zo waarquote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan wel weer leuk! Daar MAG je over opscheppen![]()
Maar je hebt gewoon een groot verschil tussen iets willen vertellen/delen of erover opscheppen en het allemaal groter maken dan het is.
Ik vind het ook altijd wel leuk om te lezen als mensen op reis gaan of wat iemand meemaakt, maar zodra er al die poespas omheen komt![]()
Zo ken ik ook iemand die echt veel reist maar daar dus bijna niks over zegt en dan zie je ineens een foto voorbijkomen ergens in verweggistan terwijl hij daar nog niks over had gezegd. Dat vind ik dan WEL leuk!
Maar zodra iemand al maanden vantevoren begint over een vakantie en daar een groot spektakel van maakt, in de zin van ;
"Iedereen moet het even in zijn agenda zetten, ik ga op vakantie, om daar vooral veel foto's van mezelf te maken!
Tijdens mijn vakantie ga ik ook elke dag foto's plaatsen op facebook, want dit is zo bijzonderrrr.
Ik begin daar al mee op starbucks schiphol, want ook daar is me nog noooit iemand voorgegaan.
Tijdens de vakantie live ik the good life en drink ik natuurlijk lots of cocktailsss, love ittt, het is elke dag helemaal perfect.
Ik ben gewoon zo speciaal nu dat ik een dagboek bij ga houden op facebook van wat ik allemaal doe, ik kan het namelijk niet laten om mijn ego op te krikken tijdens de vakantie en ik vertel alles in het engels, want dat staat nog cooler!
Zodra ik weer naar huis kom zal ik dat ook op tijd en uitgebreid aankondigen zodat jullie dat allemaal kunnen liken en me kunnen verwelkomen zodat ik weer in Nederland ben,"
dit idd!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:23 schreef knight-errant het volgende:
'Mijn verloofde is een middag weg en ben al de hele tijd aan het huilen'
Vooral dat mensen alles maar in het Engels schrijven is al een ding. Maar om het bomvol spellings- structuur- en grammaticafouten te presenteren is gewoon te triest voor woorden. En meestal is hun Nederlands ook niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
En zo kan ik nog wel even doorgaan
quote:Eens kijken hoeveel FB vrienden hier op gaan reageren, Ik ben een test aan het uitvoeren om te zien wie er mijn berichten lezen. Dus als je dit leest, laat met een woord weten over de manier waarop wij elkaar hebben ontmoet echt met 1 woord!! Kopieer dan dit , dan kan ik een woord voor jou achterlaten...
iddquote:Op woensdag 18 april 2012 01:22 schreef boskameel het volgende:
Deze zie ik ook steeds langskomen
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf moet ik dan op mn werk doen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef Little_Dolls het volgende:
Als de mensen nou eens gewoon geen FB meer namen of 'm met z'n allen verwijderden. Wat zou de wereld er dan plots anders uitzien.
Of deze..quote:Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ik vond hem goed.![]()
![]()
Wut, zijn er echt vrouwen die dit typen?quote:Op maandag 16 april 2012 17:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dit idd!Wacht maar tot die verloofde je bij het grof vuil zet. Dan zou je willen dat hij/zij gewoon een middag oid weg was!
tis toch zo? :pquote:Op woensdag 18 april 2012 23:59 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Wut, zijn er echt vrouwen die dit typen?
Ja dat alleen al inderdaad.. het Engels.. maar dat klinkt natuurlijk heel interessant en totally like a celebrityquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Vooral dat mensen alles maar in het Engels schrijven is al een ding. Maar om het bomvol spellings- structuur- en grammaticafouten te presenteren is gewoon te triest voor woorden. En meestal is hun Nederlands ook niet echt geweldig.
quote:Op donderdag 19 april 2012 10:00 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja dat alleen al inderdaad.. het Engels.. maar dat klinkt natuurlijk heel interessant en totally like a celebrityVooral als er dan nog woorden als bff doorheen worden gegooid...
volgende keer dat iemand zo iets ('like' en je redt kids van kanker etc) 'shared' weet ik wat me te doen staatquote:Op woensdag 18 april 2012 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ik vond hem goed.![]()
![]()
Sommigen snappen volgens mij niet dat facebook er is om alle persoonlijke dingen/info te delen ipv passief te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:49 schreef NanaVonB het volgende:
dit is toch waar facebook voor bedoeld is? ik snap niet waarom je uberhaupt op facebook of een ander sociaal netwerk bent aangemeld als je dit ergelijk vind...dat is het een beetje zelf opzoeken toch?
En daar gaat het mis... Facebook is er om persoonlijke dingen te delen, maar halleluja er zijn ook grenzen hé. Ik moet niet elke minuut van je dag weten, de ruzies met je vriend tot in de details, de kleur van je poep,...quote:Op donderdag 19 april 2012 18:56 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Sommigen snappen volgens mij niet dat facebook er is om alle persoonlijke dingen/info te delen ipv passief te zijn.
Herkenbaar ja... en zeer ergelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Cher- het volgende:
Ik kan me ook ergeren aan mensen die rouwen op Facebook terwijl ze de dode niet hebben gekend.
Herkenbaar of wat? Doen alsof je een dood iemand kent terwijl je de persoon nooit hebt gekend.
Vind ik nou ook (serieus).quote:Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Herkenbaar ja... en zeer ergelijk.
Ik had zo'n geval in mijn klas, denk ik. "Vandaag drie maanden samen met m'n sgatje!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef Het.Beest het volgende:
Ik heb weer een nieuwe 'ontdekt'. Waar komt die verschrikkelijke drang van mensen vandaan om bij elke handeling die ze doen te vermelden dat ze dit samen met hun 'sgatje' doen. 'ik ben ff koekjes bakken met mijn sgatje'/'lekker at the gym met schatjje'/'de hond wassen met me schat'/etc. Brrr, kleverig tuig.
Inderdaad, leuk artikelquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef Groenevlinder het volgende:
http://www.frankwatching.(...)pes-om-te-vermijden/
Leuk artikel en heel herkenbaar
Vooral de "altijd uitzinnig blije" en de "aandachtsvrager"![]()
Ja echt hequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk artikelen die aandachtsvrager idd, so true
Ik had er vanmiddag weer eentje op FB: "Shit, ik heb hier echt geen woorden voor."quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja echt heik ken iemand die standaard na elke stapavond zoiets plaatst:
"Nounou, wat een avond weer zeg... "
"Goh.. dat was weer een aparte ervaring"![]()
En dan serieus mensen/meiden:"vertel???"
Het grappige van alles is dat diegene of vervolgens NIET reageert of heel vaag blijft doen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je soms af waarom dokters uberhaupt nog een medisch beroepsgeheim hebben als mensen toch zeggen wat ze mankeert dmv fb of msn
lol, ik heb zo ook één. ik reageer er niet op, snap niet dat anderen het wel doen. had hem al lang verwijderd moest hij geen aangetrouwde familie zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja echt heik ken iemand die standaard na elke stapavond zoiets plaatst:
"Nounou, wat een avond weer zeg... "
"Goh.. dat was weer een aparte ervaring"![]()
En dan serieus mensen/meiden:"vertel???"
Het grappige van alles is dat diegene of vervolgens NIET reageert of heel vaag blijft doen
Goed, er zijn grenzen, maar waar zijn die grenzen dan? zijn die niet voor iedereen weer anders? Je kan moeilijk ergens grenzen trekken, we hebben immers GW7 en EVRM10, die tevens ook gelden in het dagelijkse (mondelinge) leven. Men mag zeggen wat hij of zij wilt. Ik vraag me trouwens af of de issue rondom facebook daadwerkelijk die openhartige mensen zijn, en niet de eigenaren die over alles wat geplaatst wordt kopijrecht verkrijgen en dus alles kunnen doorverkopen zonder dan iemand hier iets kan tegen doen (men heeft immers de algemene voorwaarden ondertekend, die 9 van de 10 keer niet doorgelezen wordt, en ook daar zijn de oprichters van FB zich bewust van)quote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En daar gaat het mis... Facebook is er om persoonlijke dingen te delen, maar halleluja er zijn ook grenzen hé. Ik moet niet elke minuut van je dag weten, de ruzies met je vriend tot in de details, de kleur van je poep,...
Herkenbaar ja. Vandaag of gister weer twee mensen uit de omgeving overleden. Kende die mensen helemaal niet, maar toch staat mijn wall er vol mee.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Cher- het volgende:
Ik kan me ook ergeren aan mensen die rouwen op Facebook terwijl ze de dode niet hebben gekend.
Herkenbaar of wat? Doen alsof je een dood iemand kent terwijl je de persoon nooit hebt gekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(de ik doe verslag van mijn hele leven facebooker)
"Ik heb een gevecht met zelf!! Pff me gevoel zegt heel wat anders dan me verstand!!"
"Help!!! Der zit een mug in me kamer!!! Ik ben echt oprecht zwaar galeries voor die kut beesten!!! Kut zooi nu vind ik het niet meer zo leuk om aan het park te wonen!!! Gvd zo vroeg al!!!!"
"Whoehaha a new whan! Mistery gast this a hard whan!"
(nr. 4 + brak engels)
"1e echte stap van samenwonen is gezet: gezamenlijke bankrekening aangevraagd!"
"Vandaag alweer officieel 4 maanden samen met mn lief! "
"Zie dat ik sinds zaterdag al geen statusupdate meer heb geplaatst. Dat kan natuurlijk niet... Dus hierbij!"
(ik heb een vriend en dat moet de hele wereld weten, incl gezamenlijke profielfoto waar we saampjes opstaan, jeuj!!!)
er zitten niet toevallig fokkers in die lijstje he...
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
quote:Op zondag 22 april 2012 10:27 schreef cinnamon_M het volgende:
Zeer terecht topic dit.
Bloemlezing van mijn fb:
"Overigens wel een productieve dag gehad. Vanmorgen staan bakken in de keuken, mijn huisje schoongemaakt, op het balkon nog een beetje genoten van het weer en mijn verzekeringen over laten sluiten naar een andere verzekeraar."
"Een mooie, maar dramatische afleveringen van Grey's Anatomy gezien. Echter toch ook een aflevering met een happy end. Volgende week maandag weer. Ik kan niet wachten."
"De wacht aan het houden @ work, terwijl twee mannen van Ricoh onze kopieerstraat proberen te repareren. Gelukkig heb ik van een collega wat contanten kunnen lenen, zodat ik via Internet wat te eten heb kunnen bestellen. Als het goed is wordt dat binnen nu en een vijftien minuten bezorgd."Galeries !!!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(de ik doe verslag van mijn hele leven facebooker)
"Ik heb een gevecht met zelf!! Pff me gevoel zegt heel wat anders dan me verstand!!"
"Help!!! Der zit een mug in me kamer!!! Ik ben echt oprecht zwaar galeries voor die kut beesten!!! Kut zooi nu vind ik het niet meer zo leuk om aan het park te wonen!!! Gvd zo vroeg al!!!!"
"Whoehaha a new whan! Mistery gast this a hard whan!"
(nr. 4 + brak engels)
"1e echte stap van samenwonen is gezet: gezamenlijke bankrekening aangevraagd!"
"Vandaag alweer officieel 4 maanden samen met mn lief! "
"Zie dat ik sinds zaterdag al geen statusupdate meer heb geplaatst. Dat kan natuurlijk niet... Dus hierbij!"
(ik heb een vriend en dat moet de hele wereld weten, incl gezamenlijke profielfoto waar we saampjes opstaan, jeuj!!!)
er zitten niet toevallig fokkers in die lijstje he...
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |