quote:
Als de laffe drugshond op was komen dagen dan was het 2x geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een groep eigenlijk, geen wonder dat die rekening zo hoog uitviel.
hoeveel was het dan?quote:Op zondag 1 april 2012 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een groep eigenlijk, geen wonder dat die rekening zo hoog uitviel.
715 euro ofzo geloof ik.quote:
We hadden al genoeg problemen met 1 iemand die niet op de benen kon blijven staan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als de laffe drugshond op was komen dagen dan was het 2x geweest.
DAMNquote:
dat is mijn maand-salarisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Cafe het College in Utrecht voortaan maar vermijden, oplichters.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 12:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
dat is mijn maand-salaris
Ben jij een vriendje van Robin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
Allemaal alcoholisten hier, dan krijg je dat.
who de fuck is robin?quote:
Ik hou wel van een drankje ja.quote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
Allemaal alcoholisten hier, dan krijg je dat.
quote:
sodeju. zuipschuitenquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 13:00 schreef TitusPullo het volgende:
De heer/mevrouw Borrel, dan krijg je dat.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:25 schreef TitusPullo het volgende:
Die jongen die achter de wijnkoeler zit lijkt een beetje op mij, een beetje op Heydrich, en een beetje op miljonair Erik uit De Gouden Kooi. Ik begrijp dat die militaire harses van Friek_ zijn.
Betyar opende de rekening, dus dat was goed gegokt door het personeel.quote:Op zondag 1 april 2012 13:00 schreef TitusPullo het volgende:
De heer/mevrouw Borrel, dan krijg je dat.
Jij zit toch op de hoek?quote:
Ik zit achter dat ding. En die kale kop is van Picchia.quote:
quote:
We wachten nog op uw verslag.quote:
Dat gaat nog even duren, eerst wat vragen beantwoorden.quote:
Met name dat hoofd van Erik was even schrikken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:36 schreef Dutchnative het volgende:
Is zo'n meet niet ontzettend raar in het begin?
Dat iedereen opeens een gezicht krijgt
Dat was wel mooi geweest als hij er was inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef Picchia het volgende:
De hele avond racistische prietpraat van VVD'ers en D66'ers moeten aanhoren.
Maar goed dat De_Nuance er niet was, anders was hij vast in de gracht gegooid door die liberale racisten.
Ah dat is deel 5 al *terugklikt*quote:
Vragen beantwoorden?quote:Op zondag 1 april 2012 13:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat gaat nog even duren, eerst wat vragen beantwoorden.
Wel zonde dat Israël niet ter sprake is gekomen. Ik wilde de hele dag de hounds releasen maar niemand gaf het startsein.quote:Op zondag 1 april 2012 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was wel mooi geweest als hij er was inderdaad.
Maar we hebben het over hem gehad, dus in dat opzicht was hij er toch.
In Reya's absentie hebben de mods, admins en Erik maar de zware taak opgepakt de financiën rond te krijgen.quote:
Ik kan prima leven met VVD en D66 prietpraat.quote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef Picchia het volgende:
De hele avond racistische prietpraat van VVD'ers en D66'ers moeten aanhoren.
Maar goed dat De_Nuance er niet was, anders was hij vast in de gracht gegooid door die liberale racisten.
Schattig hoor, dat jullie zoveel aan mij denken.quote:Op zondag 1 april 2012 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was wel mooi geweest als hij er was inderdaad.
Maar we hebben het over hem gehad, dus in dat opzicht was hij er toch.
Precies, diep van binnen ween ik nog immer.quote:
Was wel geslaagd u een keer in levende lijve te mogen ontmoeten, o wijze Delftenaar met bijbehorende "R".quote:Op zondag 1 april 2012 13:36 schreef waht het volgende:
[..]
Wel zonde dat Israël niet ter sprake is gekomen. Ik wilde de hele dag de hounds releasen maar niemand gaf het startsein.
Schattig zou niet mijn woordkeuze zijn gezien de toon.quote:Op zondag 1 april 2012 13:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Schattig hoor, dat jullie zoveel aan mij denken.
We hadden php om uwer beschonken gedrag meer dan te compenseren.quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik was er niet dus waarschijnlijk was het geen reet aan.
Het was net een begrafenis.quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ik was er niet dus waarschijnlijk was het geen reet aan.
Hou dat vast.quote:Op zondag 1 april 2012 13:50 schreef De_Guidance het volgende:
Hm mijn care-o-meter reageert helaas niet Erik.
Hoho, ik heb een gezellige dronk.quote:Op zondag 1 april 2012 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hadden php om uwer beschonken gedrag meer dan te compenseren.
Dat is waar, krachtwoorden kunnen ook gezellig zijn.quote:
Haar vond ik niks aan. Die zat veelte snel vol.quote:Op zondag 1 april 2012 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moeder was er wel een paar keer.
Jullie zijn werkelijk zo laf om over mijn moeder te grappen terwijl ik er niet ben.quote:Op zondag 1 april 2012 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moeder was er wel een paar keer.
Alle moeders kregen ervan langs. Maar we hebben even stilgestaan bij je afwezigheid.quote:Op zondag 1 april 2012 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie zijn werkelijk zo laf om over mijn moeder te grappen terwijl ik er niet ben.
Oh, internet-luitjes toch.
Wederzijds.quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was wel geslaagd u een keer in levende lijve te mogen ontmoeten, o wijze Delftenaar met bijbehorende "R".
Rot op man, anders gooi ik was orkazeik door je brievenbus.quote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
Het is maar goed dat ik er niet was, anders had ik B_A in elkaar geramd.
Vind het ook oprecht jammer dat ik niet ben gegaan.quote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alle moeders kregen ervan langs. Maar we hebben even stilgestaan bij je afwezigheid.
Daar heb je mij niet mee, dat weet je.quote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rot op man, anders gooi ik was orkazeik door je brievenbus.
Dan gooi ik het toch gewoon bij de krant 'x' naar binnen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar heb je mij niet mee, dat weet je.
Lukt je lekker toch niet, baard.quote:Op zondag 1 april 2012 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan gooi ik het toch gewoon bij de krant 'x' naar binnen.
Ah, de papierbak doorzochtquote:
Uiteraard. Ik daag u uit orkazeik te vinden om vervolgens met de trein naar mijn kantoor at reizen en je emmertje leeg te kieperen in onze brievenbus.quote:
Alsof ik via een waardeloos stukje in je kutkrant wil komen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zweer het, als dat je lukt maak ik goddomme een verhaal over je.
Ik aan Eric Cartman.quote:Op zondag 1 april 2012 14:20 schreef Tem het volgende:
Ik moest een beetje aan rundskop denken bij php.
Wow Dh, dat is wel heftig... Hoe gaat het nu?quote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef Drugshond het volgende:
Ik was er niet bij....gisteren een flinke smakker gemaakt op de fiets richting het station. Wilde het trottoir snel nemen maar het gevolg was dat ik met fiets en al over de kop sloeg. Hierdoor heb ik mijn fietstuur vol in mijn buik / borstkas gekregen. Ik heb volgens omstanders ook nog even knockout gelegen. Ik verga zo'n beetje van de pijn (zelfs nu nog).
Dat was een snel middagje stappen.... gelijk game-over.
Ik kreeg idd. pas door dat jullie niet mochten zuipen nadat ik zelf nog een biertje bij had besteld. Gewoon de verkeerde groep/quote:Op zondag 1 april 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
Tut tut Erik, onze binnengroep kreeg nog wel alcohol voorgeschoteld.
Maar wij gedroegen ons dan ook voorbeeldig.quote:Op zondag 1 april 2012 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
Tut tut Erik, onze binnengroep kreeg nog wel alcohol voorgeschoteld.
Precies, heb eigenlijk ook geen idee, ik weet dat iemand half panisch naar binnen rende met de mededeling dat de buitengroep een drooglegging kreeg opgelegd, maar weet zo niet meer wie.quote:Op zondag 1 april 2012 15:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kreeg idd. pas door dat jullie niet mochten zuipen nadat ik zelf nog een biertje bij had besteld. Gewoon de verkeerde groep/
Prachtig geschreven verhaal, dat anderen om dit niveau te bereiken een "studie" van 4 jaar moeten volgen is mij een raadsel.quote:Op zondag 1 april 2012 15:36 schreef eriksd het volgende:
Zaterdag 31 maart was het weer zover: een POL meet. Na een nacht waarin ik van opwinding nauwelijks een oog dicht had gedaan (en deze keer was de moeder van Koos daar niet de oorzaak van), vertrok ik rond 13:10 vanuit mijn bunker naar station Zuid, alwaar ik een rendez-vous had met de heer GSbrder. Na de gebruikelijke veldslag met het oplaadapparaat was het wachten op dit sujet. Een ogenblik wachten et voila, daar was hij, gekleed in een soort Afrikakorps-outfit met geföhnd haar en een male-purse met daarin tal van verzorgende cremes en andere smeerseltjes.
Eenmaal in de trein namen wij plaats in de stiltecoupe waar wij ons schikten naar de heersende mores: SILENCE. Niet dus. Vooral ondergetekende trad deze regel met voeten, maar tot mijn verrassing niet tot ongenoegen van het publiek tegenover ons: een niet onaardig vrouwmensch die haar lachen nauwelijks in kon houden om mijn spitsvondige moppen ("wat zegt een homoseksuele uil? Joehoe!"), en andere grappen welke wat minder geschikt zijn om hier te posten. De reis kon dus al niet meer stuk.
Na de trein uitgeschreden te zijn, gingen we op zoek naar boertje van buut'n VS, die op/achter Utrecht Centraal zojuist "gewerkt" had en dus een goedgevulde portemonnee meebracht. Daarna gingen wij als drie musketiers door dat walgelijke winkelcentrum naar de plaats van bestemming, 't College.
Eenmaal aangekomen troffen wij een eenzame MOE-lander aan die wij nog kenden als Bet. Hij was in zijn nopjes, want hij had net een nieuwe jas gekocht. Toen was het wachten op de rest van het gepeupel, met het eerste schaaltje bitterballen op tafel. Achter elkaar arriveerden Illiberal (aardige, rustige jongen), Boze_Appel (ik dacht eerst dat het Echtgaaf was), Waht (heel_groot), Hexagon (het vaderfiguur), Picchia (heel_klein), Du_ke (ook erg rustig, later op de avond nog rustiger), Tem (nog groter dan Waht en de meest volwassene) en PHP (daar is 'ie!). Ondertussen vloeide de drank rijkelijk (jaja) en kwamen de schaaltjes bittergarnituur in rap tempo onze kant op. Tafels werden geannexeerd en steeds meer idioten druppelden binnen. Ondertussen werden er op sommige plaatsen serieuze gesprekken gevoerd, anderen kwamen niet veel verder dan "die hoge heren in Den Haag", grappen over moeders, Peter Gabriel, en de afwezigen, waarvan een persoon in het bijzonder een leuk onderwerp om over te lachen vormde.
Ondertussen hadden VS en PHP buiten een paar keer staan roken, waarbij VS toch wel avances maakte, als ik dat zo mag zeggen. Zo zie je maar, drank en peuken verbroederen.
Rond 16:30 was de groep volgens mij compleet met de komst van Nielsch, Remlof, Iteejer en Yvonne. Om de een of andere reden splitste het een beetje op in een rookgroep buiten en een groep binnen. Naarmate etenstijd naderde werd de tweedeling definitief doordat een groep ging eten, en de andere groep ging zuipen.
Dat laatste vormde een probleem. Toen de eigenaar van de tent in de gaten kreeg dat een niet nader te noemen persoon toch wel ver heen was, legde hij de hele groep een alcoholverbod op. Beetje een paardenmiddel, maar het leidde er wel toe dat de situatie een beetje grimmig werd. Oud-commando Bet greep echter kordaat in, maar het duurde een tijdje voordat de rust weergekeerd was.
Na het betreffende vertrek vloeide er echter nog steeds geen druppel wat stellig de indrukte wekte dat wij gewoon wegmoesten. Een rekening welke niet geheel voldeed aan de fiscale vereisten maakte dat er een toch lichtelijk dubieuze nasmaak bleef hangen. Dus was het doorgaan naar een andere tent voor een laatste drankje. Langzaamaan ging men naar huis en zo kwam een eind aan een toch wel opmerkelijke meet.
Het bleef nog lang onrustig in Utrecht.
Er was een probleem gemaakt.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
Alhoewel ik nog steeds het probleem niet zag.
POL'lers houden niet van een drooglegging, dat is nog erger dan hun moeder een klap verkopen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
Alhoewel ik nog steeds het probleem niet zag.
Dergelijk niveau hebben wij nodig om te mogen beginnen met studeren. Maar dat hoef ik u niet te vertellen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Prachtig geschreven verhaal, dat anderen om dit niveau te bereiken een "studie" van 4 jaar moeten volgen is mij een raadsel.
Een uur of half negen en toen zijn we met een groep die-hards inderdaad naar een ander etablissement gegaan waarvan mij de naam even ontschoten is.quote:Op zondag 1 april 2012 16:07 schreef Nielsch het volgende:
hoe laat was de drooglegging en waarom zijn jullie niet gewoon ergens anders naartoe gegaan?
Pastillon of iets in die richting.quote:Op zondag 1 april 2012 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Een uur of half negen en toen zijn we met een groep die-hards inderdaad naar een ander etablissement gegaan waarvan mij de naam even ontschoten is.
Postillionquote:Op zondag 1 april 2012 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pastillon of iets in die richting.
De postillon toch?quote:Op zondag 1 april 2012 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
http://cafedepostillon.nl/quote:Op zondag 1 april 2012 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik nog de hond van H&I kunnen aaien.quote:
quote:
Ik ging op de poot van dat beest staanquote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef waht het volgende:
[..]
Daar heb ik nog de hond van H&I kunnen aaien.
Ik zag het. Daarna zocht het beestje genegenheid bij mij.quote:
Type jij er eens een dan, de vorige was niet te versmaden van jou.quote:Op zondag 1 april 2012 16:45 schreef betyar het volgende:
Wat een kutverslag. Een samenvatting van de jeu-de-boule wedstrijd in de achtertuin van het bejaardenhuis leest nog beter weg.
Bepaalde dingen moet ik natuurlijk weglaten.quote:
Ik moet eerst nog wat inspiratie indrinken met pa.quote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Type jij er eens een dan, de vorige was niet te versmaden van jou.
Is dat zo Erik?quote:Op zondag 1 april 2012 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bepaalde dingen moet ik natuurlijk weglaten.
Prima, we zien het wel verschijnen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat inspiratie indrinken met pa.
Neen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet vooral je smoel houden lafsnor.
Zijn keel deed pijn.quote:Op zondag 1 april 2012 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet vooral je smoel houden lafsnor.
Jawel, gewoon je armenenharses houden. Je bent niet bij de meet geweest en doe dan niet leuk mee alsof je er wel geweest bent. Trek je snor dan gewoon terug naar Armenie en blijf daar mensen afmaken.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jawel, gewoon je armenenharses houden. Je bent niet bij de meet geweest en doe dan niet leuk mee alsof je er wel geweest bent. Trek je snor dan gewoon terug naar Armenie en blijf daar mensen afmaken.
Dat is niet echt de reden snorremans. Gewoon opbokken waar je niet hoort.quote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik reageerde in dit topic, omdat het over mij ging, maar scheld gerust verder.
Daar ga ik zelf wel over.quote:Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is niet echt de reden snorremans. Gewoon opbokken waar je niet hoort.
We hadden je er graag bijgehad hoor.quote:
Je kan altijd nog de 21'ste naar Arnhem komen, we zeggen wel dat je onze valet koelie bent, mag je vast mee naar binnen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:01 schreef De_Guidance het volgende:
Hm ik twijfelde sowieso wel , maar ik neigde wel naar komen.
Alleen is er dus op heel vreemde wijze een klier opgezwollen in mijn keel, waar maandag een echo enzo van gemaakt gaat worden.
Dus hoewel mij verzekerd werd dat het niks ernstigs is , was ik niet echt in de borrel mood daarna, maar goed,
Dan gaan remlof, v_P en ik naar het theater.quote:
quote:
Dat zou met Nuance eenzelfde gemêleerd gezelschap vormen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan gaan remlof, v_P en ik naar het theater.
Thats what she saidquote:
Ik verheug me er al wel op, remlof naar een voorstelling over het bankwezen tussen theatergangers.quote:Op zondag 1 april 2012 17:05 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zou met Nuance eenzelfde gemêleerd gezelschap vormen.
Zij speelt de kluis, je mag er alles instoppen.quote:
Even kijken wat Jort heeft achtergelaten.quote:Op zondag 1 april 2012 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zij speelt de kluis, je mag er alles instoppen.
Ook ik verheug me er enorm op, vooral de inhoudelijke discussie die we na de voorstelling gaan hebben. Ik denk wss anders over de banken dan jullie twee, dan ben ik de nuance tussen jullie twee.quote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verheug me er al wel op, remlof naar een voorstelling over het bankwezen tussen theatergangers.
Dat gaat wat worden.
Dat gaat zeker wat wordenquote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verheug me er al wel op, remlof naar een voorstelling over het bankwezen tussen theatergangers.
Dat gaat wat worden.
Het is wel een beetje sneu voor die arme jongen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:40 schreef remlof het volgende:
Die gekke php wil me bevrienden op feestboek.
Nou ik dacht het niet
Hij heeft het er zelf naar gemaakt met z'n privacy-schendingen van anderen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is wel een beetje sneu voor die arme jongen.
Dat doe je toch constant, koud kunstje.quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik was er niet. Of ik moet er eentje uit mijn duim gaan zuigen...
quote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doe je toch constant, koud kunstje.
Voor elke spelfout 1/10e aftrek kom ik nog in de min uit denk ik zo.quote:Op zondag 1 april 2012 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
Dank voor de moeite betyar.
Ben benieuwd wat voor cijfer Koos er voor geeft.
zo gaat het toch al sinds ie yvonne thuis gebeld had tijdens een ban dat ie had ?quote:Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo gauw we 'm signaleren draaien we 'm de nek om.
Zo gaat het al maanden
quote:Op zondag 1 april 2012 21:58 schreef Picchia het volgende:
Gisteren zat ik overpeinzen of ik naar de meet zou gaan, toen ik GSbrder zag melden dat er maar vier personen aanwezig waren. Het was al bijna drie uur dus ik begon medelijden met die arme zieltjes te krijgen die eenzaam in 't College zaten. Ik pakte mijn jas en liep de deur uit om de eerste beste trein naar het centrum te pakken. Eenmaal in Utrecht maakte ik eerst even een bodempje door een ontbijtje bij Burger King en Charli Chu's te halen, aangezien we natuurlijk niet onvoorbereid frisdrank gaan tanken. Met twee broodjes in mijn handen liep ik naar het café.
Eenmaal aangekomen zag ik alleen maar gezinnetjes zitten, dus ik vreesde al dat ik met php contact op moest nemen om de geheime locatie te horen te krijgen. Ik besloot verder het café in te lopen toen ik opeens van mijn linkerhand begroet werd met: "Helaas, het zit al vol. Ga maar weer naar huis." Toen wist ik dat ik goed zat en pakte de dichtstbijzijnde kruk en plempte die op de luidste plek neer, naast één of andere schreeuwlelijk uit Brabant en een anarchist met zonder haar en metalen vaginapiercings door zijn lip.
Van dit stuk kan ik mij weinig herinneren, behalve dan dat Betyar een geniaal businessplan had om meer stoelen te verkopen door kaartjes uit te delen met spaghetti erop, wat hem een directe voorsprong zou geven op de op tranen gedreven 'handgemaakte stoelen uit China'-industrie. De rest is mij vaag maar op een gegeven moment wilde een paar personen hun stoel kwijt dus gingen we ergens anders zitten, zodat we nog maar vier stoelen overhielden van de 15 of zo. Aangezien ik naast die kruk zat en die zo kon veroveren vond ik het een goed plan.
Na een aantal drankjes moest ik naar de toilet en klom ik de enorme bergwand op om het toilet te bereiken, iets wat sommigen onder ons niet gelukt is. Daar kwam ik Voorschrift tegen, dus kneep ik mijn billen snel dicht en rende ik weer naar mijn stoel.
Toen kwam remlof, yvonne en de vervanging van drugshond binnen. Ik had verwacht dat yvonne een uiterst kwaadaardig persoon zou zijn, maar het was een uiterst vriendelijk dame. Remlof daarentegen was nog steeds dezelfde zwerver. Daarna ben ik weer gaan tanken en is alles weer een beetje vaag. Gezwets van mensen die niets tegen buitenlanders hadden, maar.. Iets over de hoge heren uit Den Haag.. En Friek die ook een oeverloos verhaal te houden over het reguleren van drugs, waarmee hij zelf niet eens wist wat hij bedoelde.
Tijdens Friek zijn verhaal werden wij geïnterrumpeerd door een boze cafébaas die beweerde dat iemand van de klimwand was gedonderd en we dus geen drank meer mochten. Iedereen toonde begrip totdat het begon in te zinken dat we geen drank meer kregen. Toen begon de paniek in te slaan. We vroegen aan php hoe her zover had kunnen komen, maar php begreep het zelf ook niet. Onze vriend php zat daar met de beste intenties. Betyar werd toen boos op php en iedereen hoopte op een gevecht, vooral toen php pissed werd van al die loze bedreigingen, maar helaas pindakaas, allemaal commotie om niets. Dus besloten we maar door te trekken naar de volgende kroeg.
Daar kwamen we Henk en Ingrid tegen. Ingrid was bioloog en vertelde dat iedere Nederlander eens de wereld vanuit het ecosysteem moesten bekijken om de golven te bereiden of iets. Hun hond vertelde dat het pijn deed om een linkse zwerver op je staart te hebben staan. En Henk begon wilde verhalen te houden over hoe een revolutie weleens goed zou zijn. Bolkestein en ik legde hun even uit hoe onze politiek wel in elkaar steekt, waarna ze besloten dat Bolkestein de volgende premier zou moeten zijn. Toen keken What, Bolkie en ik om en was iedereen al weg, dus gaven we Henk en Ingrid maar een hand en gingen we ook maar naar huis.
O ja, en vanuit de trein las ik nog enige wanhopige berichten van Niels die zich afvroeg waar iedereen was.
Haha, treffend stuk.quote:Op zondag 1 april 2012 21:58 schreef Picchia het volgende:
Daar kwamen we Henk en Ingrid tegen. Ingrid was bioloog en vertelde dat iedere Nederlander eens de wereld vanuit het ecosysteem moesten bekijken om de golven te bereiden of iets. Hun hond vertelde dat het pijn deed om een linkse zwerver op je staart te hebben staan. En Henk begon wilde verhalen te houden over hoe een revolutie weleens goed zou zijn. Bolkestein en ik legde hun even uit hoe onze politiek wel in elkaar steekt, waarna ze besloten dat Bolkestein de volgende premier zou moeten zijn. Toen keken What, Bolkie en ik om en was iedereen al weg, dus gaven we Henk en Ingrid maar een hand en gingen we ook maar naar huis.
1?quote:Op zondag 1 april 2012 21:50 schreef remlof het volgende:
Hij heeft daarna nog één kans gekregen geloof ik. Die hij al weer heel snel heeft verprutst
Ik ben een dame en zo is het maar netquote:
ik heb emmers zaad verloren toen ik aan jou dacht, dus een dame ben je zekerquote:Op zondag 1 april 2012 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een dame en zo is het maar net ;')
Hoogtepunt van de avond, oh en de cavia'squote:Op zondag 1 april 2012 21:18 schreef betyar het volgende:
Lief Dagboek,
Tot haar verbazing had ik deze keer geen 16-jarig dronken meisje meegenomen.
Ik vond het een leuke dag.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 23:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de avond, oh en de cavia's
Ik denk dat jij het een geslaagde avond genoemd zou hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb emmers zaad verloren toen ik aan jou dacht, dus een dame ben je zeker
Ja ik kijk elke keer in dit topic op zoek naar nieuwe verhalen over hemquote:Op zondag 1 april 2012 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het een geslaagde avond genoemd zou hebben
Dat van php was priceless.
Gewoon wat je zelf ongeveer hebt weggezopen/gegeten en je bent klaar. Zo lastig is het allemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Illiberal het volgende:
Heb 30 euro afgetikt toen ik weg ging, was dat wel genoeg dan?
Ik voorzag geen boete van 400 euquote:Op maandag 2 april 2012 01:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon wat je zelf ongeveer hebt weggezopen/gegeten en je bent klaar. Zo lastig is het allemaal niet.
Meer vrijheidsstrijders zijn altijd welkom.quote:Op maandag 2 april 2012 03:55 schreef raptorix het volgende:
Volgende keer ben ik erbij, zat helaas vervelend aan het meer van geneve te tanken
Na een wonderbaarlijk juist gebruik van ''hun'' volgt een fout in de persoonsvorm.quote:Bolkestein en ik legde hun even uit hoe onze politiek wel in elkaar steekt, waarna ze besloten dat Bolkestein de volgende premier zou moeten zijn.
Was je er maar om hullie te corrigeren.quote:Op maandag 2 april 2012 10:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Na een wonderbaarlijk juist gebruik van ''hun'' volgt een fout in de persoonsvorm.
nee, ik krijg nog 25 euro van je. ik pm je m'n rekeningnummer even...quote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Illiberal het volgende:
Heb 30 euro afgetikt toen ik weg ging, was dat wel genoeg dan?
Je moet op de volgende POLmeet bij binnenkomst een rondje gevenquote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef sneakypete het volgende:
Ik ben na mijn flitsbezoek straal vergeten een bijdrage te leveren. Is er een boekhouder aanwezig geweest of is het nu te laat een zinvolle donatie te doen?
Uiteraardquote:Op maandag 2 april 2012 04:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer vrijheidsstrijders zijn altijd welkom.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef raptorix het volgende:
Betaalden die linksen trouwens beetje mee aan de bon
En dan als eerste komen zeker.quote:Op maandag 2 april 2012 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet op de volgende POLmeet bij binnenkomst een rondje geven
Op je eigen kosten uiteraard.
Ja dankje.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je GVD van mijn sigaren afblijft! Oke jij mag er wel een hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |