quote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef livelink het volgende:
Bij Vince twijfel ik nog niet hoor. Vorige week was het zo duidelijk dat hij een relatie heeft gehad met Alana. Misschien heeft Alana de homo in hem wel naar boven gebracht, dat kan natuurlijk wel.
Jupquote:
Na 10 keer 10 push-ups wil je niet meer hoorquote:
Want alle andere talen spreek je al vloeiend?quote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef Burner82 het volgende:
Finsde enige taal die ik nog ooit eens wil leren
Inderdaadquote:Op zondag 1 april 2012 20:58 schreef WillemijnB het volgende:
Zo'n sanctie had ik vóór dit programma begon meer van Vincent verwacht dan van Jaakko.
Nee, maar die boeien me ook nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Want alle andere talen spreek je al vloeiend?
Dat dieet is meer strafkamp.... die mensen hebben energie nodig... niet low-fat low calorie eten...quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat dieet enzo wat Vince heeft ingevoerd is ook al zo
Inderdaad, snap de hele redenatie van hem niet.quote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat dieet is meer strafkamp.... die mensen hebben energie nodig... niet low-fat low calorie eten...
Nee, een beetje een Shaker-instelling.quote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik geloof toch dat ik als danser ook het liefst bij Jaakko zou willen zitten. Die Minhee vind ik echt te heftig hoor. Zo normaal is het toch niet dat je met brandwonden en overal pijn moet dansen?
Nou... ik heb een lange tijd vechtsporten gedaan... Daar werd je gewoon sowieso geacht aanwezig te zijn.. geblesseerd of niet.. al zit je maar op de bank...quote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik geloof toch dat ik als danser ook het liefst bij Jaakko zou willen zitten. Die Minhee vind ik echt te heftig hoor. Zo normaal is het toch niet dat je met brandwonden en overal pijn moet dansen?
Bij Jaakko of Thom...quote:Op zondag 1 april 2012 21:03 schreef livelink het volgende:
Nu je 't zegt, mijn judoleraar boeide 't ook niet als je schuurplekken kreeg van het over de mat naar de overkant kruipen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou... ik heb een lange tijd vechtsporten gedaan... Daar werd je gewoon sowieso geacht aanwezig te zijn.. geblesseerd of niet.. al zit je maar op de bank...
En als je nog kunt zeggen dat je niet meer kunt... kun je nog....
Als M-H reëel zou zijn, zou ik er geen moeite mee hebben met haar harde stijl...quote:Op zondag 1 april 2012 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij Jaakko of Thom...![]()
Met zo'n type als M-H zou ik al snel klaar zijn..
Als ik niet het ritmegevoel van een dodo zou hebben gehad dan had ik ook graag in één van die teams willen zitten!quote:Op zondag 1 april 2012 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij Jaakko of Thom...![]()
Met zo'n type als M-H zou ik al snel klaar zijn..
En dan zijn wij niet eens topsporters... Mijn zus zit in de topsport... en dat is gewoon: Doorgaan... iig tot je iets kneust of breektquote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, mijn judoleraar boeide 't ook niet als je schuurplekken kreeg van het over de mat naar de overkant kruipen.Ikzelf ook niet trouwens, kwam ik thuis en vroeg m'n vriend zich af wat ik vredesnaam gedaan had tijdens m'n training.
Jaren 50 discoquote:
Zeg, dat weet jij helemaal niet!quote:Op zondag 1 april 2012 21:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En dan zijn wij niet eens topsporters... Mijn zus zit in de topsport... en dat is gewoon: Doorgaan... iig tot je iets kneust of breektEn zo was mijn sensei ook...
Ik had een oud-commando als gym-leraarquote:Op zondag 1 april 2012 21:12 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Zeg, dat weet jij helemaal niet!![]()
Nee hoor, geintje. Ik ben helaas verre van een topsporter. Mijn docent heeft ooit een Olympische medaille gewonnen en die win je echt niet als je bij elk pijntje meteen stopt. Verklaart ook meteen zijn instelling als docent.
Ondanks dat ik het wel leuk vond, moet ik je daar wel gelijk in geven... en dan vloog er ook nog een paraplu mis...quote:Op zondag 1 april 2012 21:13 schreef livelink het volgende:
Tja, wat moet ik er van zeggen. Ik verloor het geheel totaal uit het oog.
En wat Michel zei, de jassen bedekten teveel de lichamen van de dansers..quote:Op zondag 1 april 2012 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het wel leuk vond, moet ik je daar wel gelijk in geven... en dan vloog er ook nog een paraplu mis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |