quote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha je clubbie gaat geen kampioen worden
FAIL
Successupporters
Zie m'n voorlaatste post in het vorige topicquote:
Verander die TT gewoon sahbiquote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is er weer zo een van "Liever een andere club dan Ajax".
Twente gaat toch volgend seizoen naar de Bundesliga.quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een faler ben je toch ts, fan zijn van Twente maar AZ steunnen
De 'echte' voetbal fans.quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is er weer zo een van "Liever een andere club dan Ajax".
Nee joh, ieder z'n ding.quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verander die TT gewoon sahbi
quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze geen principes
Oh. Wat zoeken ze daar dan? Een cliche?quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente gaat toch volgend seizoen naar de Bundesliga.
Daarom ook. Al doen ze t op zn Italiaans, interesseert me echt geen reet. Als ze maar door gaan!quote:Op zondag 1 april 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Valencia heeft het moeilijk de laatste tijd.
Ben je bij je oma langsgeweest en heb je iets teveel suiker binnen van al die snoepjes ofzo? Mijn god zeg...quote:
Ik ben altijd voor Twentequote:
quote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Bombvis het volgende:
TS is aan het trollen, dat gaf die al aan in het vorige topic
quote:Op zondag 1 april 2012 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Goede TT, beetje tegenwicht na na die 300 Ajax-topic TT's mag wel
Bijna wel.quote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]denken dat de TT all1 toepasbaar is op Ajax
Zeggen dat dat niet zo isquote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]denken dat de TT all1 toepasbaar is op Ajax
In deze pot wel, ik heb niks met Vitas. Ik zie Twente ook geen kampioen worden, gezien het wedstrijdbeeld enzo. En ach, de doelstelling is eerste vierquote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Driedubbelepirouette van Esteban
110% Anti-Ajaxquote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In deze pot wel, ik heb niks met Vitas. Ik zie Twente ook geen kampioen worden, gezien het wedstrijdbeeld enzo. En ach, de doelstelling is eerste vierDan mag AZ van mij kampioen worden.
hihi.quote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In deze pot wel, ik heb niks met Vitas. Ik zie Twente ook geen kampioen worden, gezien het wedstrijdbeeld enzo. En ach, de doelstelling is eerste vierDan mag AZ van mij kampioen worden.
Zeg nou maar gewoon iedereen behalve Ajax.quote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je het Ajax niet gunt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man hoeveel clubs kunnen er kampioen worden en zijn er blij als AZ eens wat punten laat liggen?quote:
Man hoeveel clubs kunnen er kampioen worden en zijn er blij als AZ eens wat punten laat liggen?quote:
Obvious troll enzo.. Je had het in het vorige topic niet moeten aangevenquote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar ging het niet over, het ging over dat alle TT van toepassing waren op ajaxquote:Op zondag 1 april 2012 18:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man hoeveel clubs kunnen er kampioen worden en zijn er blij als AZ eens wat punten laat liggen?
[..]
Man hoeveel clubs kunnen er kampioen worden en zijn er blij als AZ eens wat punten laat liggen?Jou cluppie ook hoor.
fixedquote:
Altijd en overal Ajax bijhalen als iemand het over andere clubs heeftquote:
Eerder lachwekkendquote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is gewoon pijnlijk om te zien hoe bepaalde mensen meer anti-ajax zijn dan pro-hun eigen clubbie.
Feels bad man
En dat is ook zo. Heel m'n twitter en Facebook worden nu al weer besmeurt met succes-supporters waarvan ik niet eens wist dat ze voetbal leuk vinden.quote:Op zondag 1 april 2012 18:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon iedereen behalve Ajax.
quote:Op zondag 1 april 2012 18:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar ging het niet over, het ging over dat alle TT van toepassing waren op ajax
quote:
Nobody likes us, and we don't care?quote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ajax mag gewoon gehaat worden. Niet zeuren.
quote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat is ook zo. Heel m'n twitter en Facebook worden nu al weer besmeurt met succes-supporters waarvan ik niet eens wist dat ze voetbal leuk vinden.
Andere clubs haten...quote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ajax mag gewoon gehaat worden. Niet zeuren.
Het ging niet om die ene TTquote:Op zondag 1 april 2012 18:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man hoeveel clubs kunnen er kampioen worden en zijn er blij als AZ eens wat punten laat liggen?
[..]
Man hoeveel clubs kunnen er kampioen worden en zijn er blij als AZ eens wat punten laat liggen?Jou cluppie ook hoor.
Neem eens andere vrienden dan kneus als je het zo erg vindtquote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat is ook zo. Heel m'n twitter en Facebook worden nu al weer besmeurt met succes-supporters waarvan ik niet eens wist dat ze voetbal leuk vinden.
Nou nou nou nou nou...quote:Op zondag 1 april 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem eens andere vrienden dan kneus als je het zo erg vindt
Ajacieden.quote:Op zondag 1 april 2012 18:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Door de arrogantie van de Ajaxieden vraag je er ook om, al is het alleen maar om te trollen bij vele.
Over anderhalve week andersom. Jij een topdag, ajax een faal woensdag, teken ik voorquote:Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb echt een faal zondagBlij dat Ajax dat niet had!
[..]
[..]
Precies.quote:Op zondag 1 april 2012 18:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Door de arrogantie van de Ajaxieden vraag je er ook om, al is het alleen maar om te trollen bij vele.
Da's al de 2e of 3e post van me die je fixedquote:
lucky ajaxquote:Op zondag 1 april 2012 18:17 schreef Sickert het volgende:
Gelukkig 2-2 anders hadden de huillies weer over de KNJB begonnen etc
Zorg dan zelf voor een TT.quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het ging niet om die ene TTMeer om de TT's in het algemeen. Een beetje afwisseling zou wel leuk zijn. De meeste TT's van de livetopics hadden letterlijk gebruikt kunnen worden voor het Ajax-topic.
Ja als jij het niet in 1x goed doet doen we t samen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's al de 2e of 3e post van me die je fixed
ik ben benieuwd of twente nog punten gaat pakkenquote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Ben benieuwd of ajax dit vast kan houden tot het eind.
Misschien moet hij jouw posts ook fixen, dat wordt het wellicht nog wat met je faalpostsquote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als jij het niet in 1x goed doet doen we t samen.
full time... dat de wedstrijd is afelopenquote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
Wtf is dat FT heel de tijd dan? Mis ik iets ofzo?
Full timequote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als jij het niet in 1x goed doet doen we t samen.
full timequote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb graag faal dagen als Ajax speelt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Over anderhalve week andersom. Jij een topdag, ajax een faal woensdag, teken ik voor
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende ronde gelijkspel AZ - Twente en winst Heerenveen
Teken ik voorquote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie deze jongen hopenquote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
En waarom moet dat dan gezegd worden? We zien dat toch allemaal?quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
full time... dat de wedstrijd is afelopen
en feyenoord 5equote:
Om dezelfde reden waarschijnlijk dat er een pagina vol met 'GOAL' staat als er gescoord wordt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En waarom moet dat dan gezegd worden? We zien dat toch allemaal?
quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien moet hij jouw posts ook fixen, dat wordt het wellicht nog wat met je faalposts
Dat zou helemaal fantastisch zijn jaquote:
ech wel!quote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef MouzurX het volgende:
AZ moet nog tegen PSV, Fc twente én feyenoord.. sowieso dat die geen 1ste of 2de worden.
En nog een keert Valenciaquote:Op zondag 1 april 2012 18:19 schreef MouzurX het volgende:
AZ moet nog tegen PSV, Fc twente én feyenoord.. sowieso dat die geen 1ste of 2de worden.
Daarom wijs ik je graag op je falen, ben ik voorquote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ja idd ja!
![]()
![]()
Helaas post Drizzt niet zo veel hier..
eens kijken hoorquote:
Nee. dat vergeten we niet.quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Eenskijken het volgende:
vergeet niet dat AZ het zwaar heeft en verdomme donderdag van valencia heeft gewonnen. vergeet dat ff niet he!!
quote:Op zondag 1 april 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem eens andere vrienden dan kneus als je het zo erg vindt
AZ 3 Twentequote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk volgende week:
AZ 3 Twente
HEE 2 Ajax
RKC 2 PSV
ROD 2 Fey
=
1 Ajax 61
2 AZ 58
3 PSV 57
4 FEY 57
5 Twente 56
6 Heerenveen 54
Zolang je t maar zo doet als nu vind ik t niet erg. Logisch zelfs.quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daarom wijs ik je graag op je falen, ben ik voor
ja je jankt er wel vaker overquote:
Ik zal voortaan vaker posten, schatquote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ja idd ja!
![]()
![]()
Helaas post Drizzt niet zo veel hier..
Hoi gefrustreerd zieltjequote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef Ritmo het volgende:
En ze komen weer uit alle hoeken en gaten, de succes-supportertjes van ajax
Waar waren ze 2 maanden geleden?
Hoe vaak ga je dit vandaag nog herhalen?quote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Al die Anti-Ajax sloebertjes doen me goed.
Hangt volledig van jouw berichten af of ik hatelijk moet reagerenquote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang je t maar zo doet als nu vind ik t niet erg. Logisch zelfs.Als t hatelijk wordt ofzo dan is t heul wat anders.
De EL is hooguit wat prestige betreft een groot toernooi(en handig voor de uefa cooficient), het geld dat ze met een evt halve finale ophalen is ws nog niet eens zo groot als dat een CL team ophaalt als het derde word in de poule en naar dat EL toernooi gestuurd word.quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Eenskijken het volgende:
vergeet niet dat AZ het zwaar heeft en verdomme donderdag van valencia heeft gewonnen. vergeet dat ff niet he!!
Totdat je het uit de strot komt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit vandaag nog herhalen?
Doen moppiequote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zal voortaan vaker posten, schat
quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarschijnlijk dat er een pagina vol met 'GOAL' staat als er gescoord wordt.
Echt zielige feyenoord gelul dit weerquote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef Ritmo het volgende:
En ze komen weer uit alle hoeken en gaten, de succes-supportertjes van ajax
Waar waren ze 2 maanden geleden?
Ajax 58quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk volgende week:
AZ 3 Twente
HEE 2 Ajax
RKC 2 PSV
ROD 2 Fey
=
1 Ajax 61
2 AZ 58
3 PSV 57
4 FEY 57
5 Twente 56
6 Heerenveen 54
ajax staat voor het eerst in het seizoen bovenaan en jij doet meteen weer stoerquote:
Ik zal nooit hatelijk naar andere clubs reageren. Dus is er imo ook geen rede om dat naar mij te doen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hangt volledig van jouw berichten af of ik hatelijk moet reageren
Oneluvquote:
hij is 13, laat hem manquote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ajax staat voor het eerst in het seizoen bovenaan en jij doet meteen weer stoer
Teken ik oo kvoor. Zolang Ajax maar op 1 staat vind ik alles best.quote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax 58
AZ 58
PSV 57
Heerenveen 57
Twente 56
Feyenoord 54
Deze man ging liever de Ronde van Vlaanderen kijken dan 'z'n cluppie'quote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heerenveen die alleen maar 5-1 kan verliezenquote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax 58
AZ 58
PSV 57
Heerenveen 57
Twente 56
Feyenoord 54
Teken je voor verlies Ajax? Mooi.quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teken ik oo kvoor. Zolang Ajax maar op 1 staat vind ik alles best.
Dan zal er weinig veranderen in mijn reactiesquote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal nooit hatelijk naar andere clubs reageren. Dus is er imo ook geen rede om dat naar mij te doen.
Voor het eerst dit seizoen?quote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij post liever in het feyenoord topic dan dat ie ajax kijktquote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze man ging liever de Ronde van Vlaanderen kijken dan 'z'n cluppie'
Daaromquote:Op zondag 1 april 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lucky ajax
heel het seizoen maar 5 basis spelers met blessures, dat is toch niks
quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teken ik oo kvoor. Zolang Ajax maar op 1 staat vind ik alles best.
je bent zelf een kapstokquote:
Fixedquote:Op zondag 1 april 2012 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
IDD!![]()
Al moet ik wel ff van club veranderen.
Zoals het hoort!quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan zal er weinig veranderen in mijn reacties
quote:
SPeel jij WoWquote:Op zondag 1 april 2012 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik ben hier weer weg, ik ga WoW'en 14.gif
Veel plezier!quote:Op zondag 1 april 2012 18:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik ben hier weer weg, ik ga WoW'en 14.gif
Neh, ME3quote:
Moet je ook gaan werken pauperquote:
Uhuquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dacht ik ook:P
maar wil je nog steeds een duikeendje? Ik heb je er intussen heel veel gePM'd:)
Dat zeggen ze allemaalquote:
Laat Ajax gewoon eerst maar winnen, dan is het ook niet belangrijk wat de anderen doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat de komende speelronde heel belangrijk gaat zijn... verlies je als PSV, Feyenoord, Heerenveen of Twente. En wint Ajax, dan zit je weer 6 punten achter op de koploper als twente verliest. En 7 punten als PSV, Fey of Hee verliest.
?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat Ajax gewoon eerst maar winnen, dan is het ook niet belangrijk wat de anderen doen
Er zitten geen deuren meer in jouw huis zeker?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Als ze verliezen ben je weer een goede stap verder
Ik begrijp je wel maar als je het zelf in de hand hebt kan je het beter zo laten dus gewoon alles winnenquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Als ze verliezen ben je weer een goede stap verder
Terechtquote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef FireFox1 het volgende:
Gomes word helemaal belachelijk gemaakt op EL 90 minutes![]()
![]()
Dat AZ tegen Twente, PSV en Feyenoord de volle 9 punten gaat pakken lijkt mij inderdaad zeer sterk, verder voor zowel Ajax als Feyenoord geen makkelijke uitwedstrijd volgende week woensdag maar wel eentje die beiden gewoon kunnen winnenquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
SCH wil ook eens een topper winnen.
Dost wilt het wel laten zien met zijn Ajax pyjama en Narsingh als amsterdammer ook
AZ - Twente gelijk enzo.
ik denk dat als Heerenveen wint en az-fc t gelijk wordt jij begint te huilen en de komende weken niet meer kunt slapen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat de komende speelronde heel belangrijk gaat zijn... verlies je als PSV, Feyenoord, Heerenveen of Twente. En wint Ajax, dan zit je weer 6 punten achter op de koploper als twente verliest. En 7 punten als PSV, Fey of Hee verliest.
Dat Ajax tegen Twente, Vitesse en Heerenveen de volle 9 gaat pakken lijkt me ook erg sterk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat AZ tegen Twente, PSV en Feyenoord de volle 9 punten gaat pakken lijkt mij inderdaad zeer sterk, verder voor zowel Ajax als Feyenoord geen makkelijke uitwedstrijd volgende week woensdag maar wel eentje die beiden gewoon kunnen winnen
neehoor. Ajax is dan nog steeds koploper. Zou alleen jammer zijn als de goede reeks abrupt beëindigd wordt, en we dan geen afstand kunnen nemenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik denk dat als Heerenveen wint en az-fc t gelijk wordt jij begint te huilen en de komende weken niet meer kunt slapen...
Morgenavond toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
Toch lief dat Twente fan Drizzt_DoUrden zo een TT heeft gemaakt. (met t oog op vanavond.)
Je kan het toch achter elkaar kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
19:00 AZ Alkmaar - FC Twente Enschede
20:00 NAC Breda - Heracles Almelo
20:00 RKC Waalwijk - PSV Eindhoven
20:00 Roda Kerkrade - Feyenoord Rotterdam
21:00 SC Heerenveen - Ajax Amsterdam
Wat een tijdenDan maar eerste helft AZ - Twente en 2de helft SCH - Ajax.
Zondag voelde als zaterdag, maandag voelde als zondag, dinsdag voelt als maandag. In principe is het bijna weekendquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Stomme feest dagen ook. Ben meteen kwijt welke dag het is.
Niet als hij Psv helemaal wil zien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je kan het toch achter elkaar kijken?
Nou jah, als t een beetje meezit staat PSV na 20 minuten met 3-0 voor.. Kun je schakelenquote:Op maandag 9 april 2012 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
19:00 AZ Alkmaar - FC Twente Enschede
20:00 NAC Breda - Heracles Almelo
20:00 RKC Waalwijk - PSV Eindhoven
20:00 Roda Kerkrade - Feyenoord Rotterdam
21:00 SC Heerenveen - Ajax Amsterdam
Wat een tijdenDan maar eerste helft AZ - Twente en 2de helft SCH - Ajax.
Ja maar dan eehm klopt t nog niet dat ik dacht dat t al woensdag is..quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zondag voelde als zaterdag, maandag voelde als zondag, dinsdag voelt als maandag. In principe is het bijna weekend
Hoop het.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, als t een beetje meezit staat PSV na 20 minuten met 3-0 voor.. Kun je schakelen
Of het staat 0-0 en RKC heeft de beste kansenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou jah, als t een beetje meezit staat PSV na 20 minuten met 3-0 voor.. Kun je schakelen
RKC uit.. altijd lastig. Inderdaad wel klote voor de fans van PSV en Feyenoord dat AZ - TWE en HEE-AJA om 21:00 zijnquote:
Leer eens lezen.quote:
Zeefuik, Marcellis, Vukovic ook?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet gaat PSV echt wel helpen hoor net voor het einde van het seizoen
ROD - PSV 12:30quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vuko pakt rood, waarschijnlijk
Goede vraag, wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ROD - PSV 12:30
TWE - AJA 14:30
FEY - AZ 14:30
29 April.
Welke bloedhond maakt nou deze tyfusspeelschema's
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ROD - PSV 12:30
TWE - AJA 14:30
FEY - AZ 14:30
29 April.
Welke bloedhond maakt nou deze tyfusspeelschema's
Fixed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar graag dit soort schema's
Vrijdags om 20:00 een club uit deze top 6
Zaterdags om 18:45 een club uit deze top 6
Zaterdags om 20:45 Ajax
Zondags om 12:30/14:30/16:30 een club uit deze top 6
Mits toppers als AZ-FEY, FEY-AJA etc.
quote:
Joh, echt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal lastig worden voor Excelsior om degradatie direct te voorkomen...
Gezien het programma van hun en de Graafschap. Ik denk dat ze het niet halen. De graafschap moet nog thuis tegen Utrecht én Excelsior. Utrecht is zo'n wedstrijd die GRA wel thuis wintquote:
Ik denk ook niet dat Excelsior zich nog direct kan handhaven, daarvoor heeft ADO Den Haag ook een te makkelijk programma.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal lastig worden voor Excelsior om degradatie direct te voorkomen...
ADO?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Excelsior zich nog direct kan handhaven, daarvoor heeft ADO Den Haag ook een te makkelijk programma.
Als de Graafschap zo speelt als afgelopen weken, zie ik eerlijk gezegd weinig problemen voor Excelsior om zich te handhaven. De Graafschap speelt catenaccio met een slechte verdediging, dus ja..quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het programma van hun en de Graafschap. Ik denk dat ze het niet halen. De graafschap moet nog thuis tegen Utrecht én Excelsior. Utrecht is zo'n wedstrijd die GRA wel thuis wint
Verschrikkelijk is dat altijd, dat ze dat niet veranderen bij Zwollequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, volgend seizoen lekker naar een betonnen muur kijken ipv Betonvoetbal
Volgend seizoen beginnen met FC Zwolle - De Graafschap als ze zich handhavenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat altijd, dat ze dat niet veranderen bij Zwolle
Staan er 2 handbalverdedigingen tegenover elkaar. De bal ligt dan 90 minuten op de middenstipquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend seizoen beginnen met FC Zwolle - De Graafschap als ze zich handhaven
Neehee. 2 definities van beton in die wedstrijdquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Staan er 2 handbalverdedigingen tegenover elkaar. De bal ligt dan 90 minuten op de middenstip
Sfeer ? Welke wedstrijd kijk jij ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:00 schreef Bombvis het volgende:
Ah heerlijk, ik heb voetbal zonder commentaar, kan ik tenminste echt vd sfeer genieten. En Luigi basis, die gaat NEC breken
PI's zijn af en toe heel belangrijkquote:
Daar hebben we een streamtopic voor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iemand een DM met sopcastadres voor excelsior?
Geen EL hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iemand een DM met sopcastadres voor excelsior?
kon ik niet vinden.. bedankt bombvisquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar hebben we een streamtopic voor.
Ach ja dan gooien we die er nog maar eens tegenaanquote:
Dat topic kan je dan weer hier vinden: Live wedstrijden via internet streams #46quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
kon ik niet vinden.. bedankt bombvis
Betaal je het ook?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denken dat mijn ouders altijd EL kijken. Ik kijk het iedere dag.
Nu nog scorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |