Snrl dan, ik lig op de keukentafel.quote:Op zondag 1 april 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoi ja ik pomp nu mijn banden op van mijn fiets, ben er zo gr gr.
quote:
De kooi staat open denk ik.quote:
Hoi stekelbaars! Wat gek, eigenlijk zou je moeten slapen ja. Heb je ook onbevredigde behoeftes?quote:Op zondag 1 april 2012 02:54 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Hoi lux! Ik voel me veel te wakker nog! Ik hoor moe te zijn. Toch?
quote:Op zondag 1 april 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
Lux, nu je toch al in de keuken bent, kan je ook wat te eten maken voor me?
Ik leg wel een banaan klaar, kunnen we ook andere dingen mee doenquote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet wel een beetje tekeer kunnen gaan op je en daar heb ik energie voor nodig.
Hmmmm,quote:Op zondag 1 april 2012 03:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik leg wel een banaan klaar, kunnen we ook andere dingen mee doen
Nog beterquote:Op zondag 1 april 2012 03:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmmmm,
Ik heb ook nog komkommer thuis
En anders ondervind ik het straks welquote:Op zondag 1 april 2012 03:09 schreef Luxuria het volgende:
Ik zal mijn ideeën daarbij maar niet openbaren
Gay sex. Raar, hier sloeg bij menigeen ook de geiligheid toe (zie vorig bericht)quote:Op zondag 1 april 2012 10:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen was geil hier afgelopen nacht, sjongejonge hoe lossen we dat in het vervolg op?
OT: lekker geslapen. Straks weer sporten en leren.
Maar je liet het zoenen wel toe als ik het goed begrijp?quote:Op zondag 1 april 2012 11:29 schreef Mishu het volgende:
Ik heb te veel gedronken en een jongen probeerde zegmaar te scoren zegmaar bij mij maar die was niet zo succesvol gisteravond want ik had daar helemaal geen zin in. De hele tijd vies zoenen enzo, bah![]()
Voelt vies na zo'n dronken avondje waarbij je besprongen bent door zo'n figuur![]()
alsjeblieft zeg. Not a single chancequote:Op zondag 1 april 2012 11:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Gay sex. Raar, hier sloeg bij menigeen ook de geiligheid toe (zie vorig bericht)
Ehm ja, ik was ook niet echt assertief op dat moment want ik was heel dronken en was in mijn jolige, joho joho drink up gezelligheids sfeer. Tis op zich niet erg maar soms op mijn oude dag denk ik wel eens: wat ik nu weer meemaak.quote:Op zondag 1 april 2012 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar je liet het zoenen wel toe als ik het goed begrijp?
Ach, kan gebeuren. Soms heb je van die momenten nodigquote:Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ehm ja, ik was ook niet echt assertief op dat moment want ik was heel dronken en was in mijn jolige, joho joho drink up gezelligheids sfeer. Tis op zich niet erg maar soms op mijn oude dag denk ik wel eens: wat ik nu weer meemaak.
En dan thuis een fles wijn opdrinken tot 6:30 uur heWord af en toe zo blij van mezelf
vm?quote:Op zondag 1 april 2012 12:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goed, begrijp alleen niet waarom m'n vm uitging.
Haha ja was een onvergetelijke nacht he kingsizequote:Op zondag 1 april 2012 09:48 schreef Jullie het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Kringtoppie?
quote:Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja was een onvergetelijke nacht he kingsize
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op zondag 1 april 2012 23:31 schreef patrickpsv het volgende:
Ik blijf steeds maar rondgaan in hetzelfde cirkeltje. Ik probeer aan mezelf te werken, positieve dingen in te zien en iets aan de negatieve te doen, maar zodra er weer zo'n typische tegenslag komt, is daar weer het onvermijdelijke zelfmedelijden en ben ik terug bij af.
Ik ben echt al een tijdje opzoek naar een nieuwe positieve impuls die tot een soort ommekeer kan leiden.
En op een zondag avond is er uiteraard weer tijd genoeg om overal teveel over na te denken.
Ik ben ook best wel depressief, en dat komt ook vooral omdat ik al zo'n 2 jaar geen vrienden meer heb. Er moet zeker wat gebeuren ja, maar geen idee wat.quote:Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]doe je voldoende leuke dingen met vrienden? Sport je? Bevalt je opleiding/werk?
Je komt al een tijd depressief op me overDat is niet lullig bedoeld, maar meer dat er langzaam echt iets moet gebeuren.
OT: mwah, stress voor tentamens slaan toe... het leren lukt niet zo goed
denk dat het meer met je mindset te maken heeft.. doordat je er op een gegeven moment niets meer van verwacht straal je dat uit. Daardoor krijg je teleurstelling en beland je in een visueuse circel terecht. Ben verder geen psycholoog, maar als je er al zolang mee zit is het misschien slim om met een goeie te praten.quote:Op maandag 2 april 2012 00:15 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel depressief, en dat komt ook vooral omdat ik al zo'n 2 jaar geen vrienden meer heb. Er moet zeker wat gebeuren ja, maar geen idee wat.
Leuke dingen doe ik dus sowieso te weinig en ik heb ook niet de indruk gelukkig te worden met een leven zonder vrienden. Ik sport wel veel, minstens 4x keer per week, fitness en tennis. Ik heb een bijbaantje (stelt niks voor) en ga in september weer studeren op het hbo.
Ik heb altijd gedacht dat de situatie wel weer beter zou worden aangezien ik buiten deze 2 jaar altijd vrienden heb gehad, maar het word alleen maar erger en moeilijker.
Wat heb je dan?quote:Op maandag 2 april 2012 08:01 schreef scrub_nurse het volgende:
Vandaag toch maar ziek gemeld met mijn rugpijn..hopelijk voelt het dan morgen beter
Soms kun je jezelf ook vergissen. Weet niet of je jongen of meisje bent, maar jongens willen graag seks. Niks raars aan.quote:Op maandag 2 april 2012 09:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Soms ken je je zo vergissen. Wat jongens leren kennen leeftijd 16 tot 23allemaal heel gezellig toch denk ik dat ik dit ook weer verkeerd heb in geschat en hun gewoon uit zijn op seks.. En ze gewoon nep vriendje spelen..
Meisje, waarom geloof ik dan altijd dat ze willen chillen als vrienden?quote:Op maandag 2 april 2012 09:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Soms kun je jezelf ook vergissen. Weet niet of je jongen of meisje bent, maar jongens willen graag seks. Niks raars aan.
Als je het niet met meisjes kunt vinden is dat lastig, maar voor veel jongens hebben meisjes als vriend weinig te bieden.
Dus niet te snel denken dat je vrienden hebt met een penis
Beetje naïef nog wellicht?quote:Op maandag 2 april 2012 09:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Meisje, waarom geloof ik dan altijd dat ze willen chillen als vrienden?
bedankt voor het stigmatiseren van het mannelijke geslacht. Als ik straks gewoon bevriend wil zijn met een meid lukt het dus niet omdat mensen zoals jij bevestigen dat we alleen uit zijn op seks.quote:Op maandag 2 april 2012 10:26 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Beetje naïef nog wellicht?
En vergeet ook niet dat ze je best tof kunnen vinden, zelfs als ze je willen neuken.
Zou me er niet te druk om maken.
Mindset en uitstraling zijn inderdaad een paar factoren om iets mee doen, dat weet ik. Mindset is sowieso heel wisselvallig en mijn uitstraling is ronduit slecht, maar ook heel moeilijk te veranderen.quote:Op maandag 2 april 2012 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
denk dat het meer met je mindset te maken heeft.. doordat je er op een gegeven moment niets meer van verwacht straal je dat uit. Daardoor krijg je teleurstelling en beland je in een visueuse circel terecht. Ben verder geen psycholoog, maar als je er al zolang mee zit is het misschien slim om met een goeie te praten.
Succes iig!
Probeer anders eens via je werk een psycholoog te vinden. Kan iig nooit kwaad.quote:Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Mindset en uitstraling zijn inderdaad een paar factoren om iets mee doen, dat weet ik. Mindset is sowieso heel wisselvallig en mijn uitstraling is ronduit slecht, maar ook heel moeilijk te veranderen.
Psycholoog vind ik een moeilijke stap om te maken, heb het thuis wel al aan bod gebracht, maar iets blokkeert me er heen te gaan. Zo langzamerhand is dat misschien onvermijdelijk.
Succes!quote:Op maandag 2 april 2012 11:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Nerveus, ik moet vanmiddag een presentatie houden voor een grote groep mensen
Nee dat zeg ik niet. Maar er zijn er veel voor wie dat meespeelt en er zijn er ook die op niets meer uit zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 10:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
bedankt voor het stigmatiseren van het mannelijke geslacht. Als ik straks gewoon bevriend wil zijn met een meid lukt het dus niet omdat mensen zoals jij bevestigen dat we alleen uit zijn op seks.
Spreek voor jezelf dus.
OT: laatste uurtjes voor tentamens... Van 2 tot 6 zwoegen straks
Als ik 10 jaar terug naar een psycholoog was gegaan had ik nu een heel ander leven gehad. Ga nou maar.quote:Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Mindset en uitstraling zijn inderdaad een paar factoren om iets mee doen, dat weet ik. Mindset is sowieso heel wisselvallig en mijn uitstraling is ronduit slecht, maar ook heel moeilijk te veranderen.
Psycholoog vind ik een moeilijke stap om te maken, heb het thuis wel al aan bod gebracht, maar iets blokkeert me er heen te gaan. Zo langzamerhand is dat misschien onvermijdelijk.
dit.quote:Op maandag 2 april 2012 13:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Als ik 10 jaar terug naar een psycholoog was gegaan had ik nu een heel ander leven gehad. Ga nou maar.
Vage gedachtes van vrouwen soms..quote:Op maandag 2 april 2012 09:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Soms ken je je zo vergissen. Wat jongens leren kennen leeftijd 16 tot 23allemaal heel gezellig toch denk ik dat ik dit ook weer verkeerd heb in geschat en hun gewoon uit zijn op seks.. En ze gewoon nep vriendje spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |