Ze durven niet, teveel kwaaie vrouwen hier...quote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef Marie30 het volgende:
Welke blauwe durft het uitleggen...
En deze voor het nageslacht:
Tettenquote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef Marie30 het volgende:
Welke blauwe durft het hier komen uitleggen?![]()
En deze voor het nageslacht:
[ afbeelding ]
Dat is een modje...quote:Op maandag 2 april 2012 00:41 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ze durven niet, teveel kwaaie vrouwen hier...![]()
wat een schattige biggetjes, maar eentje heeft een blauw oog..
Piemelsquote:
Ze zuigen toch niet aan piemels daar?quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is een modje...
[..]
PiemelsWel blijven opletten hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Je moet er een soort van extra oog voor hebben om het te zien. En mobiel zie je het nog beter... en ook nog iets met een blinde vlek.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 02:06 schreef Melleyn het volgende:
Piemels in de header? Nou wil ik een screenshot zien ook
quote:Op maandag 2 april 2012 02:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom reageer jij iedere keer boos nadat ik gereageerd heb? Komt het door mij ofzo?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
faalhaasquote:Op maandag 2 april 2012 10:03 schreef datisstom het volgende:
De grap staat nu eindelijk uitgelegd in Feedback.
linken naar n elite-subforumquote:Op maandag 2 april 2012 09:15 schreef dennistd het volgende:
Hier staat de grap: http://forum.fok.nl/topic/1793872/2/50#109748660
Ja inderdaad, eigenlijk zou het net even beter geweest zijn als CNN er een breaking item over maakte "Breaking News, April's fools day on FOK! blabla" En ook RTL, SBS, de publieke met extra uitzendingen en dat ze dan allemaal roepen "dat dit kan in Nederland"quote:Op maandag 2 april 2012 10:19 schreef schommelstoel het volgende:
De grap was eigenlijk beter gelukt als ze het er op het nieuws over zouden hebben.
Dit was puur inside leuk.
Nee Fendy, nu niet ineens gaan verdedigen op een belachelijk makende manier.quote:Op maandag 2 april 2012 10:24 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eigenlijk zou het net even beter geweest zijn als CNN er een breaking item over maakte "Breaking News, April's fools day on FOK! blabla" En ook RTL, SBS, de publieke met extra uitzendingen en dat ze dan allemaal roepen "dat dit kan in Nederland"
Ik "verdedig" helemaal niets. Ik denk alleen dat jij het erg veel groter maakt dan het is. Het is een topic op een internetforum, het is niet alsof half Nederland is uitgelopen om parachutespringende koeien boven Schiphol te zien.quote:Op maandag 2 april 2012 10:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee Fendy, nu niet ineens gaan verdedigen op een belachelijk makende manier.
Gister hebben alle modjes lopen trollen, dat moet je ook een comment als de mijne kunnen verdragen jongen.
Het was leuker geweest als een ontbijt nieuws er over melde, of als een andere nieuws website er wat over zou hebben geschreven.
Dat is namelijk wel eens voor gekomen, nu niet ineens gaan piepen als iemand ergens anders over denkt.
Dan zie jij 1 april grappen anders dan dat ik zie zie.quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik "verdedig" helemaal niets. Ik denk alleen dat jij het erg veel groter maakt dan het is. Het is een topic op een internetforum, het is niet alsof half Nederland is uitgelopen om parachutespringende koeien boven Schiphol te zien.
Zeg je nu dat ik niet tegen jouw mening kan? Je hebt een nogal omvangrijke fantasie vermoed ik. Geeft helemaal niets hoor, maar wees nu eens redelijk. Jij stelt dat je wel graag een nieuwsitem had willen zien, ik neem aan over FOK! en 1 april, maar gelijktijdig kun je het blijkbaar niet op prijs stellen dat ik gechargeerd reageer. Vervolgens zeg je dat ik niet tegen een mening kan?quote:Op maandag 2 april 2012 10:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan zie jij 1 april grappen anders dan dat ik zie zie.
Voor mij zijn ze leuk als het grootschalig is, viel mij sowieso tegen dit jaar.
Dus voor jou lijkt het bijna zo te zijn, hoe kleine hoe leuker.
Ja, zo werkt 1 april ja....
Meningen meningen, als je niet tegen die van een ander kan...
Dan zou punt 1 meer relevant zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef Fopje het volgende:
Maar dit heeft natuurlijk niks voor 1 april te maken ( waar je mensen voor de gek houdt ). De enige manier is dus ook dat wij voor de gek zijn gehouden omdat er eigenlijk helemaal geen grap is. Opzich best een leuke 1 april grap, want jullie hebben veel users gek gemaakt
Is er wel een grap, dan is hij volgens mij een beetje mislukt? Met een 1 april grap probeer je toch zoveel mogelijk mensen te raken? Dan ga je niet iets verstoppen.
Conclusie : Óf de grap is dat er geen grap is, in dat geval :![]()
Óf de bedenker weet niet hoe een goede 1 april grap in elkaar zit.
Ik denk totaal niets over jou, ik denk wat over jou manier van terug reageren.quote:Op maandag 2 april 2012 10:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik niet tegen jouw mening kan? Je hebt een nogal omvangrijke fantasie vermoed ik. Geeft helemaal niets hoor, maar wees nu eens redelijk. Jij stelt dat je wel graag een nieuwsitem had willen zien, ik neem aan over FOK! en 1 april, maar gelijktijdig kun je het blijkbaar niet op prijs stellen dat ik gechargeerd reageer. Vervolgens zeg je dat ik niet tegen een mening kan?
Het enige dat ik probeer duidelijk te maken is dat we het hier over een topic (vooruit; een reeksje) hebben en dat ik dus niet verwacht dat welke zender/nieuwssite dan ook zich druk gaat maken om 2 of 3 van de duizenden topics die hier aangemaakt worden.
Maar hey, denk wat je wilt over me.
Volgend jaar maken we een FOK!bom in een van de grachten van Amsterdam.quote:Op maandag 2 april 2012 10:48 schreef schommelstoel het volgende:
Het was een voordeel geweest als er een grap zou zijn bedacht die aandacht kreeg op, laat ik een spitsnieuws noemen, of een telegraaf.
Dat was wel een toppertje!quote:Op maandag 2 april 2012 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
Was die zeemijn in Leeuwarden dan niet van FOK! ?
Jij bent nog het meest kansloze van het stel.quote:Op maandag 2 april 2012 10:31 schreef KritischeMassa het volgende:
Had ik al opgemerkt dat ik heb genoten
Ach geef toe, je was lekker bezig met zoeken naar niets, dat heet in de maling genomen worden, traditie op 1 april, en ja ik heb genoten. "DM me dat plaatje alsjeblieftquote:Op maandag 2 april 2012 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent nog het meest kansloze van het stel.Genieten van aanwijzingen met plaatjes die je zelf hebt verzonnen, dus genieten om niks.
De grote opdrachtgever die lacht om niets, echt met moet niet gekker worden.
Dan ben je blind want ik heb nooit gezocht karmissaquote:Op maandag 2 april 2012 11:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ach geef toe, je was lekker bezig met zoeken naar niets, dat heet in de maling genomen worden, traditie op 1 april, en ja ik heb genoten. "DM me dat plaatje alsjeblieft"
hahaha ik heb me echt kostelijk vermaakt...
quote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ben je blind want ik heb nooit gezocht karmissaIk heb nooit om een plaatje gevraagd.
Echt leer lezen meisje
Je hebt je nergens om vermaakt. Alleen omdat je Ferdy neukt voel je je stoer.
Ik zou bijna je DM hier posten maar dat mag niet...quote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb nooit om een plaatje gevraagd.![]()
Kap es effe?quote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ben je blind want ik heb nooit gezocht karmissaIk heb nooit om een plaatje gevraagd.
Echt leer lezen meisje
Je hebt je nergens om vermaakt. Alleen omdat je Ferdy neukt voel je je stoer.
dat klopt.quote:Op maandag 2 april 2012 12:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik zou bijna je DM hier posten maar dat mag niet...
Mag je wel DM's DM-en naar andere users?quote:Op maandag 2 april 2012 12:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik zou bijna je DM hier posten maar dat mag niet...
Dat is zeker geen KLB typequote:Op maandag 2 april 2012 12:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Kap es effe?
1. User Kritischemassa. Geslacht: Man
2. Het is Fendy, niet ferdy.
3. Ik neuk geen users. Nou ja, eentje, maar die post niet zo vaak.
Als ze iets te klagen had zou ze de weg naar KLB wel vindenquote:
Maar dat is dus niet zo HAHAquote:Op maandag 2 april 2012 12:30 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als ze iets te klagen had zou ze de weg naar KLB wel vinden
quote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef Qunix het volgende:
Van mij mag er nu een slot op.
Was gewoon zeer succesvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |