quote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha je clubbie gaat geen kampioen worden
FAIL
Successupporters
Zie m'n voorlaatste post in het vorige topicquote:
Verander die TT gewoon sahbiquote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is er weer zo een van "Liever een andere club dan Ajax".
Twente gaat toch volgend seizoen naar de Bundesliga.quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een faler ben je toch ts, fan zijn van Twente maar AZ steunnen
De 'echte' voetbal fans.quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is er weer zo een van "Liever een andere club dan Ajax".
Nee joh, ieder z'n ding.quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verander die TT gewoon sahbi
quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze geen principes
Oh. Wat zoeken ze daar dan? Een cliche?quote:Op zondag 1 april 2012 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twente gaat toch volgend seizoen naar de Bundesliga.
Daarom ook. Al doen ze t op zn Italiaans, interesseert me echt geen reet. Als ze maar door gaan!quote:Op zondag 1 april 2012 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook. Valencia heeft het moeilijk de laatste tijd.
Ben je bij je oma langsgeweest en heb je iets teveel suiker binnen van al die snoepjes ofzo? Mijn god zeg...quote:
Ik ben altijd voor Twentequote:
quote:Op zondag 1 april 2012 18:09 schreef Bombvis het volgende:
TS is aan het trollen, dat gaf die al aan in het vorige topic
quote:Op zondag 1 april 2012 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Goede TT, beetje tegenwicht na na die 300 Ajax-topic TT's mag wel
Bijna wel.quote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]denken dat de TT all1 toepasbaar is op Ajax
Zeggen dat dat niet zo isquote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]denken dat de TT all1 toepasbaar is op Ajax
In deze pot wel, ik heb niks met Vitas. Ik zie Twente ook geen kampioen worden, gezien het wedstrijdbeeld enzo. En ach, de doelstelling is eerste vierquote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Driedubbelepirouette van Esteban
110% Anti-Ajaxquote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In deze pot wel, ik heb niks met Vitas. Ik zie Twente ook geen kampioen worden, gezien het wedstrijdbeeld enzo. En ach, de doelstelling is eerste vierDan mag AZ van mij kampioen worden.
hihi.quote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In deze pot wel, ik heb niks met Vitas. Ik zie Twente ook geen kampioen worden, gezien het wedstrijdbeeld enzo. En ach, de doelstelling is eerste vierDan mag AZ van mij kampioen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |