Zijn ze ook, vind ik.quote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef TBakkert het volgende:
grappig dat je Cruijff noemt, hij heeft juist gezegd dat AZ zoiezo de winnaar van dit seizoen is.
ook al pakken ze geen prijzen.
Narsingh en Gouweleeuw ophalen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Sinds we toch kampioen worden, kunnen we ons alvast wel richten op eventueel gerichte aankopen voor volgend jaar. Iemand al ideeen?
hoezo? krijgen we 10 landskampioenschappen voor de prijs van 1?quote:Op maandag 2 april 2012 00:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan iemand de 4e ster alvast in de OP shoppen. We hebben die binnenkort nodig
En deze in de OP graag:quote:
Ik heb zowiezo wel eens gezien, maar jij maakt het helemaal bontquote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef TBakkert het volgende:
grappig dat je Cruijff noemt, hij heeft juist gezegd dat AZ zoiezo de winnaar van dit seizoen is.
ook al pakken ze geen prijzen.
komt waarschijnlijk, omdat hij moeilijk om gaat met kritiek.quote:Op maandag 2 april 2012 01:07 schreef Ethanolic het volgende:
Viel me trouwens op dat Janssen echt een stuk fitter is dan voorheen.
Dit is by far zijn beste wedstrijd voor Ajax ooit.quote:Op maandag 2 april 2012 01:07 schreef Ethanolic het volgende:
Viel me trouwens op dat Janssen echt een stuk fitter is dan voorheen.
Als je 2x achter elkaar wint krijg je er 10 omdat: uitdoelpuntquote:Op maandag 2 april 2012 00:57 schreef spiedermann het volgende:
[..]
hoezo? krijgen we 10 landskampioenschappen voor de prijs van 1?
quote:Op maandag 2 april 2012 01:49 schreef TheThirdMark het volgende:
Ajax wordt landskampioen!!!
Oh wacht, 1 April
quote:
Ik denk 1-5.quote:Op maandag 2 april 2012 01:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Wat verwachten jullie van de wedstrijd tegen Heerenveen? Heb er wel vertrouwen in, maak me alleen zorgen om het duel tussen narsingh en blind. Blind heeft wel bewezen het moeilijk te hebben tegen echte rechtsbuitens en als er een iemand een echte rechtsbuiten is, is het narsingh wel.
Heerenveen is alleen goed als ze zelf aan voetballen toekomen, en dat laat Ajax niet gebeuren. Ik heb er vol vertrouwen in.quote:Op maandag 2 april 2012 01:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Wat verwachten jullie van de wedstrijd tegen Heerenveen? Heb er wel vertrouwen in, maak me alleen zorgen om het duel tussen narsingh en blind. Blind heeft wel bewezen het moeilijk te hebben tegen echte rechtsbuitens en als er een iemand een echte rechtsbuiten is, is het narsingh wel.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162386quote:Overtuigt de Servische mandekker wel, dan sluit hij op 1 oktober (de dag dat hij achttien wordt) aan bij Ajax.
Was ook lekkere assist op De Jongquote:Op maandag 2 april 2012 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen speelde zowaar een goeie pot gisteren! Weliswaar tegen een beroerd, niet willend Heracles, maar toch.
Sowieso, nu er niet de hele tijd een speler hem vol op de huid zit en hem ruimte gaf leek het ergens op.quote:
Het kijkt wel prettiger wanneer je bij 3-0 voor niet het gevoel heb dat de tegenstander nog kans heeft op winst inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:
Het was natuurlijk een beetje een non wedstrijd gisteren maar het was wel vanaf de eerste minuut duidelijk dat er voor Heracles niets te halen viel in Amsterdam (op dat ene rare momentje na in de 3e minuut) en dat vind ik wel een positieve ontwikkeling omdat het tegen PSV ook zo bleek te zijn (niet gezien), nu hetzelfde uit tegen Heerenveen laten zien dan is het kampioenschap heel dichtbij
Mooi, zo voorkom je in ieder geval dat je over 2 of 3 jaar tien miljoen euro moet overmaken aan Groningen of Heerenveen. Ik wacht ook op de eerste quote dat hij gekozen heeft voor Ajax vanwege Sulejmani.quote:
Daar zat ik ook over na te denken. Wanneer tegenstanders fysiek spelen en veel druk zetten valt hij nooit echt op. Alleen als hij in een beter team speelt en de ruimte krijgt laat hij zien wat hij echt kan.quote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, nu er niet de hele tijd een speler hem vol op de huid zit en hem ruimte gaf leek het ergens op.
Een hoop gejank om de scheidsrechter die Vitesse v AZ floot. Volgens Arno lag het gelijkspel aan de scheids en toen v. Halst vol lof over Ajax begon te praten, begon Arno te janken over het waardeloze optreden van Heracles en vond dat het niks te maken had met de kwaliteiten van Ajax. Ging nog wat langer door, maar ik had toen al weggezapt, waardeloos programma.quote:Op maandag 2 april 2012 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet gezien, wat zei hij (ik neem aan Arno Vermeulen)?
Ik kijk er ook al een tijd niet meer naar, teveel ergernis en dan noemen mensen van andere clubs het nog wel studio Ajaxquote:Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef J2T het volgende:
[..]
Een hoop gejank om de scheidsrechter die Vitesse v AZ floot. Volgens Arno lag het gelijkspel aan de scheids en toen v. Halst vol lof over Ajax begon te praten, begon Arno te janken over het waardeloze optreden van Heracles en vond dat het niks te maken had met de kwaliteiten van Ajax. Ging nog wat langer door, maar ik had toen al weggezapt, waardeloos programma.
Die Vermeulen heeft zichzelf gewoon keihard voor lul gezet gisteravond, wou zijn gelijk over Ajax maar halen en toen klapte van Halst er even met een video overheen.quote:Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef J2T het volgende:
[..]
Een hoop gejank om de scheidsrechter die Vitesse v AZ floot. Volgens Arno lag het gelijkspel aan de scheids en toen v. Halst vol lof over Ajax begon te praten, begon Arno te janken over het waardeloze optreden van Heracles en vond dat het niks te maken had met de kwaliteiten van Ajax. Ging nog wat langer door, maar ik had toen al weggezapt, waardeloos programma.
treurig inderdaad. R. de Boer reageerde heel sarcastisch dat Arno goede ogen hadquote:Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef J2T het volgende:
[..]
Goddomme zeg. Ik ergerde me hiervoor eigenlijk nooit zo aan hem, en een kritisch tegengeluid kan ik wel waarderen, zeker in dat hele Cruijff-verhaal, maar hij sloeg helemaal door gisteren. Maakte zichzelf compleet belachelijk.quote:
Is toch wel een tijdje geleden al dat hij zich belachelijk maakte met dat vermeende racisme verhaal tegen "Ik ben Raad van Commisaris" (Edje dus)quote:Op maandag 2 april 2012 11:53 schreef Saysem het volgende:
[..]
Goddomme zeg. Ik ergerde me hiervoor eigenlijk nooit zo aan hem, en een kritisch tegengeluid kan ik wel waarderen, zeker in dat hele Cruijff-verhaal, maar hij sloeg helemaal door gisteren. Maakte zichzelf compleet belachelijk.
Altijd datzelfde gezeik. PSV was niet op zijn best tegen Ajax. Manchester United was niet op zijn best tegen Ajax. Real Madrid was twee keer niet op zijn best tegen Ajax. En nu Heracles ook niet op zijn best tegen Ajax. We hebben niet alle wedstrijden gewonnen, maar misschien ligt het ook wel aan Ajax dat onze tegenstanders niet aan voetballen toe komen. Alleen dat wordt niet graag geloofd.quote:Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef J2T het volgende:
[..]
Andere media maken zich weer belachelijk door helemaal naar de andere kant door te slaan.quote:Op maandag 2 april 2012 11:53 schreef Saysem het volgende:
[..]
Goddomme zeg. Ik ergerde me hiervoor eigenlijk nooit zo aan hem, en een kritisch tegengeluid kan ik wel waarderen, zeker in dat hele Cruijff-verhaal, maar hij sloeg helemaal door gisteren. Maakte zichzelf compleet belachelijk.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:51 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Altijd datzelfde gezeik. PSV was niet op zijn best tegen Ajax. Manchester United was niet op zijn best tegen Ajax. Real Madrid was twee keer niet op zijn best tegen Ajax. En nu Heracles ook niet op zijn best tegen Ajax. We hebben niet alle wedstrijden gewonnen, maar misschien ligt het ook wel aan Ajax dat onze tegenstanders niet aan voetballen toe komen. Alleen dat wordt niet graag geloofd.
Dat moet een typ- of meetfout zijn. Bailey behaalde tijdens zijn 100 meter een topsnelheid van iets meer dan 43kmph. Dan gaat het er bij mij niet in dat Blind zonder speciaal schoeisel, een ideale ondergrond, een rechte lijn en een volle focus op snelheid toch nog 41kmph haalt. Als het wel zo is dan kan hij beter een andere sport gaan beoefenen.quote:
He, dit heb ik ook gezegd; dus doe mijn naam er ook even bij als je wil.quote:Op maandag 2 april 2012 13:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat moet een typ- of meetfout zijn. Bailey behaalde tijdens zijn 100 meter een topsnelheid van iets meer dan 43kmph. Dan gaat het er bij mij niet in dat Blind zonder speciaal schoeisel, een ideale ondergrond, een rechte lijn en een volle focus op snelheid toch nog 41kmph haalt. Als het wel zo is dan kan hij beter een andere sport gaan beoefenen.
Gewoon allebei shirtje uit eind in de 90ste minuutquote:Op maandag 2 april 2012 13:06 schreef J2T het volgende:
Toch jammer dat Dost geen geel heeft gepakt. Jantje en Anita op scherp, dus zij moeten iig een tactische gele kaart pakken tegen Heerenveen zodat zij weer met een schone lei beginnen.
1 aprilquote:Op maandag 2 april 2012 13:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat moet een typ- of meetfout zijn. Bailey behaalde tijdens zijn 100 meter een topsnelheid van iets meer dan 43kmph. Dan gaat het er bij mij niet in dat Blind zonder speciaal schoeisel, een ideale ondergrond, een rechte lijn en een volle focus op snelheid toch nog 41kmph haalt. Als het wel zo is dan kan hij beter een andere sport gaan beoefenen.
Gewoon alles winnenquote:Op maandag 2 april 2012 13:34 schreef Sala-adin het volgende:
Gewoon winnen van Heerenveen en minstens een gelijkspel tegen Twente dan kunnen we lam worden
Of je reageert even normaal.quote:Op maandag 2 april 2012 13:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, dit heb ik ook gezegd; dus doe mijn naam er ook even bij als je wil.
quote:
Met deze post was niks mis dus hoeft ajacied4lf niet zo kansloos te reageren. Oh, en klachten over moderatie in het FB topic.quote:Op maandag 2 april 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jij kent de user Guidetti net zo goed als wij dus doe zelf niet zo kinderachtig en ga Helpmefok modereren als je je toch verveelt
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 02-04-2012 om 15:43:20Nieuw op Ajax1.nl: Valencia staakt onderhandelingen met Ajax - http://t.co/fIVB3qTb #Ajax reageer retweet
Lijkt me ook niet, die zijn technisch faillietquote:Op maandag 2 april 2012 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Valencia is ook niet de club waar hij moet willen spelen
Klopt, maar Ajax moet wel even miljoenen gaan vangen.. en dat leek te kunnen bij Valencia.quote:Op maandag 2 april 2012 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Valencia is ook niet de club waar hij moet willen spelen
Van der Wiel lijkt me wel leuk voor PSG ofzo . z,on club die erg in opkomst is met een rijk verledenquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax moet wel even miljoenen gaan vangen.. en dat leek te kunnen bij Valencia.
Klote competitie, zal hem niet aanspreken denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 16:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van der Wiel lijkt me wel leuk voor PSG ofzo . z,on club die erg in opkomst is met een rijk verleden
het geld en zijn medespelers wel.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klote competitie, zal hem niet aanspreken denk ik.
31 maart. Ze zijn al bijna uitverkocht, alleen de dure kaarten van 60 euro + zijn over.quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Iemand enig idee wanneer de kaarten voor Ajax - VVV in de verkoop gaan voor seizoenskaarthouders?
Veel negers, vindt hij niet erg.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klote competitie, zal hem niet aanspreken denk ik.
Klopt. maar zal het geld zoveel meer zijn dan een club in Engeland of Spanje?quote:
de topclubs willen hem denk ik niet . en PSG kan heel veel geld uitgeven als het wilt.quote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. maar zal het geld zoveel meer zijn dan een club in Engeland of Spanje?
Ik zou voor Spanje kiezen.
Klopt, we zullen zien. Als ik hem was zou ik eerder voor Spanje, Engeland of Duitsland kiezen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
de topclubs willen hem denk ik niet . en PSG kan heel veel geld uitgeven als het wilt.
Als je het echte goede leven wilt is Parijs en veel geld ook niet misquote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, we zullen zien. Als ik hem was zou ik eerder voor Spanje, Engeland of Duitsland kiezen.
London en veel geld is dan beter.quote:Op maandag 2 april 2012 16:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als je het echte goede leven wilt is Parijs en veel geld ook niet mis
Iets minder geld en Engelandquote:Op maandag 2 april 2012 16:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als je het echte goede leven wilt is Parijs en veel geld ook niet mis
Ik vind Amsterdam leuker dan parijs.quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mwa vind Parijs mooier dan al die regen enzo
Dit.quote:
Parijs is wel leuk om er een weekje op vakantie te gaan. Maar daar wonen, weet niet of dat zoo geweldig is..quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mwa vind Parijs mooier dan al die regen enzo en de mode spreekt hem wel aan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |