Valt wel mee toch?quote:Op zondag 1 april 2012 15:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Omdat het lachwekkend is hoe je Ajax zit te haten, beetje storend ook eigenlijk.
negatieve uitlatingen over ajax tellen dubbelquote:Op zondag 1 april 2012 15:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Zoveel heb ik niet gepost tijdens deze wedstrijd.
iddquote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Nou....Heracles geeft wel HEEEEEEL weinig weerstand hoor.MIjn god zeg, dat die gasten ff hun best gaan doen ofzo.
idd. beetje jammer.quote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Heracles had net zo goed de wedstrijd schriftelijk kunnen afdoen. Alsof ze er totaal geen zin in hebben.
ach die zijn al met hun hoofd bij de finale johquote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Nou....Heracles geeft wel HEEEEEEL weinig weerstand hoor.MIjn god zeg, dat die gasten ff hun best gaan doen ofzo.
Anders ging hij naast inderdaad, en beter voor Ajax dat Theo een doelpuntje erbij krijgt dan Ebecillio, Janssen kun je nog verkopen aan Vitesse.quote:
ze doen verdacht weinigquote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Heracles had net zo goed de wedstrijd schriftelijk kunnen afdoen. Alsof ze er totaal geen zin in hebben.
Ze weten toch al dat er niks te halen is... en de finale komt er ook aan. Ik begrijp het.quote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Dan was er nu al rood gevallen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik mis een ricky van de bergh mentaliteit bij Heracles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |