Dat wil ik wel. Is hij op reis?quote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef mrien het volgende:
Kyara en vanyel jullie kunnen als jullie willen (en hij nog niet opgestuurd is naar mij) mijn manduca nog proberen als jullie willen
Ik vind horizontaal mooier. Deze had ik besteld:quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef Takkembah het volgende:
Holy crap, is dat Lex? Wat is ie al snel groot aan het worden
Ik laat mijn Symphuo ombouwen tot een wompat denk ik. Met mijn wispelturige peuter die doek in doek uit wil is dat wel handig.
Enige twijfel nu: horizontaal of verticaal. Normaal gaan de girasolletjes verticaal, maar ik weet niet of dat bij de Symphuo heel mooi is.
Dus horzintaal of verticaal? Iemand bedenkingen? Ik hoor het graag. Ik loop een beetje vast op mijn eigen ideeën.
Ik heb een ringsling die ik niet gebruik. Als ze van mijn formaat is, mag ze hem overnemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft iemand toevallig tips voor merknamen & soorten van een ringsling. En misschien zelfs een goede tip, voor een webwinkel in Engeland. Een vriendin van mij zit erover na te denken om zoiets te kopen. Ik denk dat zij geen doek wil, maar liever iets waar je je kind sneller en gemakkelijker in en uit kan halen, dan als je knoopt.
Davinia, dankje, heb jij misschien een fototje voor mij en een indicatie voor de prijs. Dan vraag ik het gewoon aan haar. Ik kan het haar dan gewoon opsturen. Als ik het foto en prijs heb, dan zal ik het aan haar voorleggen. Kan zij zelf besluiten, wat zij wil.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:25 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik heb een ringsling die ik niet gebruik. Als ze van mijn formaat is, mag ze hem overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |