Ze durven niet, teveel kwaaie vrouwen hier...quote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef Marie30 het volgende:
Welke blauwe durft het uitleggen...
En deze voor het nageslacht:
Tettenquote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef Marie30 het volgende:
Welke blauwe durft het hier komen uitleggen?![]()
En deze voor het nageslacht:
[ afbeelding ]
Dat is een modje...quote:Op maandag 2 april 2012 00:41 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ze durven niet, teveel kwaaie vrouwen hier...![]()
wat een schattige biggetjes, maar eentje heeft een blauw oog..
Piemelsquote:
Ze zuigen toch niet aan piemels daar?quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is een modje...
[..]
PiemelsWel blijven opletten hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Je moet er een soort van extra oog voor hebben om het te zien. En mobiel zie je het nog beter... en ook nog iets met een blinde vlek.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 02:06 schreef Melleyn het volgende:
Piemels in de header? Nou wil ik een screenshot zien ook
quote:Op maandag 2 april 2012 02:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom reageer jij iedere keer boos nadat ik gereageerd heb? Komt het door mij ofzo?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
faalhaasquote:Op maandag 2 april 2012 10:03 schreef datisstom het volgende:
De grap staat nu eindelijk uitgelegd in Feedback.
linken naar n elite-subforumquote:Op maandag 2 april 2012 09:15 schreef dennistd het volgende:
Hier staat de grap: http://forum.fok.nl/topic/1793872/2/50#109748660
Ja inderdaad, eigenlijk zou het net even beter geweest zijn als CNN er een breaking item over maakte "Breaking News, April's fools day on FOK! blabla" En ook RTL, SBS, de publieke met extra uitzendingen en dat ze dan allemaal roepen "dat dit kan in Nederland"quote:Op maandag 2 april 2012 10:19 schreef schommelstoel het volgende:
De grap was eigenlijk beter gelukt als ze het er op het nieuws over zouden hebben.
Dit was puur inside leuk.
Nee Fendy, nu niet ineens gaan verdedigen op een belachelijk makende manier.quote:Op maandag 2 april 2012 10:24 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, eigenlijk zou het net even beter geweest zijn als CNN er een breaking item over maakte "Breaking News, April's fools day on FOK! blabla" En ook RTL, SBS, de publieke met extra uitzendingen en dat ze dan allemaal roepen "dat dit kan in Nederland"
Ik "verdedig" helemaal niets. Ik denk alleen dat jij het erg veel groter maakt dan het is. Het is een topic op een internetforum, het is niet alsof half Nederland is uitgelopen om parachutespringende koeien boven Schiphol te zien.quote:Op maandag 2 april 2012 10:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee Fendy, nu niet ineens gaan verdedigen op een belachelijk makende manier.
Gister hebben alle modjes lopen trollen, dat moet je ook een comment als de mijne kunnen verdragen jongen.
Het was leuker geweest als een ontbijt nieuws er over melde, of als een andere nieuws website er wat over zou hebben geschreven.
Dat is namelijk wel eens voor gekomen, nu niet ineens gaan piepen als iemand ergens anders over denkt.
Dan zie jij 1 april grappen anders dan dat ik zie zie.quote:Op maandag 2 april 2012 10:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik "verdedig" helemaal niets. Ik denk alleen dat jij het erg veel groter maakt dan het is. Het is een topic op een internetforum, het is niet alsof half Nederland is uitgelopen om parachutespringende koeien boven Schiphol te zien.
Zeg je nu dat ik niet tegen jouw mening kan? Je hebt een nogal omvangrijke fantasie vermoed ik. Geeft helemaal niets hoor, maar wees nu eens redelijk. Jij stelt dat je wel graag een nieuwsitem had willen zien, ik neem aan over FOK! en 1 april, maar gelijktijdig kun je het blijkbaar niet op prijs stellen dat ik gechargeerd reageer. Vervolgens zeg je dat ik niet tegen een mening kan?quote:Op maandag 2 april 2012 10:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan zie jij 1 april grappen anders dan dat ik zie zie.
Voor mij zijn ze leuk als het grootschalig is, viel mij sowieso tegen dit jaar.
Dus voor jou lijkt het bijna zo te zijn, hoe kleine hoe leuker.
Ja, zo werkt 1 april ja....
Meningen meningen, als je niet tegen die van een ander kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |