Snrl dan, ik lig op de keukentafel.quote:Op zondag 1 april 2012 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoi ja ik pomp nu mijn banden op van mijn fiets, ben er zo gr gr.
quote:
De kooi staat open denk ik.quote:
Hoi stekelbaars! Wat gek, eigenlijk zou je moeten slapen ja. Heb je ook onbevredigde behoeftes?quote:Op zondag 1 april 2012 02:54 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Hoi lux! Ik voel me veel te wakker nog! Ik hoor moe te zijn. Toch?
quote:Op zondag 1 april 2012 03:00 schreef kingtoppie het volgende:
Lux, nu je toch al in de keuken bent, kan je ook wat te eten maken voor me?
Ik leg wel een banaan klaar, kunnen we ook andere dingen mee doenquote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet wel een beetje tekeer kunnen gaan op je en daar heb ik energie voor nodig.
Hmmmm,quote:Op zondag 1 april 2012 03:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik leg wel een banaan klaar, kunnen we ook andere dingen mee doen
Nog beterquote:Op zondag 1 april 2012 03:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmmmm,
Ik heb ook nog komkommer thuis
En anders ondervind ik het straks welquote:Op zondag 1 april 2012 03:09 schreef Luxuria het volgende:
Ik zal mijn ideeën daarbij maar niet openbaren
Gay sex. Raar, hier sloeg bij menigeen ook de geiligheid toe (zie vorig bericht)quote:Op zondag 1 april 2012 10:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Iedereen was geil hier afgelopen nacht, sjongejonge hoe lossen we dat in het vervolg op?
OT: lekker geslapen. Straks weer sporten en leren.
Maar je liet het zoenen wel toe als ik het goed begrijp?quote:Op zondag 1 april 2012 11:29 schreef Mishu het volgende:
Ik heb te veel gedronken en een jongen probeerde zegmaar te scoren zegmaar bij mij maar die was niet zo succesvol gisteravond want ik had daar helemaal geen zin in. De hele tijd vies zoenen enzo, bah![]()
Voelt vies na zo'n dronken avondje waarbij je besprongen bent door zo'n figuur![]()
alsjeblieft zeg. Not a single chancequote:Op zondag 1 april 2012 11:30 schreef Mishu het volgende:
[..]
Gay sex. Raar, hier sloeg bij menigeen ook de geiligheid toe (zie vorig bericht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |