quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef livelink het volgende:
Bij Vince twijfel ik nog niet hoor. Vorige week was het zo duidelijk dat hij een relatie heeft gehad met Alana. Misschien heeft Alana de homo in hem wel naar boven gebracht, dat kan natuurlijk wel.
Jupquote:
Na 10 keer 10 push-ups wil je niet meer hoorquote:
Want alle andere talen spreek je al vloeiend?quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef Burner82 het volgende:
Finsde enige taal die ik nog ooit eens wil leren
Inderdaadquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef WillemijnB het volgende:
Zo'n sanctie had ik vóór dit programma begon meer van Vincent verwacht dan van Jaakko.
Nee, maar die boeien me ook nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Want alle andere talen spreek je al vloeiend?
Dat dieet is meer strafkamp.... die mensen hebben energie nodig... niet low-fat low calorie eten...quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat dieet enzo wat Vince heeft ingevoerd is ook al zo
Inderdaad, snap de hele redenatie van hem niet.quote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat dieet is meer strafkamp.... die mensen hebben energie nodig... niet low-fat low calorie eten...
Nee, een beetje een Shaker-instelling.quote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik geloof toch dat ik als danser ook het liefst bij Jaakko zou willen zitten. Die Minhee vind ik echt te heftig hoor. Zo normaal is het toch niet dat je met brandwonden en overal pijn moet dansen?
Nou... ik heb een lange tijd vechtsporten gedaan... Daar werd je gewoon sowieso geacht aanwezig te zijn.. geblesseerd of niet.. al zit je maar op de bank...quote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik geloof toch dat ik als danser ook het liefst bij Jaakko zou willen zitten. Die Minhee vind ik echt te heftig hoor. Zo normaal is het toch niet dat je met brandwonden en overal pijn moet dansen?
Bij Jaakko of Thom...quote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef livelink het volgende:
Nu je 't zegt, mijn judoleraar boeide 't ook niet als je schuurplekken kreeg van het over de mat naar de overkant kruipen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou... ik heb een lange tijd vechtsporten gedaan... Daar werd je gewoon sowieso geacht aanwezig te zijn.. geblesseerd of niet.. al zit je maar op de bank...
En als je nog kunt zeggen dat je niet meer kunt... kun je nog....
Als M-H reëel zou zijn, zou ik er geen moeite mee hebben met haar harde stijl...quote:Op zondag 1 april 2012 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij Jaakko of Thom...![]()
Met zo'n type als M-H zou ik al snel klaar zijn..
Als ik niet het ritmegevoel van een dodo zou hebben gehad dan had ik ook graag in één van die teams willen zitten!quote:Op zondag 1 april 2012 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij Jaakko of Thom...![]()
Met zo'n type als M-H zou ik al snel klaar zijn..
En dan zijn wij niet eens topsporters... Mijn zus zit in de topsport... en dat is gewoon: Doorgaan... iig tot je iets kneust of breektquote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, mijn judoleraar boeide 't ook niet als je schuurplekken kreeg van het over de mat naar de overkant kruipen.Ikzelf ook niet trouwens, kwam ik thuis en vroeg m'n vriend zich af wat ik vredesnaam gedaan had tijdens m'n training.
Jaren 50 discoquote:
Zeg, dat weet jij helemaal niet!quote:Op zondag 1 april 2012 21:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dan zijn wij niet eens topsporters... Mijn zus zit in de topsport... en dat is gewoon: Doorgaan... iig tot je iets kneust of breektEn zo was mijn sensei ook...
Ik had een oud-commando als gym-leraarquote:Op zondag 1 april 2012 21:12 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Zeg, dat weet jij helemaal niet!![]()
Nee hoor, geintje. Ik ben helaas verre van een topsporter. Mijn docent heeft ooit een Olympische medaille gewonnen en die win je echt niet als je bij elk pijntje meteen stopt. Verklaart ook meteen zijn instelling als docent.
Ondanks dat ik het wel leuk vond, moet ik je daar wel gelijk in geven... en dan vloog er ook nog een paraplu mis...quote:Op zondag 1 april 2012 21:13 schreef livelink het volgende:
Tja, wat moet ik er van zeggen. Ik verloor het geheel totaal uit het oog.
En wat Michel zei, de jassen bedekten teveel de lichamen van de dansers..quote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het wel leuk vond, moet ik je daar wel gelijk in geven... en dan vloog er ook nog een paraplu mis...
quote:
Dan liever thom idd die wint... en raoul naar vincentquote:
Ik ging er van uit dat dat bedoeld werd met: het geheel uit het oog verliezenquote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
En wat Michel zei, de jassen bedekten teveel de lichamen van de dansers..
Owjaquote:Op zondag 1 april 2012 21:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat dat bedoeld werd met: het geheel uit het oog verliezen
quote:
Waarom wint issuebelle altijd?quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef livelink het volgende:
Een groepsverkrachting als choreo. Ook apart.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef livelink het volgende:
Iets te geweldadig voor mij. Vind ik niet leuk.
qft..quote:
Je was me net voor.quote:
Een zanger gaat voor emotie... M-H had dat wel... (net zoals issuebellequote:
Twijfels over de geaardheid van Vincent, een groepsverkrachting als choreo... Ehm, vergeet ik nog iets?quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
Mooi dat Waylon mag jureren, heeft z'n strepen wel verdient met z'n bijdrage aan het Nationaal Russisch ballet en heeft de grootste breakdancers de beste moves geleerd.
Wel 2 keer degene die in een winnend team heeft gezeten....quote:Op zondag 1 april 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
Nou lekker om 2x als ruilobject gebruikt te worden..
quote:
Ja die rooie is echt slecht. Volgens mij zit ik ongeveer op hetzelfde niveauquote:Op zondag 1 april 2012 23:32 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
[..]![]()
Ik baal ervan dat Michel zo'n slechte dansers heeft. Lizzie heeft de uitstraling en dansmoves van een slordige dekzwabber en zijn hiphopper werkt nix gracieus af + is vaak asynchroon.
Het is nog niet zo'n probleem als bij Thom, but still.. bah.
Ik keek echt uit naar zijn choreo's, en nu zit daar een fikse rem op.
Nope, gaat me weer niet lukkenquote:
Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik had ook hele hoge verwachtingen van Michel, maar volgens mij laat hij zich behoorlijk tegenhouden door zijn 'slechte(re)' dansers. En Lizzy idd, wat is dat?!quote:Op zondag 1 april 2012 23:32 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
[..]![]()
Ik baal ervan dat Michel zo'n slechte dansers heeft. Lizzie heeft de uitstraling en dansmoves van een slordige dekzwabber en zijn hiphopper werkt nix gracieus af + is vaak asynchroon.
Het is nog niet zo'n probleem als bij Thom, but still.. bah.
Ik keek echt uit naar zijn choreo's, en nu zit daar een fikse rem op.
Nope. Niemand wou haar behalve Michel, maar er staat ergens te lezen in haar profiel dat ze al eerder met hem had samengewerkt, vandaar wss zijn keuze. Ze mag mss erg mooie lange benen hebben die ze ook nog hoog kan opgooien, maar alles ter hoogte van haar schouders en nek loopt mis. Ik herinner me nog een jongen die auditie deed (een Canadees?) die ook fantastische benen had, maar ook bij hem liep het vanboven mis (meer een geval van slechte lichaamsbouw bij hem dan onkunde, mr soit) en hij heeft het niet gehaald hoewel hij nog ettelijke niveaus boven haar uittorende. Michel heeft zichzelf lelijk in de voet geschoten met dat wicht.quote:Op maandag 2 april 2012 08:09 schreef livelink het volgende:
Het viel me deze week ineens op dat Lizzie zelfs heel lelijk loopt. Het zag er echt niet uit in deze laatste choreografie. Ik kan me haar auditie niet herinneren, maar was ze daar dan zo goed?
Nah, dat kan toch niet!quote:Op zondag 8 april 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net thuis van een paas etentje.. en kijk vanavond Van God Los
Dat zou wel leuk zijn ja. Ik hoop stiekem dat die auto niet door de deur past.quote:Op zondag 8 april 2012 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik hoop echt dat niet Minhee of Vincent wint dit keer. Gewoon om wat spannende wissels mee te maken. Zowel Jaako, Thom als Michel willen vast wel een danser kwijt.
Oeh dat zou ook wel gaaf zijn inderdaad!quote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als Thom nog even wint en Raoul ruilt. Ben benieuwd hoe de choreograaf die hem krijgt met hem om zal gaan!
Ze is niet neergestort, dus in die zin ging ie wel goedquote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef WillemijnB het volgende:
Jammer dat die lift niet goed ging, verder vond ik deze choreo 't leukst tot nu toe.
inderdaad veel dramaquote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Kimbell het volgende:
Is dit niet wat veel drama? Of ben ik nu heel ongevoelig?
Ik wou net hetzelfde zeggen hoor! Mijn goed zegquote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef Kimbell het volgende:
Is dit niet wat veel drama? Of ben ik nu heel ongevoelig?
Dat zeker, maar gelukkig is Thom die ballast van Raoul kwijt.quote:Op zondag 8 april 2012 21:38 schreef AlexanderC het volgende:
Raoul is eigenlijk wel een goeie aanwinst voor team Vincent denk ik
twitter:IrisSmiley twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:36:34Drama bij #tudb en geen Adèle of Birdy ... I'm confused! reageer retweet
Zeker wel, ook omdat ze iedere week een hiphop routine moeten dansen. Het is niet zo dat hij opeens met iemand van een tegenovergestelde stijl zit opgescheept.quote:Op zondag 8 april 2012 21:38 schreef AlexanderC het volgende:
Raoul is eigenlijk wel een goeie aanwinst voor team Vincent denk ik
Ik verwachte ook Birdyquote:Op zondag 8 april 2012 21:42 schreef WillemijnB het volgende:
twitter:IrisSmiley twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:36:34Drama bij #tudb en geen Adèle of Birdy ... I'm confused! reageer retweet
Vorig jaar vond ik het helaas bovengemiddeld veel hiphopquote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef WillemijnB het volgende:
Volgende week liveshows. Ik ben benieuwd welke stijlen ze moeten dansen!
Jaaaaaaaaaaaajaaaa. Alsof hij niet Lieke had geruild voor Saartje als ie weer de kans had gekregen. Ondanks zijn opmerking over Saartje bij de choreo van Min-Hee.twitter:VINCENTVIANEN twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:49:01k ga DenDen missen in ons team. We zijn familie en vrienden & daarom is de inslag groot! We wilden dit graag samen doen. #TeamVincent #TUDB reageer retweet
wat een huilie zegquote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef WillemijnB het volgende:
Jaaaaaaaaaaaajaaaa. Alsof hij niet Lieke had geruild voor Saartje als ie weer de kans had gekregen. Ondanks zijn opmerking over Saartje bij de choreo van Min-Hee.twitter:VINCENTVIANEN twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:49:01k ga DenDen missen in ons team. We zijn familie en vrienden & daarom is de inslag groot! We wilden dit graag samen doen. #TeamVincent #TUDB reageer retweet
twitter:odaa4 twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:59:11OMFG t is echt ver-schrik-ke-lijk dat Raoul is ingeruild voor DanDan =( GO TEAM @VINCENTVIANEN #tudb reageer retweet
quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef Ang3l het volgende:Ach ja, meneer "ik heb overal een basis van". Ik heb nog meer ballet-basis dan jij, dodo! En ik kan er al niks van
quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef Ang3l het volgende:
En wat zal Vincent baaaaaaaaaaalen. En die Raoul.... dat je dan in een team terecht komt waarvan je weet dat echt niemand je wil hebbenAch ja, meneer "ik heb overal een basis van". Ik heb nog meer ballet-basis dan jij, dodo! En ik kan er al niks van
Hoe gaat het dan in de liveshows? Valt er elke week iemand af?quote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef WillemijnB het volgende:
Volgende week liveshows. Ik ben benieuwd welke stijlen ze moeten dansen!
twitter:TeamThomTUDB twitterde op zondag 08-04-2012 om 22:26:34Toch denk en hoop ik dat @Raoul_Mulder87 meer op zijn plek is bij VIncent dan bij ons.. The best of luck!! #TUDB reageer retweet
twitter:JuniorVanKeulen twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:27:53Hoor ik nou dat Vincent meedoet in de #TUDB choreo?! Wat ik tijdens de eerste battle zei klopt dus.. Vincent is de nieuwe Isabelle! reageer retweet
Hoop berichten op Twitter!twitter:TeamRinus twitterde op zondag 08-04-2012 om 21:17:46#tudb heb t gevoel dat Vincent betere danser is dan zijn team! Had ik niet hoeven zien, niet fair voor zijn dansers, toch? reageer retweet
Hij komt uit Antartica, dus daar zal die vreemde naam wel vandaan komenquote:Op dinsdag 10 april 2012 07:11 schreef loezzzje het volgende:
Idd wat een drama zeg. Hij kan toch gewoon blijven dansen, ook al is het bij een ander teamDeze kans zat er gewoon in. Raoul past denk ik wel goed bij Vincent. Hoe Denden bij Thom past zullen we zien. Thom weet tenslotte ook niet of Denden wel beter in ballet is.
Is dat trouwens zijn echte naam? Denden. Ik vind het maar een rare naam
Anneke heb ik volgens mij al bij SYTYCD gezien of vergis ik me nou heel erg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:40 schreef jcdragon het volgende:
Het was zoveel drama dan DenDen beter bij Team Vincent had kunnen blijven. Ze hebben toch best wel veel tijd met elkaar doorgebracht. Verder weet Thom niet hoe DenDen bij zijn team past. Thom had niet voor Raoul moeten kiezen ook al had hij gezegd dat hij de basis beheerst.Hij twijfelde tijdens de auditie toch al.
Ik denk wel dat we een paar dansers terug zullen zien in de liveshow in het volgend seizoen van SYTYCD. DenDen, Anneke, misschien nog anderen.
Oh, ja dat zal het hem zijn dan jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Hij komt uit Antartica, dus daar zal die vreemde naam wel vandaan komen
Neem je Peking Express op, dat is toch niet live.quote:Op zondag 15 april 2012 19:16 schreef loezzzje het volgende:
Wordt weer opnemen vanavond want Peking Express
Ja maar dat wil mijn vriend zienquote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Neem je Peking Express op, dat is toch niet live.
Dadelijk komt Darth Vader op de muziek af...quote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef WillemijnB het volgende:
Altijd maar weer dit 'spannende' muziekje. Irritant!
Kijken we al naarquote:
Ik ga voor Thom, Denden is wel lekkerquote:
Daar kun je niet op stemmen hequote:
Rinusquote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Burner82 het volgende:
Issuebelle.... Welke kerel heeft haar zoveel pijn gedaan dat ze dit gemaakt heeft?
SM-meesteres... Haar eigen persoonlijkheid..quote:
geen idee, ik kijk alleen naar dat geval op haar hoofdquote:
Denden is Heetheet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga voor Thom, Denden is wel lekker
Ja, vincent heeft een beetje afgedaan bij mij... Ook het overklassen van zijn eigen team bij de laatste show....quote:
Na al die jaren, zijn we het een keer eens?quote:
Jep, bij mij ook. Hoe beter ik 'm leer kennen in de show, hoe erger hij me tegenvalt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, vincent heeft een beetje afgedaan bij mij... Ook het overklassen van zijn eigen team bij de laatste show....
Dat is hij toch..quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef WillemijnB het volgende:
"Waardoor ik eigenlijk werd neergezet als niets-kunner". Pffft, dat was z'n eigen schuld!
Zo een show laat toch maar een klein gedeelte zien van Vincent.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Jep, bij mij ook. Hoe beter ik 'm leer kennen in de show, hoe erger hij me tegenvalt.
Bij mij ook..quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, vincent heeft een beetje afgedaan bij mij... Ook het overklassen van zijn eigen team bij de laatste show....
Zeker, al heeft Thom er veel energie ingestoken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef Kimbell het volgende:
Tof voor Raoul dat hij nu eens wel tot zijn recht komt
Alleen als ie z'n eigen ding mag doen. Dat liet thom hem steeds doen en Vincent net ook. Dus ben benieuwd naar de rest.quote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef Kimbell het volgende:
Tof voor Raoul dat hij nu eens wel tot zijn recht komt
Thom is ook sympathiekquote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef WillemijnB het volgende:
Wel mooi dat Thom de boel nog even genuanceerd heeft!
Dat wil je niet zien denk ik. Vast veel dramaquote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze was echt heel vet. Ben wel benieuwd naar het proces, maar dat zien we niet meer.
Ik leef op drama!quote:Op zondag 15 april 2012 20:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat wil je niet zien denk ik. Vast veel drama
Ik vrees dat dat net zo een drama gaat worden. Hij is niet goed in andere dingen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als ie z'n eigen ding mag doen. Dat liet thom hem steeds doen en Vincent net ook. Dus ben benieuwd naar de rest.
Juistquote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef WillemijnB het volgende:
Wel mooi dat Thom de boel nog even genuanceerd heeft!
twitter:DanKaraty twitterde op zondag 15-04-2012 om 20:40:16Wow! Team Vincent - Insanity!!! #TUDB reageer retweet
Jaakkobelle...quote:
Ik ben een beetje de Latin kwijt bij Jaakko...quote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou meestal niet van groeps choreografie bij Latin en vind t nog steeds dom dat t teams zijn met een oneven aantal dansers.... Maar dit was echt heel mooi.
M'n ogen gingen echter niet van de hoofdpersoon af. Beetje een solo dus.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou meestal niet van groeps choreografie bij Latin en vind t nog steeds dom dat t teams zijn met een oneven aantal dansers.... Maar dit was echt heel mooi.
M'n ogen gingen echter niet van de hoofdpersoon af. Beetje een solo dus.
Ik denk dat dat het probleem is idd. Ik verwacht meer happy happy joy joy swingend sexy snel Latin...quote:Op zondag 15 april 2012 20:52 schreef HalloLobbes het volgende:
Hmmm, ik had toch meer Latin verwacht à la KoemRoen. Dit was toch wat meer Modern met wat Latin invloeden. Jammer...
Ik heb geen ideequote:
Ik dacht dat hij met die Alana horizontaal gedanst hadquote:
Latin heeft ook langzame dansen. Zoals dus een rumba.quote:Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het probleem is idd. Ik verwacht meer happy happy joy joy swingend sexy snel Latin...
Hmmz. Ik denk van niet. Gewoon een slappe glijder Romeo.quote:Op zondag 15 april 2012 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMijn gaydar is kapot... Ang3l, wat zeg jij?
Dat dacht ik ook, maar mijn gay dar heeft ernstige twijfels..quote:Op zondag 15 april 2012 20:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij met die Alana horizontaal gedanst had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |