Kereltje.. kap eens met dit rare gedoe.quote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FIETSEN MET DIE TAS
SNNELE FIETSTAS
VITESSE IS IN HET FRANS SNEL
VITESSE VITESSE
Ach, hij is jong.quote:Op zondag 1 april 2012 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
Zou die Ajacied422 nou nooit doorhebben dat die zich als een idioot gedraagt?
quote:Op zondag 1 april 2012 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
Ach het is een kind zeggen we danquote:Op zondag 1 april 2012 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
In ONZ wordt dit soort gedrag gewaardeerd.quote:Op zondag 1 april 2012 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
Dat soort gedrag krijg je als je je hele leven 'speciaal' wordt genoemd.quote:Op zondag 1 april 2012 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
Jep. Alleen is Newcastle - Liverpool al verpest,quote:Op zondag 1 april 2012 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe gaat het met de voorspellingen van sjenee? best goed volgens mij..
Had 'ie Liverpool voorspeld?quote:Op zondag 1 april 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. Alleen is Newcastle - Liverpool al verpest,
Gomes is gepolst door Jordania denk ikquote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef GGMM het volgende:
Gomes zit er weer. Ben benieuwd of hij wel op z'n plaats blijft zitten dit keer.
Kon hij beter naar Ajax komen. Kon hij een kampioenswedstrijd zienquote:Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef GGMM het volgende:
Gomes zit er weer. Ben benieuwd of hij wel op z'n plaats blijft zitten dit keer.
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gomes is gepolst door Jordania denk ik
Genee heeft de andere eredivisiepotjes al goedquote:Op zondag 1 april 2012 17:15 schreef GGMM het volgende:
Rust. Laten we hopen dat Genee gelijk krijgt.
Dat is waar, tot 2016.quote:Op zondag 1 april 2012 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me stug, Velthuizen heeft net verlengd toch?
Ach, PSV heeft ook 2 eredivisiewaardige keepers, ajax ook, dus zo gek zou ik het niet vindenquote:Op zondag 1 april 2012 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me stug, Velthuizen heeft net verlengd toch?
quote:
Voor volgende seizoen 3quote:Op zondag 1 april 2012 17:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, PSV heeft ook 2 eredivisiewaardige keepers, ajax ook, dus zo gek zou ik het niet vinden
Coketherapie?quote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef LudoSanders het volgende:
Gomes heeft wel zelfde fysio als Reis.
3?quote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor volgende seizoen 3
Maar Twente ook 2 en zelfs Heracles...
Twente oke, maar Heracles? Zou die reservekeeper (kom even niet op zijn naam) zou ik niet nu al Eredivisie-waardig kunnen noemenquote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor volgende seizoen 3
Maar Twente ook 2 en zelfs Heracles...
Telgenkamp speelde tegen AZ wel goedquote:Op zondag 1 april 2012 17:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twente oke, maar Heracles? Zou die reservekeeper (kom even niet op zijn naam) zou ik niet nu al Eredivisie-waardig kunnen noemen
Die gaat wegquote:
020 makkelijkste programma. Vergelijk dat eens met Heerenveenquote:Op zondag 1 april 2012 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
Gelijkspel of verlies van AZ zou ik echt nog steeds top vinden. Komt het een stuk meer dichter bij elkaar. En ik denk dat 020 nog wel een keer punten gaat laten liggen.
Ja, maar die heeft te weinig gespeeld om te zeggen dat hij al eredivisie-waardig isquote:Op zondag 1 april 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Telgenkamp speelde tegen AZ wel goed
Je was te laat, moet je sneller zijnquote:
quote:
Hey ik ben geen broekkie meer hè. Helaas wordt je wat langzamer als je ouder word. Of je nou ninja bent of niet.quote:
Eerder enorm onprofessioneel.quote:Op zondag 1 april 2012 17:26 schreef LDS het volgende:
Haha, hoor nu pas Steijn die boos is op RKC. Ze hadden namelijk de verwarming in de kleedkamer van Adeau opengedraaid en alle deuren dicht, ze kwamen binnen in een sauna. Voetbalhumor
Niet gewoon Ajax zeggen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
Gelijkspel of verlies van AZ zou ik echt nog steeds top vinden. Komt het een stuk meer dichter bij elkaar. En ik denk dat 020 nog wel een keer punten gaat laten liggen.
Ajax gaat gewoon punten verspelen in Heerenveen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
020 makkelijkste programma. Vergelijk dat eens met Heerenveen
Nee joh, dat is een wedstrijd die Heerenveen traditioneel met 5-1 verliest.quote:Op zondag 1 april 2012 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon punten verspelen in Heerenveen.
Wordt zeker moeilijker dan vandaag maar Feyenoord gaat het ook moeilijk krijgen bij Rodaquote:Op zondag 1 april 2012 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon punten verspelen in Heerenveen.
Ik teken voor de uitslag van 5 oktober 2008, 5-2quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een wedstrijd die Heerenveen traditioneel met 5-1 verliest.
Malki wordt weggespeeld door onze geweldige verdediging, Vormer helpt ons ook wel een handje, dat wordt 1-3quote:Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt zeker moeilijker dan vandaag maar Feyenoord gaat het ook moeilijk krijgen bij Roda
Dat soort uitslagen komen enkel voor als Van Basten ergens trainer is.quote:Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik teken voor de uitslag van 5 oktober 2008, 5-2
9 mei 2007 of 30 december 2005 (resp 1-0 en 4-2) vind ik ook goed hoorquote:Op zondag 1 april 2012 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort uitslagen komen enkel voor als Van Basten ergens trainer is.
Malki doet niet eens mee toch tegen Feyenoord, hoorde ik gister?quote:Op zondag 1 april 2012 17:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Malki wordt weggespeeld door onze geweldige verdediging, Vormer helpt ons ook wel een handje, dat wordt 1-3
Snap ik.quote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
9 mei 2007 of 30 december 2005 (resp 1-0 en 4-2) vind ik ook goed hoor
Moi aussi...quote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef LDS het volgende:
FUUUUU . Ik had gehoopt dat NEC nog dichter bij Vistas zou komen
Oh, dat heb ik gemist? 5e gele kaart wellicht? Zou heel mooi zijnquote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Malki doet niet eens mee toch tegen Feyenoord, hoorde ik gister?
Grootste onzin in dit topicquote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAA PSV VOORRONDE CL!!1!!!!!1!EINEINEINZIZNZNI![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik teken voor de uitslag van 5 oktober 2008, 5-2
En Johan altijd maar zeuren dat Genee er alleen zit om t aan elkaar te lullen en geen verstand van voetbal heeft.quote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die Engelse wedstrijd fout is, maar Genee gaat behoorlijk gelijk krijgen met z'n toto.
En nog meer kans op PSV voorronde CL. Dan maar gewoon op eigen kracht 8e wordenquote:
Alle ballen verzamelenquote:
Genee heeft er meer verstand van dan Johan over het algemeen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En Johan altijd maar zeuren dat Genee er alleen zit om t aan elkaar te lullen en geen verstand van voetbal heeft.
Vormer is wel geschorst lees ik hier: http://www.rodajc.nl/Nieu(...)-wedstrijd-geschorst. Over Malki kan ik niks vindenquote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Malki doet niet eens mee toch tegen Feyenoord, hoorde ik gister?
Ik haat niet snel iets, maar die gast haat ik echt tot op het bot.quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alle ballen verzamelen
zak zak zak zak zak zak zak zak maar lekker door door door door zak maar door door door jaaa
Dat zal hij morgen ook wel zeggen; je hebt er zoveel goed omdat je het niet begrijptquote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En Johan altijd maar zeuren dat Genee er alleen zit om t aan elkaar te lullen en geen verstand van voetbal heeft.
Tot de grond, schudden met die kont.quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alle ballen verzamelen
zak zak zak zak zak zak zak zak maar lekker door door door door zak maar door door door jaaa
Mijn mening ook ja mja meneer VI heeft er natuurlijk het meeste verstand van.quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Genee heeft er meer verstand van dan Johan over het algemeen.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet snel iets, maar die gast haat ik echt tot op het bot.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat niet snel iets, maar die gast haat ik echt tot op het bot.
Ja zo iets zal hij er wel weer van maken ja.quote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal hij morgen ook wel zeggen; je hebt er zoveel goed omdat je het niet begrijpt
Niet alleen voetbal trouwens, Genee weet alles over sport.quote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn mening ook ja mja meneer VI heeft er natuurlijk het meeste verstand van.
Oh dat weet ik niet. Ik kijk niet vaak naar de tv.quote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet alleen voetbal trouwens, Genee weet alles over sport.
Ja natuurlijk. De kampioen van komend seizoen is beter dan de kampioen van 2 seizoenen geleden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef blup het volgende:
Hier een leuke 1 aprilgrapzoveel toeschouwers kan natuurlijk nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier een leuke 1 aprilgrapDie is erg leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier een leuke 1 aprilgrapDeze vond ik ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 april 2012 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
AFC AJAX KAMPIOENEN 2011/2012!!!
Heeft PSV vorige week ook gedaan toch?quote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vitesse
Aan de andere kant; Ajax helpen is jammer
Je 'eigen' club help je daar ook mee hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vitesse
Aan de andere kant; Ajax helpen is jammer
PSV en Ajax ouderwets in de CLquote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je 'eigen' club help je daar ook mee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever alleen Ajax. Ok slecht voor de plaatsing punten voor t seizoen erna maar beter voor de kas van Ajax.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
In studio voetbal zitten vanavond Sepp Blatter, Michel Platini en PeleDan had je het helemaal studio ajax kunnen noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Sluit de Verjohng show niet ui.quote:Op zondag 1 april 2012 17:46 schreef Wilskracht het volgende:
AZ gaat wel winnen thuis van Twente zonder Brama en Janssen.
Maar niet uit tegen Feyenoord.quote:Op zondag 1 april 2012 17:46 schreef Wilskracht het volgende:
AZ gaat wel winnen thuis van Twente zonder Brama en Janssen.
In dat geval moet Vitesse vandaag winnen, dan gaat Feyenoord namelijk over AZ heen (volgens jouw scenario dan natuurlijk)quote:
PSV MOET alles winnen om kans te maken.quote:Op zondag 1 april 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
De overige teams in de top 6 naar PSV moeten gewoon zoveel mogelijk gelijk spelen en/of verliezen en PSV alles winnen. Dan is PSV kampioen
Bedankt dat je dat even voor ons kon samenvatten, waar waren we toch zonder dit soort briljante posts.quote:Op zondag 1 april 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
De overige teams in de top 6 naar PSV moeten gewoon zoveel mogelijk gelijk spelen en/of verliezen en PSV alles winnen. Dan is PSV kampioen
quote:Op zondag 1 april 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even voor ons kon samenvatten, waar waren we toch zonder dit soort briljante posts.
Jep.quote:Op zondag 1 april 2012 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV MOET alles winnen om kans te maken.
Tot nu toe is die mogelijkheid aanwezig.quote:Op zondag 1 april 2012 17:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In dat geval moet Vitesse vandaag winnen, dan gaat Feyenoord namelijk over AZ heen (volgens jouw scenario dan natuurlijk)
Ik verwacht dat AZ nog wel meer punten gaat verspelen, dus Ajax kan zich zelfs nog één verliespartij permitteren mits Twente het doelsaldo niet gaat opkrikken.quote:Op zondag 1 april 2012 17:47 schreef MouzurX het volgende:
Als AZ hier punten verliest heeft ajax het geheel in eigen hand.
Heerenveen
De graafschap
Groningen
Fc twente
VVVV
Vitesse
Moeten ze dan van winnen en ze zijn kampioen.
PSV moet naar RKC en dan is het afgelopen!!!!!quote:Op zondag 1 april 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
Alsof psv alles gaat winnen. Sowieso psvquote:Op zondag 1 april 2012 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
De overige teams in de top 6 naast PSV moeten gewoon zoveel mogelijk gelijk spelen en/of verliezen en PSV alles winnen. Dan is PSV kampioen
Één keer puntverlies voor ze en het is waarschijnlijk voorbij. Staan nu al 4 punten achter op Ajax met veel slechter doelsaldo. Dan moet Ajax al twee keer verliezen en nog 'n keer punten verspelen in de laatste zes duels.quote:Op zondag 1 april 2012 17:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
PSV moet naar RKC en dan is het afgelopen!!!!!
Van der Brom is toch wel aardig of niet?quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
Pff, dan heb je het wel echt zwaar. Van den Brom én Verbeek. De 2 grootste Calimero huilies die er rondlopen in de eredivisie
neequote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Quisho het volgende:
[..]
Van der Brom is toch wel aardig of niet?
Ik kan die man echt heel moeilijk serieus nemen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Quisho het volgende:
[..]
mad? jelly?quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof psv alles gaat winnen. Sowieso psvkansloze kutclub dat het is.
1 keer verlies en 1 keer gelijkspel is ook voldoende.quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Één keer puntverlies voor ze en het is waarschijnlijk voorbij. Staan nu al 4 punten achter op Ajax met veel slechter doelsaldo. Dan moet Ajax al twee keer verliezen en nog 'n keer punten verspelen in de laatste zes duels.
Voor de camera wel ja maar niet als je 3e official bent.quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Quisho het volgende:
[..]
quote:
Mwah hij lijkt mij wel aardig maar misschien is hij wel een bromsnorquote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die man echt heel moeilijk serieus nemen.
Potje Slecht Voetbal.quote:Op zondag 1 april 2012 17:54 schreef Wilskracht het volgende:
psv afkorting is het Duits Philips Sport Verein
Spannend. Doeiquote:Op zondag 1 april 2012 17:54 schreef Wilskracht het volgende:
Inderdaad, wat een figuur is dat zeg.quote:Op zondag 1 april 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die man echt heel moeilijk serieus nemen.
Als psv van de resterende zes nog één keer gelijk spelen dan komen ze 6 achter op Ajax. Mocht Ajax van de laatste zes er nog twee verliezen blijven ze psv alsnog voor op doelsaldo, dat is stukken beter.quote:Op zondag 1 april 2012 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
1 keer verlies en 1 keer gelijkspel is ook voldoende.
De tranen biggelen van m'n wangen. Wat een dijenkletser.quote:Op zondag 1 april 2012 17:54 schreef Wilskracht het volgende:
wat wil je, hij is 12?quote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij bent zo verschrikkelijk kinderachtig
Hmm, ik vond 'm niet zo grappig.quote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
De tranen biggelen van m'n wangen. Wat een dijenkletser.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
beter opletten op skoolquote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als AZ puntverlies leidt. Is dit in alle opzichten voor de andere clubsi n de top6 een geslaagd wiekend.
Nieuw hier?quote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij bent zo verschrikkelijk kinderachtig
Ligt er maar aan met welke getallen Ajax dan verliest.quote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als psv van de resterende zes nog één keer gelijk spelen dan komen ze 6 achter op Ajax. Mocht Ajax van de laatste zes er nog twee verliezen blijven ze psv alsnog voor op doelsaldo, dat is stukken beter.
Het grappige is ik heb het niet verzonnen zo noemde de duitste tv psv.quote:Op zondag 1 april 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu is het wel grappig.quote:Op zondag 1 april 2012 17:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het grappige is ik heb het niet verzonnen zo noemde de duitste tv psv.
En jij vond het zo grappig dat je dat moest delen met ons?quote:Op zondag 1 april 2012 17:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga er hierbij voor het gemak even vanuit dat die +13 van Ajax op psv niet meer in gevaar komt danquote:Op zondag 1 april 2012 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan met welke getallen Ajax dan verliest.
Linkje?quote:Op zondag 1 april 2012 17:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Maar mag welquote:Op zondag 1 april 2012 17:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En jij vond het zo grappig dat je dat moest delen met ons?
Tip: Hoeft niet
ongeveer 20 jaar geleden toen een duitse club tegen PSV in de uefacup speeldequote:
Ajax 2x verliezen zonder goal en Psv winnen zonder tegen goal kan genoeg zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 17:58 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga er hierbij voor het gemak even vanuit dat die +13 van Ajax op psv niet meer in gevaar komt dan
Goffer haal even ouwe koeien uit de sloot in een topic waar we naar Vitesse - Az zitten te kijken man.quote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
ongeveer 20 jaar geleden toen een duitse club tegen PSV in de uefacup speelde
dan kunnen ze zich beter op kampioen worden richtenquote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan kunnen ze Europees voetbal nog ontlopen.
Dat wordt gewoon 4-0 voor Valencia.quote:Op zondag 1 april 2012 18:03 schreef Silverdigger2 het volgende:
das wel donderdag weer, valencia
maar lijkt me dat je hier niet nog 2 punten extra wilt verliezen
Jij wisselt ze wel eens om dan?quote:Op zondag 1 april 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Moisander houdt zijn ogen altijd zo op dezelfde manier. Wijd open
Volgende ronde in de EL levert anders genoeg op lijkt me. 1x verliezen betekend niet dat je niet meer kampioen kan worden als ik naar de stand kijk.quote:Op zondag 1 april 2012 18:03 schreef Silverdigger2 het volgende:
das wel donderdag weer, valencia
maar lijkt me dat je hier niet nog 2 punten extra wilt verliezen
Als je gelijk krijgt zal ik dat ook eerlijk toegeven maar ik zie serieus kansen voor AZ om door te gaan.quote:
Ik ook. Valencia heeft het moeilijk de laatste tijd.quote:Op zondag 1 april 2012 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je gelijk krijgt zal ik dat ook eerlijk toegeven maar ik zie serieus kansen voor AZ om door te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |