Wij hebben een Boba en vinden hem beiden fijn dragen.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef flugeltje het volgende:
Grmbl, zelfs mét instructievideo krijg ik de ringsling niet goed aan...
Binnenkort nog ergens een draagmeet?
Nou vooruit dan, ik ookquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef Lamb29 het volgende:
Heb hier trouwens een minimonky liggen.. Qua vorm lijkt dat wel op een ringsling?
Heb hem eigelijk niet meer gebruikt sinds O. groter is.... Ook nog de moeite om te proberen in heupzit dus? Nooit geprobeerd omdat het me zo zwaar leek voor mijn rug?
Ja hoiquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef flugeltje het volgende:
Grmbl, zelfs mét instructievideo krijg ik de ringsling niet goed aan...
Binnenkort nog ergens een draagmeet?
quote:Op donderdag 19 april 2012 11:04 schreef CrazyMoon het volgende:
Lucas vanmorgen weer in de bondolino (nu al elke dag vanaf zaterdag, moet de 6 euro er natuurlijk wel uithalen haha)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blijf het een super ding vinden, die ik zeker ga kopen (als ik weer geld heb..)
Ah oke, da's prima dan!quote:Op donderdag 19 april 2012 13:54 schreef CrazyMoon het volgende:
Ja, ik heb eerst een knoop en daarna een strik omdat de banden te lang zijn, en net te kort om achter een knoop te maken
Ja hoi. Wel dus hè.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:28 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
mag hier hoor, maar volgens mij niet zoveel animo....
In elk geval een Bondolino, 2 maten Wompat, ringsling en nog een stuk of wat doeken in verschillende matendus opties om te oefenen genoeg!
Dat is wel het argument waar mensen vaak op uitkomenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:12 schreef CrazyMoon het volgende:
Maar de ander begon ook van, "ach, ze worden toch gewoon verkocht, dus dan zal het wel goed zijn" :S
Dus ik zei, "Sigaretten worden ook gewoon verkocht, maar is dat goed voor je?"
Maar goed, ik zei maar dat ze het zelf moesten weten, iedereen z'n keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |