Valt wel mee toch?quote:Op zondag 1 april 2012 15:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Omdat het lachwekkend is hoe je Ajax zit te haten, beetje storend ook eigenlijk.
negatieve uitlatingen over ajax tellen dubbelquote:Op zondag 1 april 2012 15:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Zoveel heb ik niet gepost tijdens deze wedstrijd.
iddquote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Nou....Heracles geeft wel HEEEEEEL weinig weerstand hoor.MIjn god zeg, dat die gasten ff hun best gaan doen ofzo.
idd. beetje jammer.quote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Heracles had net zo goed de wedstrijd schriftelijk kunnen afdoen. Alsof ze er totaal geen zin in hebben.
ach die zijn al met hun hoofd bij de finale johquote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Nou....Heracles geeft wel HEEEEEEL weinig weerstand hoor.MIjn god zeg, dat die gasten ff hun best gaan doen ofzo.
Anders ging hij naast inderdaad, en beter voor Ajax dat Theo een doelpuntje erbij krijgt dan Ebecillio, Janssen kun je nog verkopen aan Vitesse.quote:
ze doen verdacht weinigquote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Heracles had net zo goed de wedstrijd schriftelijk kunnen afdoen. Alsof ze er totaal geen zin in hebben.
Ze weten toch al dat er niks te halen is... en de finale komt er ook aan. Ik begrijp het.quote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Dan was er nu al rood gevallen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik mis een ricky van de bergh mentaliteit bij Heracles
Sinds afgelopen weekquote:Op zondag 1 april 2012 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
wtf sinds wanneer zijn heracles en psv cupfigthers...
Echt he. Welke zichzelf respecterende vent gebruikt die troep nou?quote:Op zondag 1 april 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Tyft op met die kut AXE reclame .. hij is nog slechter dan die van Zalandoo
Wat is er mis met die deo?quote:Op zondag 1 april 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Welke zichzelf respecterende vent gebruikt die troep nou?
Ik heb AXE energy dan ook niet gekocht.quote:Op zondag 1 april 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Tyft op met die kut AXE reclame .. hij is nog slechter dan die van Zalandoo
Maakte jij nou laatst de vergelijking tussen Haribo en Axe?quote:Op zondag 1 april 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Welke zichzelf respecterende vent gebruikt die troep nou?
Ja. Het is alsof je Haribo onder je oksels spuit man.quote:Op zondag 1 april 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maakte jij nou laatst de vergelijking tussen Haribo en Axe?
Jij gebruikt AXE? Heb je uberhaupt al een beetje baardgroei?quote:Op zondag 1 april 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel? Nog nooit iemand gehoord zoals jij die doet alsof iedereen daar tegen is?
Snoepdeodorant?quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Het is alsof je Haribo onder je oksels spuit man.
Ja ik gebruik AXE, en ja ik heb baardgroei. Maar ik wacht nog altijd op je argumenten?quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij gebruikt AXE? Heb je uberhaupt al een beetje baardgroei?
TT klopt nu ook niet, want schot van Ebecilio zou naast gegaan zijnquote:Op zondag 1 april 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was ist passiert met die TT? Ik las iets over Theo?
Dat spul stinkt als de tering manquote:Op zondag 1 april 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik gebruik AXE, en ja ik heb baardgroei. Maar ik wacht nog altijd op je argumenten?
Wel naar knoflookquote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Deodorant gebruiken.
Stinkt het bij jullie onder je oksels ook zo naar shoarma?
Zweetokselsquote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Deodorant gebruiken.
Meestal gewoon after shave maar bij het sporten gebruik ik vaak wel deo/AXE.quote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Deodorant gebruiken.
doorgestoken kaartquote:Op zondag 1 april 2012 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah, volgens Humberto heeft Ajax al gewonnen.
quote:Op zondag 1 april 2012 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah, volgens Humberto heeft Ajax al gewonnen.
Het stinkt man. Serieus, waarom gebruik je van die nasty zoete puber geurtjes dan?quote:Op zondag 1 april 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik gebruik AXE, en ja ik heb baardgroei. Maar ik wacht nog altijd op je argumenten?
Is het zo erg?quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hopelijk kan je dan flink gaan snoeien
BIJ het sporten? Je hebt een speciale sportdeodorant?quote:Op zondag 1 april 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meestal gewoon after shave maar bij het sporten gebruik ik vaak wel deo/AXE.
Niemand die je tegenhoudt hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zit nu liever in het Ajax topic dan hier
Zijn we het daar in elk geval over eensquote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Aha, nu is het rust, maar bij de start van de 2de helft zal ik wat strakker modden.quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Naja ten eerste maak ik me niet zo druk om hoe wat welk geurtje sociaal geaccepteerd is, ten tweede omdat ik vast houd aan dingen die ik gebruik.. aangezien ik dat al sinds wat me 12 heb blijf ik dat kopen..quote:Op zondag 1 april 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het stinkt man. Serieus, waarom gebruik je van die nasty zoete puber geurtjes dan?
Inderdaad. Typisch Ajax dat.quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
Ererondje als je tweede wordt in een niveauloos toernooi
Echt he.quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
Ererondje als je tweede wordt in een niveauloos toernooi
Dit klinkt zó fout he.quote:Op zondag 1 april 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha, nu is het rust, maar bij de start van de 2de helft zal ik wat strakker modden.
Gast bende gij homo ofwa? Jij maak je wel heel druk om van alles of niet? Speciale sportdeo, jij trapt in die mooie marketing video's met die REACTIVERENDE GLYCOTINO CELLS WAARDOOR JE DE HELE DAG DOOR HEERLIJK FRIS RUIKT.quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BIJ het sporten? Je hebt een speciale sportdeodorant?
Nee, daarom gebruik je deo gek!quote:Op zondag 1 april 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja ten eerste maak ik me niet zo druk om hoe wat welk geurtje sociaal geaccepteerd is, ten tweede omdat ik vast houd aan dingen die ik gebruik.. aangezien ik dat al sinds wat me 12 heb blijf ik dat kopen..
Maargoed jouw argument is het stinkt, zo'n groot bedrijf die het zo goed doen.. omdat hun product stinktwat een bazen, ze trollen iedereen.
Misschien geblesseerd ofzoquote:Op zondag 1 april 2012 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
Lekkere wissel van Bosz. Haal je met Duarte je beste speler eruit
Hij wil niet winnen!quote:Op zondag 1 april 2012 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
Lekkere wissel van Bosz. Haal je met Duarte je beste speler eruit
Oei, het is begonnen!quote:
3 dingen:quote:Op zondag 1 april 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast bende gij homo ofwa? Jij maak je wel heel druk om van alles of niet? Speciale sportdeo, jij trapt in die mooie marketing video's met die REACTIVERENDE GLYCOTINO CELLS WAARDOOR JE DE HELE DAG DOOR HEERLIJK FRIS RUIKT.
quote:Op zondag 1 april 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt ambities als mod, gedraag je dan..
Lekker boeiend..quote:Op zondag 1 april 2012 15:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En hoever kwamen ze in dat niveauloze toernooi?
quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker boeiend..
Ajax stelde constant spelers op die al veel ouder waren, deden de andere teams niet.
Je ging toch strakker modden?quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
Kan die Deo-discussie voortgezet worden in de SC?
In de poule met interquote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Blijkbaar zin ze heel ver gekomen dat het me niet opgevallen is
quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
Kan die Deo-discussie voortgezet worden in de SC?
Als ik de ambitie zou hebben dan zou ik daar gewoon voor uitkomen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Jawel, iedereen heeft het door.
Nu weer ontopic.
Ontopic.quote:Op zondag 1 april 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik de ambitie zou hebben dan zou ik daar gewoon voor uitkomen.
Wees dankbaar dat die gasten 't willen doen man.quote:Op zondag 1 april 2012 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
Mod zijn op Fok!.. dat moet toch helemaal kneuzig staan of niet, dat wij hier al de hele dag rond hangen is al triest maar dat je dan hier ook nog een functie hebt/wilt![]()
Het zou verboden moeten worden!1!!!quote:Op zondag 1 april 2012 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
waarom American football manier van juichen proberen na te apen
Dat hun zo gek zijn bedoel je? En dat Danny zijn zakken vult?quote:Op zondag 1 april 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees dankbaar dat die gasten 't willen doen man.
We hebben hier te maken met een echte Ajacied.quote:Op zondag 1 april 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ik ondertussen mooi de ronde van vlaanderen kijken.
Eerst de finale winnen natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Nou Heracles, worden de Rolexjes op de club of thuis bezorgd?
Huilebalkje. RvV is een zeer interessante koers momenteelquote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een echte Ajacied.
Ze zouden idd wel een vergoedinkje mogen krijgen, maar er zal vast wel ergens een dagje zijn dat ze getrakteerd worden op iets?quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hun zo gek zijn bedoel je? En dat Danny zijn zakken vult?
Je capslock staat aan, shifttoets was dus overbodig voor je 1e letterquote:
Slechte grap man.quote:Op zondag 1 april 2012 15:42 schreef MouzurX het volgende:
No look van blind terwijl hij naar achter speelt
ja, inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 15:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden!1!!!
Hij heeft een punt, je zat net nog een PSVer belachelijk te maken dat hij niet meer keek.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huilebalkje. RvV is een zeer interessante koers momenteel
quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een echte Ajacied.
quote:
De waarheid is hard, ik weet het.quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huilebalkje. RvV is een zeer interessante koers momenteel
Ajax Kampioen!!!!!quote:Op zondag 1 april 2012 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
Nog 8 speelrondes hierna. Alles ligt nog open dus ajax kampioenroepers >>
6quote:Op zondag 1 april 2012 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
Sowieso, kampioenroepersquote:Op zondag 1 april 2012 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
Gelijkspel wordt dat, 2-2, 4x Dostquote:Op zondag 1 april 2012 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zucht. Jammer, dan over 1,5 week maar.
quote:Op zondag 1 april 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Ah, tijd om het shirt uit te trekken blijkbaar.
Toevallig wel, elke keer als Lukoki aan de bal is.quote:Op zondag 1 april 2012 15:45 schreef Roffamannetje het volgende:
wanneer zet de capo di tutti capi het gevreesde OE AH weer in?
Ik hoop het man!quote:Op zondag 1 april 2012 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
KAMPIOENUHHHH
Volgende week Heerenveen de pan in hakken
quote:Op zondag 1 april 2012 15:45 schreef Roffamannetje het volgende:
wanneer zet de capo di tutti capi het gevreesde OE AH weer in?
quote:Op zondag 1 april 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga lachen als Ebecilio 1 of 2x scoort
quote:
Die mogen dit weekend niks zeggen inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 15:46 schreef Gramulanion het volgende:
Erg grappig dat Feyenoorders trollen over het publiek.
quote:Op zondag 1 april 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig wel, elke keer als Lukoki aan de bal is.
Hij kan er nog steeds geen klote van hoorquote:
Idd. Dat zijn wel de láátsten die over publiek mogen klagen!quote:Op zondag 1 april 2012 15:46 schreef Gramulanion het volgende:
Erg grappig dat Feyenoorders trollen over het publiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2012 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Dat zijn wel de láátsten die over publiek mogen klagen!Dit weekend wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minstens 8 goals in 5 wedstrijdenquote:Op zondag 1 april 2012 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij kan er nog steeds geen klote van hoor
Mertens had er 11 in wat? 5? Zegt niet veel.quote:
Super leuk. Raap me op.quote:Op zondag 1 april 2012 15:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
en toch ow zo leukdat gaat ie nog vaak horen
quote:Op zondag 1 april 2012 15:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben bang dat hij geel pakt.. soms doet hij rare dingen.
quote:
Oh ok. Daar was ik niet van op de hoogte.quote:
Voor Feyenoord waren dat dit seizoen mooie wedstrijden jaquote:Op zondag 1 april 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt komend seizoen wel weer. Mooie wedstrijd altijd
Nee, Siggy bewaren voor Heerenveen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:50 schreef MouzurX het volgende:
Inderdaad iedereen die op scherp staat eruit halen en sig erin.
Gaat ie weer hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 15:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord waren dat dit seizoen mooie wedstrijden ja
Beter dat hij nu al een beetje inspeelt.quote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Siggy bewaren voor Heerenveen.
idd.quote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Siggy bewaren voor Heerenveen.
Mag hij bij Ajax 2 doenquote:Op zondag 1 april 2012 15:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beter dat hij nu al een beetje inspeelt.
Die spelen op kunstgras komende maandag (naar ik hoorde), dus dat wilde ze nietquote:
Kap eens met dat eeuwige commentaar op de mods. Begin van de middag kon Morp niks goed doen en nou is het GGMM weer?quote:
jepquote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die spelen op kunstgras komende maandag (naar ik hoorde), dus dat wilde ze niet
Dan gewoon niet laten spelen, en lekker een weekje langer laten trainen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die spelen op kunstgras komende maandag (naar ik hoorde), dus dat wilde ze niet
Cry me a river.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kap eens met dat eeuwige commentaar op de mods. Begin van de middag kon Morp niks goed doen en nou is het GGMM weer?
Wees blij dat er mensen zijn die dit willen doen man! Zonder mods was t topic allang vol gebaggerd en is er ook geen hol aan!
GGMM beste mod die er is, doet niks fout dus Caland lult uit ze dikke nek inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kap eens met dat eeuwige commentaar op de mods. Begin van de middag kon Morp niks goed doen en nou is het GGMM weer?
Wees blij dat er mensen zijn die dit willen doen man! Zonder mods was t topic allang vol gebaggerd en is er ook geen hol aan!
In het land der blinden is Enoh koning.quote:
De KNVB enzo wilt dat Ajax kampioen gaat worden, begrijp jij dat niet?quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef Ritmo het volgende:
Wekelijks matig spel, maar elke kut trap rolt er in daar. Hoe doen ze dat bij Ajax?
Mwah, ik vraag alleen maar om een minder hypocriet beleid.quote:Op zondag 1 april 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GGMM beste mod die er is, doet niks fout dus Caland lult uit ze dikke nek inderdaad.
Ik stop die discussie gewoon vanaf een bepaald moment. Dat jij graag het laatste woord wilt hebben ligt een beetje aan jezelf. Verder mag kritiek op moderatie vanaf nu in het feedback-topic.quote:Op zondag 1 april 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik vraag alleen maar om een minder hypocriet beleid.
Klopt maar dit geeft Ajax veel te veel zelfvertrouwenquote:Op zondag 1 april 2012 15:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alsof Heracles nog terug was gekomen van 3-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |