het volgende:

[..]

Tempo-Team dan. :r Ik heb daar echt al op 20 sollicitaties gereageerd, en dan kijk ik weer eens op mijn persoonlijke pagina. En dan zonder het te laten weten hebben ze al merendeel weer op afgewezen gezet.

Echt man had vandaag wel gebeld voor een vacature als Bijrijder, maar daar kan je zelfs al niet aan de slag omdat ze zoveel mensen hebben die gereageerd hebben pfffff.
pi_109993078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:12 schreef Klonker het volgende:

[..]

Jaa ik heb eigenlijk vrij weinig zin meer om met die gasten zaken te doen, op elke vacature die op de site staat zijn ook binnen een dag 800 reacties lijkt het wel.
pi_109993827
dat is vooral nu concurreren met de massa. Niet te doen dus ,
pi_109998454
Pff heb ik eindelijk een baan na een maand zoeken, krijg ik vandaag drie hele goede banen aangeboden. Ongelooflijk, zal je altijd zien :P maar nu hou ik het lekker bij mijn nieuwe werkgever!
pi_110003859
Nou ik ben ook al een tijdje aan het solliciteren zonder succes. Meestal niet eens een reactie op mijn CV. Heb nu via internet mijn CV om laten zetten naar een schitterende layout, hopen dat dat zin heeft. Iemand verder nog tips?
pi_110005978
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:29 schreef DoDie het volgende:
Nou ik ben ook al een tijdje aan het solliciteren zonder succes. Meestal niet eens een reactie op mijn CV. Heb nu via internet mijn CV om laten zetten naar een schitterende layout, hopen dat dat zin heeft. Iemand verder nog tips?
Blijven solliciteren! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110009335
Heel erg veel versturen, was bij mij de truc. Heb nu een baan waarvan ik dacht nooit in aanmerking voor te zullen komen. Kom vanuit de grafische sector en dit is financiele dienstverlening ;)
pi_110016347
Nou ik heb m'n eerste week bij m'n nieuwe werkgever erop zitten. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Het is niet bepaald hard werken, waardoor de verveling kan toeslaan. Soms moet je echt ineens 3 kwartier wachten totdat je weer verder kunt, bovenop de lange pauzes die je toch al krijgt. Het werk zelf is eentonig. Er zijn er al genoeg geweest die hierom bijna direct weer gestopt zijn.En het is in 3-ploegendienst. Aan de andere kant, het betaalt door allerlei toeslagen bovenmodaal, m'n collega's zijn gezellig en mijn diploma zou enig perspectief op doorgroei moeten kunnen bieden.
pi_110021823
@Daboman: proefperiode afwachten?

Ik ben aangenomen voor een fulltime baan (38,5 uur) voor 4,5 maand (tot 1 september). Ben er erg blij mee. :)
pi_110021833
Echt man vind het echt belachelijk dat sommige mensen je helemaal niet meer terug bellen.
Terwijl ze wel gezegd hebben van ''ik bel je woensdag of donderdag even op''. En vervolgens hebben ik helemaal niks meer gehoord. :(
Zeg dan meteen als ik daar ben dat ik niks voor je kan betekenen voor je bedrijf of wat dan ook.
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:05:27 #147
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_110026002
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:50 schreef FerryNL het volgende:
Echt man vind het echt belachelijk dat sommige mensen je helemaal niet meer terug bellen.
Terwijl ze wel gezegd hebben van ''ik bel je woensdag of donderdag even op''. En vervolgens hebben ik helemaal niks meer gehoord. :(
Zeg dan meteen als ik daar ben dat ik niks voor je kan betekenen voor je bedrijf of wat dan ook.
Had dat gisteren ook met een groot uitzendbureau. Ze zouden me dezelfde dag terugbellen met nieuws over een bedrijf dat interesse in me had maar kwamen belofte niet na. Ik belde daarop aan het einde v/d dag zelf maar was krek te laat. :')

Nouja, volgende week dan maar een 'stalkcampagne' starten ... !
pi_110026598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:42 schreef Daboman het volgende:
Nou ik heb m'n eerste week bij m'n nieuwe werkgever erop zitten. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Het is niet bepaald hard werken, waardoor de verveling kan toeslaan. Soms moet je echt ineens 3 kwartier wachten totdat je weer verder kunt, bovenop de lange pauzes die je toch al krijgt. Het werk zelf is eentonig. Er zijn er al genoeg geweest die hierom bijna direct weer gestopt zijn.En het is in 3-ploegendienst. Aan de andere kant, het betaalt door allerlei toeslagen bovenmodaal, m'n collega's zijn gezellig en mijn diploma zou enig perspectief op doorgroei moeten kunnen bieden.
Doorzetten maar als je wil stoppen zou ik wel pas gaan als je ergens anders een contract hebt! :)
pi_110026718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:05 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Had dat gisteren ook met een groot uitzendbureau. Ze zouden me dezelfde dag terugbellen met nieuws over een bedrijf dat interesse in me had maar kwamen belofte niet na. Ik belde daarop aan het einde v/d dag zelf maar was krek te laat. :')

Nouja, volgende week dan maar een 'stalkcampagne' starten ... !
Dit was geen uitzendbureau maar gewoon een horecazaak waar ik een avond mee kon lopen.

Maar hij heeft gewoon helemaal niet meer gebeld en reageert ook niet op mijn mailtje. Ik vind dat echt belachelijk man. :r

Echt man wil zo graag werken nu, ben dat thuis zitten zo zat nu. :O
pi_110026985
Onderhandelen jullie bij arbeidsvoorwaardengesprekken? Zo ja, hebben jullie tips? :P
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:40:43 #151
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110027085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:50 schreef FerryNL het volgende:
zovaak meegemaakt bij AH :r
ze zeggen ik bel je wel terug ook als je niet wordt aangenomen
en toch niet terug gebeld of een mail gestuurd :r

ik ben helemaal klaar met AH :r
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_110035314
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:37 schreef Jores het volgende:
Onderhandelen jullie bij arbeidsvoorwaardengesprekken? Zo ja, hebben jullie tips? :P
heb a.s dinsdag een voorwaarden gesprek
gewoon even mijn functie schaal opgezocht en de loontabellen :)
verder nog even kijken naar de cao van de betreffende tak en vooral kijken wat ze zelf bieden.

ben ook benieuwd wat ik krijg aangeboden
pi_110040642

[ Bericht 100% gewijzigd door Jores op 07-04-2012 23:00:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')