Valt wel mee toch?quote:Op zondag 1 april 2012 15:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Omdat het lachwekkend is hoe je Ajax zit te haten, beetje storend ook eigenlijk.
negatieve uitlatingen over ajax tellen dubbelquote:Op zondag 1 april 2012 15:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Zoveel heb ik niet gepost tijdens deze wedstrijd.
iddquote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Nou....Heracles geeft wel HEEEEEEL weinig weerstand hoor.MIjn god zeg, dat die gasten ff hun best gaan doen ofzo.
idd. beetje jammer.quote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Heracles had net zo goed de wedstrijd schriftelijk kunnen afdoen. Alsof ze er totaal geen zin in hebben.
ach die zijn al met hun hoofd bij de finale johquote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Nou....Heracles geeft wel HEEEEEEL weinig weerstand hoor.MIjn god zeg, dat die gasten ff hun best gaan doen ofzo.
Anders ging hij naast inderdaad, en beter voor Ajax dat Theo een doelpuntje erbij krijgt dan Ebecillio, Janssen kun je nog verkopen aan Vitesse.quote:
ze doen verdacht weinigquote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
Heracles had net zo goed de wedstrijd schriftelijk kunnen afdoen. Alsof ze er totaal geen zin in hebben.
Ze weten toch al dat er niks te halen is... en de finale komt er ook aan. Ik begrijp het.quote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Dan was er nu al rood gevallen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik mis een ricky van de bergh mentaliteit bij Heracles
Sinds afgelopen weekquote:Op zondag 1 april 2012 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
wtf sinds wanneer zijn heracles en psv cupfigthers...
Echt he. Welke zichzelf respecterende vent gebruikt die troep nou?quote:Op zondag 1 april 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Tyft op met die kut AXE reclame .. hij is nog slechter dan die van Zalandoo
Wat is er mis met die deo?quote:Op zondag 1 april 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Welke zichzelf respecterende vent gebruikt die troep nou?
Ik heb AXE energy dan ook niet gekocht.quote:Op zondag 1 april 2012 15:22 schreef Geo4kant het volgende:
Tyft op met die kut AXE reclame .. hij is nog slechter dan die van Zalandoo
Maakte jij nou laatst de vergelijking tussen Haribo en Axe?quote:Op zondag 1 april 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Welke zichzelf respecterende vent gebruikt die troep nou?
Ja. Het is alsof je Haribo onder je oksels spuit man.quote:Op zondag 1 april 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maakte jij nou laatst de vergelijking tussen Haribo en Axe?
Jij gebruikt AXE? Heb je uberhaupt al een beetje baardgroei?quote:Op zondag 1 april 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel? Nog nooit iemand gehoord zoals jij die doet alsof iedereen daar tegen is?
Snoepdeodorant?quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Het is alsof je Haribo onder je oksels spuit man.
Ja ik gebruik AXE, en ja ik heb baardgroei. Maar ik wacht nog altijd op je argumenten?quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij gebruikt AXE? Heb je uberhaupt al een beetje baardgroei?
TT klopt nu ook niet, want schot van Ebecilio zou naast gegaan zijnquote:Op zondag 1 april 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was ist passiert met die TT? Ik las iets over Theo?
Dat spul stinkt als de tering manquote:Op zondag 1 april 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik gebruik AXE, en ja ik heb baardgroei. Maar ik wacht nog altijd op je argumenten?
Wel naar knoflookquote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Deodorant gebruiken.
Stinkt het bij jullie onder je oksels ook zo naar shoarma?
Zweetokselsquote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Deodorant gebruiken.
Meestal gewoon after shave maar bij het sporten gebruik ik vaak wel deo/AXE.quote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Deodorant gebruiken.
doorgestoken kaartquote:Op zondag 1 april 2012 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah, volgens Humberto heeft Ajax al gewonnen.
quote:Op zondag 1 april 2012 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah, volgens Humberto heeft Ajax al gewonnen.
Het stinkt man. Serieus, waarom gebruik je van die nasty zoete puber geurtjes dan?quote:Op zondag 1 april 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik gebruik AXE, en ja ik heb baardgroei. Maar ik wacht nog altijd op je argumenten?
Is het zo erg?quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hopelijk kan je dan flink gaan snoeien
BIJ het sporten? Je hebt een speciale sportdeodorant?quote:Op zondag 1 april 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meestal gewoon after shave maar bij het sporten gebruik ik vaak wel deo/AXE.
Niemand die je tegenhoudt hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zit nu liever in het Ajax topic dan hier
Zijn we het daar in elk geval over eensquote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Aha, nu is het rust, maar bij de start van de 2de helft zal ik wat strakker modden.quote:Op zondag 1 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Naja ten eerste maak ik me niet zo druk om hoe wat welk geurtje sociaal geaccepteerd is, ten tweede omdat ik vast houd aan dingen die ik gebruik.. aangezien ik dat al sinds wat me 12 heb blijf ik dat kopen..quote:Op zondag 1 april 2012 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het stinkt man. Serieus, waarom gebruik je van die nasty zoete puber geurtjes dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |