Herkenbaar ja... en zeer ergelijk.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Cher- het volgende:
Ik kan me ook ergeren aan mensen die rouwen op Facebook terwijl ze de dode niet hebben gekend.
Herkenbaar of wat? Doen alsof je een dood iemand kent terwijl je de persoon nooit hebt gekend.
Vind ik nou ook (serieus).quote:Op donderdag 19 april 2012 19:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Herkenbaar ja... en zeer ergelijk.
Ik had zo'n geval in mijn klas, denk ik. "Vandaag drie maanden samen met m'n sgatje!!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:05 schreef Het.Beest het volgende:
Ik heb weer een nieuwe 'ontdekt'. Waar komt die verschrikkelijke drang van mensen vandaan om bij elke handeling die ze doen te vermelden dat ze dit samen met hun 'sgatje' doen. 'ik ben ff koekjes bakken met mijn sgatje'/'lekker at the gym met schatjje'/'de hond wassen met me schat'/etc. Brrr, kleverig tuig.
Inderdaad, leuk artikelquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef Groenevlinder het volgende:
http://www.frankwatching.(...)pes-om-te-vermijden/
Leuk artikel en heel herkenbaar
Vooral de "altijd uitzinnig blije" en de "aandachtsvrager"![]()
Ja echt hequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk artikelen die aandachtsvrager idd, so true
Ik had er vanmiddag weer eentje op FB: "Shit, ik heb hier echt geen woorden voor."quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja echt heik ken iemand die standaard na elke stapavond zoiets plaatst:
"Nounou, wat een avond weer zeg... "
"Goh.. dat was weer een aparte ervaring"![]()
En dan serieus mensen/meiden:"vertel???"
Het grappige van alles is dat diegene of vervolgens NIET reageert of heel vaag blijft doen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef TLC het volgende:
Je vraagt je soms af waarom dokters uberhaupt nog een medisch beroepsgeheim hebben als mensen toch zeggen wat ze mankeert dmv fb of msn
lol, ik heb zo ook één. ik reageer er niet op, snap niet dat anderen het wel doen. had hem al lang verwijderd moest hij geen aangetrouwde familie zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja echt heik ken iemand die standaard na elke stapavond zoiets plaatst:
"Nounou, wat een avond weer zeg... "
"Goh.. dat was weer een aparte ervaring"![]()
En dan serieus mensen/meiden:"vertel???"
Het grappige van alles is dat diegene of vervolgens NIET reageert of heel vaag blijft doen
Goed, er zijn grenzen, maar waar zijn die grenzen dan? zijn die niet voor iedereen weer anders? Je kan moeilijk ergens grenzen trekken, we hebben immers GW7 en EVRM10, die tevens ook gelden in het dagelijkse (mondelinge) leven. Men mag zeggen wat hij of zij wilt. Ik vraag me trouwens af of de issue rondom facebook daadwerkelijk die openhartige mensen zijn, en niet de eigenaren die over alles wat geplaatst wordt kopijrecht verkrijgen en dus alles kunnen doorverkopen zonder dan iemand hier iets kan tegen doen (men heeft immers de algemene voorwaarden ondertekend, die 9 van de 10 keer niet doorgelezen wordt, en ook daar zijn de oprichters van FB zich bewust van)quote:Op donderdag 19 april 2012 19:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En daar gaat het mis... Facebook is er om persoonlijke dingen te delen, maar halleluja er zijn ook grenzen hé. Ik moet niet elke minuut van je dag weten, de ruzies met je vriend tot in de details, de kleur van je poep,...
Herkenbaar ja. Vandaag of gister weer twee mensen uit de omgeving overleden. Kende die mensen helemaal niet, maar toch staat mijn wall er vol mee.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef Cher- het volgende:
Ik kan me ook ergeren aan mensen die rouwen op Facebook terwijl ze de dode niet hebben gekend.
Herkenbaar of wat? Doen alsof je een dood iemand kent terwijl je de persoon nooit hebt gekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(de ik doe verslag van mijn hele leven facebooker)
"Ik heb een gevecht met zelf!! Pff me gevoel zegt heel wat anders dan me verstand!!"
"Help!!! Der zit een mug in me kamer!!! Ik ben echt oprecht zwaar galeries voor die kut beesten!!! Kut zooi nu vind ik het niet meer zo leuk om aan het park te wonen!!! Gvd zo vroeg al!!!!"
"Whoehaha a new whan! Mistery gast this a hard whan!"
(nr. 4 + brak engels)
"1e echte stap van samenwonen is gezet: gezamenlijke bankrekening aangevraagd!"
"Vandaag alweer officieel 4 maanden samen met mn lief! "
"Zie dat ik sinds zaterdag al geen statusupdate meer heb geplaatst. Dat kan natuurlijk niet... Dus hierbij!"
(ik heb een vriend en dat moet de hele wereld weten, incl gezamenlijke profielfoto waar we saampjes opstaan, jeuj!!!)
er zitten niet toevallig fokkers in die lijstje he...
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
quote:Op zondag 22 april 2012 10:27 schreef cinnamon_M het volgende:
Zeer terecht topic dit.
Bloemlezing van mijn fb:
"Overigens wel een productieve dag gehad. Vanmorgen staan bakken in de keuken, mijn huisje schoongemaakt, op het balkon nog een beetje genoten van het weer en mijn verzekeringen over laten sluiten naar een andere verzekeraar."
"Een mooie, maar dramatische afleveringen van Grey's Anatomy gezien. Echter toch ook een aflevering met een happy end. Volgende week maandag weer. Ik kan niet wachten."
"De wacht aan het houden @ work, terwijl twee mannen van Ricoh onze kopieerstraat proberen te repareren. Gelukkig heb ik van een collega wat contanten kunnen lenen, zodat ik via Internet wat te eten heb kunnen bestellen. Als het goed is wordt dat binnen nu en een vijftien minuten bezorgd."Galeries !!!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(de ik doe verslag van mijn hele leven facebooker)
"Ik heb een gevecht met zelf!! Pff me gevoel zegt heel wat anders dan me verstand!!"
"Help!!! Der zit een mug in me kamer!!! Ik ben echt oprecht zwaar galeries voor die kut beesten!!! Kut zooi nu vind ik het niet meer zo leuk om aan het park te wonen!!! Gvd zo vroeg al!!!!"
"Whoehaha a new whan! Mistery gast this a hard whan!"
(nr. 4 + brak engels)
"1e echte stap van samenwonen is gezet: gezamenlijke bankrekening aangevraagd!"
"Vandaag alweer officieel 4 maanden samen met mn lief! "
"Zie dat ik sinds zaterdag al geen statusupdate meer heb geplaatst. Dat kan natuurlijk niet... Dus hierbij!"
(ik heb een vriend en dat moet de hele wereld weten, incl gezamenlijke profielfoto waar we saampjes opstaan, jeuj!!!)
er zitten niet toevallig fokkers in die lijstje he...
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |