abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110394935
Ergeren aan mensen op FB is leuk. D'r is een groepje die ik op FB heb waar ik me echt gruwelijk aan erger, dus ik heb ze geblokkeerd uit mijn timeline. Maar nu betrap ik me erop dat ik regelmatig even op hun wall kijk om me weer ff lekker te ergeren en die ergernissen te delen met anderen die zich aan hen ergeren. Die mensen zijn zo bizar verschrikkelijk. Ze zetten alles, maar dan ook werkelijk alles online.
pi_110397753
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Ja maar dat is dan wel weer leuk! Daar MAG je over opscheppen ;)
Maar je hebt gewoon een groot verschil tussen iets willen vertellen/delen of erover opscheppen en het allemaal groter maken dan het is.
Ik vind het ook altijd wel leuk om te lezen als mensen op reis gaan of wat iemand meemaakt, maar zodra er al die poespas omheen komt ;(

Zo ken ik ook iemand die echt veel reist maar daar dus bijna niks over zegt en dan zie je ineens een foto voorbijkomen ergens in verweggistan terwijl hij daar nog niks over had gezegd. Dat vind ik dan WEL leuk!

Maar zodra iemand al maanden vantevoren begint over een vakantie en daar een groot spektakel van maakt, in de zin van ;

"Iedereen moet het even in zijn agenda zetten, ik ga op vakantie, om daar vooral veel foto's van mezelf te maken!
Tijdens mijn vakantie ga ik ook elke dag foto's plaatsen op facebook, want dit is zo bijzonderrrr.
Ik begin daar al mee op starbucks schiphol, want ook daar is me nog noooit iemand voorgegaan.
Tijdens de vakantie live ik the good life en drink ik natuurlijk lots of cocktailsss, love ittt, het is elke dag helemaal perfect.
Ik ben gewoon zo speciaal nu dat ik een dagboek bij ga houden op facebook van wat ik allemaal doe, ik kan het namelijk niet laten om mijn ego op te krikken tijdens de vakantie en ik vertel alles in het engels, want dat staat nog cooler!
Zodra ik weer naar huis kom zal ik dat ook op tijd en uitgebreid aankondigen zodat jullie dat allemaal kunnen liken en me kunnen verwelkomen zodat ik weer in Nederland ben,"
zo waar
pi_110398394

[ Bericht 100% gewijzigd door GroenerDanGras op 16-04-2012 15:49:14 ]
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_110403573
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:23 schreef knight-errant het volgende:

'Mijn verloofde is een middag weg en ben al de hele tijd aan het huilen'

dit idd! :r Wacht maar tot die verloofde je bij het grof vuil zet. Dan zou je willen dat hij/zij gewoon een middag oid weg was!
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_110403711
Heel die timeline is meer dan ergerlijk btw
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_110456801
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2012 15:26 schreef boskameel het volgende:

[..]

zo waar
En zo kan ik nog wel even doorgaan ;)
pi_110465111
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

En zo kan ik nog wel even doorgaan ;)
Vooral dat mensen alles maar in het Engels schrijven is al een ding. Maar om het bomvol spellings- structuur- en grammaticafouten te presenteren is gewoon te triest voor woorden. En meestal is hun Nederlands ook niet echt geweldig.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_110470413
Deze zie ik ook steeds langskomen

quote:
Eens kijken hoeveel FB vrienden hier op gaan reageren, Ik ben een test aan het uitvoeren om te zien wie er mijn berichten lezen. Dus als je dit leest, laat met een woord weten over de manier waarop wij elkaar hebben ontmoet echt met 1 woord!! Kopieer dan dit , dan kan ik een woord voor jou achterlaten...
:') :') :') :') :') :') :')
pi_110472874
quote:
99s.gif Op woensdag 18 april 2012 01:22 schreef boskameel het volgende:
Deze zie ik ook steeds langskomen

[..]

:') :') :') :') :') :') :')
idd :')

sowieso, 90% van FB is :')

wat hierboven ook gezegd werd, opeens een foto van verweggistan is zeker tof, maar zo'n verslag.. :r :r sodemieter op zeg :r
pi_110473558
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef Little_Dolls het volgende:
Als de mensen nou eens gewoon geen FB meer namen of 'm met z'n allen verwijderden. Wat zou de wereld er dan plots anders uitzien.
Wtf moet ik dan op mn werk doen? :{
pi_110476573
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 09:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wtf moet ik dan op mn werk doen? :{
Werken, misschien? :')
pi_110476656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:14 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Werken, misschien? :')
Nah, too mainstream :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_110476744
Wilde een account aanmaken maar kreeg steeds de melding "Uw naam is afgewezen door ons geautomatiseerde goedkeuringssysteem."
pi_110514625

Haha, ik vond hem goed. _O_ _O_ _O_
  woensdag 18 april 2012 @ 23:52:10 #265
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_110515114
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]

Of deze.. ;)

pi_110515189
_O_ _O-
  woensdag 18 april 2012 @ 23:59:22 #267
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_110515365
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef Apotheose het volgende:

[..]

dit idd! :r Wacht maar tot die verloofde je bij het grof vuil zet. Dan zou je willen dat hij/zij gewoon een middag oid weg was!
Wut, zijn er echt vrouwen die dit typen?
pi_110516921
Je vergeet al die twitterberichten die automatisch op fb komen
pi_110519863
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:59 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Wut, zijn er echt vrouwen die dit typen?
tis toch zo? :p
pi_110522164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef HSG het volgende:

[..]

Vooral dat mensen alles maar in het Engels schrijven is al een ding. Maar om het bomvol spellings- structuur- en grammaticafouten te presenteren is gewoon te triest voor woorden. En meestal is hun Nederlands ook niet echt geweldig.
Ja dat alleen al inderdaad.. het Engels.. maar dat klinkt natuurlijk heel interessant en totally like a celebrity :') Vooral als er dan nog woorden als bff doorheen worden gegooid...
Het erge van alles is dat schijnbaar veel mensen/vrouwen dit allemaal niet eens door hebben en dus ook gaan reageren op dat soort onzin, snap ik werkelijk waar helemaal niks van :{
pi_110530214
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Ja dat alleen al inderdaad.. het Engels.. maar dat klinkt natuurlijk heel interessant en totally like a celebrity :') Vooral als er dan nog woorden als bff doorheen worden gegooid...
:r :r :r

Nog een ergernis trouwens: het witte scherm wat ik sinds enkele dagen constant krijg als ik op Facebook iets wil lezen, waardoor er voor mij uberháupt geen Facebook meer te zien is...

(schijnen meer mensen last van te hebben.)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 13:59:49 ]
pi_110534435
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]

volgende keer dat iemand zo iets ('like' en je redt kids van kanker etc) 'shared' weet ik wat me te doen staat :D
pi_110543160
dit is toch waar facebook voor bedoeld is? ik snap niet waarom je uberhaupt op facebook of een ander sociaal netwerk bent aangemeld als je dit ergelijk vind...dat is het een beetje zelf opzoeken toch?
pi_110543497
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:49 schreef NanaVonB het volgende:
dit is toch waar facebook voor bedoeld is? ik snap niet waarom je uberhaupt op facebook of een ander sociaal netwerk bent aangemeld als je dit ergelijk vind...dat is het een beetje zelf opzoeken toch?
Sommigen snappen volgens mij niet dat facebook er is om alle persoonlijke dingen/info te delen ipv passief te zijn.
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2012 @ 19:06:19 #275
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_110543952
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:56 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Sommigen snappen volgens mij niet dat facebook er is om alle persoonlijke dingen/info te delen ipv passief te zijn.
En daar gaat het mis... Facebook is er om persoonlijke dingen te delen, maar halleluja er zijn ook grenzen hé. Ik moet niet elke minuut van je dag weten, de ruzies met je vriend tot in de details, de kleur van je poep,... :{w
Are you fokking to me?
pi_110544024
Ik kan me ook ergeren aan mensen die rouwen op Facebook terwijl ze de dode niet hebben gekend.

Herkenbaar of wat? Doen alsof je een dood iemand kent terwijl je de persoon nooit hebt gekend.
  donderdag 19 april 2012 @ 19:08:32 #277
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_110544059
mijn facebook doet het al een tijd niet meer. krijg blanco pagina als ik de site wil bezoeken.
040
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2012 @ 19:09:44 #278
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_110544113
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Cher- het volgende:
Ik kan me ook ergeren aan mensen die rouwen op Facebook terwijl ze de dode niet hebben gekend.

Herkenbaar of wat? Doen alsof je een dood iemand kent terwijl je de persoon nooit hebt gekend.
Herkenbaar ja... en zeer ergelijk.
Are you fokking to me?
pi_110544203
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Herkenbaar ja... en zeer ergelijk.
Vind ik nou ook (serieus).
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:05:26 #280
370739 Het.Beest
Beter kijk je uit
pi_110547688
Ik heb weer een nieuwe 'ontdekt'. Waar komt die verschrikkelijke drang van mensen vandaan om bij elke handeling die ze doen te vermelden dat ze dit samen met hun 'sgatje' doen. 'ik ben ff koekjes bakken met mijn sgatje'/'lekker at the gym met schatjje'/'de hond wassen met me schat'/etc. Brrr, kleverig tuig.
pi_110551883
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef Het.Beest het volgende:
Ik heb weer een nieuwe 'ontdekt'. Waar komt die verschrikkelijke drang van mensen vandaan om bij elke handeling die ze doen te vermelden dat ze dit samen met hun 'sgatje' doen. 'ik ben ff koekjes bakken met mijn sgatje'/'lekker at the gym met schatjje'/'de hond wassen met me schat'/etc. Brrr, kleverig tuig.
Ik had zo'n geval in mijn klas, denk ik. "Vandaag drie maanden samen met m'n sgatje!!! :D" :')
pi_110564819
http://www.frankwatching.(...)pes-om-te-vermijden/

Leuk artikel en heel herkenbaar :Y
Vooral de "altijd uitzinnig blije" en de "aandachtsvrager" :')
pi_110567953
Je vraagt je soms af waarom dokters uberhaupt nog een medisch beroepsgeheim hebben als mensen toch zeggen wat ze mankeert dmv fb of msn :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2012 @ 19:55:20 #284
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_110568274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef Groenevlinder het volgende:
http://www.frankwatching.(...)pes-om-te-vermijden/

Leuk artikel en heel herkenbaar :Y
Vooral de "altijd uitzinnig blije" en de "aandachtsvrager" :')
Inderdaad, leuk artikel :Y en die aandachtsvrager idd, so true :')
Are you fokking to me?
pi_110573128
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:11 schreef Cher- het volgende:

[..]

Vind ik nou ook (serieus).
Ze mogen toch gewoon hun medeleven betuigen?
pi_110581758
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:55 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Inderdaad, leuk artikel :Y en die aandachtsvrager idd, so true :')
Ja echt he :') ik ken iemand die standaard na elke stapavond zoiets plaatst:
"Nounou, wat een avond weer zeg... "
"Goh.. dat was weer een aparte ervaring" ;(
En dan serieus mensen/meiden:"vertel???"
Het grappige van alles is dat diegene of vervolgens NIET reageert of heel vaag blijft doen :X
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 april 2012 @ 00:33:36 #287
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_110581828
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Het grappige van alles is dat diegene of vervolgens NIET reageert of heel vaag blijft doen :X
Ik had er vanmiddag weer eentje op FB: "Shit, ik heb hier echt geen woorden voor."

Iedereen dus zovan: "watskeburt dan", weetje?

Antwoord: "Voor degene die het snappen is het duidelijk."

RHAAAAGHHHHHHHHH!!!! :(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_110582063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je soms af waarom dokters uberhaupt nog een medisch beroepsgeheim hebben als mensen toch zeggen wat ze mankeert dmv fb of msn :')
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2012 @ 00:45:39 #289
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_110582290
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

lol, ik heb zo ook één. ik reageer er niet op, snap niet dat anderen het wel doen. had hem al lang verwijderd moest hij geen aangetrouwde familie zijn :')
Are you fokking to me?
  zaterdag 21 april 2012 @ 01:23:55 #290
371602 xSouL
kaak dicht
pi_110583416
een van de meest irritante vind ik persoonlijk die mensen die hun complete agenda van de komende 3 dagen lopen samen te vatten en dan eindigen met van die hashtags. :')

Hier een mooi voorbeeld:
"straks rijles daarna even naar werk met sgatje morgen werken van 8tot3 en daarna met [hele waslijst met namen] naar Weerselo #megeParty :) #GEZELLIG"

hashtags op Facebook :')
pi_110583444
facebook is voor schapen die door de illuminati en de zionisten gebrainwashed zijn :r
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 april 2012 @ 01:25:44 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_110583465
Sowieso die hashtags op facebook :r
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_110593646
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Marie30 het volgende:

[..]

En daar gaat het mis... Facebook is er om persoonlijke dingen te delen, maar halleluja er zijn ook grenzen hé. Ik moet niet elke minuut van je dag weten, de ruzies met je vriend tot in de details, de kleur van je poep,... :{w
Goed, er zijn grenzen, maar waar zijn die grenzen dan? zijn die niet voor iedereen weer anders? Je kan moeilijk ergens grenzen trekken, we hebben immers GW7 en EVRM10, die tevens ook gelden in het dagelijkse (mondelinge) leven. Men mag zeggen wat hij of zij wilt. Ik vraag me trouwens af of de issue rondom facebook daadwerkelijk die openhartige mensen zijn, en niet de eigenaren die over alles wat geplaatst wordt kopijrecht verkrijgen en dus alles kunnen doorverkopen zonder dan iemand hier iets kan tegen doen (men heeft immers de algemene voorwaarden ondertekend, die 9 van de 10 keer niet doorgelezen wordt, en ook daar zijn de oprichters van FB zich bewust van)
pi_110599285
"Nog eventjes werken met XX, YY en ZZ @ random bedrijf"

"Tijd om te slapen; ik ben kapot"
pi_110599365
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Cher- het volgende:

Herkenbaar ja. Vandaag of gister weer twee mensen uit de omgeving overleden. Kende die mensen helemaal niet, maar toch staat mijn wall er vol mee.
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:06:36 #296
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_110599451
Wijven die shit afkappen omdat je geen facebook hebt :r :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_110602576
dat iedereen hun profiel afschermen. Niet leuk als je bij een online marketingbureau werkt en je een doelgroepprofiel wil samenstellen en dat doet adhv social media.
pi_110623859
Zeer terecht topic dit.

Bloemlezing van mijn fb:

"Overigens wel een productieve dag gehad. Vanmorgen staan bakken in de keuken, mijn huisje schoongemaakt, op het balkon nog een beetje genoten van het weer en mijn verzekeringen over laten sluiten naar een andere verzekeraar."
"Een mooie, maar dramatische afleveringen van Grey's Anatomy gezien. Echter toch ook een aflevering met een happy end. Volgende week maandag weer. Ik kan niet wachten."
"De wacht aan het houden @ work, terwijl twee mannen van Ricoh onze kopieerstraat proberen te repareren. Gelukkig heb ik van een collega wat contanten kunnen lenen, zodat ik via Internet wat te eten heb kunnen bestellen. Als het goed is wordt dat binnen nu en een vijftien minuten bezorgd."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(de ik doe verslag van mijn hele leven facebooker)
"Ik heb een gevecht met zelf!! Pff me gevoel zegt heel wat anders dan me verstand!!"
"Help!!! Der zit een mug in me kamer!!! Ik ben echt oprecht zwaar galeries voor die kut beesten!!! Kut zooi nu vind ik het niet meer zo leuk om aan het park te wonen!!! Gvd zo vroeg al!!!!"
"Whoehaha a new whan! Mistery gast this a hard whan!"
(nr. 4 + brak engels)
"1e echte stap van samenwonen is gezet: gezamenlijke bankrekening aangevraagd!"
"Vandaag alweer officieel 4 maanden samen met mn lief! "
"Zie dat ik sinds zaterdag al geen statusupdate meer heb geplaatst. Dat kan natuurlijk niet... Dus hierbij!"
(ik heb een vriend en dat moet de hele wereld weten, incl gezamenlijke profielfoto waar we saampjes opstaan, jeuj!!!)

er zitten niet toevallig fokkers in die lijstje he... :P
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zondag 22 april 2012 @ 10:30:30 #299
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110623893
Ts probeert grappig te zijn. Dit is niet zo
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  zondag 22 april 2012 @ 10:33:10 #300
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_110623928
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 10:27 schreef cinnamon_M het volgende:
Zeer terecht topic dit.

Bloemlezing van mijn fb:

"Overigens wel een productieve dag gehad. Vanmorgen staan bakken in de keuken, mijn huisje schoongemaakt, op het balkon nog een beetje genoten van het weer en mijn verzekeringen over laten sluiten naar een andere verzekeraar."
"Een mooie, maar dramatische afleveringen van Grey's Anatomy gezien. Echter toch ook een aflevering met een happy end. Volgende week maandag weer. Ik kan niet wachten."
"De wacht aan het houden @ work, terwijl twee mannen van Ricoh onze kopieerstraat proberen te repareren. Gelukkig heb ik van een collega wat contanten kunnen lenen, zodat ik via Internet wat te eten heb kunnen bestellen. Als het goed is wordt dat binnen nu en een vijftien minuten bezorgd."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(de ik doe verslag van mijn hele leven facebooker)
"Ik heb een gevecht met zelf!! Pff me gevoel zegt heel wat anders dan me verstand!!"
"Help!!! Der zit een mug in me kamer!!! Ik ben echt oprecht zwaar galeries voor die kut beesten!!! Kut zooi nu vind ik het niet meer zo leuk om aan het park te wonen!!! Gvd zo vroeg al!!!!"
"Whoehaha a new whan! Mistery gast this a hard whan!"
(nr. 4 + brak engels)
"1e echte stap van samenwonen is gezet: gezamenlijke bankrekening aangevraagd!"
"Vandaag alweer officieel 4 maanden samen met mn lief! "
"Zie dat ik sinds zaterdag al geen statusupdate meer heb geplaatst. Dat kan natuurlijk niet... Dus hierbij!"
(ik heb een vriend en dat moet de hele wereld weten, incl gezamenlijke profielfoto waar we saampjes opstaan, jeuj!!!)

er zitten niet toevallig fokkers in die lijstje he... :P
Galeries !!!? :')
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')